Remen/rozvod prislusenstva
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Remen/rozvod prislusenstva
Zdravim Vas !
Chcel by som sa Vas opytat. Rozhucalo sa mi lozisko v klime(kompresore)....rozvodovy mechanizmus zahrna 3 remenice (kluka,servo,a kompresor-klimatizacie). Dal by sa dajak poriesit iba pohon Servo +klukova remenica? AKo to je riesene v inej koncepcii? Kompresor na klimatizaciu nepotrebujem vzhladom tomu,ze mi natiekla voda do riaciacej jednotky...tym padom som to nahradil klasickym ventilatorom...
Chcel by som sa Vas opytat. Rozhucalo sa mi lozisko v klime(kompresore)....rozvodovy mechanizmus zahrna 3 remenice (kluka,servo,a kompresor-klimatizacie). Dal by sa dajak poriesit iba pohon Servo +klukova remenica? AKo to je riesene v inej koncepcii? Kompresor na klimatizaciu nepotrebujem vzhladom tomu,ze mi natiekla voda do riaciacej jednotky...tym padom som to nahradil klasickym ventilatorom...
- Axlik
- Advanced member
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon úno 07, 2011 19:28
- Bydliště: Němčice nad Hanou
Re: Remen/rozvod prislusenstva
Šlo by to opravit, ale asi draho
Každopádně bych to vyřešil kratším řemenem mezi servem a řemenicí..Na servu by měl být napínák 


Clio RN 1.2 rv. 91
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej
Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej

Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92

Re: Remen/rozvod prislusenstva
Zdravim! no to by bolo super! Urcite sa da so servom spanovat remen medzi servom a klukou?Axlik píše:Šlo by to opravit, ale asi drahoKaždopádně bych to vyřešil kratším řemenem mezi servem a řemenicí..Na servu by měl být napínák
- Axlik
- Advanced member
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon úno 07, 2011 19:28
- Bydliště: Němčice nad Hanou
Re: Remen/rozvod prislusenstva
Určitě..Aspoň u mě to tak je..Nevím jestli u té klimatizace to není přímo na ní, ale nemělo by být..Zkrátka servo je na takovym výřezu a jsou tam dva šrouby myslím, jedním se od toho povolí a druhým se utahuje směrem nahoru nebo povoluje dolů 

Clio RN 1.2 rv. 91
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej
Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej

Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92

- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Remen/rozvod prislusenstva
Já sice klimu nemám, tak nevím, jestli náhodou napínání řemenu serva nemám vyřešeno jinak, ale pro tento účel je na bloku motoru "kladka", podobná jako u rozvodů. Jen je jednodušší napínání, stačí středový šroub buď utahovat nebo povolovat a kladka se podle toho sama vychyluje a tím řemen šponuje. Servo mám na držáku na třech šroubech bez možnosti napínání.
Takhle nějak vypadá:

Takhle nějak vypadá:

Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Re: Remen/rozvod prislusenstva
Mne praskol na ceste domov rozvodový remeň.Známi mi hovorili, že mám počítať s opravou okolo 500€.Nieje jednoduchšie zohnať motor a ho vymeniť?
e mail : martin.kerkyyy.kerekes@gmail.com
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Remen/rozvod prislusenstva
To už asi vyjde lépe druhý motor no. Záleží, jaký máš typ, za tuhle cenu už můžeš sehnat komplet celé auto a mít tak kromě motoru i hromadu jiných náhradních dílů...
Kdyby prasknul rozvoďák mně u motoru D7F (8V s 43kw), tak asi vezmu už raději D4F (16V s 55kW), motor je vzhledově i po mechanické stránce prakticky identický
Kdyby prasknul rozvoďák mně u motoru D7F (8V s 43kw), tak asi vezmu už raději D4F (16V s 55kW), motor je vzhledově i po mechanické stránce prakticky identický

Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host