Deaktivácia ventilácie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andy4
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv čer 21, 2007 18:55
Bydliště: SR-KE/KS

Deaktivácia ventilácie

Příspěvek od Andy4 » pát bře 14, 2008 12:08

Na všetkých predošlých vozidlách sa mi ventilácia zapla až po naštartovaní, v cliu sa zapne už v polohe č. I kľúča v spínacej skrinke. Ako by som to vypol?
bolo Clio II/IV komplet RS look

Uživatelský avatar
Petr_Potoček
Junior member
Příspěvky: 189
Registrován: čtv lis 06, 2008 20:07
Bydliště: Náchodsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivácia ventilácie

Příspěvek od Petr_Potoček » stř led 14, 2009 20:49

Andy4 píše:Na všetkých predošlých vozidlách sa mi ventilácia zapla až po naštartovaní, v cliu sa zapne už v polohe č. I kľúča v spínacej skrinke. Ako by som to vypol?
to by mě taky zajímalo, ale u clia 1
Clio I RL - 1,2l 40Kw
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú

majocxxiii
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
Bydliště: Prešov

Příspěvek od majocxxiii » stř led 14, 2009 21:12

prepínačom ventilácie :D :D :D
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73

andy00
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » stř led 14, 2009 21:19

mozno nejak keby si to napojil v poistkovej skrinke na nieco co zapina az pri zapnutom zapalovani, napr. stierace, ale nevim ci to neni trosku fuserina
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Petr_Potoček
Junior member
Příspěvky: 189
Registrován: čtv lis 06, 2008 20:07
Bydliště: Náchodsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr_Potoček » stř led 14, 2009 21:55

andy00 píše:mozno nejak keby si to napojil v poistkovej skrinke na nieco co zapina az pri zapnutom zapalovani, napr. stierace, ale nevim ci to neni trosku fuserina
no to já by jsem nedělal, protože přecejen ten ventilátor má nějaký odpor atd, tak aby to neodpálilo pojistky :( ale je pravda že takhle by to šlo... nebo to napojit na něco na co jsou připravený pojistky (zdířky) a přivedený kabely a v tom autě to není, ale to mě teď taky nic nenapad¨á :(
Clio I RL - 1,2l 40Kw
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú

Lipus
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

ventilator Clio II digiklima

Příspěvek od Lipus » stř úno 04, 2009 09:17

Zdravim panove, ja bojoval s ventilatorem a jeho otacky. Trocha jsem se v tom vrtal a ten motor ventilace ma spotrebu jako nenazrana krava, tak bych to urco neriskoval...Vedou k nemu 3 samostatne draty,svedene v jeden,kvuli odberu proudu. Radeji bych pridal vypinac /na ten odber dimenzovany/ na draty, ktere vedou primo do motorku ventilace. Jinak doporucuji ventilator vypnout na miste tomu urcenem :roll: Hodne zdaru

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10536
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř úno 04, 2009 09:24

A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Lipus
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » stř úno 04, 2009 12:05

krt.ecek píše:A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
Ted jsi na to kápnul!!!! :D

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10536
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř úno 04, 2009 12:09

Teď nevím jak to myslíš, ale já to fakt nechápu proč to dělat :idea:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Lipus
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » stř úno 04, 2009 12:12

Dotycny se ptal jak?? a mozna neuvazoval PROC? :-D sice se na to neptal ale mozna zjistil ze tuhle vec iz vymysleli konstrukteri za nej ...:-)))))

rogerer
Junior member
Příspěvky: 185
Registrován: ned led 14, 2007 23:49

Příspěvek od rogerer » stř úno 04, 2009 14:58

krt.ecek píše:A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topit
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 2913
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od EfineSS » stř úno 04, 2009 15:28

2 rogerer: No tak prepnu ventilator na nulu a je to, ne??
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Lipus
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » stř úno 04, 2009 18:56

rogerer píše:
krt.ecek píše:A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topit
ventilator netopi,ten se jen toci. Topi max. tranzistor ci odpory kdyz snizuji otacky ventilaotru /ale to je sozitejsi a v interieru to nepoznas:-)/. Nejlip ho prepnout do pozice OFF ci 0.

Uživatelský avatar
Abernolak
Starting member
Příspěvky: 63
Registrován: pát črc 20, 2007 22:15
Bydliště: Ballincollig, IRL

Příspěvek od Abernolak » stř úno 04, 2009 23:44

rogerer píše:tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topit
hehe tak to som si aj ja myslel ze to radio iba takto funguje...ale potom som sedel zase raz v aute XXXXXXX ze musim mat klucik v polohe 1 aby hralo radio...az som na to prisiel ze radio ti hra aj ked mas kluce vo vrecku a len ho zapnes radiovym onofakom a potom ti hra normalne 20min az pipne a vypne sa same...potom ho znovu onofakom zapnes na dalsich 20min...
takze len kvoli radiu nereba mat kluce a uz nie vobec v polohe 1...v polohe 1 jedine tak kvoli ofukovaniu ventilatorom...
clio II 1.2 extreme (`03) - predane...
Obrázek

rogerer
Junior member
Příspěvky: 185
Registrován: ned led 14, 2007 23:49

Příspěvek od rogerer » čtv úno 05, 2009 08:27

EfineSS píše:2 rogerer: No tak prepnu ventilator na nulu a je to, ne??
no ja osobne to tak praktikuju
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex

Uživatelský avatar
Andy4
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv čer 21, 2007 18:55
Bydliště: SR-KE/KS

Příspěvek od Andy4 » sob úno 07, 2009 12:51

...jednoducho preto- LEBO.

Auto prevádzkujem v meste a často krát robím "papierovačky", pričom mi hrá rádio, teda nepočujem ventilátor a cez deň ani neviem že svietim aj keď stojím. Ak stojím na mieste s vypnutým motorom a kľúčom v polohe 1 tak:

1. ostanú svietiť stretávacie svetlá (v iných vozidlách iba parkovačky)
2. ostáva zapnutý ventilátor kúrenia

Rád by som to prepojil tak, aby všetko okrem rádia v poloho 1 zhaslo, tak ako to má napr. celý VW group, Hyundai-Kia, PSA voitures.....

Som pohodlný, nechce sa mi zakaždým všetko vypínať a potom zapínať, keď to robím 50x za deň.
bolo Clio II/IV komplet RS look

Lipus
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » pon úno 09, 2009 09:30

vypni klic i ho treba vytahni a radio zapni cervenym čudlíkem a bude hrát, aspon u clia II to tak funguje.

rogerer
Junior member
Příspěvky: 185
Registrován: ned led 14, 2007 23:49

Příspěvek od rogerer » úte úno 10, 2009 10:43

Lipus píše:vypni klic i ho treba vytahni a radio zapni cervenym čudlíkem a bude hrát, aspon u clia II to tak funguje.
no tohle u mě nefunguje :-)
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex

majocxxiii
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
Bydliště: Prešov

Příspěvek od majocxxiii » úte úno 10, 2009 21:36

Všetko je možne. rádio sa dá prepojiť. Na všetkých rádiach je možnosť zapojenia dvoma spôsobmi. Aj tak, že sa vyp. a zap. s klúčom ale aj zapínaním na rádiu, bez zapnutia kluča. Vybrať rádio a prepojiť žltý a červený kábel. Najlepšie nechať na niekoho čo sa tomu rozumie. 99% radii má červený a žltý prívod obe +12V jeden je napajanie rádia a druhý pamäť
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host