Motorek seřizování xenonových světel

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 22, 2014 20:11

Kolegové umíte mi někdo říci zda je zaměnitelný uvedený motorek s kódem 8200 277 945 za motorek s kódem 8200 006 664 ?
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 15:01

Jejda, to nikdo neví ? :cry:

A nemáte někdo aspoň znalosti jak má správně tato automatická regulace fungovat ?
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17183
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 15:23

Po zapnutí světel světla vyjedou nahoru, sjedou dolů a nastaví se podle výšky auta.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 16:03

Zefek píše:Po zapnutí světel světla vyjedou nahoru, sjedou dolů a nastaví se podle výšky auta.
To chápu. Navíc to udělají i při odemčení vozu.
Já jen jestli třeba je každý motorek "sám za sebe" nebo jestli jeden neřídí ten druhý a pod.
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17183
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 16:27

Oba motorky řídí jednotka xenonů nezávisle. Nerozsvítí se při odemčení auta světla?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 17:03

Zefek píše:Oba motorky řídí jednotka xenonů nezávisle. Nerozsvítí se při odemčení auta světla?
Ne, jen je slyšet, že se nastavují. V každém z motorků je samostatná deska se spoustou elektronických součástek a se "švábem". Takže každé světlo má svou řídící elektroniku mimo OCU (nebo jak se ten centrální mozek jmenuje) ?
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17183
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 17:23

Ne, je tam samostatná jednotka, která řeší nastavení výšky světel. Šteluje se to totiž nejen na základě výšky, ale i rychlosti, jinak pro tlumené, jinak pro dálkové světla, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 17:32

Zefek píše:Ne, je tam samostatná jednotka, která řeší nastavení výšky světel. Šteluje se to totiž nejen na základě výšky, ale i rychlosti, jinak pro tlumené, jinak pro dálkové světla, ...
Takže chápu dobře, že stejný motorek co hýbe xenonem pohne parabolou znova při zvýšení rychlosti vozu a nebo rozsvícení dálkových světel (halogen) ?
Motorky jsou tedy identické pro levé i pravé světlo.
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17183
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 17:55

Pravý a levý motorek je stejný (každé světlo má svůj motorek). Hm, tenhle systém nešteluje dálkové, ale jen tlumené podle rychlosti - pod 30km/h to svítí níž. Oba motorky jsou řízené jednotkou. Jinak motorek světla je shodný s Laguna II, Espace IV a VelSatis. Musí být na čtyři dráty. Motorek pro tři dráty je na obyčejné halogenové světlo.
Jinak mě ještě napadá s tím při odemčení ... Nenecháváš páčku v poloze zapnutých světel? Pokud ano, pak se při odemčení auta aktivuje určitá část elektroniky (několik jednotek) a tím, že je páčka v poloze zapnuté světla se provede inicializace xenonů (je to takhle správně), ale stav auta (nenastartováno, pouze odemčeno) zajistí, že se světla nerozsvítí. Pokud bys dal páčku na nulu, pak to po odemčení neudělá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 18:17

Zefek píše:Pravý a levý motorek je stejný (každé světlo má svůj motorek). Hm, tenhle systém nešteluje dálkové, ale jen tlumené podle rychlosti - pod 30km/h to svítí níž. Oba motorky jsou řízené jednotkou. Jinak motorek světla je shodný s Laguna II, Espace IV a VelSatis. Musí být na čtyři dráty. Motorek pro tři dráty je na obyčejné halogenové světlo.
Jinak mě ještě napadá s tím při odemčení ... Nenecháváš páčku v poloze zapnutých světel? Pokud ano, pak se při odemčení auta aktivuje určitá část elektroniky (několik jednotek) a tím, že je páčka v poloze zapnuté světla se provede inicializace xenonů (je to takhle správně), ale stav auta (nenastartováno, pouze odemčeno) zajistí, že se světla nerozsvítí. Pokud bys dal páčku na nulu, pak to po odemčení neudělá.
To je divné. Motorky mají jen tři piny, stejně jako kabeláž a přepínač svícení mám v poloze O, jen mám aktivované soumrakové čidlo na sepnutí světel. Konektor mororku je jiný než na pro halogenový světlomet.
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17183
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 18:30

To je divné, ale porovnávám to s Mégane II, scénic má stejnou elektriku. Před faceliftem to má skutečně tři dráty, po faceliftu dráty čtyři. Možná někdo bude vědět, kde je zakopán pes.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

z.b.y.
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: sob srp 08, 2009 09:40
Bydliště: Chomutov

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od z.b.y. » pon pro 29, 2014 18:37

Zefek píše:To je divné, ale porovnávám to s Mégane II, scénic má stejnou elektriku. Před faceliftem to má skutečně tři dráty, po faceliftu dráty čtyři. Možná někdo bude vědět, kde je zakopán pes.
To je fakt divné. Mám Scenic II 2008, to již po faceliftu.
Ex: Škoda 120 GLS; r.v.: 1984
Ex: Škoda Felicia 1,3; r.v.: 1995
Ex: Opel Astra 1,6 16V; 74 kW; r.v.: 1995
Ex: Renault Scenic 1,6 16V; 79 kW; r.v.: 2000; automat
Nyní: Renault Scenic II 1,6 16V; 82 kW; LPG; r.v.: 2008; automat

jano.cizik
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
Bydliště: Spišská Belá Slovensko

Re: Motorek seřizování xenonových světel

Příspěvek od jano.cizik » stř pro 31, 2014 11:42

to ze sa to steluje pri odomknuti robi aj mne aj ked bez karty chytim klucku asi sa inicializuje poloha pre prazdne auto aby sa to potom pri zatazeni mohlo adekvatne stelovat tolko moj nazor kolko tam mam drotou sa pozriem
VW Golf CL 1,6 D 40kw r.v.1990
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host