DCI..nestartuje!!!

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od jetour » úte bře 30, 2010 18:19

Tak ve středu se mi stalo, že jsem Megana nenastartoval, motor točil a nic. Volal jsem na Reanult asistence, kde mi poradili zkusit napumpovat palivo přes balonek v motoru, což na 2 pokus pomohlo a auto pak zas úplně normálně jelo a statovalo. Nic méně jsem jel do servisu Renault, kde jim to taky startovalo normálně,ale udělali servisní zásah, kdy dle jejich databáze poruch to bylo v programu ŘJ vstřikování, kterou přeprogramovali na novější. To vydrželo 2 dny a znova to nenastartovalo a znova to naskočilo až po napumpování paliva balonkem a znova je to v servisu!!!!! Tak jsem zvědavej, čím to bude??????
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » úte bře 30, 2010 22:08

To je nepříjemné, napadá mě snad jen paralela s mottem výrobce: Renault - tvůrce problémů
Podle toho balonku to vypadá na problém s transportem paliva, zavzdušňováním...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od jetour » stř bře 31, 2010 20:09

Tak vyměnili celý vysokotlaký čerpadlo vtřikování....tak jsem zvědavej,ale myslím, že by to mohlo být tím
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » čtv dub 01, 2010 19:08

Docela brzo... kolik má najeto?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2654
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » čtv dub 01, 2010 19:51

nevidel by som to tragicky. Proste smola.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od jetour » čtv dub 01, 2010 19:59

najeto 19 tis..dle mě hold smůla, špatný kus z výroby. Mám ještě jedno DCI s anjetými 140 tis. a úplně v pohodě...tak snad to bude OK
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » čtv dub 01, 2010 20:26

Asi určitě vada kusu. Hlavně aby to správně zdiagnostikovali a nemusel jsi do servisu víckrát.
Jinak tohle platit ze svýho by nas*alo.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od jetour » pát dub 02, 2010 07:42

No říkali, že se to musí odzkoušet v provozu,ale mělo by to být snad v pohodě, tak uvidíme. Zatím dobrý a i to lépe startuje. Renautům zdar
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » pon dub 05, 2010 09:43

Tak mě napadlo, jak reaguje automatika starování, když se nic neděje? Po jaké době to startér vzdá?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od jetour » pon dub 05, 2010 09:48

no točí to asi 20s..pak hláška chyba vštřikování.... no a pak 3x napumpovat balonek a pak to chytne...
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » pon dub 05, 2010 12:43

To je docela dlouho, pamatuju když mi na dieselu odešli žhaviče, tak jsem to tak po 5sec. vzdal.
Přecejen, když to nechytne napoprve, tak to člověk ještě aspoň jednou zkusí a 2x20s je docela mazec pro baterku.
Naštěstí jinak to chytá skoro hned, ale na cvrnknutí se to nazvat nedá...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od jetour » stř led 26, 2011 20:34

nakonec výměna vstřikovacího čerpadla v záruce
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

rousini
Senior member
Příspěvky: 1279
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od rousini » stř led 26, 2011 22:04

Na kolik to vyčíslili? Asi docela klika, kdy končí záruka?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od jetour » čtv led 27, 2011 09:38

nevím cenu, páč psano, že opravu hradí Renault..ale záruka je do 100 tis nebo 2014
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3470
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od wc » stř úno 09, 2011 07:35

Čerpadlo stojí kolem 40 tis.

Musí tam někde být zpětný ventilek, ten zřejmě propouštěl.

wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Peto791
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv lis 19, 2009 20:11

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od Peto791 » čtv bře 03, 2011 21:17

Tak toto sa mi stalo mesiac po servisnej prehliadke a vraj že tankujem zlú naftu (špinavú) odporučili mi aditíva a po 5000 Km sa to stalo zas a v servise tak isto nič žiadna ochota špinavá nafta a hotovo zase nech si kúpim prísadu do paliva a asi nech čakám do konca záručnej doby potom to asi ihned spravia však.
Mám protokol z poslednej diagnostiky "výsledok Tlak v rampe" poradte čo robiť prípadne kde vám vymenili čerpadlo.
Dakujem

Jack82
Advanced member
Příspěvky: 377
Registrován: stř pro 02, 2009 17:16

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od Jack82 » pát bře 04, 2011 23:48

Peto791 píše:Tak toto sa mi stalo mesiac po servisnej prehliadke a vraj že tankujem zlú naftu (špinavú) odporučili mi aditíva a po 5000 Km sa to stalo zas a v servise tak isto nič žiadna ochota špinavá nafta a hotovo zase nech si kúpim prísadu do paliva a asi nech čakám do konca záručnej doby potom to asi ihned spravia však.
Mám protokol z poslednej diagnostiky "výsledok Tlak v rampe" poradte čo robiť prípadne kde vám vymenili čerpadlo.
Dakujem
poradím ti-jed do jinýho servisu nebo pošli stížnost na ten stávající na Renault ČR. uvidíš že "změknou". to je neslýchaný aby tě 2x poslali do háje s takovou závadou. klidně bych jim v tom servisu řekl, že když se nepokusí najít příčinu a nevymění ten díl tak si na ně budeš stěžovat. proste se nenechat odbýt
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km

Uživatelský avatar
mapoTN
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: stř dub 15, 2009 10:55
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od mapoTN » čtv dub 28, 2011 23:48

ja to iste, v pondelok teplo vonku,vychladnuty motor,startoval asi 10sec az potom naskocil
v servise uz 2x tvrdili ze mam vodu v nadrzi..
MIII 1.5dci 85k v expression, farba béžová Cendre HNK
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km

jetour
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: pon led 23, 2006 07:29
Bydliště: Chomutov

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od jetour » pát dub 29, 2011 00:19

taky mi to zpočátku startovalo hůř..sice ne 10s ale třeba 5s..a nakonec v XXXXXX vstřikovací čerpadlo..oprava v záruce
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....

Uživatelský avatar
falonso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: úte úno 23, 2010 09:20
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: DCI..nestartuje!!!

Příspěvek od falonso » stř kvě 04, 2011 20:29

Jo chlapci, zvykejte si. To není tím, že by byla nafta nekvalitní nebo pančovaná. Ale poděkujte ekofašistům, kteří schvalují navyšování podílu MEŘA v motorové naftě. Každý měsíc přijede zhruba 1 vozidlo do servisu s obdobnou závadou, že není tlak paliva v rampě. Je to totálním zacpáním "šlemama", které se z MEŘA během provozu vysrážejí a totálně ucpou vysokotlaký vstřikovací systém. Renault hradí na záruku jeden první výplach zdarma (to je od něj velkorysé-neboť se nejedná o závadu na vozidle,ale o nevyhovující vlastnosti motorové nafty). Renault hradí svůj renaultskej přípravek kterým se provádí výplach vysokotlaku, nicméně není tak účinej a nedokáže rozpustit ve vysokotlaku naprosto vše, takže se v brzké době tento jev může opakovat. Přípravek který je odzkoušený odborníky, kteří pracují v oboru vstřikovacích čerpadel se jmenuje PROTEC. Jedná se o čistič a pak o aditivum. Tady je odkaz na výrobky od PROTECU pro systém Dci. :wink:
http://www.pro-tec-deutschland.com/?s=p ... qpa2ettjg1
RENAULT MEGANE II , 1.6 16V , r.v. 2003 , K4M 760 , modrá metal.

Odpovědět

Zpět na „Renault Megane III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 1 host