Rada Koupě - Laguna 2,2 dci 110kw

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

jerry159
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát pro 14, 2007 18:38

Příspěvek od jerry159 » stř črc 28, 2010 14:30

pro mě jsou lepší číny ajak misheliny a podobně ...měl jsem misheliny a pirelli a au ž víc krát je nekoupim kamarád koupil číny a už mu drží třetí rok akorát prohodil přední za zadní a jezdí dál...a já už mám třetí sadu ...a až ted zjistuji že čína je mnohem lepší jak ty ostatní...co jsem psal...penežně jsme taky jinde já dal 15 za ty misheliny s pirelli a on dal 4 za číny....a ještě má a ted jsem taky koupil číny a tak si spočítej co je penězně lepší ted v kryzy...

dobias
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 24, 2009 15:11

Příspěvek od dobias » stř črc 28, 2010 15:11

Nejlepší rada před koupí Laguny zníííí.
NEKUPOVAT!!!!!
Laguna II Grandtour, PH1 2001, 1.6 16V Expression, LPG - Kůže

jerry159
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát pro 14, 2007 18:38

Příspěvek od jerry159 » stř črc 28, 2010 15:57

:D :D :D njn uvidíme jak to dopadne smím autem za kolik se proda a pak se uvidí co přesně...

Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 933
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Příspěvek od Makak007 » stř črc 28, 2010 16:43

jerry159 píše:pro mě jsou lepší číny ajak misheliny a podobně ...měl jsem misheliny a pirelli a au ž víc krát je nekoupim kamarád koupil číny a už mu drží třetí rok akorát prohodil přední za zadní a jezdí dál...a já už mám třetí sadu ...a až ted zjistuji že čína je mnohem lepší jak ty ostatní...co jsem psal...penežně jsme taky jinde já dal 15 za ty misheliny s pirelli a on dal 4 za číny....a ještě má a ted jsem taky koupil číny a tak si spočítej co je penězně lepší ted v kryzy...
Není problém vyrobit "pneumatiku" s náběhem 100.000km - o tom ty gumy nejsou. Ale to už je jiné téma...
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1081
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » stř črc 28, 2010 18:28

auto mi prijde jako ochuzenej privilege, co se saltrpaky tyka tak ji mam v podobnym stavu ale po 255 000km, jinak motor 2,2dci sic na satisu ale to je fuk, ted jsem dodelal hlavu, rozvody me na nej vysly tusim 6500 i s praci a to byly skf, tesneni pod hlavou 6600 + pro jistotu kdyz to bylo rozpojeny a vypusteny tak novej termostat za 1600 tak doufam ze ted me dlouho nic nepotka - jinak toto byly moje zkusenosti s motorem predchozi majitel nevim co delal nebo nedelal...

spis si myslim ze pan se prepsal a chtel napsat 280 tkm nebo 180 nebo tak neco ;)

osobne bych spis zkusil pozadat nekoho z fora v okoli jesli by ti na ni nekoukl jet 330km tam a zas zpatky mas 660km a za tucenu tam dojet a zjistit ze je to nejaka vrazda jenom vylestena bych asi zabijel... cena je kazdopadne hodne podezrela tot muj nazor... rozhodne bych zkusil u renaultu minimalne proverit vin a to kolo nemusi bouchat jenom bouchlym diskem kolegyne v praci ted vlitla na super autostrade D1 do vymolu a predni naprava na wv sla na GO za 21 000,- takze bacha na to ... taky nemuzu rozlisit rozmer kol ale kazdopadne bych se vsadil ze casti napravy s vetsima kolama dostavaj vic zabrat (kdyz na to nejsou delany) nevim jiste jen si to myslim takze mi to nekdo klidne vyvratte ale zas at to tu nezmenime v diskusi o kolach a pneu ;) :D


byt nekde bliz jel bych se na ni podivat ale kamsi do pryc odjet a dojet s prazdnou bych se na to...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2026
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » stř črc 28, 2010 18:36

Laguna II je stavěná na 17 " kola... Honya na ní má dokonce 19" a vychvaluje si je... Já osobně bych takovej flák asi taky nejel... Ale to je na každým :wink:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Příspěvek od dr. Solfernus » pon srp 09, 2010 12:57

Dnes už bude obtížné koupit auto "voňavku" za pár korun. Většinou každý ví proč to prodává, přece nebudu dělat generálku když to chci prodat. Všecky ty auta mají nahrkané právě tolik, kde je ta hranice než se všecko rozsype. Jsou i vyjímky to jasné, ale většinou to tak bohužel je..
Ty 18" kola jak stojí v inzerátu tomu taky nepomohly, já mám všecky čepy a tyčky stabilizátoru na šrot a to mám 17". Hlavně se nedat nalákat na šílenou výbavu a design, někdy míň znamená víc. Osobně hlídač tlaku pneu-naštěstí ho mám zrušený, dešťový senzor atd. Já si radši šteluju manuálně co se dá. Laguna je tak přetechnizovaná že je pak každý rád až se jí zbaví. Čím víc kravin tam je, tím se jich víc pokazí. Z mého pohledu s odstupem času bych zauvažoval třeba nad profláklou oktávkou-klasiku rotační čerpadlo- z mnohých důvodů..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

peto20400
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pát pro 18, 2009 20:40

laguna 19DCI 79kW

Příspěvek od peto20400 » pon srp 09, 2010 20:57

Myslis ze rotacne cerpadlo je lepsia volba?Zivotnos 130-200000 a uz ta tahaju na lane a je jedno v akom aute vsetko je bosch.Na kamosovej vectre odislo po 130tis cerpadlo po repase 30000sk +10000praca aj z vymenou a nove okolo 60000sk.A ktomu ta vectra hnije jak svina.r.v99

jerry159
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát pro 14, 2007 18:38

Příspěvek od jerry159 » pon srp 09, 2010 22:23


rugoka
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: pát lis 20, 2009 14:34

Příspěvek od rugoka » úte srp 10, 2010 14:43

krasna lagunka ale jak vidim majitel nemal super navod na opravu podsviceni displeya na klime. :) a hlavne nikdy se nenech smast stym ze to ma couvaci kameru a dvd v hodnote 20 -30 tis.
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002

jerry159
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát pro 14, 2007 18:38

Příspěvek od jerry159 » úte srp 10, 2010 17:29

:D to dvd mám i já v autě :D je to eonon za 7000 :) ale šlape super :) nemohu si ho vynachválit :) ale auto o tom není...prostě se mi líbí venek toho auta a celé prostě...je to ode mě 500km a cena taky super třeba až prodám svoje tak najdu něco takového :)

rugoka
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: pát lis 20, 2009 14:34

Příspěvek od rugoka » úte srp 10, 2010 19:43

no jo,ja sem to nevedel ze mas a znas ceny ale rad to prodejci zvyraznuju ze je tam za 20-30tis. (co je blbost) a nam majitelom lagunek nemusis vysvetlovat ze su to krasne auta :lol: hlavne si vyber dobre.
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002

Uživatelský avatar
radekc
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: sob kvě 03, 2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radekc » sob srp 14, 2010 21:20

Mám 2.2dCi, Privilege, koupeno před více než dvěma lety, při 134tis. km. Nyní mám 183 tis. Jezdilo to ve Swiss, a během prvního roku sem to na CZ silnicích tak dojeb..l..
Za tu dobu minimálně:
výměna vysokotlak. čerpadla(odtah),
podávacího čerpadla,
vysypanej kaťák(on to není přímo kaťák, ale nějaká ionizační jednotka),
chladič turba,
silent bloky zadní nápravy,
držák motoru(kost),
přední čepy a vidličky,
samo domo oprava podsvícení klimy,
kompresor klimy,
řemenice na klice(odtah),
radši udělaný rozvody teď.
Nefungujou 2 zámky dveří, nejde zadní stěrač(zarezlý), musí se uříznout oska, řešim, že nejde klima při 130km/h, utržený silent blok na spodním rameni, musím udělat destičky/kotouče, ale to je běžný.
Teď už jen čekám na dvouhmotový setrvačník, spojku, řídící jednotku, servo, turbo, a tak dále, že odejdou..
Už nikdy starý nebo starší auto :!:
Sem do toho nastrkal tolik, že když to připočtu k pořizovací ceně tenkrát 230tis., tak dneska bych za to měl buď Fluence v plný náloži, nebo slušnýho Megana. It's all....
Jediný, na obhajobu, proč to ještě živim, je, že ve své době se jednalo o nejbezpečnější vůz ve své třídě a svezení se 150 koňovým tahounem je opravdu zážitek, pohodlí, výbava, bezpečnost, atp. Jen kdyby to bylo spolehlivý.. chjooo :cry:
Naposledy upravil(a) radekc dne stř srp 25, 2010 10:59, celkem upraveno 3 x.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003

Uživatelský avatar
radekc
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: sob kvě 03, 2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radekc » sob srp 14, 2010 21:28

Jo a ještě ke koupi jako investici.
Si myslim, že když dneska koupim starší Lagunu, třeba z roku 2002, tak zítra budu mít problémy ji prodat za 50% ceny, co sem ji kupoval.
V servisu sem říkal naposledy(maj i bazar, a taky prodávaj nový auta), nechte si to tady, co mi dáte? Co následovalo? Smích.
Tak čau :lol: Jinak je to ale super auto, když jezdí a nezlobí.
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003

Uživatelský avatar
Jirke
Senior member
Příspěvky: 1931
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » ned srp 15, 2010 13:43

radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
radekc
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: sob kvě 03, 2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radekc » ned srp 15, 2010 20:35

Jirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumama :lol:
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned srp 15, 2010 20:56

radekc píše:
Jirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumama :lol:
Je to obmedzovac momentu. Bez neho motor nespadne lebo ho drzi horny zaves no kyve sa dopredu a dozadu.

Uživatelský avatar
radekc
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: sob kvě 03, 2008 11:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radekc » ned srp 15, 2010 21:59

Laco19 píše:
radekc píše:
Jirke píše:radku, a ten silenblok motoru - to byl ktery?? a jak se projevoval konkretne?
Nějakej dole. Dělalo mi to, že když sem přidal nebo ubral, tak se motor hrozně hejbal a dělalo to rány takový. Známej mi měnil olej a říkal, že mi ho musel vyměnit, páč na něj motor skoro spad Držák motoru to byl a vypadá to jako kus plechu s gumama :lol:
Je to obmedzovac momentu. Bez neho motor nespadne lebo ho drzi horny zaves no kyve sa dopredu a dozadu.
Jasné, chtěl tím nejspíš demonstrovat, že to bylo hodně kejvací :wink:
Sem to napsal tak, že je to stěžejní věc, co drží motor, přiznávám, ok.
Ale když je rozbitej tak je to hodně na houby :wink:
Laguna II Grandtour 2.2dci 110kW, r.v. 2003

Uživatelský avatar
Jirke
Senior member
Příspěvky: 1931
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » ned srp 15, 2010 22:34

Spodni silentblok motoru - tzv. kost, na ni mam spadeno taky.. A pri pridani a ubrani to dela to co popisujes.
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
Jirke
Senior member
Příspěvky: 1931
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » čtv srp 19, 2010 07:40

Jen pro info, vymenen spodni silentblok - kost, a je po problemech. Ten stary byl normalne utrzeny, jen nechapu proc na to v renaultu neprisli ani s montpakou v ruce, kdyz mne stacilo zatlacit zespodu do motoru a videl sem to. Dokonce, cemu jsem pred tim ani nechtel verit, to auto prestalo tahat v kolejich a uz nemusim tolik honit volant... Jestli to bylo vsechno nejak pres poloosy ovlivneny... Jdu si konecne uzivat jizdu..
aktuálně: Megane IV. RS Trophy
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 3x Scenic III., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 3xKadjar, XxMegane III. ...

milazar
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob srp 21, 2010 21:13

Chci koupit Lagunu II naftu

Příspěvek od milazar » ned srp 22, 2010 09:02

Zdravím,chtěl bych znát váš názor na toto auto,chystám se ho nyní asi koupit,jaká motorizace je asi nejlepší...samo že by se mi líbila 2.2 a rok 2003,nebo by byla lepší 1.9,rozvody a jiné díly už ale dnes na tyto auta nejsou drahé jen mě zjímá zkušenost,můj limit je 95000kč.Díky

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1695
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Re: Chci koupit Lagunu II naftu

Příspěvek od pivi » ned srp 22, 2010 11:46

milazar píše:Zdravím,chtěl bych znát váš názor na toto auto,chystám se ho nyní asi koupit,jaká motorizace je asi nejlepší...samo že by se mi líbila 2.2 a rok 2003,nebo by byla lepší 1.9,rozvody a jiné díly už ale dnes na tyto auta nejsou drahé jen mě zjímá zkušenost,můj limit je 95000kč.Díky
Co si myslis o cem se tady pise uz druhou stranku? :lol:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

milazar
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob srp 21, 2010 21:13

Příspěvek od milazar » ned srp 22, 2010 18:30

To jsou ty Laguny fak takovej šrot,já jsem chtěl jen vědět jestli 2.2 nebo 1.9...díky

rugoka
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: pát lis 20, 2009 14:34

Příspěvek od rugoka » ned srp 22, 2010 20:55

milazar píše:To jsou ty Laguny fak takovej šrot,já jsem chtěl jen vědět jestli 2.2 nebo 1.9...díky
ty si myslis ze nekdo ty rekne ze nase krasne lagunky jsou srot? :lol:
1. nejsou srot! jen maji svoje mouchy jak ine znacky aut 8)
2.chces auto, diesel do 95tis. a s r.v.od 2003 ,tak skus hledat jake mas moznosti a co ocekavas? a hlavne si nezapomen ze chces neco pres 100kw popripade 2.2dci 110kw :wink:
3.a na konec neutrat vsechny penize jen na auto totiz ono je lepsi menit rozvody a olej pro opatrnost :wink: :)
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 2726
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned srp 22, 2010 21:13

No já bych rencka v naftě nechtěl to je horší jak ital :lol:

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů