Při ubrání plynu začne hučet - vyřešeno
Moderátor: Moderators General
Při ubrání plynu začne hučet - vyřešeno
Včera jsme valili s R5 cca 120 km, po chvilce jízdy, klidné, se začlo dít toto. Když se třeba z 60, 80 km/h, rychlost na to nemá vliv ubral plyn, tak auto najednou začlo hučet, myslel jsem si, že to dělají pneumatiky nebo tak něco, pak jsem začal mít podezření na ložiska, jenže to by dělalo pořád a ne jen při ubrání plynu, dělalo by to od samého začátku. Jinak když se ubere plyn, tak to začne hučet, ale už nepřestane, pak se zastaví a je klid, začne to zase s ubráním plynu. Ložiska v převodovce jsem taky vyloučil, to by taky dělalo stále. Šlápnutí na brzdu, vyšlápnutí spojky, vyřazení, nic nepomáhá. Je to zvuk skoro jako kov kov nebo jak hučí stará Karosa, když má v háji diferenciál. Nesetkal jste se s tím někdo?
Díky kluci
Díky kluci
Naposledy upravil(a) šimek dne pon led 21, 2008 20:00, celkem upraveno 1 x.
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2462
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
já se s tim setkal dnes a včera když si sestra koupila escorta. takže odpověď mě zajímá. ale já když vyřadim a nebrzdimm motorem tak to nedělá. hučí to jen při brždění motorem
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 234
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 234
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Hmm, tak mně to dělalo právě jen při brzdění motorem, takže to bude něco jinýho...
Zkuste zaexperimentovat. Jestli je síla hučení závislá na otáčkách motoru, tak to je půlka převodovky spojená s motorem, jestli je závislá na rychlosti, je to půlka spojená s koly... To jen jestli začít s kontrolou od setrvačníku, nebo od poloos...
Hodně zdaru

Zkuste zaexperimentovat. Jestli je síla hučení závislá na otáčkách motoru, tak to je půlka převodovky spojená s motorem, jestli je závislá na rychlosti, je to půlka spojená s koly... To jen jestli začít s kontrolou od setrvačníku, nebo od poloos...
Hodně zdaru
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
Na otáčkách motoru to závislé není. Je to spíš závislé na rychlosti jako takové, třeba když jedu do 40km/h, tak to vůbec nedělá, rozjedu to, chci dát třeba trojku-čtyřku a už při vyšlápnuté spojce to je slyšet, pak dotáhnu kvalt a lehce to ztichne, nejvíc to je právě slyšitelné při nezařezené rychlosti, tedy jízdě na neutrál, třeba z kopce. Je to slyšet i při brždění motorem, ale ne tolik jako na neutrál.
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 234
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Tak jsem ten kloub namazal a je po hučení, tak hurá, už to zase jezdí jako fík. Díky za rady chlapi.šimek píše:Tak jsem to měl na zvedáku a vypadá to na homokinetický kloub, prachovka sice není prasklá, ale asi tam někdo nedal zrovna dost vazelíny, je to úplně suché a ty zvuky jdou právě z něj, jen škoda, že na Renaulta se musí koupit celá poloosa. To taky mohli mít líp dořešený ty díly.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host