1.5 dCi 63kW/85 koní
Moderátor: Moderators General
1.5 dCi 63kW/85 koní
Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.
-
Jawasystem
- Junior member
- Příspěvky: 132
- Registrován: pát srp 24, 2007 14:59
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní
Tak toto by mě také zajímalo,ale předpokládám že bude především jiné turbo...u 85 koní asi bez variabilních lopatek...tomas_35 píše:Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.
MEGANE III 1.5dCi Generation 2010
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988
-
Jawasystem
- Junior member
- Příspěvky: 132
- Registrován: pát srp 24, 2007 14:59
- Bydliště: Praha
-
djkure
- Starting member
- Příspěvky: 65
- Registrován: pát led 08, 2010 01:27
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní
Jestli se nepletu, tak variabilní natáčení lopatek je vesměs jen z důvodu tahu od nejnižších otáček (částečné zamezení turboefektu). Porovnejte třeba výkon mého auta a stejného s motorem 1.9dCi. dCi má o 3kW větší výkon a když jsem v tom jel, tak jsem zjistil, že turbo fakticky táhne odspodu (mě až od 2 tisíc otáček), ale jinak žádný zázrak se nekonalJawasystem píše:Tak toto by mě také zajímalo,ale předpokládám že bude především jiné turbo...u 85 koní asi bez variabilních lopatek...tomas_35 píše:Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.
Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 131kW GT 4Control, rv. 12/2009, tmavě modrá
Ex: Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression, rv. 2004 (PH1), šedá metalíza
Ex: Renault Megane I 1.9 dTi 72kW, rv. 1998 (PH1), šedá
Ex: Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression, rv. 2004 (PH1), šedá metalíza
Ex: Renault Megane I 1.9 dTi 72kW, rv. 1998 (PH1), šedá
Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní
medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní
Nestačilo by místo výměny řídící jednotky jen přehrát sw, případně nachipovat jako tu 76 kw verzi (po chipu 96 kw) a vyměnit vstřiky třeba z 1,9? Jinak ŘJ stojí tušim 2500,- na 78 kw verzi, dříve jsem to hledal.neshoda píše:medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní
Nemají náhodou 1.5dCi 74kW taky Delphi? Myslím teď verze plnící normu Euro3. Euro 4 už by měly mít Siemens.neshoda píše:medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host