Problém:
Ovladače pro okno spolujezdce jsou zapojeny v režimu Master & Slave. Jakmile teda odeberete Master, nejde ani Slave. Což znamená právě i případ kdy je přímo na spínači studeňák.
Co budeme potřebovat:
Pájku (bez té se neobejdeme), cín & kalafunu, plochý malý šroubovák nebo jehlu na odemčení plastových zámků, multimetr (na konečné proměření, není to až tak důležité, ale jistota je kulomet a když jednou vidíte, že se z toho ovladače kouří a lítají z něj jiskry... je lepší to proměřit
Postup:
1) Vyndáme komplet ovladačů ze dveří řidiče, odpojíme ho a vyndáme dvojci vypínačů pro řidiče a spolujezdce.


2) Sundáme komplet kryty vypínačů, tak aby jsme se dostali k samotným spínačům a žárovičkám/LED diodám.
Na této fotce si všimněte, že špice na kterých je nasazena destička se spínači se někdo snažil zapájet. Zde začíná koncert pro tři/čtyři ruce, kdy Vy jednou rukou držíte těleso vypínačů, v druhé máte pájku a nahříváte jednotlivé špice, kolega (manželka/přítelkyně/dítě-psa byste to asi nenaučili
Pokud budete mít štěstí a nikdo se v tom nevrtal, stačí jen šroubovákem vypáčit jednotlivé plošky ze špicí.
Ohnutí destičky se až tak bát nemusíte, pak se nechá srovnat.

3) Až sundáte celou destičku, naskytne se vám nejspíše tento pohled.

Zde můžete vidět důvod potíží, zapájené místečko už jaksi neni zapájené a je komplet urvané a drží jen díky zbytku spínače.

4) Nyní je potřeba vzít opět do ruky pájku a kvalitně zapájet urvaný kontakt, hodí se i trochu kalafuny. Zároveň si v tento moment dejte velký pozor na to, aby jste pájením nevytvořili kontakt mezi plochou spínače s jinou poblíž. Po zapájení by to mělo vypadat nějak takhle. Pečlivky můžou ještě celou destičku vykoupat v lihu a odstranit tak roztavenou kalafunu, ale není to nutné.

5) V tento moment je nutné trochu zkulturnit kontaktní plošky a připravit je na zpětné složení. Takže do ruky vemte pájku a odsávačku pro odstranění cínu. Pak doporučuju plošky trochu porovnat kleštičkama. V tento moment je vhodné vzít do ruky multimetr a body kolem pájení proměřit na odpor, který by neměl být měřitelný.
Pak už jen sesadit obě části, tak aby kontaktovaly a jít to do auta vyzkoušet. Doporučuju vypnout rádio popřípadě běžící větrák a poslouchat jestli z vypínačů nevychází nějaké zvuky připomínající pálení plastu atp... (v tom případě okamže vytahněte konektor z vypínačů, a běžte napravit zkrat který jste vytvořili pájením).
Po zkoušce doporučuji zapájet i špice s kontakty, obzvlášť pokud jste je měli jako já zapájené, pokud ne a kontakty nejsou příliš zohýbané tak to asi nutné nebude.

To by mělo být vše, tak doufám, že to někomu pomůže