DCI..nestartuje!!!
Moderátor: Moderators General
DCI..nestartuje!!!
Tak ve středu se mi stalo, že jsem Megana nenastartoval, motor točil a nic. Volal jsem na Reanult asistence, kde mi poradili zkusit napumpovat palivo přes balonek v motoru, což na 2 pokus pomohlo a auto pak zas úplně normálně jelo a statovalo. Nic méně jsem jel do servisu Renault, kde jim to taky startovalo normálně,ale udělali servisní zásah, kdy dle jejich databáze poruch to bylo v programu ŘJ vstřikování, kterou přeprogramovali na novější. To vydrželo 2 dny a znova to nenastartovalo a znova to naskočilo až po napumpování paliva balonkem a znova je to v servisu!!!!! Tak jsem zvědavej, čím to bude??????
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....
To je docela dlouho, pamatuju když mi na dieselu odešli žhaviče, tak jsem to tak po 5sec. vzdal.
Přecejen, když to nechytne napoprve, tak to člověk ještě aspoň jednou zkusí a 2x20s je docela mazec pro baterku.
Naštěstí jinak to chytá skoro hned, ale na cvrnknutí se to nazvat nedá...
Přecejen, když to nechytne napoprve, tak to člověk ještě aspoň jednou zkusí a 2x20s je docela mazec pro baterku.
Naštěstí jinak to chytá skoro hned, ale na cvrnknutí se to nazvat nedá...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: DCI..nestartuje!!!
nakonec výměna vstřikovacího čerpadla v záruce
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....
Re: DCI..nestartuje!!!
Na kolik to vyčíslili? Asi docela klika, kdy končí záruka?
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: DCI..nestartuje!!!
nevím cenu, páč psano, že opravu hradí Renault..ale záruka je do 100 tis nebo 2014
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....
Re: DCI..nestartuje!!!
Čerpadlo stojí kolem 40 tis.
Musí tam někde být zpětný ventilek, ten zřejmě propouštěl.
wecka
Musí tam někde být zpětný ventilek, ten zřejmě propouštěl.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Re: DCI..nestartuje!!!
Tak toto sa mi stalo mesiac po servisnej prehliadke a vraj že tankujem zlú naftu (špinavú) odporučili mi aditíva a po 5000 Km sa to stalo zas a v servise tak isto nič žiadna ochota špinavá nafta a hotovo zase nech si kúpim prísadu do paliva a asi nech čakám do konca záručnej doby potom to asi ihned spravia však.
Mám protokol z poslednej diagnostiky "výsledok Tlak v rampe" poradte čo robiť prípadne kde vám vymenili čerpadlo.
Dakujem
Mám protokol z poslednej diagnostiky "výsledok Tlak v rampe" poradte čo robiť prípadne kde vám vymenili čerpadlo.
Dakujem
Re: DCI..nestartuje!!!
poradím ti-jed do jinýho servisu nebo pošli stížnost na ten stávající na Renault ČR. uvidíš že "změknou". to je neslýchaný aby tě 2x poslali do háje s takovou závadou. klidně bych jim v tom servisu řekl, že když se nepokusí najít příčinu a nevymění ten díl tak si na ně budeš stěžovat. proste se nenechat odbýtPeto791 píše:Tak toto sa mi stalo mesiac po servisnej prehliadke a vraj že tankujem zlú naftu (špinavú) odporučili mi aditíva a po 5000 Km sa to stalo zas a v servise tak isto nič žiadna ochota špinavá nafta a hotovo zase nech si kúpim prísadu do paliva a asi nech čakám do konca záručnej doby potom to asi ihned spravia však.
Mám protokol z poslednej diagnostiky "výsledok Tlak v rampe" poradte čo robiť prípadne kde vám vymenili čerpadlo.
Dakujem
Renault Scénic III 1,4 TCe Dynamique
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
Céndre HNK, 12/'09, 38tkm, 8,18l/100km
- mapoTN
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř dub 15, 2009 10:55
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: DCI..nestartuje!!!
ja to iste, v pondelok teplo vonku,vychladnuty motor,startoval asi 10sec az potom naskocil
v servise uz 2x tvrdili ze mam vodu v nadrzi..
v servise uz 2x tvrdili ze mam vodu v nadrzi..
MIII 1.5dci 85k v expression, farba béžová Cendre HNK
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km
kupene 5/2009 v ČR
najazdene cca 250 000km
Re: DCI..nestartuje!!!
taky mi to zpočátku startovalo hůř..sice ne 10s ale třeba 5s..a nakonec v XXXXXX vstřikovací čerpadlo..oprava v záruce
Thalia 1.5 DCI(4.2-4-8l) a Megane III DCI (85k)(4.6-5.2l)....
Re: DCI..nestartuje!!!
Jo chlapci, zvykejte si. To není tím, že by byla nafta nekvalitní nebo pančovaná. Ale poděkujte ekofašistům, kteří schvalují navyšování podílu MEŘA v motorové naftě. Každý měsíc přijede zhruba 1 vozidlo do servisu s obdobnou závadou, že není tlak paliva v rampě. Je to totálním zacpáním "šlemama", které se z MEŘA během provozu vysrážejí a totálně ucpou vysokotlaký vstřikovací systém. Renault hradí na záruku jeden první výplach zdarma (to je od něj velkorysé-neboť se nejedná o závadu na vozidle,ale o nevyhovující vlastnosti motorové nafty). Renault hradí svůj renaultskej přípravek kterým se provádí výplach vysokotlaku, nicméně není tak účinej a nedokáže rozpustit ve vysokotlaku naprosto vše, takže se v brzké době tento jev může opakovat. Přípravek který je odzkoušený odborníky, kteří pracují v oboru vstřikovacích čerpadel se jmenuje PROTEC. Jedná se o čistič a pak o aditivum. Tady je odkaz na výrobky od PROTECU pro systém Dci.
http://www.pro-tec-deutschland.com/?s=p ... qpa2ettjg1
http://www.pro-tec-deutschland.com/?s=p ... qpa2ettjg1
RENAULT MEGANE II , 1.6 16V , r.v. 2003 , K4M 760 , modrá metal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 1 host