zohrievane a kurenie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

zohrievane a kurenie

Příspěvek od filipjurik » stř úno 20, 2008 20:56

zdravim,

Dal som v aute vymnit termostat lebo sa mi zdalo ze sa to pomaly zohrieva
a ze to slabsie kuri.
Bracho ma peugeot 406 2.0 HDi a zacne mu to kurit uz po nejakych
2-5 kilometroch.
mne sa lagunka rano zohreje na tych 80°C az tak po cca 10
ked sa aj zohreje (vzdy maximalne v polovici medzi 1 a 2 palickou na ukazovateli) tak ked dlhsie stojim (5 min.) rucicka klesne niekedy az pod prvu palicku.
je to v poriadku alebo moze byt zle este nieco ine ako termostat?
poradte prosim...
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

housing
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: pon pro 17, 2007 18:06

Příspěvek od housing » čtv úno 21, 2008 17:53

Ahoj,ten ukazovatel teploty pocas jazdy a taktiez ked stojis je v poriadku,mne to tak ukazuje taktiez.

Laguny su uz raz take,ked mas automaticku klimu treba trosku pockat kym zacnu kurit.

filipjurik
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: čtv led 04, 2007 09:33

Příspěvek od filipjurik » sob úno 23, 2008 18:02

no ved prave ja ale mam manualnu klimu.
cital som tu ze ukazovatel by mal chodit pri zohriatom aute
do vodorovnej polohy. u mna sa to k vodorovnej ani nepriblizuje.
1. Renault Laguna II 1,9 DCi 88kW grandtour, r.v. 2005, naj. 298-tis., 6,2 l/100km

housing
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: pon pro 17, 2007 18:06

Příspěvek od housing » úte úno 26, 2008 12:33

Neviem kde si to cital ale ja ked dlhsie stojim tak sa ten ukazovatel teploty taktiez blizi k spodnej dolnej riske,takze si myslim ze to mas v poriadku,taktiez som tu cital ze vela ludi to ma takto.

Neries to.
:D

Uživatelský avatar
ballky
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: čtv srp 23, 2007 23:17
Bydliště: SR

Příspěvek od ballky » úte úno 26, 2008 17:49

filipjurik píše:no ved prave ja ale mam manualnu klimu.
cital som tu ze ukazovatel by mal chodit pri zohriatom aute
do vodorovnej polohy. u mna sa to k vodorovnej ani nepriblizuje.
ak jazdis skutocne 5,5l/100km s tymto motorom tak sa necudujem ze teplota ti nevystupi nad polovicu ukazovatela
inaqk na volnobehu ak nie je vonku prilis horuco rucicka trochu vystupi a o chvilku zas klesne podla toho ako pracuje termostat... v lete zas rucicka vystupi vysoko a torsku klesne a stupa dalej a zapne ventilator a potom ochladi na cca polovicu.
ja mam ukazovatel mierne nad polkou... ak tlacim na plyn tak vystupuje pekne vysoko rucicka a kuri ako v peci ale to papa cca 9,5l
Renault Laguna Grandtrour 2,2Dci Initiale Paris 2006. automat,18" Ronal

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » úte úno 26, 2008 18:10

ballky píše:
filipjurik píše:no ved prave ja ale mam manualnu klimu.
cital som tu ze ukazovatel by mal chodit pri zohriatom aute
do vodorovnej polohy. u mna sa to k vodorovnej ani nepriblizuje.
ak jazdis skutocne 5,5l/100km s tymto motorom tak sa necudujem ze teplota ti nevystupi nad polovicu ukazovatela
inaqk na volnobehu ak nie je vonku prilis horuco rucicka trochu vystupi a o chvilku zas klesne podla toho ako pracuje termostat... v lete zas rucicka vystupi vysoko a torsku klesne a stupa dalej a zapne ventilator a potom ochladi na cca polovicu.
ja mam ukazovatel mierne nad polkou... ak tlacim na plyn tak vystupuje pekne vysoko rucicka a kuri ako v peci ale to papa cca 9,5l
ja som si nikdy nevsimol ze by mi rucicka isla viac ako na stvrtu palicku.
a to vela krat jazdim divoko :wink: takze nie kazdemu funguje ta rucicka ako by mala alebo aj nie kazdemu sa dokaze tak motor zahriat? najlepsie to je otestovat programom ddt2000 ,dat zapisovat udaje z jazdy a podla nich s pozriet aka teplota bola , ale zase nie kazdy ma ten program aj s kablom
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

Uživatelský avatar
ballky
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: čtv srp 23, 2007 23:17
Bydliště: SR

Příspěvek od ballky » úte úno 26, 2008 18:36

L U K Y píše:
ballky píše:
filipjurik píše:no ved prave ja ale mam manualnu klimu.
cital som tu ze ukazovatel by mal chodit pri zohriatom aute
do vodorovnej polohy. u mna sa to k vodorovnej ani nepriblizuje.
ak jazdis skutocne 5,5l/100km s tymto motorom tak sa necudujem ze teplota ti nevystupi nad polovicu ukazovatela
inaqk na volnobehu ak nie je vonku prilis horuco rucicka trochu vystupi a o chvilku zas klesne podla toho ako pracuje termostat... v lete zas rucicka vystupi vysoko a torsku klesne a stupa dalej a zapne ventilator a potom ochladi na cca polovicu.
ja mam ukazovatel mierne nad polkou... ak tlacim na plyn tak vystupuje pekne vysoko rucicka a kuri ako v peci ale to papa cca 9,5l
ja som si nikdy nevsimol ze by mi rucicka isla viac ako na stvrtu palicku.
a to vela krat jazdim divoko :wink: takze nie kazdemu funguje ta rucicka ako by mala alebo aj nie kazdemu sa dokaze tak motor zahriat? najlepsie to je otestovat programom ddt2000 ,dat zapisovat udaje z jazdy a podla nich s pozriet aka teplota bola , ale zase nie kazdy ma ten program aj s kablom
a kolko mas paliciek? ja 4riedko a potom spojene 4 v druhej lagune mame husto malicke palicky a hore zase dlhsie takze aj ukazovatelov je viacej ale on tvrdi ze mu nevystupi do vodorovnej polohy a Uta palicka je nad polovicou ke ti dosiahne rucicka horne palicky uz je to prilis vysoka teplota
ked hovoris o testovani pri kolkych stupnoch ti zapina ventilator ?mne pri 102° (podla mechanika v renaulte to ma byt medzi 100-110° takze to mam ok)a to sa mi ho nepodarilo zapnut ostrou jazdou ale v kolone do kopca je to bezne ze sa rozbehne teda ak nie je leto vtedy bezi skoro vzdy ked zastavim ale to je aj zapnutou klimou takze neviem to vzydy urcit
PC ukazuje teplotu 88° najcastejsie ked vytacam motor tak je to cca 95° na kratkych usekoch ak jej dupem na dialnicitak 180km/hod tak cca 92° a potom klesa
Renault Laguna Grandtrour 2,2Dci Initiale Paris 2006. automat,18" Ronal

Uživatelský avatar
L U K Y
Advanced member
Příspěvky: 277
Registrován: sob bře 24, 2007 14:10
Bydliště: SK - IRL
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od L U K Y » úte úno 26, 2008 19:25

ballky píše:a kolko mas paliciek? ja 4riedko a potom spojene 4 v druhej lagune mame husto malicke palicky a hore zase dlhsie takze aj ukazovatelov je viacej ale on tvrdi ze mu nevystupi do vodorovnej polohy a Uta palicka je nad polovicou ke ti dosiahne rucicka horne palicky uz je to prilis vysoka teplota
ked hovoris o testovani pri kolkych stupnoch ti zapina ventilator ?mne pri 102° (podla mechanika v renaulte to ma byt medzi 100-110° takze to mam ok)a to sa mi ho nepodarilo zapnut ostrou jazdou ale v kolone do kopca je to bezne ze sa rozbehne teda ak nie je leto vtedy bezi skoro vzdy ked zastavim ale to je aj zapnutou klimou takze neviem to vzydy urcit
PC ukazuje teplotu 88° najcastejsie ked vytacam motor tak je to cca 95° na kratkych usekoch ak jej dupem na dialnicitak 180km/hod tak cca 92° a potom klesa
aha to som nevedel ze je viacej druhov ukazovatelov , neviem kolko ich mam ja , si to nepametam lebo uz som nebol v mojom aute 2mes.
ale tusim nieco take podobne ako je na obrazku

Obrázek

a netusim kedy mi spina ventilator lebo este nikdy som si nevsimol ze by zapol

tym ze ti pc ukazuje teplotu si myslel co??program ddt2000?
LIIGrandtour 1.9dci/88kw, tempomat, 8xairbag - ,ol.filter vecsi z P307, zrk.folie, disky ENZO, subik :), denne LED svetla. odislo turbo..konec asi.. :(

Ford Fusion2 1.4tdci, vyhrievane predne sklo-ked si clovek na to zvykne tak uz nemoze byt bez toho :} predane
Fiat stilo 1.9 115k panoramaticka strecha...
SkuterSUZUKI Burgman 250

najnovsi prirastok HONDA LEGEND 3.5 V6 VTEC, SHAWD 4x4, 295konikov :)

Uživatelský avatar
ballky
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: čtv srp 23, 2007 23:17
Bydliště: SR

Příspěvek od ballky » úte úno 26, 2008 19:30

takuto ma otec ale ma v strede display ja mam len 4palicky a potom hore tie 4
neviem presne cez aky dianosticky program to bolo sledovane chalanisko ma pocket so softom a cez wi-fi modul co sa pichne do zasuvky od delphi sranda za 80litrov aj so softwarom a tak sme sa vozili
Renault Laguna Grandtrour 2,2Dci Initiale Paris 2006. automat,18" Ronal

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte úno 26, 2008 23:37

Ja som svoj motor cez 90stC este nedostal, teplota vacsinou kolise medzi 70-80stC nad 80 vylezie len malokedy. Pre istotu som vymenil termostat ale je to stale to iste. Asi to tak ma byt...

housing
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: pon pro 17, 2007 18:06

Příspěvek od housing » stř úno 27, 2008 10:10

Ja som sa na to pre istotu spytal v Renaulte,uistili ma ze to tak ma byt a ze je to v poriadku.

berko021
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát lis 30, 2012 09:44

Re: zohrievane a kurenie

Příspěvek od berko021 » ned pro 16, 2012 10:44

mal by si pozriet ze ten termostat co si tam menil, ze pri kolkych stupnoch °C sa otvara, lebo ak by pracoval spravne tak ti vodu z motora neprepusti aj keby co bolo len ak dosiahne urcitu teplotu ( a ak je spravne zalozeny)... a termostat by ju nemal prepustit kym nieje zohriata voda aj v okruhu na kurenie. ja mam klasiku 85°C termostat a v zime mam rucicku takmer vodorovne a ked sa mi zohreje motor tak ukazovatel klesne o 1 dielik dole, ale za chvilku je spät (odskusane konkretne minuly tyzden pri -8°C).

PS: odkusaj si to este pri uplnom vypnuti a pozatvarani klapiek na kureni. to by malo zvysit teplotu. a ak to bude takto ok, tak je potom velka zima vonku.

Renault laguna II Grandtour
1,9 tdci 2001 veeeela nabehane :)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: zohrievane a kurenie

Příspěvek od Šamša » ned pro 16, 2012 10:54

Vítám tě jako nováčka na zdejším fóru, kde jistě zjistíš nebo doplníš potřebné informace, ale zbytečně neotvírej témata která jsou 4 roky stará. Vždy se koukni na datum posledního příspěvku, tak abys byl k problému aktuální.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti