Malej problém - Benzín místo nafty
Moderátor: Moderators General
Malej problém - Benzín místo nafty
Čau, dneska si tak jedu z práce natankovat (měl jsem tam rezervu) a místo nafty jsem tam šupl 7,5 litru benzínu. Tak jsem volal mechanikovi a ten mě řekl, že to mám dotankovat do plna naftou, a že by to mělo být v pohodě.
Tak jestli by jste mě na to mohli sdělit i váš názor a jestli se vám něco podobného někdy stalo.
Mám Megané 1.5dCi 78kW
Děkuju za vaše názory.
Tak jestli by jste mě na to mohli sdělit i váš názor a jestli se vám něco podobného někdy stalo.
Mám Megané 1.5dCi 78kW
Děkuju za vaše názory.
Renault Mégane II Grandtour 1.5 dCi 78kW (106HP) 6ti kvalt r.v. 2007, Najeto 200 ... km
Vyměněny ojniční šálky na klice při 158xxx
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
Dodělávaná loketní opěrka, Xenony, Alu kola RSW 244 Black 16", Matador MP 44 Elite 3 205/55/16 nic nevydržely, Dunlop SP Bluresponse 205/55/16
Znojmo
Fiat Punto 1.6 90, 90HP-tolik oprav jsem v životě nezažil, budiž mu země lehká-EX
- defuckto
- Grafoman
Re: Malej problém - Benzín místo nafty
Já bych to neriskoval, vycuc bych všechno z nádrže, nalil aditiva a natankoval do plna, přeci jen ty dízly a kor 1.5 sou háklivý. Neříkám že to nepřežije ten benzín, ale já bych to nepřežil.. 
už sa to stalo aj mne staci zdvoj až ztrojnasobit davku aditiva na zvýšenie mazivosti nafty a je to v pohode ale doporučujem potom este dotankovat zas ked minieš cca pol nadrže
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440