Remen/rozvod prislusenstva

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
slash1711
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: pát srp 15, 2008 23:01

Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od slash1711 » stř kvě 02, 2012 12:46

Zdravim Vas !

Chcel by som sa Vas opytat. Rozhucalo sa mi lozisko v klime(kompresore)....rozvodovy mechanizmus zahrna 3 remenice (kluka,servo,a kompresor-klimatizacie). Dal by sa dajak poriesit iba pohon Servo +klukova remenica? AKo to je riesene v inej koncepcii? Kompresor na klimatizaciu nepotrebujem vzhladom tomu,ze mi natiekla voda do riaciacej jednotky...tym padom som to nahradil klasickym ventilatorom...

Uživatelský avatar
Axlik
Advanced member
Příspěvky: 287
Registrován: pon úno 07, 2011 19:28
Bydliště: Němčice nad Hanou

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od Axlik » čtv kvě 03, 2012 15:10

Šlo by to opravit, ale asi draho :D Každopádně bych to vyřešil kratším řemenem mezi servem a řemenicí..Na servu by měl být napínák ;)
Clio RN 1.2 rv. 91
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej :D
Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92 :)

slash1711
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: pát srp 15, 2008 23:01

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od slash1711 » čtv kvě 03, 2012 22:26

Axlik píše:Šlo by to opravit, ale asi draho :D Každopádně bych to vyřešil kratším řemenem mezi servem a řemenicí..Na servu by měl být napínák ;)
Zdravim! no to by bolo super! Urcite sa da so servom spanovat remen medzi servom a klukou?

Uživatelský avatar
Axlik
Advanced member
Příspěvky: 287
Registrován: pon úno 07, 2011 19:28
Bydliště: Němčice nad Hanou

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od Axlik » pát kvě 04, 2012 09:45

Určitě..Aspoň u mě to tak je..Nevím jestli u té klimatizace to není přímo na ní, ale nemělo by být..Zkrátka servo je na takovym výřezu a jsou tam dva šrouby myslím, jedním se od toho povolí a druhým se utahuje směrem nahoru nebo povoluje dolů ;)
Clio RN 1.2 rv. 91
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej :D
Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92 :)

Uživatelský avatar
presscott
Experienced member
Příspěvky: 971
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od presscott » úte kvě 08, 2012 22:06

Já sice klimu nemám, tak nevím, jestli náhodou napínání řemenu serva nemám vyřešeno jinak, ale pro tento účel je na bloku motoru "kladka", podobná jako u rozvodů. Jen je jednodušší napínání, stačí středový šroub buď utahovat nebo povolovat a kladka se podle toho sama vychyluje a tím řemen šponuje. Servo mám na držáku na třech šroubech bez možnosti napínání.

Takhle nějak vypadá:

Obrázek
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

+kErkyyy
Junior member
Příspěvky: 109
Registrován: pon úno 09, 2009 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od +kErkyyy » ned čer 10, 2012 23:32

Mne praskol na ceste domov rozvodový remeň.Známi mi hovorili, že mám počítať s opravou okolo 500€.Nieje jednoduchšie zohnať motor a ho vymeniť?

Uživatelský avatar
presscott
Experienced member
Příspěvky: 971
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Remen/rozvod prislusenstva

Příspěvek od presscott » úte čer 12, 2012 17:19

To už asi vyjde lépe druhý motor no. Záleží, jaký máš typ, za tuhle cenu už můžeš sehnat komplet celé auto a mít tak kromě motoru i hromadu jiných náhradních dílů...
Kdyby prasknul rozvoďák mně u motoru D7F (8V s 43kw), tak asi vezmu už raději D4F (16V s 55kW), motor je vzhledově i po mechanické stránce prakticky identický :)
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host