Renault Megane SPORT 2,0 T
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Renault Megane SPORT 2,0 T
Zdravim, velmi sa mi paci megane sport 2,0T a uvazujem o jeho kupe. No Bohuzial ale citam, ze megany si prave so spolahlivostou ruky nepodali, tak by ma zaujimalo, ako je na tom prave model SPORT 2,0T.
Pocul som, ze ma motor aj prevodovku od nissanu, takze by to mohlo byt asi spolahlivejsie ako priemer. Ma niekto s tymto modelom skusenosti?
Pocul som, ze ma motor aj prevodovku od nissanu, takze by to mohlo byt asi spolahlivejsie ako priemer. Ma niekto s tymto modelom skusenosti?
Naposledy upravil(a) mirro.s dne úte led 06, 2009 18:35, celkem upraveno 1 x.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Motor a prevodovka v Megane Sport je "Renault" a je to práve Nissan konkrétne 350Z ktorý má motor z Renaultu.
Takže je to presne naopak.
Na tému spoľahlivosti - keď sa auto vydarí tak s ním nemáš problém, ak chytíš zlý kus budeš sa s ním trápiť. To isté platí aj o ďaleko drahších automobiloch. Skús napísať Bzučovi že Megany si nepodali ruky so spoľahlivosťou
Označenie Megane Sport znamená, že auto nebude pochádzať zo sériovej výroby ale zo závodnej divízie Renaultu v Dieppe.
Takisto komponenty nebudú obyčajné ale zosilnené práve kvôli športovej výbave, silnejšiemu motoru a predpokladu že auto bude mať "športovú budúcnosť" inými slovami že ho nikto nebude šetriť.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
Jan Melichar
- Junior member
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to si snad děláš legraci. Nissan 350Z má somozřejmě motor Nissan 3,5V6 který používá i Renault ve verzi s nižším výkonem do modelů VelSatis, Espace a teť i Laguna III coupe...Anarki píše:Aké žvásty sa šíria internetom to už svet nevidel
![]()
Motor a prevodovka v Megane Sport je "Renault" a je to práve Nissan konkrétne 350Z ktorý má motor z Renaultu...
Internetem se opravdu šíří hrozné žvásty.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jasně a v pětce mám motor z Nissanu Sunny GTIR který se ve slabší verzi používal i v GTE a Renault 19 
A co všechny Nissany co mají napsáno na XXXXXX "DCI" to jsou taky Nissan motory které se ve slabší verzi používají v Meganech, Langunách a ost.
A co všechny Nissany co mají napsáno na XXXXXX "DCI" to jsou taky Nissan motory které se ve slabší verzi používají v Meganech, Langunách a ost.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
Jan Melichar
- Junior member
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
DCI ani R5 sem netahej já se bavím o motoru 3,5 V6 a to je prostě Nissan. Ale přesvědčovat tě nebudu mysli si co chceš...Anarki píše:Jasně a v pětce mám motor z Nissanu Sunny GTIR který se ve slabší verzi používal i v GTE a Renault 19
A co všechny Nissany co mají napsáno na XXXXXX "DCI" to jsou taky Nissan motory které se ve slabší verzi používají v Meganech, Langunách a ost.
Trošku ti napovím ten motor používá i v Renaultech řídící jednotku HITACHI.
Jinak si teda taky myslim že v tom Meganu RS je motor Renault. Teda konkrétně F4R turbo.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
musim len suhlasiť že je pravda že je tam motor nissan a tu je aj citacia zo stranok Nissanu
V6 VQ zo svetovej špičky
Srdcom Nissanu 350Z je atmosférický vidlicový šesťvalec V6 z radu VQ, ktorý posledných 10 rokov opakovane získava ocenenia ako jeden z najlepších motorov sveta. Viac ako pol milióna týchto motorov schádza ročne z produkcie výrobného závodu Nissanu v japonskej Iwake, ktorý je všeobecne považovaný za najmodernejší výrobný závod pre motory na svete.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Riadiaca jednotka je o ničom. Keď má Renault riadiacu jednotku Siemens tak to neznamená že je tam motor z BMW.Aliance Renault-Nissan trvá od roku 1999. Od té doby sdílí komponenty a zabývá se společným vývojem celých aut (např. Renault Koleos) i motorů a dalších částí. Nový motor V6 dCi s kódovým označením V9X je ideální ukázkou takové spolupráce – vyvinul ho Renault společně s Nissanem
Ten motor je vyrábaný v továrni Nissan ale na jeho vývoji sa mohol podieľať aj Renault a to v čase krízy keď odkúpil až 50% z Nissanu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
Jan Melichar
- Junior member
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Motáš jedno přes druhý. Bavím se o benzinovém motoru 3,5 V6 ne o V6Dci.Anarki píše:Riadiaca jednotka je o ničom. Keď má Renault riadiacu jednotku Siemens tak to neznamená že je tam motor z BMW.Aliance Renault-Nissan trvá od roku 1999. Od té doby sdílí komponenty a zabývá se společným vývojem celých aut (např. Renault Koleos) i motorů a dalších částí. Nový motor V6 dCi s kódovým označením V9X je ideální ukázkou takové spolupráce – vyvinul ho Renault společně s Nissanem
Ten motor je vyrábaný v továrni Nissan ale na jeho vývoji sa mohol podieľať aj Renault a to v čase krízy keď odkúpil až 50% z Nissanu.
Ten nový V6 dci je spolupráce Renaultu a Nissanu, ale to s tím nijak nesouvisí. Souhlasim že typ řídící jednotky není 100% směrodatný ale o něčem to napovídá.
Jasně nové motory se vyvijí v kooperaci, ale tenhle motor vychází ze starýho Nissanu a tak je to pro mě Nissan. A ty jsi se nahoře tvrdil že to je Renault a že Nissan ten motor převzal.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
no ja sa prave obraciam preto tu na vas, lebo sa v meganoch a vseobecne v renaultoch nevyznam.
Inak, ze prevodovka je nissan som sa docital v tomto clanku
http://auto.server.sk/---automobily-pre ... d-je-12164
a to ze je tam motor od nissanu som cital v akomsi teste.
Takze su to hluposti-motor aj prevodovka je made in renault.
To som chcel vediet.
Inak, ze prevodovka je nissan som sa docital v tomto clanku
http://auto.server.sk/---automobily-pre ... d-je-12164
a to ze je tam motor od nissanu som cital v akomsi teste.
Takze su to hluposti-motor aj prevodovka je made in renault.
To som chcel vediet.
silny OT..........a zkusenosti s autem jsou taky jina sekce ne?
...
jinak megane sport - vytecne auto - a jak bude poruchove - hodne to zalezi na majiteli,jak se o nej stara.....
jinak megane sport - vytecne auto - a jak bude poruchove - hodne to zalezi na majiteli,jak se o nej stara.....
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa, Justinka a Jonáš
------------------------------
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
[quote="HonYa"]silny OT..........a zkusenosti s autem jsou taky jina sekce ne?
...
Jasne, mal som to hodit do sekcie " Mé zkušenosti s Renaulty"
Ale myslim, ze ani tu v "diskusii a pokeci" to nie je az tak moc out of topic.
Ale kazdopadne dakujem za odpovede a nazory.
Jasne, mal som to hodit do sekcie " Mé zkušenosti s Renaulty"
Ale myslim, ze ani tu v "diskusii a pokeci" to nie je az tak moc out of topic.
Ale kazdopadne dakujem za odpovede a nazory.
Naposledy upravil(a) mirro.s dne stř led 07, 2009 12:34, celkem upraveno 1 x.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Takováto debata do sekce "Mé zkušenosti s Renaulty" nepatří. Myslím, že to tam i původně bylo a sem to je přesunuto..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Jan Melichar:
Máš pravdu, uviedol som zlý príklad na alianciu Renault Nissan a v prvej chvíli som si neuvedomil že ten motor má dlhšiu históriu. Ospravedlňujem sa.
Máš pravdu, uviedol som zlý príklad na alianciu Renault Nissan a v prvej chvíli som si neuvedomil že ten motor má dlhšiu históriu. Ospravedlňujem sa.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
Jan Melichar
- Junior member
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v pohodě. Trochu jsme odbočili od původního tématu, ale tady v pokecu se to snad snese...Anarki píše:To Jan Melichar:
Máš pravdu, uviedol som zlý príklad na alianciu Renault Nissan a v prvej chvíli som si neuvedomil že ten motor má dlhšiu históriu. Ospravedlňujem sa.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
As na to ze ten motor v zadnem nissanu neni.Sova píše:Přece to, že má Nissan na zadku napsáno dci neznamená že všechny vznětové agregáty jsou Renault![]()
Pokud se nepletu tak např. 3.0 dci je agregát Isuzu-Nissan
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zase volovina
Najznámejšie boli Volvo 440 460 tam boli motory Renault a konkrétne F3N ktorý bol dokonca aj v prepĺňanej verzii.
Stačí si pozrieť blok motora, je rovnaký ako v GTE a takisto sa dá bez problémov napasovať do GTE. Jediný rozdiel je v elektrike.
Ešte aj vstrekovanie Renix ktorým je ten "Volvo" motor vybavený hovorí za všetko
Sova: DCI je registrovaná známka Renaultu na prepĺňané dieselové agregáty so systémom Common Rail. Isuzu má dobré diesely, kedysi od nich všetky motory brala Honda dokonca aj Opel. Pochybujem ale že by existoval nejaký motor od Isuzu a niesol na sebe značku DCI. To akoby som videl Megana či Lagunu so značkou TDI.
Najznámejšie boli Volvo 440 460 tam boli motory Renault a konkrétne F3N ktorý bol dokonca aj v prepĺňanej verzii.
Stačí si pozrieť blok motora, je rovnaký ako v GTE a takisto sa dá bez problémov napasovať do GTE. Jediný rozdiel je v elektrike.
Ešte aj vstrekovanie Renix ktorým je ten "Volvo" motor vybavený hovorí za všetko
Sova: DCI je registrovaná známka Renaultu na prepĺňané dieselové agregáty so systémom Common Rail. Isuzu má dobré diesely, kedysi od nich všetky motory brala Honda dokonca aj Opel. Pochybujem ale že by existoval nejaký motor od Isuzu a niesol na sebe značku DCI. To akoby som videl Megana či Lagunu so značkou TDI.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
Jan Melichar
- Junior member
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sova má pravdu ten 3.0 DCI co se dával do VelSatise je původem od Isuzu použival ho i Opel v modelu Signum pod oznacenim CDTi. Nevim proč by si Renault nemohl koupit cizí motor a nedat na něj svoje označení dělá se to tak běžně.
Nicméně ten motor byl prý docela průšvih. Něco se o tom nakonec píše i tady v sekci k VelSatisovi. Teť se ale objevil v Laguně III kupé novej 3.0DCI to už je prý společná práce Renaultu a Nissanu tak snad to bude lepší...
Nicméně ten motor byl prý docela průšvih. Něco se o tom nakonec píše i tady v sekci k VelSatisovi. Teť se ale objevil v Laguně III kupé novej 3.0DCI to už je prý společná práce Renaultu a Nissanu tak snad to bude lepší...
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host