Rada Koupě - Laguna 2,2 dci 110kw
Moderátor: Moderators General
pro mě jsou lepší číny ajak misheliny a podobně ...měl jsem misheliny a pirelli a au ž víc krát je nekoupim kamarád koupil číny a už mu drží třetí rok akorát prohodil přední za zadní a jezdí dál...a já už mám třetí sadu ...a až ted zjistuji že čína je mnohem lepší jak ty ostatní...co jsem psal...penežně jsme taky jinde já dal 15 za ty misheliny s pirelli a on dal 4 za číny....a ještě má a ted jsem taky koupil číny a tak si spočítej co je penězně lepší ted v kryzy...
Není problém vyrobit "pneumatiku" s náběhem 100.000km - o tom ty gumy nejsou. Ale to už je jiné téma...jerry159 píše:pro mě jsou lepší číny ajak misheliny a podobně ...měl jsem misheliny a pirelli a au ž víc krát je nekoupim kamarád koupil číny a už mu drží třetí rok akorát prohodil přední za zadní a jezdí dál...a já už mám třetí sadu ...a až ted zjistuji že čína je mnohem lepší jak ty ostatní...co jsem psal...penežně jsme taky jinde já dal 15 za ty misheliny s pirelli a on dal 4 za číny....a ještě má a ted jsem taky koupil číny a tak si spočítej co je penězně lepší ted v kryzy...



- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
auto mi prijde jako ochuzenej privilege, co se saltrpaky tyka tak ji mam v podobnym stavu ale po 255 000km, jinak motor 2,2dci sic na satisu ale to je fuk, ted jsem dodelal hlavu, rozvody me na nej vysly tusim 6500 i s praci a to byly skf, tesneni pod hlavou 6600 + pro jistotu kdyz to bylo rozpojeny a vypusteny tak novej termostat za 1600 tak doufam ze ted me dlouho nic nepotka - jinak toto byly moje zkusenosti s motorem predchozi majitel nevim co delal nebo nedelal...
spis si myslim ze pan se prepsal a chtel napsat 280 tkm nebo 180 nebo tak neco
osobne bych spis zkusil pozadat nekoho z fora v okoli jesli by ti na ni nekoukl jet 330km tam a zas zpatky mas 660km a za tucenu tam dojet a zjistit ze je to nejaka vrazda jenom vylestena bych asi zabijel... cena je kazdopadne hodne podezrela tot muj nazor... rozhodne bych zkusil u renaultu minimalne proverit vin a to kolo nemusi bouchat jenom bouchlym diskem kolegyne v praci ted vlitla na super autostrade D1 do vymolu a predni naprava na wv sla na GO za 21 000,- takze bacha na to ... taky nemuzu rozlisit rozmer kol ale kazdopadne bych se vsadil ze casti napravy s vetsima kolama dostavaj vic zabrat (kdyz na to nejsou delany) nevim jiste jen si to myslim takze mi to nekdo klidne vyvratte ale zas at to tu nezmenime v diskusi o kolach a pneu

byt nekde bliz jel bych se na ni podivat ale kamsi do pryc odjet a dojet s prazdnou bych se na to...
spis si myslim ze pan se prepsal a chtel napsat 280 tkm nebo 180 nebo tak neco
osobne bych spis zkusil pozadat nekoho z fora v okoli jesli by ti na ni nekoukl jet 330km tam a zas zpatky mas 660km a za tucenu tam dojet a zjistit ze je to nejaka vrazda jenom vylestena bych asi zabijel... cena je kazdopadne hodne podezrela tot muj nazor... rozhodne bych zkusil u renaultu minimalne proverit vin a to kolo nemusi bouchat jenom bouchlym diskem kolegyne v praci ted vlitla na super autostrade D1 do vymolu a predni naprava na wv sla na GO za 21 000,- takze bacha na to ... taky nemuzu rozlisit rozmer kol ale kazdopadne bych se vsadil ze casti napravy s vetsima kolama dostavaj vic zabrat (kdyz na to nejsou delany) nevim jiste jen si to myslim takze mi to nekdo klidne vyvratte ale zas at to tu nezmenime v diskusi o kolach a pneu
byt nekde bliz jel bych se na ni podivat ale kamsi do pryc odjet a dojet s prazdnou bych se na to...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
dr. Solfernus
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Dnes už bude obtížné koupit auto "voňavku" za pár korun. Většinou každý ví proč to prodává, přece nebudu dělat generálku když to chci prodat. Všecky ty auta mají nahrkané právě tolik, kde je ta hranice než se všecko rozsype. Jsou i vyjímky to jasné, ale většinou to tak bohužel je..
Ty 18" kola jak stojí v inzerátu tomu taky nepomohly, já mám všecky čepy a tyčky stabilizátoru na šrot a to mám 17". Hlavně se nedat nalákat na šílenou výbavu a design, někdy míň znamená víc. Osobně hlídač tlaku pneu-naštěstí ho mám zrušený, dešťový senzor atd. Já si radši šteluju manuálně co se dá. Laguna je tak přetechnizovaná že je pak každý rád až se jí zbaví. Čím víc kravin tam je, tím se jich víc pokazí. Z mého pohledu s odstupem času bych zauvažoval třeba nad profláklou oktávkou-klasiku rotační čerpadlo- z mnohých důvodů..
Ty 18" kola jak stojí v inzerátu tomu taky nepomohly, já mám všecky čepy a tyčky stabilizátoru na šrot a to mám 17". Hlavně se nedat nalákat na šílenou výbavu a design, někdy míň znamená víc. Osobně hlídač tlaku pneu-naštěstí ho mám zrušený, dešťový senzor atd. Já si radši šteluju manuálně co se dá. Laguna je tak přetechnizovaná že je pak každý rád až se jí zbaví. Čím víc kravin tam je, tím se jich víc pokazí. Z mého pohledu s odstupem času bych zauvažoval třeba nad profláklou oktávkou-klasiku rotační čerpadlo- z mnohých důvodů..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
laguna 19DCI 79kW
Myslis ze rotacne cerpadlo je lepsia volba?Zivotnos 130-200000 a uz ta tahaju na lane a je jedno v akom aute vsetko je bosch.Na kamosovej vectre odislo po 130tis cerpadlo po repase 30000sk +10000praca aj z vymenou a nove okolo 60000sk.A ktomu ta vectra hnije jak svina.r.v99
Mám 2.2dCi, Privilege, koupeno před více než dvěma lety, při 134tis. km. Nyní mám 183 tis. Jezdilo to ve Swiss, a během prvního roku sem to na CZ silnicích tak dojeb..l..
Za tu dobu minimálně:
výměna vysokotlak. čerpadla(odtah),
podávacího čerpadla,
vysypanej kaťák(on to není přímo kaťák, ale nějaká ionizační jednotka),
chladič turba,
silent bloky zadní nápravy,
držák motoru(kost),
přední čepy a vidličky,
samo domo oprava podsvícení klimy,
kompresor klimy,
řemenice na klice(odtah),
radši udělaný rozvody teď.
Nefungujou 2 zámky dveří, nejde zadní stěrač(zarezlý), musí se uříznout oska, řešim, že nejde klima při 130km/h, utržený silent blok na spodním rameni, musím udělat destičky/kotouče, ale to je běžný.
Teď už jen čekám na dvouhmotový setrvačník, spojku, řídící jednotku, servo, turbo, a tak dále, že odejdou..
Už nikdy starý nebo starší auto
Sem do toho nastrkal tolik, že když to připočtu k pořizovací ceně tenkrát 230tis., tak dneska bych za to měl buď Fluence v plný náloži, nebo slušnýho Megana. It's all....
Jediný, na obhajobu, proč to ještě živim, je, že ve své době se jednalo o nejbezpečnější vůz ve své třídě a svezení se 150 koňovým tahounem je opravdu zážitek, pohodlí, výbava, bezpečnost, atp. Jen kdyby to bylo spolehlivý.. chjooo
Za tu dobu minimálně:
výměna vysokotlak. čerpadla(odtah),
podávacího čerpadla,
vysypanej kaťák(on to není přímo kaťák, ale nějaká ionizační jednotka),
chladič turba,
silent bloky zadní nápravy,
držák motoru(kost),
přední čepy a vidličky,
samo domo oprava podsvícení klimy,
kompresor klimy,
řemenice na klice(odtah),
radši udělaný rozvody teď.
Nefungujou 2 zámky dveří, nejde zadní stěrač(zarezlý), musí se uříznout oska, řešim, že nejde klima při 130km/h, utržený silent blok na spodním rameni, musím udělat destičky/kotouče, ale to je běžný.
Teď už jen čekám na dvouhmotový setrvačník, spojku, řídící jednotku, servo, turbo, a tak dále, že odejdou..
Už nikdy starý nebo starší auto
Sem do toho nastrkal tolik, že když to připočtu k pořizovací ceně tenkrát 230tis., tak dneska bych za to měl buď Fluence v plný náloži, nebo slušnýho Megana. It's all....
Jediný, na obhajobu, proč to ještě živim, je, že ve své době se jednalo o nejbezpečnější vůz ve své třídě a svezení se 150 koňovým tahounem je opravdu zážitek, pohodlí, výbava, bezpečnost, atp. Jen kdyby to bylo spolehlivý.. chjooo
Naposledy upravil(a) radekc dne stř srp 25, 2010 10:59, celkem upraveno 3 x.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Jo a ještě ke koupi jako investici.
Si myslim, že když dneska koupim starší Lagunu, třeba z roku 2002, tak zítra budu mít problémy ji prodat za 50% ceny, co sem ji kupoval.
V servisu sem říkal naposledy(maj i bazar, a taky prodávaj nový auta), nechte si to tady, co mi dáte? Co následovalo? Smích.
Tak čau
Jinak je to ale super auto, když jezdí a nezlobí.
Si myslim, že když dneska koupim starší Lagunu, třeba z roku 2002, tak zítra budu mít problémy ji prodat za 50% ceny, co sem ji kupoval.
V servisu sem říkal naposledy(maj i bazar, a taky prodávaj nový auta), nechte si to tady, co mi dáte? Co následovalo? Smích.
Tak čau
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
- Jirke
- Senior member
- Příspěvky: 1931
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumamaJirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
Je to obmedzovac momentu. Bez neho motor nespadne lebo ho drzi horny zaves no kyve sa dopredu a dozadu.radekc píše:Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumamaJirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Jasné, chtěl tím nejspíš demonstrovat, že to bylo hodně kejvacíLaco19 píše:Je to obmedzovac momentu. Bez neho motor nespadne lebo ho drzi horny zaves no kyve sa dopredu a dozadu.radekc píše:Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumamaJirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Sem to napsal tak, že je to stěžejní věc, co drží motor, přiznávám, ok.
Ale když je rozbitej tak je to hodně na houby
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003
- Jirke
- Senior member
- Příspěvky: 1931
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Spodni silentblok motoru - tzv. kost, na ni mam spadeno taky.. A pri pridani a ubrani to dela to co popisujes.
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
- Jirke
- Senior member
- Příspěvky: 1931
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro info, vymenen spodni silentblok - kost, a je po problemech. Ten stary byl normalne utrzeny, jen nechapu proc na to v renaultu neprisli ani s montpakou v ruce, kdyz mne stacilo zatlacit zespodu do motoru a videl sem to. Dokonce, cemu jsem pred tim ani nechtel verit, to auto prestalo tahat v kolejich a uz nemusim tolik honit volant... Jestli to bylo vsechno nejak pres poloosy ovlivneny... Jdu si konecne uzivat jizdu..
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...
Chci koupit Lagunu II naftu
Zdravím,chtěl bych znát váš názor na toto auto,chystám se ho nyní asi koupit,jaká motorizace je asi nejlepší...samo že by se mi líbila 2.2 a rok 2003,nebo by byla lepší 1.9,rozvody a jiné díly už ale dnes na tyto auta nejsou drahé jen mě zjímá zkušenost,můj limit je 95000kč.Díky
Re: Chci koupit Lagunu II naftu
Co si myslis o cem se tady pise uz druhou stranku?milazar píše:Zdravím,chtěl bych znát váš názor na toto auto,chystám se ho nyní asi koupit,jaká motorizace je asi nejlepší...samo že by se mi líbila 2.2 a rok 2003,nebo by byla lepší 1.9,rozvody a jiné díly už ale dnes na tyto auta nejsou drahé jen mě zjímá zkušenost,můj limit je 95000kč.Díky
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
ty si myslis ze nekdo ty rekne ze nase krasne lagunky jsou srot?milazar píše:To jsou ty Laguny fak takovej šrot,já jsem chtěl jen vědět jestli 2.2 nebo 1.9...díky
1. nejsou srot! jen maji svoje mouchy jak ine znacky aut
2.chces auto, diesel do 95tis. a s r.v.od 2003 ,tak skus hledat jake mas moznosti a co ocekavas? a hlavne si nezapomen ze chces neco pres 100kw popripade 2.2dci 110kw
3.a na konec neutrat vsechny penize jen na auto totiz ono je lepsi menit rozvody a olej pro opatrnost
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 5 hostů