intercooler

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

intercooler

Příspěvek od xjakep » stř čer 06, 2007 21:22

Zdravím všechny.
Dnes jsem byl v servise měnit rozvody a bylo mi řečeno,že mám děravý intercooler.No moc tomu nevěřím,jak to poznám?Olej nikde nekape,zkoušel jsem rychlost-cca190,pak končila dálnice a z výfuku se nekouří.Za výměnu chtějí cca10000,-.Prosim poradte.
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř čer 06, 2007 23:39

Na SK mi ponukli IC na 2.2dci za 10.400,-SK (cca 8.700,-KC) ale na 1.9dci by mal byt este lacnejsi.
Olej z deraveho IC nemusi tiect tak, ze mas pod autom mlaku. Hladaj stopy oleja na dolnom kryte motora, na chladici vody (tam neviem ako pozriet), na priecke pod chladicmi. Motor v dobrom stave moze byt maximalne zapraseny, kazdu kvapku oleja je vidiet.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3470
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř čer 06, 2007 23:55

Héééééj....
:idea: Rozprašovač na kytky a do něj vodu s jarem. Nastříkej to na tu žebrovanou nádheru, nastartuj, přidej plyn a jestli někde uvidíš
kýbl bublin, je potřeba to vyhodit a nechat opravit.

:arrow: Dá se to zalepit nebo zavařit úplně bez problémů, doporučuji samozřejmě zavařit. deset litrů bych za něj nedal, to bych musel být na hlavu !!!!!! :!: Zavaření vyjde tak na tři kila.... Mám kontakt na dobrého pracanta, ale tady u Ostravy. jinak to je v poho, zavaří to každý kdo umí Al, na těsnosti moc nezáleží, nějaké póry sem, nějaké tam.... je to přece na vzduch, nééé???.Jen pokud je tam větší otvor, kape z toho olej.


wc :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Hotler
Junior member
Příspěvky: 110
Registrován: úte kvě 16, 2006 10:34

Příspěvek od Hotler » čtv čer 07, 2007 15:28

v MJ auto mají intercooler (shodný s originálem) za MC 5450,- s DPH. V Elitu a Kelly stejně za MC 6033,- BEZ DPH.
U mě se to projevovalo pazvuky z motoru a celkovou "traktorovitostí". Logicky, protože to stříkalo naftu do špatného množství vzduchu. Taky bylo slyšet syčení až v interieru.

grochy
Junior member
Příspěvky: 219
Registrován: čtv zář 23, 2004 09:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grochy » čtv čer 07, 2007 17:28

Poslední dobou taky slyšim divné pazvuky v motoru, jakoby to tam mel nejake medveda nejak to divně bručí ale otáčky se nehybou, myslíš, že to může dělat IC, a žrálo ti to více nafty, nebo jsi měl nějaký ubytek výkonu?
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » čtv čer 07, 2007 18:50

Těch 10000,- bylo i s prací,bez 7500.-.
Problem je v tom,že na něho není vidět,je mezi chladičem vody a chladičem klímy-ted nevím jestli to je ono.Díval jsem se pod ně a není tam ani kapka oleje.
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3470
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv čer 07, 2007 20:50

xjakep píše:Těch 10000,- bylo i s prací,bez 7500.-.
Problem je v tom,že na něho není vidět,je mezi chladičem vody a chladičem klímy-ted nevím jestli to je ono.Díval jsem se pod ně a není tam ani kapka oleje.
No jó, to bude tím, že mám Megané a ten má intercooler vepředu a je na něj hezky vidět....
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

dudu
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon led 08, 2007 13:30
Bydliště: znojmo

Příspěvek od dudu » pát čer 08, 2007 15:05

xjakep píše:Těch 10000,- bylo i s prací,bez 7500.-.
Problem je v tom,že na něho není vidět,je mezi chladičem vody a chladičem klímy-ted nevím jestli to je ono.Díval jsem se pod ně a není tam ani kapka oleje.
Mě když praskl, tak vespod taky nic, ale nad 150 km/h převodovka vypadala jako rybyčky v oleji. Původně jsem jel do servisu aby se mrkli na těsnost převodovky a tam zjistili ruplý intercoler. Sehnal jsem ho přes známýho za 6000 kč + 1500 práce. Naštěstí se ho podařilo vytáhnout bez toho, aby se musel vyndat a vypustit jeden nebo druhý chladič. Ten nový měl 3 svislé výztuhy oproti origo :twisted:
Renault Laguna Grandtour 1.9 dCI 88KW rv.2003
Renault Laguna 2,2D ,
Renault 19 1,7

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » sob čer 09, 2007 23:40

dudu píše:Ten nový měl 3 svislé výztuhy oproti origo
Aky je vyrobca tvojho intercoolera? Idem kupovat IC, chcem taky s vystuhami.

Uživatelský avatar
bezmo
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát kvě 21, 2004 15:12

Příspěvek od bezmo » úte čer 12, 2007 21:33

Laco19 píše:
dudu píše:Ten nový měl 3 svislé výztuhy oproti origo
Aky je vyrobca tvojho intercoolera? Idem kupovat IC, chcem taky s vystuhami.
Je to porad behr dokonce i ten bez vyztuh ma na vyztuhy vybrani, ale zacal se davat az po faceliftu jinak i na stary lze tyto pasky svepomoci dodelat. Jinak spolehlivy zpusob jak zjistit jestli IC fouka nebo ne je sundat masku drzi na tech ctyrech plastovejch nesmyslech a potom poprosit nekoho at slapne na plyn a dat pred chladicovou stenu ruku pokud ti na ni bude foukat vzduch je to jasny.
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte čer 12, 2007 22:15

bezmo píše:Je to porad behr dokonce i ten bez vyztuh ma na vyztuhy vybrani, ale zacal se davat az po faceliftu jinak i na stary lze tyto pasky svepomoci dodelat.
Na mojom starom IC (taktiez Behr) ziadne vybratie nevidim. Myslis tym zuzeny profil hornej a dolnej vystuze chladica?
Na 2.2dci ide iny chladic ako na 1.9dci. S vystuhami som videl len na 1.9.
Chladic som testoval vo vanicke s vodou - bol z toho perlickovy kupel...

Carc
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: pon pro 12, 2005 23:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carc » úte čer 12, 2007 22:31

Laco, IC jsem menil pred rokem na svou 2.2DCi a novy uz byl s vyztuhami. Platil jsem CZK7.500 s dani.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte čer 12, 2007 22:36

Carc píše:Laco, IC jsem menil pred rokem na svou 2.2DCi a novy uz byl s vyztuhami. Platil jsem CZK7.500 s dani.
To je dobra informacia. Nevies vyrobcu? Nerad by som kupil nieco ine bez vystuh.

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » stř čer 13, 2007 12:57

Jaký je stručný postup při demontáži IC? Je třeba shodit nárazník a světla?
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

duron
Advanced member
Příspěvky: 326
Registrován: úte zář 26, 2006 20:41
Bydliště: Severní morava

Příspěvek od duron » stř čer 13, 2007 17:09

xjakep píše:Jaký je stručný postup při demontáži IC? Je třeba shodit nárazník a světla?
Jo, je to nutné...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW

Carc
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: pon pro 12, 2005 23:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carc » stř čer 13, 2007 20:12

Laco, výrobcu neviem, ale můžu se zeptat na servisu, kde mi to montovali. Byl to originál a příští týden tam jedu na výměnu SB na zadní nápravě. Až to zjistím, dám vědět.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř čer 13, 2007 20:39

Carc píše:Laco, výrobcu neviem, ale můžu se zeptat na servisu, kde mi to montovali. Byl to originál a příští týden tam jedu na výměnu SB na zadní nápravě. Až to zjistím, dám vědět.
Ten co chcem kupit je myslim NISSENS ale predava sa to ako krabica a uz par dni cakam na informaciu (aspon na odpoved, ze to nevie zistit).
Aj ked ma moja Laguna uz hneva statocne, novy IC este dostane (mozno) - pred hodinou mi odisli stierace, motorcek ich nevladze vratit spat dolu...
Jednu vec opravim a dalsie 2 sa pokazia. Ved ja som uz mal okrem turba pokazene vsetko, co sa na tomto fore spomina a aj viac - retaz na olejovom cerpadle este nikto nemenil, ze?

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » stř čer 13, 2007 20:44

Dnes jsem zjistil,že IC už byl na mém aute jednou měněný,je to origo renault a má výztuhy,přesto vydržel cca 40t km. Tak nevím,asi je to spotřební zboží.
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř čer 13, 2007 20:52

xjakep píše:Dnes jsem zjistil,že IC už byl na mém aute jednou měněný,je to origo renault a má výztuhy,přesto vydržel cca 40t km. Tak nevím,asi je to spotřební zboží.
Vydul sa alebo je len deravy?

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » stř čer 13, 2007 21:02

Jen děravý,teda podle servisu renault,ja tu díru nemužu najít.
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř čer 13, 2007 21:33

xjakep píše:Jen děravý,teda podle servisu renault,ja tu díru nemužu najít.
To by nemal byt az taky problem, malo by sa to dat opravit. Keby som mal ja na IC len jednu dieru...

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 18, 2008 13:20

Tak jsem se včera dostal, k řešení problému se zvýšenou spotřebou a poklesem výkonu už dlouhodobě pozorovanou, kdy se začala v garáži objevovat olejová skvrna, jsem rozebral předek auta a dopracoval se k chladičím, kde jsem zjistil únik chladiva ve spoji, tak jsem pokračoval dál a vymontoval jsem intercooler, který vypadal velmi nabubřele, čtyři lamely nafouknuté z obdélníku do tvaru trubky a to celé zaolejované a obalené prachem. V pondělí jdu objednat nový a jsem zvědavý, jestli už je dodatečně stažený páskama, jestli ne tak to dodělám.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned kvě 18, 2008 13:59

Šamša píše:Tak jsem se včera dostal, k řešení problému se zvýšenou spotřebou a poklesem výkonu už dlouhodobě pozorovanou, kdy se začala v garáži objevovat olejová skvrna, jsem rozebral předek auta a dopracoval se k chladičím, kde jsem zjistil únik chladiva ve spoji, tak jsem pokračoval dál a vymontoval jsem intercooler, který vypadal velmi nabubřele, čtyři lamely nafouknuté z obdélníku do tvaru trubky a to celé zaolejované a obalené prachem. V pondělí jdu objednat nový a jsem zvědavý, jestli už je dodatečně stažený páskama, jestli ne tak to dodělám.
Moj novy Behr vystuhy ma, ze vraj uz su vsetky nove IC spevnene.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 18, 2008 19:16

Laco19 píše:
Šamša píše:Tak jsem se včera dostal, k řešení problému se zvýšenou spotřebou a poklesem výkonu už dlouhodobě pozorovanou, kdy se začala v garáži objevovat olejová skvrna, jsem rozebral předek auta a dopracoval se k chladičím, kde jsem zjistil únik chladiva ve spoji, tak jsem pokračoval dál a vymontoval jsem intercooler, který vypadal velmi nabubřele, čtyři lamely nafouknuté z obdélníku do tvaru trubky a to celé zaolejované a obalené prachem. V pondělí jdu objednat nový a jsem zvědavý, jestli už je dodatečně stažený páskama, jestli ne tak to dodělám.
Moj novy Behr vystuhy ma, ze vraj uz su vsetky nove IC spevnene.
Nevíš, jak vypadá nebo jestli pasuje IC z verze 1.9 dCi 96kW a 2.2dCi 110kW do verze 1.9dCi 79kW?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » ned kvě 18, 2008 19:35

Šamša píše:
Laco19 píše:
Šamša píše:Tak jsem se včera dostal, k řešení problému se zvýšenou spotřebou a poklesem výkonu už dlouhodobě pozorovanou, kdy se začala v garáži objevovat olejová skvrna, jsem rozebral předek auta a dopracoval se k chladičím, kde jsem zjistil únik chladiva ve spoji, tak jsem pokračoval dál a vymontoval jsem intercooler, který vypadal velmi nabubřele, čtyři lamely nafouknuté z obdélníku do tvaru trubky a to celé zaolejované a obalené prachem. V pondělí jdu objednat nový a jsem zvědavý, jestli už je dodatečně stažený páskama, jestli ne tak to dodělám.
Moj novy Behr vystuhy ma, ze vraj uz su vsetky nove IC spevnene.
Nevíš, jak vypadá nebo jestli pasuje IC z verze 1.9 dCi 96kW a 2.2dCi 110kW do verze 1.9dCi 79kW?
Aky intercooler ma 96kW 1.9dci neviem ale 88kW ma podla katalogov nizsi IC ako 2.2dci - ten ma spodok aj vrch cca zarovno s ostatnymi chladicmi.
Vyvody na hadice by mohli byt v tej istej pozicii ako u mensieho IC.
Ak chces, mozem ti poslat foto mojho IC na porovnanie a kdesi by som mal mat aj rozmery intercoolerov 1.9/2.2dci ak ich este nemas.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host