Ahojte,mam trochu trabl bo bych nerad neco vymenil a ono hof*o.
Zavada se vyskytuje pri max.plynu a otacek od spodu.Pote se rosviti STOP a zahlasi vstrikovani chyba.
Po delsim stani auta motor dlouho toci nez chytne,pak uz jsou starty lepsi.
Diag.:
Funkce regulace tlaku v liste-Max.mezni hodnota (008945)
Funkce prutokove rychlosti-Proud pri velke davce-max (0087DB)
Funkce reg.tl.v liste-Proud pri velke davce-min (0089DA)
Pokud koukam na parametry tak pri plnem plynu je rozdil v tlaku a pozadovanem tlaku.
Nevim zda to zpusobuje reg.ventil nebo snimac tlaku railu...
Vidim to spise na reg.ventil i co se tyce tech startu,ale treba mi nekdo poradite jinak..
Diky Petr
Ren.Megan 1.5Dci-2005-chyba vstrikovani
Moderátor: Moderators General
Re: Ren.Megan 1.5Dci-2005-chyba vstrikovani
Zdravim možná je to mimo mísu ,ale tento týden jsem natankoval plnou dojel do práce a pak nemohl nastartovat dlouhooo točilo a startoval jsem na třikrát.Takže servis čištění palivového systému celkem 2600 Kč a je spraveno:)
Dle technika v naftě jsou přísady řepky comon rail na to není stavěný,chyba benzínky to není prostě normu to splňuje.Jeho rada tankovat u Benziny Verva diesel a lít aditiva opět Benzina s názvem Super diesel aditiv.Proč to píšu i mně v určitém režimu zlobila hláška injection faul ale přikládal jsem to nachipovanému motoru a tomu že svíčka jde do kytek.Po vyčištění v servisu vše v pořádku čerpadlo i vstřiky,tlak v railu ok a hláška již se neobjevila,auto i líp jede a není to subjektivní pocit.
To jsem chtěl měnit vstřiky s tím že jsem myslel že mi i padá nafta,a není tomu tak je to opravené a spokojenost.Renault Mělník má můj obdiv a zcela změnil můj pohled na autorizované servisy.
Dle technika v naftě jsou přísady řepky comon rail na to není stavěný,chyba benzínky to není prostě normu to splňuje.Jeho rada tankovat u Benziny Verva diesel a lít aditiva opět Benzina s názvem Super diesel aditiv.Proč to píšu i mně v určitém režimu zlobila hláška injection faul ale přikládal jsem to nachipovanému motoru a tomu že svíčka jde do kytek.Po vyčištění v servisu vše v pořádku čerpadlo i vstřiky,tlak v railu ok a hláška již se neobjevila,auto i líp jede a není to subjektivní pocit.
To jsem chtěl měnit vstřiky s tím že jsem myslel že mi i padá nafta,a není tomu tak je to opravené a spokojenost.Renault Mělník má můj obdiv a zcela změnil můj pohled na autorizované servisy.
-
klifton007
- Junior member
- Příspěvky: 121
- Registrován: ned lis 01, 2009 19:48
- Bydliště: Piešťany
Re: Ren.Megan 1.5Dci-2005-chyba vstrikovani
nazdar Topik ak ti možem poradit mne to robilo to iste až postupne to prestalo štartovat, musel som urobit repas vstrekovačov a čerpadla .....ak máš nahodou vstrekovacie čerpadlo delphi tak jeho repas ta neminie, lebo su to šunty ,ktore maju nekvalitny materiál a tie vecičky čo su vovnutri trením o seba vytváraju piliny a tie zaseru komplet vstrekovanie ...je to ako virus a toho sa nezbaviš iba repasom trysiek a čerpadla a samozrejme vyčistením celej palivovej sustavy aj s nadržou......ja som to urobil a mám už pokoj , auto šlape ako hodinky ......za materiál som dal aj novým filtrom okolo 650 eur......opravu som si urobil sám............v renaulte ta to vyjde na cca 2500 eur
R-Megane Grandtour 1,5 dci Expresion Luxe, 63 kW, r.v. 7/2006
Re: Ren.Megan 1.5Dci-2005-chyba vstrikovani
Re: Ren.Megan 1.5Dci-2005-chyba vstrikovani
topik ja mam nabehane s cerpadlom DELPHI a vstrekmi cez 170 000 km a menim ždy len regulator prietoku paliva je to najlacnejšia varianta niekde okolo 150€ v renaulte ale dá sa zohnať aj za 130 euro pozri na nete nejaky servis vstrekovacích čerpadiel delphi to by malo tvoje problémy vyriešiť ak nie tak až potom by som išiel do drahších opráv. nové čerpadlo delphi stojí okolo 870€
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti