Fuel injectin fault

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Fuel injectin fault

Příspěvek od stanleyk » úte čer 16, 2009 20:12

Caute, zobrazuje sa mi tato hlaska na displayi, auto strati vykon, ide maximalne do 2000 otacok.. po vypnuti motora a znovunastartovani za par minut zas ide ok.. v poslednom case sa tato zavada prejavuje uz velmi casto.. co moze byt problem ?? mate niekto taku skusenost ? Je to laguna II 2.0 pravdepodobne IDE..

alkinko
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte srp 12, 2008 16:52
Bydliště: UK coventry, SVK trenc. teplice

fuel inj. fault

Příspěvek od alkinko » stř čer 17, 2009 00:16

mam tiez 2.0 IDE chce to kvaitne palivo ziadny shit z tesca pump a podobnych, a cistit motor obcas 8)

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř čer 17, 2009 20:01

docital som sa na nete ze to moze robit zly regulator paliva.. myslis ze ho mam menit, ci len tankovat dobry benzin a bude to dobre ? je to dost draha suciastka, rad by som pocul nazor cloveka co ten motor pozna :-)

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » úte čer 23, 2009 15:20

stanleyk píše:docital som sa na nete ze to moze robit zly regulator paliva.. myslis ze ho mam menit, ci len tankovat dobry benzin a bude to dobre ? je to dost draha suciastka, rad by som pocul nazor cloveka co ten motor pozna :-)
No predpokladam, ze ti to dela kdyz jedes a pak vyradis a auto stoji, pak se objevi tato hlaska, nicmene tusim ze budes mit dost nejeto a nemas vymeny palivovy filtr, ktery je v nadrzi cena cca 8000Kc, je to tim ze je pricpany a cidlo na rampe ma maly tlak paliva proto to poadne do nouzoveho rezimu a nejde ani ESP. Resil jsem to take a byl to filtr. Alda

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř čer 24, 2009 00:19

je to presne tak.. po dlhsej jazde vyradim, chvilku postojim, potom sa pohnem a vybehne hlaska... super ze uz su s tym skusenosti, hned objednam filter a vymeniiiiiim... zatial som debatoval s renaultistami cez forum, prisli sme spolocnymi silami iba na to ze skusime odpojit detonacny senzor, ale zial nenasiel som ho kde je umiestneny.. pri hladani som vsak narazil na nejaky senzor ktory je umiestneny na sacom potrubi vlavo vzadu (pohlad do motora z predu auta) uplne na vrchu.. je to iba nieco zastrcene do diery ako stuplik.. ked som to vybral bolo to cele spinave a hned vyhodilo tu istu chybu ze fault...... aj esp.. tak som to nechal odpojene, restartoval auto a bolo vsetko ok... trosku zabehavam auto, tak som s tymto od piatku najazdil asi 1500km a zavada sa objavila iba dvakrat.. vyzera to ze to teda ovplyvnuje aj to cidlo.. dam ho vycistit, pripadne vymenit a vrhnem sa na palivovy filter... dakujeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » stř čer 24, 2009 08:28

No jeste si mi nenapsal kolik mas najeto, filtr se ma menit na tusim na 180000 km. Tech cidel co to muzou delat je vic, me se jednou auto uplne zastavilo a jednotka se odpojila. Nejlepsi bude kdyz ti to tu chybu vyhodi nerestartovat a jed do servisu na diagnostiku a tam to napichout. Tato chaba je tusim prechodna a neuklada se do pameti, nemuzu to ale tvrdit. Hodne zdaru s IDE, kdo ho nemel nepochopi :-)

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř čer 24, 2009 12:03

mno mam kolo 250 000, mam kompletnu historiu servisov z renaultu, takze ziadny filter nemenili. dufam ze to bude tym.. inak po restarte zas ide normalne. chybu sme uz pozerali cez comp... vypise tam ze detonacny senzor vypol motor. snazil som sa ho najst a odpojit ale zial netusim kde je.

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř čer 24, 2009 15:18

Tak som bol v servise.. filter je vraj samostatne nepredajny, vraj iba celu pumpu... tak ze mi to aspon vycistia.. vybrali to von a tam bolo iba take sitko na spodku pumpy.. bolo trosku zanesene, tak ho vycistili prefukli, preplachli, vymazali chybu a uvidime... pri chybe s tym do servisu ist nemozem , pretoze auto velmi nejde a servis je cca 7 km

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř čer 24, 2009 17:17

Takze prejdenych asi 30 km a chyba sa objavila 4krat :( uz fakt neviem co s tym.. idem zhanat regulator a skusit to..

Březina Michal
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Březina Michal » pát čer 26, 2009 20:35

stanleyk píše:Takze prejdenych asi 30 km a chyba sa objavila 4krat :( uz fakt neviem co s tym.. idem zhanat regulator a skusit to..
Měl jsem to samý a i když dignoza ukazovala poruchu wastegate a váhy vzduchu tak to byl prasklej intercooler.Osobně bych to tedy tipnul na netěsnost na sání.Měl jsem docela štěstí že ta prasklina na IC byla zepředu, takže když jsem nastartoval a dal ruku před masku tak na mě docela solidně foukál teplej fén.Určitě to zkus prověřit.Ta novej IC jsem da čtverku a výměnu zvládne i úplný jelito jako jsem já :lol:
aktuálně:
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » pát čer 26, 2009 22:59

ale ja asi nemam intercoler... to je IDE benzin..

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » sob čer 27, 2009 22:14

Jeste me napadlo toto, sice je to mozna pro tebe nepochopitelne, ale kolik mas v nadrzi benzinu, me to udelalo, kdyz se mi zblaznil plovak, mel jsem jako jeste 1/4 nadrze a pritom bylo sucho, to mi to ukazovalo tuhle hrasku a pak i dokonce cervenou a zastavilo to motor, kamarad dovezl 20 l benzinu a ejhle chyba fuc. Jinak uz nevim co by to mohlo byt, mozna fakt spatny regulator tlaku na rampe, to by chtelo zmerit ja si to meril vcera a tlak mam konstatni nevim kolik, ale myslim ze 675 kPa . Tak drzim palce aby si na to prisel. Am

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » ned čer 28, 2009 11:47

Pri cisteni toho sitka v nadrzi som pozeral na benzin a vyzera ze ukazuje ok.. ten moj tlak podla pocitaca nieje stabilny.. na volnobehu lieta tiez.. nikdy nieje rovnaky. zajtra objednavam novy regulator a uvidime..

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » sob črc 11, 2009 19:12

Zdravim vsetkych.... Tkze regulator vymeneny dva dni azatial sa zavada neobjavila, takze je dost mozne ze to bolo tym... skusal som vsetky situacie pri ktorych to vyskocilo a nic...
Kedze som kupil celu vstrekovaciu listu so vstrekmi aj s regulatorom a cidlom tlaku paliva, tak mi vsetko ostalo, pretoze ja som vymenil iba regulator.. tak ak by to nahodou neslo tak vymenim asi celu listu.. popripade ak niekto nieco potrebuje, tak dajte vediet...

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Rampa

Příspěvek od Aldamore » stř črc 22, 2009 13:19

Prosim te koupil si celou rampu novou v servisu nebo na srotaku, ja si objednal jen regulator, protoze jsem se ujistil ze to dela on a stoji 3200 bez dane, cidlo tlaku 7300 bez dane a rampa to bude asi prda. Me to dela kdyz jedu v teplem pocasi nad 25 st , pak se regulator prehreje a dava spatne hodnoty, mel jsem to napichnute na me diagnostice a bylo to jasne, pozadavek na tlak byl 80 baru a dotavalo to 40, nebo i obracene pozadavek 50 a daval 70, tak jsem vzal ochlazovaci sprei (ten to ochladi az na -50st) trosku jsem ho ochladil az na nem byla namraza a ejhle tlaky jako z partesu. Myslim ze toto je nejcastejsi zavada vstrikovani, byl jsem i v nemecku a tam je to pry v teple pravidlem, pak i ucpane katy, na to pozor a vozte hasici pristroje. V mem okoli uz dve Laguny IDE takhle horely. Preji hodne kilometru bez poruch.

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » stř črc 22, 2009 19:57

Ja som mal stastie, kupil som celu listu, regulator, snimac, aj vstriky, uplne novu v aukcii... Stalo ma to cele cca 1100Sk. zavadu to vyriesilo.. momentalne riesim problem s posilovacom, inak je vsetko v pohode :-). Nevies nahodou aku zivotnost ma ten regulator ?

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Aukce

Příspěvek od Aldamore » čtv črc 23, 2009 13:01

Mam jeste dotaz v jake aukci si to koupil nebylo to na alegru.pl ci jak se to jmenuje, co ted resisi s posilovacem. Me ten regulator tlaku nechce nikdo v CR a ani SK dodad, pry je to ted nejake uzamcene z tech. duvodu, volal jsem do nemecka a snad to pujde. Mej se pekne

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » čtv črc 23, 2009 13:02

stanleyk píše:Ja som mal stastie, kupil som celu listu, regulator, snimac, aj vstriky, uplne novu v aukcii... Stalo ma to cele cca 1100Sk. zavadu to vyriesilo.. momentalne riesim problem s posilovacom, inak je vsetko v pohode :-). Nevies nahodou aku zivotnost ma ten regulator ?

to netusim ale jak to pozoruji tak kolem 80-100000 km

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » čtv črc 23, 2009 20:45

Ja som nasiel na ebay.. Mno auto mi hlasi poruchu s posilovacom.. funguje v pohode, ale stve ma to hlasenie za kazdym a napis servis tak isto..

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

SHELL

Příspěvek od Aldamore » sob srp 01, 2009 21:45

Tak jsem si ve trech statech (CZ,D,A) objednaval regulator, no nikde ho neumi zatim prodat, nicmene jsem potreboval na dovolenou, vybaven chladicim sprayem jsem vyrazil, protoze jsem mel prazdnou nadrz rekl jsem si kdyz uz, tak uz mu dam dobrotu V-power racing 100. No ujel jsem 1000 km ve vedrech a hlaska, ze motor nepojede ani jedna, dneska jsem dojel dom a nechal auto bezet cca 30 minut ve 32st stat a nic se nedeje, motor jde jak hodinky. Jedine co mi z toho vychazi je, ze tady u nas na severu liji do benzinu nejake divne prisady, neodvazim se rici jake, ale asi na tom neco bude a ani pecet kvality neni zarukou. Nebo to muze byt tim biolihem, ze v teple meni nejake hodnoty dulezite pro IDE. Tak nez nekdo zacnete patrat proc nechodi regulator, tak zacnete u paliva.

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » sob srp 01, 2009 23:17

ja som tiez zacal u paliva.. po prechode na lepsie palivo bolo dobre asi dva tri tyzdne.., potom znova.. odkedy som vymenil regulator, stale tankujem to lepsie, ani raz.. pozeral som na tlaky v DDt a pri starom regulatore stale lietali ci volnobeh ci zaber.. teraz je to ustalene a meni sa plynule ... ten regulator vymenit treba.. mne po tych dvoch tyzdnoch uz vypisovalo ze je fault a po par minutach mi to vypisalo velky cerveny stop a vyplo motor... nieje to ziadna sranda ked Ti v premavke ci na dialnici vypne motor.. dajte si na to vsetci pozor.. co najskor to vymenit......

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » úte srp 18, 2009 11:26

Tak a je to tu zas.. Fuel injection faulty.. prejavuje sa vsak inak ako predtym.. uz ho nehadze hned do nudzoveho.. teraz iba lietaju otacky 2000 az 3000 potom klesnu na 500 a niekedy zas vyletia a inokedy zdochne :-(((

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » úte srp 18, 2009 11:37

No cekal jsem delsi cas, regulator mi nikdo sice nedoda,ale myslim si na 99 procent je to palivem a pridanou bioslozkou vodou a jinym svinstvem cim nas u pump ojebavaji, tankuji S V Racing 100 a zatim zadny problem, pred tim se nedalo s autem jezdit, v soucasne dobe je to radost. Zacni u paliva. Vim o cem mluvim.

stanleyk
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte črc 12, 2005 15:48
Bydliště: Vychod, Slovensko

Příspěvek od stanleyk » úte srp 18, 2009 11:48

ibaze sa na pumpu teraz ani nedostanem.. a naposledy som natankoval pol nadrze.. vacsina je este tam

Aldamore
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř zář 03, 2008 11:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Aldamore » stř srp 19, 2009 09:27

Tak tam dej ten starej regulator, mozna mas tam taky necistoty z nadrze, cetl jsem ze si menil krouzek nad pumpou, nicmene asi tam bude tlak tak dej pozor a pomalu to povolut ty dva torxy, profoukni regulator. Pripoj to na ddt a mrkni na tabulku s tlaky jaky je pozadovany a jaky je dosazeny a budes hned vedet na cem jsi, jinak kompletni motor se da sehnat uz za nejaky 12kkc . :-) Preji hodne uspechu a hlavne aby ti to jelo, skoda ze jsi tak daleko, mozna u nas by jsme na neco prisli co to dela ;-) .

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host