Pořád píská a píská...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Pořád píská a píská...

Příspěvek od šimek » pon led 21, 2008 20:10

Zdravím pánové, měl bych otázečku. Když jedu s R5, tak pořád něco jako píská, někdy to přestane na volnoběžné otáčky, někdy to píská i tak. Když jedu a mám třeba 1/4 až 2/3 plynu, tak to pořád píská, najednou přidám ještě víc a nepíská, uberu a zase píšká. Nejedná se o žádný kovový zvuk nebo tak něco, myslel jsem třeba nějaké ložisko, ale to by dělalo pořád a to bych pozanal. Toto je takové zvláštní, jak píšťalka nebo tak něco. Poradíte...?

jozo-ke
Junior member
Příspěvky: 125
Registrován: čtv dub 05, 2007 19:08

Příspěvek od jozo-ke » pon led 21, 2008 20:22

a čo tak klinový remeň??alebo môže byť vadná vodiaca kladka...

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3329
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 22, 2008 00:07

co vodní pumpa? v jakém je stavu? Ale to fakt asi střílím od boku
<> Renault Mégane R.S. 265k Cup 2015 <> Alpine V6 Turbo 1988
Renault Mégane III Grandtour '12, Avantage 1,5 dCi 110k "Gauč v.2.0"
ex. Clio I 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 1130 '64, 40k; Clio II 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč", Renault Clio III '07, 1,6 16V 112k Dynamique

šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » úte led 22, 2008 07:32

Na řemen jsem taky koukal, ale to bych poznal a navíc to je závislé na zatížení, mám třeba vykvaltováno, nepíská, dám jedničku, poštím spojku a už začíná pískat, rozjedu se a už píská a když přidám víc plynu, tak přestane. Na spojkové ložisko to taky nevidím. Je to fakt jak píšťalka, nic vyloženě mechanického, kovového.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1695
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » úte led 22, 2008 20:48

Mozna ze saje falesnej vzduch mezi sacim a vyfukovim svodem.tam sou 4 sroubi ktere se letama povoli a pak to piska.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » pon úno 18, 2008 17:52

Je zajímavé, že je to závislé na polze plyn. pedálu. Až bude venku příjemněji, tak se na to mrknu.

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1695
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon úno 25, 2008 21:56

To snad da rozum.Kdys menis poloho plynu tak se meni i podtlak v sani.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

R5_GTT
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: úte led 15, 2008 08:59

Příspěvek od R5_GTT » úte úno 26, 2008 22:42

mne to píska taky,ale když se mi zahreje motor tak ne.Ja mám odešlou vodní pumpu,tak proto to píska.Možná že máš stejný problém.

šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » čtv kvě 15, 2008 17:37

R5_GTT píše:mne to píska taky,ale když se mi zahreje motor tak ne.Ja mám odešlou vodní pumpu,tak proto to píska.Možná že máš stejný problém.
Když je teď venku teplo, tak je to o něco slabší pískání, je to rozhodně závislé na poloze plynového pedálu, takže když by to byla pumpa, tak to bude dělat pořád... Takhle jedu a jen to šudlám, píská, najednou přidám a okamžitě přestane, uberu plyn a zase píská. Už jsem z toho hotovej.

Uživatelský avatar
Rixie
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: stř říj 25, 2006 17:10

Příspěvek od Rixie » čtv kvě 15, 2008 21:29

Mal som podobny problem,treba otvorit kapotu a nacuvat odkial to ide.
Myslel som ze to je remen,tak som ho zhodil dole a aj tak piskalo.
Nakoniec mi piskalo klzne lozisko v rozdelovaci,rozobral premazal a uz
vobec nepiska.
Ale nemusi to byt tvoj pripad,treba to vypocut odkial to ide.
R19 16V chamade,Clio 1.8 16V,R5 GTT

šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » čtv kvě 15, 2008 21:48

Rixie píše:Mal som podobny problem,treba otvorit kapotu a nacuvat odkial to ide.
Myslel som ze to je remen,tak som ho zhodil dole a aj tak piskalo.
Nakoniec mi piskalo klzne lozisko v rozdelovaci,rozobral premazal a uz
vobec nepiska.
Ale nemusi to byt tvoj pripad,treba to vypocut odkial to ide.
O víkendu se na to mrknu, ten řemen zkusím určitě sundat, přijde mi, jako by to šlo od pumpy, ale to by pískalo pořád. Ještě mě napadl opravdu nějaký podtlak, je to fakt jak když pískáš pusou.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát kvě 16, 2008 17:25

Rixie píše:Mal som podobny problem,treba otvorit kapotu a nacuvat odkial to ide.
Myslel som ze to je remen,tak som ho zhodil dole a aj tak piskalo.
Nakoniec mi piskalo klzne lozisko v rozdelovaci,rozobral premazal a uz
vobec nepiska.
Ale nemusi to byt tvoj pripad,treba to vypocut odkial to ide.
To sprosté ložisko pískalo aj mne :D dlho som skúmal alternátor, remeň i vodnú pumpu kým ma napadlo počúvať poriadne v celom motorovom priestore.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

šimek
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » pon kvě 19, 2008 08:38

Anarki píše:
Rixie píše:Mal som podobny problem,treba otvorit kapotu a nacuvat odkial to ide.
Myslel som ze to je remen,tak som ho zhodil dole a aj tak piskalo.
Nakoniec mi piskalo klzne lozisko v rozdelovaci,rozobral premazal a uz
vobec nepiska.
Ale nemusi to byt tvoj pripad,treba to vypocut odkial to ide.
To sprosté ložisko pískalo aj mne :D dlho som skúmal alternátor, remeň i vodnú pumpu kým ma napadlo počúvať poriadne v celom motorovom priestore.
Na ten rozdělovač se zaměřím jako na prvního adepta. Dám vědět chlapi. Zatím díky

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host