
PARAMO - MOGUL
Moderátor: Moderators General
PARAMO - MOGUL
Chtěl jsem se zeptat jaké máte názory na produkty firmy PARAMO, konkrétně MOGUL 10W-40 EXTREME ? Neplatí se zbytečně třeba u shellu za značku a při tom kvalita je srovnatelná? 

Produkty firem PARAMO, MOL(MADIT) apd.. mě nechávají klidným, protože za lepší peníze se dá koupit značkovější a určitě i kvalitnější olej. Rozeber si motor kde se třeba 100 km používali pouze oleje MOGUL a uvidíš. Jo třeba po slavnem Castrolu taky zůstává pěkný bordel v motoru.
Thalia LS ALIZE 1,2 16V r.v. 2008
Peugeot 205 1,9 D r.v. 1992
Peugeot 205 1,9 D r.v. 1992
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 540
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Tak jen mimochodem na Mogulu má kámoš najeto 400000Km na Fordu Mondeo - 2.0 16V a motor šlape jako novej
Jinej kámoš zase na Žigulu 300000Km a super, pak ten motor měl rozebranej a vypadá netknutej a rozměry v tolerancích
Konkrétně Shell není nic moc, takhle jsme udělali Feldu po 20000, fungl novou a zvuk jako po 250000
a udělal to právě řidší Shell z autorizovaného servisu
Na Mogul nedám dopustit, převodovka co už moc nechtěla řadit v mém Renaultu po použití stejné specifikace Mogul Trans 75W - naprosto super, jako nová
Nesmí se věřit všemu co je cizí. Známý lil vždy do svých aut Paramo a říkal že od jiného oleje se nepozná a to ani životností motoru. Liju tam Valvoline MaxLife Diesel 10W40 a perfektní a bude mít 200000Km.Jinak dobrý recept na oddělání motoru - staré Ducato !1200000Km! obyčejný olej (jako mogul apod.) a chytrý synátor jednoho známého to dostal a že tomu dopřeje - Shell 5W40 - a nedojel ani do práce - vylágroval to
Ať každý posoudí sám jestli to nejsou vyhozené peníze za reklamu - ostatně výzkum paliv a maziv je jednoznačný - často měnit a ne tam nechat Shell 30000Km a myslet si že je to napořát. 










Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička

-
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
???
Naposledy upravil(a) Šamša dne pát kvě 16, 2008 00:38, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: PARAMO - MOGUL
Podstatný rozdíl je v použitém základovém oleji. Mogul vychází z ruské sirnaté ropy. Shell a i jiní renomovaní výrobci používají základ z kvalitní arabské ropy. Vůbec nejlepší kvalita je z naší ropy, ale ta se u nás ani neohřeje a frčí jinam. Právě ty základové oleje spolu s přísadami rozhodují o výměnných lhůtách.pitbulls píše:Chtěl jsem se zeptat jaké máte názory na produkty firmy PARAMO, konkrétně MOGUL 10W-40 EXTREME ? Neplatí se zbytečně třeba u shellu za značku a při tom kvalita je srovnatelná?
Lechtivou vrtulku mají i diesely.Sova píše:Nepoužívá se náhodou do dieselových motorů jiná specifikace oleje než 5-W40Mám pocit že tahle plná syntetika je určená víceméně pro benzínové vysokootáčkové motory
![]()
Nebo ne?

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To flighttom: Nevím co si pil ale dal bych si taky
Souhlasím s Regisem že je to xxxxxxxxxxxx a né olejem, resp. předpokládam že když zastávaš tak směšnou a nekvalitní značku jako mogul tak ji asi prodávaš v obchodě

Souhlasím s Regisem že je to xxxxxxxxxxxx a né olejem, resp. předpokládam že když zastávaš tak směšnou a nekvalitní značku jako mogul tak ji asi prodávaš v obchodě

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

Na tu směšnou a nekvalitní značku jako mogul jste tady před 20 roky jezdily všichni a teď ji jenom pomlouváte.Myslíte si ,že oleje věhlasných zahraničních značek jsou tak v něčem velmi lepší než oleje našich výrobců.To si myslím je jenom,že tě doblbnou reklamou valící se na spořebitele ze všech stran.Proč teda i naše oleje splňujou i normy co oleje zahraniční.Sohlasím s flighttom ,že i na naše oleje se dá bez problémů jezdit.Já jsem jezdil taky na Paramo a neměl jsem nikdy žádný problém.Radši jsem tam nalil Paramo a po 10t vyměnil než jezdit zahraniční a měnit třeba po 20-30t.Klidně si tam můžeš i náš nalít a nic tím nezkazíš.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Sice zatim nemam dlouhodobou osobni zkusenost s oleji, ale ruzne komentare na tahle temata me zatim nechavaji klidnym. Pred rokem jsem cekal 3 mesice nez jsem si privez auto a tak jsem mel spoustu casu na vybirani a cteni ruznych informaci o vecech co bude potreba co nejdriv vymenit, mezi nimy byly samozrejme i naplne. A za tu dobu jsem si 3x precetl tyhle clanky http://oleje.cz/index.php?left=main&pag ... _komentare . A tak jsem koupil oleje Mogul, splnujou pozadavky vyrobce auta, jsou levne a radsi budu olej menit casteji nez tam nechavat nejakej radoby kvalitni dlouho. Na druhou stranu zase nemam v aute posledni technicke novinky, ale skoro 20let starej motor. Zatim vse slape jak ma, tak nemam duvod menit, kdyby me treba nekdy olej zradil, tak vezmu nahradni motor a prehodnotim svuj nazor, ale verim ze k tomu nedojde.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Antonio: Jasně, jezdily na to všichni ale proto že nic jinýho nebylo a jezdili na tom škocny 100 a 105.
Že to splňuje normy je hezký, spousta čínskych výrobků je splňuje taky a přece se kazí jak na výrobním páse. Proto jsou ˇveci kvalitnější a míň kvalitní. Když své auto nemáš rád tak si tam lij Mogul nebo Raciol, je to si jedno
Když ho máš rád lij tam Shell nebo Elf a vyměň ho po 15 tisíc km. Takhle ti motor vydrží mnohem víc než kdyby si jezdil na Mogule a měnil ho i každých 5 tisíc.
Vývoj neoklameš a aditiva které mají popřední výrobci olejů v sobě v špuntech typu Madit, Mogul nebo Paramo taky nenajdeš.
Ale to je na tobě, je to tvoje auto a tvoje peníze, hlavně když se ti pokazí motor nezapomeň začít nadávat na značku Renault jak má nekvalitní motory

Že to splňuje normy je hezký, spousta čínskych výrobků je splňuje taky a přece se kazí jak na výrobním páse. Proto jsou ˇveci kvalitnější a míň kvalitní. Když své auto nemáš rád tak si tam lij Mogul nebo Raciol, je to si jedno

Vývoj neoklameš a aditiva které mají popřední výrobci olejů v sobě v špuntech typu Madit, Mogul nebo Paramo taky nenajdeš.
Ale to je na tobě, je to tvoje auto a tvoje peníze, hlavně když se ti pokazí motor nezapomeň začít nadávat na značku Renault jak má nekvalitní motory

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

Jasně s tebou souhlasím ta kvalita tam musí být nebo by to nikdo nekupoval.A jak napsal DDT Paramo má u nás nejmodernější rafinérku,která je podle nejmodernějších technologií.Takže se není bát tam nalít Paramo.A propo Paramo vyrábí základové oleje i pro jiné firmy ne jenom pro sebe tak proč by od nich braly i jiní kdyby to stálo za nic!!!




SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Lej si tam co chceš, je to tvoje auto.
Když si myslíš že kvalitou a aditivy se můžou rovnat Shellu nebo Elfu tak si pěkně mimo
Když si myslíš že kvalitou a aditivy se můžou rovnat Shellu nebo Elfu tak si pěkně mimo

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 540
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Antonio píše:Na tu směšnou a nekvalitní značku jako mogul jste tady před 20 roky jezdily všichni a teď ji jenom pomlouváte.Myslíte si ,že oleje věhlasných zahraničních značek jsou tak v něčem velmi lepší než oleje našich výrobců.To si myslím je jenom,že tě doblbnou reklamou valící se na spořebitele ze všech stran.Proč teda i naše oleje splňujou i normy co oleje zahraniční.Sohlasím s flighttom ,že i na naše oleje se dá bez problémů jezdit.Já jsem jezdil taky na Paramo a neměl jsem nikdy žádný problém.Radši jsem tam nalil Paramo a po 10t vyměnil než jezdit zahraniční a měnit třeba po 20-30t.Klidně si tam můžeš i náš nalít a nic tím nezkazíš.


Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička

taky jsem četl ty mazivářské mýty. Můžou být klidně dalším mýtem.
Napíšu co vím:¨
Nikdy bych nenalil do převodovky Mogul nebo Madit. něco takového jsem tam měl a po výměně za Tranself TRP rozdíl v řazení 100%.
Viděl jsem otevřený motor Felicie, která jezdila na Mogul nebo podobné kejdy a pak motor Felicie, živené výhradně Castrol GTX3.
Rozdíl byl v tom, že motor první feldy byl vevnitř začernalý, špinavý a ve vaně byly nánosy bordelu. Motor živený GTX3 byl vevnitř krásně zlatý a úplně čistý.
Možná jsou oleje Mogul dneska někde jinde, je však potřeba si uvědomit, že i ostatní výrobci jsou úplně jinde.
wecka
PS: SELIKO dělá teš dobré oleje, třeba FRITOL

Napíšu co vím:¨
Nikdy bych nenalil do převodovky Mogul nebo Madit. něco takového jsem tam měl a po výměně za Tranself TRP rozdíl v řazení 100%.
Viděl jsem otevřený motor Felicie, která jezdila na Mogul nebo podobné kejdy a pak motor Felicie, živené výhradně Castrol GTX3.
Rozdíl byl v tom, že motor první feldy byl vevnitř začernalý, špinavý a ve vaně byly nánosy bordelu. Motor živený GTX3 byl vevnitř krásně zlatý a úplně čistý.
Možná jsou oleje Mogul dneska někde jinde, je však potřeba si uvědomit, že i ostatní výrobci jsou úplně jinde.
wecka

PS: SELIKO dělá teš dobré oleje, třeba FRITOL



Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
No jestli bych měl nové BMW a nějakej chytrák mi tam nalil s prominutím "sajrajt", tak mu šlápnu do úsměvu. Kdyby to byl takový bezva hit, tak by se museli ti výrobci přímo poprat.flighttom píše:Antonio píše:Na tu směšnou a nekvalitní značku jako mogul jste tady před 20 roky jezdily všichni a teď ji jenom pomlouváte.Myslíte si ,že oleje věhlasných zahraničních značek jsou tak v něčem velmi lepší než oleje našich výrobců.To si myslím je jenom,že tě doblbnou reklamou valící se na spořebitele ze všech stran.Proč teda i naše oleje splňujou i normy co oleje zahraniční.Sohlasím s flighttom ,že i na naše oleje se dá bez problémů jezdit.Já jsem jezdil taky na Paramo a neměl jsem nikdy žádný problém.Radši jsem tam nalil Paramo a po 10t vyměnil než jezdit zahraniční a měnit třeba po 20-30t.Klidně si tam můžeš i náš nalít a nic tím nezkazíš.Ty mi čteš myšlenky
Nečekal jsem že to vyvolá tolik odporu u tolika lidí.Kámoš v servisu říkal že běžně lijí např převodový olej Mogul i do nových BMW a bez problémů, fakt je že i mě teď na Renaultovi šlape převodovka jako po másle s tímto olejem (samozřejmě stejná specifikace jako tam má být).Stačí si přečíst "Mazivářské mýty..." - jako třeba u Castrolu - inteligentní molekuly atd...a udělat si obrázek...Hlavní je častá výměna oleje i filtru a dodržení specifikace oleje.Např jsem četl od mnoha odborníků že kdysi byl Castrol GTX3 dost špatný olej, nemohl se Mogulu ani vyrovnat.Ale to záleží na každém.


Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Sleduji tuto debatu a domnívám se, že WC alias Wecka má pravdu. Taky jsem celej život jezdil na Mogul (je levnej, splňuje klasifikace a jsem čech). Nedávno jsem sundal víko ventilů. Byl jsem zděšenej, co bordelu a usazenin jsem našel na ventilové víku a hlavě okolo ventilů. Na ložiskách vačky byl až 3mm silný nános lepkavého šmíru. Lhůty výměn dodržuju, i když by asi bylo zapotřebí měnit častěji než jednou ročně. Ale s tím autem najedeme ročně kolem 7kkm, tak mi nepřišlo nutné olej měnit častěji. Tím jsem s mogulem skončil. Nemohu posoudit proč a jak, ale riskovat nebudu.
Naposledy upravil(a) Joska dne čtv kvě 22, 2008 23:30, celkem upraveno 1 x.
R19 chamade, 1,8 65kW 1994
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Přesně tak, specifikace splňuje, ale aditiva jaksi chybíJoska píše:Sleduji tuto debatu a domnívám se, že VC alias Vec´ka má pravdu. Taky jsem celej život jezdil na Mogul (je levnej, splňuje klasifikace a jsem čech). Nedávno jsem sundal víko ventilů. Byl jsem zděšenej, co bordelu a usazenin jsem našel na ventilové víku a hlavě okolo ventilů. Na ložiskách vačky byl až 3mm silný nános lepkavého šmíru. Lhůty výměn dodržuju, i když by asi bylo zapotřebí měnit častěji než jednou ročně. Ale s tím autem najedeme ročně kolem 7kkm, tak mi nepřišlo nutné olej měnit častěji. Tím jsem s mogulem skončil. Nemohu posoudit proč a jak, ale riskovat nebudu.

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz uz se tady tak rozpitvavaji ruzne znacky oleju..... Dneska jsem zjistil, ze uz jsem na stavajici naplni odjezdil lehce pres 13tkm, takze je pomalu cas na vymenu. Momentalne tam mam Eurol Turbosyn 10w40, nevim jak je na tom s kvalitou, ale ja zadne problemy nemel. Ted od kamarada muzu mit Mogul GX-FE pro 10w40. Je to kvalitativne adekvatni nahrada za stavajici Eurol nebo horsi/lepsi? Ve specifikacich u Eurolu je BMW i Porsche.. Diky za nazory.... 

Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Sova píše:Taky sem měl v jednom ze svých aut Eurol, zkušenosti a poznatky nemohu předat dál, jelikož sem to auto asi za čtyři dny roztřískal na maděru...




Ne, me spis zajimalo, jestli patri Eurol oleje mezi ty pouzitelne a jestli nahrada tim Mogulem nebude cesta k horsimu....
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host