1.5 dCi 63kW/85 koní

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
tomas_35
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: stř bře 19, 2008 19:12
Bydliště: Ostrava

1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od tomas_35 » čtv dub 17, 2008 19:27

Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.

Jawasystem
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: pát srp 24, 2007 14:59
Bydliště: Praha

Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od Jawasystem » sob srp 21, 2010 20:09

tomas_35 píše:Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.
Tak toto by mě také zajímalo,ale předpokládám že bude především jiné turbo...u 85 koní asi bez variabilních lopatek...
MEGANE III 1.5dCi Generation 2010
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1695
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » sob srp 21, 2010 21:32

Ne je toho hodne jinak i blok motoru.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Jawasystem
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: pát srp 24, 2007 14:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jawasystem » sob srp 28, 2010 18:18

Díky....
MEGANE III 1.5dCi Generation 2010
In memoriam:
ESPACE I,Ph II 2.2i TXE 1988

djkure
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: pát led 08, 2010 01:27
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od djkure » pon lis 01, 2010 14:57

Jawasystem píše:
tomas_35 píše:Dobrý den, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli je tu už podobný dotaz. Lze nějak udělat z motoru 1.5 dCi 63kW/85 koní ten s vyšším výkonem 1.5 dCi 78kW/105 koní popřípadě jak a za kolik atd. Díky za všechny odpovědi. Tomáš.
Tak toto by mě také zajímalo,ale předpokládám že bude především jiné turbo...u 85 koní asi bez variabilních lopatek...
Jestli se nepletu, tak variabilní natáčení lopatek je vesměs jen z důvodu tahu od nejnižších otáček (částečné zamezení turboefektu). Porovnejte třeba výkon mého auta a stejného s motorem 1.9dCi. dCi má o 3kW větší výkon a když jsem v tom jel, tak jsem zjistil, že turbo fakticky táhne odspodu (mě až od 2 tisíc otáček), ale jinak žádný zázrak se nekonal :-)
Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 131kW GT 4Control, rv. 12/2009, tmavě modrá
Ex: Renault Laguna II 1.9 dCi 88kW Expression, rv. 2004 (PH1), šedá metalíza
Ex: Renault Megane I 1.9 dTi 72kW, rv. 1998 (PH1), šedá

Uživatelský avatar
tomiik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 20, 2011 22:12

Re:

Příspěvek od tomiik » stř dub 20, 2011 22:17

pivi píše:Ne je toho hodne jinak i blok motoru.
mohl by ses víc rozepsat? Není to jen v řídící jednotce jako třeba u Fábie?

neshoda
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte bře 03, 2009 18:58
Bydliště: BB SR

Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od neshoda » čtv dub 21, 2011 14:37

medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440

Uživatelský avatar
tomiik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 20, 2011 22:12

Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od tomiik » sob dub 30, 2011 09:54

neshoda píše:medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
Nestačilo by místo výměny řídící jednotky jen přehrát sw, případně nachipovat jako tu 76 kw verzi (po chipu 96 kw) a vyměnit vstřiky třeba z 1,9? Jinak ŘJ stojí tušim 2500,- na 78 kw verzi, dříve jsem to hledal.

Uživatelský avatar
presscott
Experienced member
Příspěvky: 971
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 dCi 63kW/85 koní

Příspěvek od presscott » ned kvě 01, 2011 13:31

neshoda píše:medzi motormi 60/63kW-74/78kW je rozdiel akmer všade od riadiacej jednotky cez palivové čerpadlo delphi-siemens až po vstrekovače delphi-siemens je tam iná mapa motoru takže urobit zo 63kw 78kw = výmena systému vstrekovania o mechanických rozdieloch nemám poznatky
Nemají náhodou 1.5dCi 74kW taky Delphi? Myslím teď verze plnící normu Euro3. Euro 4 už by měly mít Siemens.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host