Deaktivácia ventilácie
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Deaktivácia ventilácie
Na všetkých predošlých vozidlách sa mi ventilácia zapla až po naštartovaní, v cliu sa zapne už v polohe č. I kľúča v spínacej skrinke. Ako by som to vypol?
bolo Clio II/IV komplet RS look
- Petr_Potoček
- Junior member
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv lis 06, 2008 20:07
- Bydliště: Náchodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivácia ventilácie
to by mě taky zajímalo, ale u clia 1Andy4 píše:Na všetkých predošlých vozidlách sa mi ventilácia zapla až po naštartovaní, v cliu sa zapne už v polohe č. I kľúča v spínacej skrinke. Ako by som to vypol?
Clio I RL - 1,2l 40Kw
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú
-
- Junior member
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
- Bydliště: Prešov
- Petr_Potoček
- Junior member
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv lis 06, 2008 20:07
- Bydliště: Náchodsko
- Kontaktovat uživatele:
no to já by jsem nedělal, protože přecejen ten ventilátor má nějaký odpor atd, tak aby to neodpálilo pojistkyandy00 píše:mozno nejak keby si to napojil v poistkovej skrinke na nieco co zapina az pri zapnutom zapalovani, napr. stierace, ale nevim ci to neni trosku fuserina


Clio I RL - 1,2l 40Kw
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú
http://clio-club.eu
[img]http://badge.facebook.com/badge/1209012 ... 288213.png[/img]
http://kontejnerydoprava.cz Přeprava a odvoz/svoz kontejnerú
-
- Starting member
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob led 24, 2009 17:20
- Bydliště: Frenštát-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ventilator Clio II digiklima
Zdravim panove, ja bojoval s ventilatorem a jeho otacky. Trocha jsem se v tom vrtal a ten motor ventilace ma spotrebu jako nenazrana krava, tak bych to urco neriskoval...Vedou k nemu 3 samostatne draty,svedene v jeden,kvuli odberu proudu. Radeji bych pridal vypinac /na ten odber dimenzovany/ na draty, ktere vedou primo do motorku ventilace. Jinak doporucuji ventilator vypnout na miste tomu urcenem
Hodne zdaru

A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009

Teď nevím jak to myslíš, ale já to fakt nechápu proč to dělat 

Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009

tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topitkrt.ecek píše:A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
2 rogerer: No tak prepnu ventilator na nulu a je to, ne??
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob led 24, 2009 17:20
- Bydliště: Frenštát-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ventilator netopi,ten se jen toci. Topi max. tranzistor ci odpory kdyz snizuji otacky ventilaotru /ale to je sozitejsi a v interieru to nepoznas:-)/. Nejlip ho prepnout do pozice OFF ci 0.rogerer píše:tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topitkrt.ecek píše:A může mi někdo říct, proč to dělat? Když sedím v autě a mám klíč v poloze I tak mi fouká ventilátor a apsoň se mi nezamlží přední okno, když pominu že nevidím důvod proč sedět v autě a mít klíček v poloze I
- Abernolak
- Starting member
- Příspěvky: 63
- Registrován: pát črc 20, 2007 22:15
- Bydliště: Ballincollig, IRL
hehe tak to som si aj ja myslel ze to radio iba takto funguje...ale potom som sedel zase raz v aute XXXXXXX ze musim mat klucik v polohe 1 aby hralo radio...az som na to prisiel ze radio ti hra aj ked mas kluce vo vrecku a len ho zapnes radiovym onofakom a potom ti hra normalne 20min az pipne a vypne sa same...potom ho znovu onofakom zapnes na dalsich 20min...rogerer píše:tak treba sedis va aute a treba ctvrt hodky na nekoh ocekas a chces mit zaply radio takze musis dat klicek do polohy jedna....ten ventilator predpokladam bude vybijet baterku kort dyz bude topit
takze len kvoli radiu nereba mat kluce a uz nie vobec v polohe 1...v polohe 1 jedine tak kvoli ofukovaniu ventilatorom...
...jednoducho preto- LEBO.
Auto prevádzkujem v meste a často krát robím "papierovačky", pričom mi hrá rádio, teda nepočujem ventilátor a cez deň ani neviem že svietim aj keď stojím. Ak stojím na mieste s vypnutým motorom a kľúčom v polohe 1 tak:
1. ostanú svietiť stretávacie svetlá (v iných vozidlách iba parkovačky)
2. ostáva zapnutý ventilátor kúrenia
Rád by som to prepojil tak, aby všetko okrem rádia v poloho 1 zhaslo, tak ako to má napr. celý VW group, Hyundai-Kia, PSA voitures.....
Som pohodlný, nechce sa mi zakaždým všetko vypínať a potom zapínať, keď to robím 50x za deň.
Auto prevádzkujem v meste a často krát robím "papierovačky", pričom mi hrá rádio, teda nepočujem ventilátor a cez deň ani neviem že svietim aj keď stojím. Ak stojím na mieste s vypnutým motorom a kľúčom v polohe 1 tak:
1. ostanú svietiť stretávacie svetlá (v iných vozidlách iba parkovačky)
2. ostáva zapnutý ventilátor kúrenia
Rád by som to prepojil tak, aby všetko okrem rádia v poloho 1 zhaslo, tak ako to má napr. celý VW group, Hyundai-Kia, PSA voitures.....
Som pohodlný, nechce sa mi zakaždým všetko vypínať a potom zapínať, keď to robím 50x za deň.
bolo Clio II/IV komplet RS look
-
- Junior member
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
- Bydliště: Prešov
Všetko je možne. rádio sa dá prepojiť. Na všetkých rádiach je možnosť zapojenia dvoma spôsobmi. Aj tak, že sa vyp. a zap. s klúčom ale aj zapínaním na rádiu, bez zapnutia kluča. Vybrať rádio a prepojiť žltý a červený kábel. Najlepšie nechať na niekoho čo sa tomu rozumie. 99% radii má červený a žltý prívod obe +12V jeden je napajanie rádia a druhý pamäť
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host