Fuel injectin fault
Moderátor: Moderators General
-
stanleyk
- Starting member
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
- Bydliště: Vychod, Slovensko
Fuel injectin fault
Caute, zobrazuje sa mi tato hlaska na displayi, auto strati vykon, ide maximalne do 2000 otacok.. po vypnuti motora a znovunastartovani za par minut zas ide ok.. v poslednom case sa tato zavada prejavuje uz velmi casto.. co moze byt problem ?? mate niekto taku skusenost ? Je to laguna II 2.0 pravdepodobne IDE..
-
alkinko
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte srp 12, 2008 16:52
- Bydliště: UK coventry, SVK trenc. teplice
fuel inj. fault
mam tiez 2.0 IDE chce to kvaitne palivo ziadny shit z tesca pump a podobnych, a cistit motor obcas 
No predpokladam, ze ti to dela kdyz jedes a pak vyradis a auto stoji, pak se objevi tato hlaska, nicmene tusim ze budes mit dost nejeto a nemas vymeny palivovy filtr, ktery je v nadrzi cena cca 8000Kc, je to tim ze je pricpany a cidlo na rampe ma maly tlak paliva proto to poadne do nouzoveho rezimu a nejde ani ESP. Resil jsem to take a byl to filtr. Aldastanleyk píše:docital som sa na nete ze to moze robit zly regulator paliva.. myslis ze ho mam menit, ci len tankovat dobry benzin a bude to dobre ? je to dost draha suciastka, rad by som pocul nazor cloveka co ten motor pozna
-
stanleyk
- Starting member
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
- Bydliště: Vychod, Slovensko
je to presne tak.. po dlhsej jazde vyradim, chvilku postojim, potom sa pohnem a vybehne hlaska... super ze uz su s tym skusenosti, hned objednam filter a vymeniiiiiim... zatial som debatoval s renaultistami cez forum, prisli sme spolocnymi silami iba na to ze skusime odpojit detonacny senzor, ale zial nenasiel som ho kde je umiestneny.. pri hladani som vsak narazil na nejaky senzor ktory je umiestneny na sacom potrubi vlavo vzadu (pohlad do motora z predu auta) uplne na vrchu.. je to iba nieco zastrcene do diery ako stuplik.. ked som to vybral bolo to cele spinave a hned vyhodilo tu istu chybu ze fault...... aj esp.. tak som to nechal odpojene, restartoval auto a bolo vsetko ok... trosku zabehavam auto, tak som s tymto od piatku najazdil asi 1500km a zavada sa objavila iba dvakrat.. vyzera to ze to teda ovplyvnuje aj to cidlo.. dam ho vycistit, pripadne vymenit a vrhnem sa na palivovy filter... dakujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
No jeste si mi nenapsal kolik mas najeto, filtr se ma menit na tusim na 180000 km. Tech cidel co to muzou delat je vic, me se jednou auto uplne zastavilo a jednotka se odpojila. Nejlepsi bude kdyz ti to tu chybu vyhodi nerestartovat a jed do servisu na diagnostiku a tam to napichout. Tato chaba je tusim prechodna a neuklada se do pameti, nemuzu to ale tvrdit. Hodne zdaru s IDE, kdo ho nemel nepochopi 
-
stanleyk
- Starting member
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
- Bydliště: Vychod, Slovensko
Tak som bol v servise.. filter je vraj samostatne nepredajny, vraj iba celu pumpu... tak ze mi to aspon vycistia.. vybrali to von a tam bolo iba take sitko na spodku pumpy.. bolo trosku zanesene, tak ho vycistili prefukli, preplachli, vymazali chybu a uvidime... pri chybe s tym do servisu ist nemozem , pretoze auto velmi nejde a servis je cca 7 km
-
Březina Michal
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem to samý a i když dignoza ukazovala poruchu wastegate a váhy vzduchu tak to byl prasklej intercooler.Osobně bych to tedy tipnul na netěsnost na sání.Měl jsem docela štěstí že ta prasklina na IC byla zepředu, takže když jsem nastartoval a dal ruku před masku tak na mě docela solidně foukál teplej fén.Určitě to zkus prověřit.Ta novej IC jsem da čtverku a výměnu zvládne i úplný jelito jako jsem jástanleyk píše:Takze prejdenych asi 30 km a chyba sa objavila 4kratuz fakt neviem co s tym.. idem zhanat regulator a skusit to..
aktuálně:
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
Jeste me napadlo toto, sice je to mozna pro tebe nepochopitelne, ale kolik mas v nadrzi benzinu, me to udelalo, kdyz se mi zblaznil plovak, mel jsem jako jeste 1/4 nadrze a pritom bylo sucho, to mi to ukazovalo tuhle hrasku a pak i dokonce cervenou a zastavilo to motor, kamarad dovezl 20 l benzinu a ejhle chyba fuc. Jinak uz nevim co by to mohlo byt, mozna fakt spatny regulator tlaku na rampe, to by chtelo zmerit ja si to meril vcera a tlak mam konstatni nevim kolik, ale myslim ze 675 kPa . Tak drzim palce aby si na to prisel. Am
-
stanleyk
- Starting member
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
- Bydliště: Vychod, Slovensko
Zdravim vsetkych.... Tkze regulator vymeneny dva dni azatial sa zavada neobjavila, takze je dost mozne ze to bolo tym... skusal som vsetky situacie pri ktorych to vyskocilo a nic...
Kedze som kupil celu vstrekovaciu listu so vstrekmi aj s regulatorom a cidlom tlaku paliva, tak mi vsetko ostalo, pretoze ja som vymenil iba regulator.. tak ak by to nahodou neslo tak vymenim asi celu listu.. popripade ak niekto nieco potrebuje, tak dajte vediet...
Kedze som kupil celu vstrekovaciu listu so vstrekmi aj s regulatorom a cidlom tlaku paliva, tak mi vsetko ostalo, pretoze ja som vymenil iba regulator.. tak ak by to nahodou neslo tak vymenim asi celu listu.. popripade ak niekto nieco potrebuje, tak dajte vediet...
Rampa
Prosim te koupil si celou rampu novou v servisu nebo na srotaku, ja si objednal jen regulator, protoze jsem se ujistil ze to dela on a stoji 3200 bez dane, cidlo tlaku 7300 bez dane a rampa to bude asi prda. Me to dela kdyz jedu v teplem pocasi nad 25 st , pak se regulator prehreje a dava spatne hodnoty, mel jsem to napichnute na me diagnostice a bylo to jasne, pozadavek na tlak byl 80 baru a dotavalo to 40, nebo i obracene pozadavek 50 a daval 70, tak jsem vzal ochlazovaci sprei (ten to ochladi az na -50st) trosku jsem ho ochladil az na nem byla namraza a ejhle tlaky jako z partesu. Myslim ze toto je nejcastejsi zavada vstrikovani, byl jsem i v nemecku a tam je to pry v teple pravidlem, pak i ucpane katy, na to pozor a vozte hasici pristroje. V mem okoli uz dve Laguny IDE takhle horely. Preji hodne kilometru bez poruch.
Aukce
Mam jeste dotaz v jake aukci si to koupil nebylo to na alegru.pl ci jak se to jmenuje, co ted resisi s posilovacem. Me ten regulator tlaku nechce nikdo v CR a ani SK dodad, pry je to ted nejake uzamcene z tech. duvodu, volal jsem do nemecka a snad to pujde. Mej se pekne
stanleyk píše:Ja som mal stastie, kupil som celu listu, regulator, snimac, aj vstriky, uplne novu v aukcii... Stalo ma to cele cca 1100Sk. zavadu to vyriesilo.. momentalne riesim problem s posilovacom, inak je vsetko v pohode. Nevies nahodou aku zivotnost ma ten regulator ?
to netusim ale jak to pozoruji tak kolem 80-100000 km
SHELL
Tak jsem si ve trech statech (CZ,D,A) objednaval regulator, no nikde ho neumi zatim prodat, nicmene jsem potreboval na dovolenou, vybaven chladicim sprayem jsem vyrazil, protoze jsem mel prazdnou nadrz rekl jsem si kdyz uz, tak uz mu dam dobrotu V-power racing 100. No ujel jsem 1000 km ve vedrech a hlaska, ze motor nepojede ani jedna, dneska jsem dojel dom a nechal auto bezet cca 30 minut ve 32st stat a nic se nedeje, motor jde jak hodinky. Jedine co mi z toho vychazi je, ze tady u nas na severu liji do benzinu nejake divne prisady, neodvazim se rici jake, ale asi na tom neco bude a ani pecet kvality neni zarukou. Nebo to muze byt tim biolihem, ze v teple meni nejake hodnoty dulezite pro IDE. Tak nez nekdo zacnete patrat proc nechodi regulator, tak zacnete u paliva.
-
stanleyk
- Starting member
- Příspěvky: 92
- Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
- Bydliště: Vychod, Slovensko
ja som tiez zacal u paliva.. po prechode na lepsie palivo bolo dobre asi dva tri tyzdne.., potom znova.. odkedy som vymenil regulator, stale tankujem to lepsie, ani raz.. pozeral som na tlaky v DDt a pri starom regulatore stale lietali ci volnobeh ci zaber.. teraz je to ustalene a meni sa plynule ... ten regulator vymenit treba.. mne po tych dvoch tyzdnoch uz vypisovalo ze je fault a po par minutach mi to vypisalo velky cerveny stop a vyplo motor... nieje to ziadna sranda ked Ti v premavke ci na dialnici vypne motor.. dajte si na to vsetci pozor.. co najskor to vymenit......
No cekal jsem delsi cas, regulator mi nikdo sice nedoda,ale myslim si na 99 procent je to palivem a pridanou bioslozkou vodou a jinym svinstvem cim nas u pump ojebavaji, tankuji S V Racing 100 a zatim zadny problem, pred tim se nedalo s autem jezdit, v soucasne dobe je to radost. Zacni u paliva. Vim o cem mluvim.
Tak tam dej ten starej regulator, mozna mas tam taky necistoty z nadrze, cetl jsem ze si menil krouzek nad pumpou, nicmene asi tam bude tlak tak dej pozor a pomalu to povolut ty dva torxy, profoukni regulator. Pripoj to na ddt a mrkni na tabulku s tlaky jaky je pozadovany a jaky je dosazeny a budes hned vedet na cem jsi, jinak kompletni motor se da sehnat uz za nejaky 12kkc .
Preji hodne uspechu a hlavne aby ti to jelo, skoda ze jsi tak daleko, mozna u nas by jsme na neco prisli co to dela
.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host