Ahoj.Antonio píše:Začínám taky uvažovat při cenách benzínu na přechod na ethanol.Mohl bych poprosit jaké s tím máte zkušenosti,postřehy apod.Zkoušel jsem to už na Golfu,jenomže studené starty byly už horší při nízkých teplotách.Tak jsem tam dal LPG a spokojenost.
Jak vám to fuguje a kde jste to kupovaly,návod byl v češtině nebo ne!!!Jenomže na auto starý 12 let se mi nechce investovat 22 000Kč za LPG.
Jak je to s tím programováním.
Za cenu 3 000Kč se mi to zdá zase ,že to nebude zas tak fungovat.Vždyť přestavby stojí řádově kolem 10 000Kč.Není to placebo efekt!!!
Chtěl bych věřit že to funguje ,ale za tu cenu se mi to zdá ,jak power boxy na TDI za pár korun.
Já si myslím,že cena v tomto případě nerozhoduje.
Tato jednotka funguje v USA už více jak 10let,
V současnosti je u nás verze 3.
To ,že si ostatní výrobci a servisy účtují ceny kolem 10000Kč je pouze jejich věc a hloupost nás,kteří jim to platíme.
Namontují zcela stejnou jednotku ,možná v jiném obalu .
K ceně tohoto zařízení vám ještě doporučí drahé svíčky Pulstar a nesmyslně drahý vzduchový filtr.
Pak budete jezdit do servisu a platit drahé programování,protože vám auto nepojede.
A teď zákazníku plať at se máme v servisu dobře.
Proč si to neudělat sám.
Montáž je velmi jednoduchá a zvládne jí každý.
Já jsem jednotku koupil na adrese http://www.autoethanol.cz.
Instalace a programování je na domovské stránce http://www.ez85.us.
Pouze jeden postřeh.
Nezapojujte jednotku přímo na baterii.
Dojde k vybití baterie .
Stačí pouze připojit konektory na vstřikovače a černý vodič(-pól) na kostru vozu.
Po zapnutí klíčku si jednotka vezme napájení přímo ze vstřiků.
Po vypnutí klíčku se jednotka sama odpojí.
Je na tom něco složitého?