Clio I 1.4 Rn
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Clio I 1.4 Rn
Stávám se pravidelným přispivatelem mého věčně nemocného Clia... Mám takový problém který se objevil dneska..
PO nastartovaní mi auto na převodové stupně 2,3,4,5 škube jakoby chvilku pálilo chvilku ne.. Interval je takový že šlápnete na plyn nice se neděje jakobysteho zalili akorát benzínem najednou se na usek dlouhý deset metru probere zas táhne a pak zas ne.. Absolutně nevím co stím jeden kamarád říkál že by tohla mít benzínová pumpa to doufám ne protože to by se už ani nevyplatilo opravovat.. nemáte někdo stímhle zkušenost???
Jinak podotýkám tato chyba se mi vyskytla po výměně konektorů ke startéru který skrátka jinak nefungoval takže sem vyměnil oba konektory co k němu vedli a od té doby to takhle strašně zlobí..
Jinak volnoběh drží v pořádku vše ok včera sem do něja tankoval u OMV takže pochybuju že by to byl např špatný benzín...
PO nastartovaní mi auto na převodové stupně 2,3,4,5 škube jakoby chvilku pálilo chvilku ne.. Interval je takový že šlápnete na plyn nice se neděje jakobysteho zalili akorát benzínem najednou se na usek dlouhý deset metru probere zas táhne a pak zas ne.. Absolutně nevím co stím jeden kamarád říkál že by tohla mít benzínová pumpa to doufám ne protože to by se už ani nevyplatilo opravovat.. nemáte někdo stímhle zkušenost???
Jinak podotýkám tato chyba se mi vyskytla po výměně konektorů ke startéru který skrátka jinak nefungoval takže sem vyměnil oba konektory co k němu vedli a od té doby to takhle strašně zlobí..
Jinak volnoběh drží v pořádku vše ok včera sem do něja tankoval u OMV takže pochybuju že by to byl např špatný benzín...
- Axlik
- Advanced member
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon úno 07, 2011 19:28
- Bydliště: Němčice nad Hanou
Re: Clio I 1.4 Rn
Může být zasviněná klapka, zkus do nádrže přidat líh..No jinak palivovej filtr nebo klidně i čerpadlo což je velká pravděpodobnost protože když jedeš a nemáš benzín tak to tahá po kousích a auto škube..Co teda vim z vlastni zkušenosti
no oprava nevim jak moc se vyplati vzhledem k ceně novýho no..Možná by šlo sehnat nějaký z vrakáče..

Clio RN 1.2 rv. 91
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej
Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92
Všecko na něm bylo špatně, tak sem ho poslal do světa, ať se sním trápí někdo jinej

Aktuální : Clio RT 1.4 rv. 92

Re: Clio I 1.4 Rn
No a nemohl jsi pohnout s palivovýma hadičkama? Třeba je skřípnout nebo tak něco, když se to projevilo až potom? No a nebo mě ještě napadá zapalování jestli v tom nemůže být někde chyba, zase třeba jestli jsi nepohýbal se zapalovacími kabely, a nezlomil se někde a že by to dělalo paseku.
Renault Clio 1,2 SPi 40kW RL R.V.1995 - bývávalo. Nyní bez auta.
Re: Clio I 1.4 Rn
No a nemohl jsi pohnout s palivovýma hadičkama? Třeba je skřípnout nebo tak něco, když se to projevilo až potom? No a nebo mě ještě napadá zapalování jestli v tom nemůže být někde chyba, zase třeba jestli jsi nepohýbal se zapalovacími kabely, a nezlomil se někde a že by to dělalo paseku.Protože z vlastní zkušenosti vím, že když mi na převodovku spadl šroubek a já pohnul s kabely jak jsem se tam dostával tak to začalo dělat binec potom a musel jsem je měnit, i když ty kabely pamatovaly snad ještě první republiku
. No a nebo ty hadičky, jak jsem psal, jak ses dobýval ke starteru jestli jsi je nemohl někde překroutit nebo jestli v nich nebyla špína a neuvolnil jsi ji. Když teda píšeš, že to začalo až potom.

Renault Clio 1,2 SPi 40kW RL R.V.1995 - bývávalo. Nyní bez auta.
Re: Clio I 1.4 Rn
No hele jako upřímě já než sem vyměňoval konektory tak tam je ten startér u mýho jakoby dole pod vzduchovym filtrem ale jakoby ještě níž a když sem tam zapojoval do startéru ty konektory tak sem hejbal s kabelama jelikož se tam jinak nešlo dostat takže myslíš že by to mohlo být i tim?? mě napadlo jestli třeba nějaká nevypadla někde a jestli třeba to někde nesaje vzduch nebo co třeba lambda??? ta by to nemohla dělat???
No sem z toho upřímě nešťastnej protože s díly z vrakáče mám hodně špatnou zkušenost.. A clio mám rád nechci ho dávat pryč.
No sem z toho upřímě nešťastnej protože s díly z vrakáče mám hodně špatnou zkušenost.. A clio mám rád nechci ho dávat pryč.
Re: Clio I 1.4 Rn
mě právě kamarád říkal že když mu tohle dělalo jeho tenkrát ještě fiat uno tak to bylo čerpadlem.. a když sem koukal tak za zmetek od starlinu chtěj 6 tisíc:/....
Re: Clio I 1.4 Rn
Tak jasné, může to být i to čerpadlo, ale tak když říkáš, že se to stalo až poté. Já mám zkušenost, že když jsem něco dělal tak většinou věc, která byla poblíž v blízké době začala taky dělat neplechu. Prostě jakmile se do něčeho rýpne, nebo tak tak to začne zlobit. A když děláš na starteru tak tam rýpneš do zapalovacích kabelů, nebo do palivových hadic, pohneš s kabely a už je průšvih. Může to být ledasco, ale asi bych se první zaměřil na nejbližší okolí, jestli jsi nepohnul s kabely, jestli tam není někde zkrat, jestli jsi nějak neskřípl palivové hadičky a tak.
Renault Clio 1,2 SPi 40kW RL R.V.1995 - bývávalo. Nyní bez auta.
Re: Clio I 1.4 Rn
no tak auto je v servisu... servisák říkal že je tam špatně něco v elektrice... auto jede už jen na tři válce na volnoběh prý jakoby ten motor neměl kompresi vůbec což se doufám nevyplnil určitě až to vyřešíme dám vědět... Já sem ho měl od začátku špatný jelikož tam neustálě něco zlobilo atd... každopádně zajímavá věc se mi stala já mám jednobod stříkajdu... a jak je škrticí klapka a nad ní se vstřikuje palivo tak tam jsou asi dva tři dráty do toho vstřikování a zjistili sme že když se stěma drátama jen malinko pohne tak auto začně vynechávat takže možná je to celý způsobený právě timhle ale těžko říct no.
Re: Clio I 1.4 Rn
Možné to je no, uvidíš, já měl taky jednoboda, ale 1,2. Možná se to pohýbalo jak se jelo. Já měl problémy tahdá s volnoběhem, ale nevyřešil jsem to a auto už nemám, takže mě to už netrápí, ale chybí mi no. Tvůj pocit znám, taky když se mi vysypal tak jsem z toho byl dost špatný. Můžeš skusit vyměnit ten celek škrtící klapky, nebo uvidíš co najdou a jak to vyřeší. Jinak pak teda dej vědět, jsem zvědav co byl nakonec ten problém.
Renault Clio 1,2 SPi 40kW RL R.V.1995 - bývávalo. Nyní bez auta.
Re: Clio I 1.4 Rn
Tak problém je asi vyřešen definitvině... Auto bylo v servisu.. jeden válec nemá tlak tím pádem nefunguje správně a proto auto škube dodávám teď už i na volnoběhu citíte škuby.... to znamená že motor je prakticky na vyhazov.... docela mě to mrzí prrotože člověk od kterého sem to kupoval tvrdil že je vše v pořádku a já jsem prostě jen uživatel nepoznám že je něco v nepořádku takže auto se pokusím prodat aspoň na díly a pokud nikdo nekoupí tak vrakoviště....
Re: Clio I 1.4 Rn
Aha, tak to je mrzuté
, tak snad budeš mít příště víc štěstí
Nebo jestli tak si sežeň třeba druhé a přeskládej a pak to druhé dej do šrotu, nebo jak budeš chtít. Jestli se ještě dáš na cestu Clií, nebo už ne.


Renault Clio 1,2 SPi 40kW RL R.V.1995 - bývávalo. Nyní bez auta.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host