Posilovač řízení.
Moderátor: Moderators General
Posilovač řízení.
Poslední dobou zjištuji, že když točín na místě tak mi dře něco ve volantu, je to zvlaštní zvuk, nevim jestli to je něco se servem ale když otevřu motor a točím volantem tak zvenku neslyšín nic, jenom když sedim ve vnitř jak by něco dřelo, a je normální když točím volantem na místě tak mi kolisají otáčky?
Laguna Grandtour II 1.9DCI 88kw@112kw, privileg, xenony.
Kolisani je normali. A to co dela ten zvuk je tyc rizeni, ktera trosku povrzne v sloupku rizeni ve svem ulozeni mozna to jde promazat ja na to seru vzdy to nedela takze nic. a btw.: dela to i za jizdy ale to ti vybruje volant sam o sobe takze to ani nezaregistrujes.
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat
Laguny II mají variabilní posilovač řízení u mě to teda aspon funguje dobřeOndrej007 píše:Mimochodem, kdyz se tu bavime o posilovaci, maji Lagunky II variabilni posilovac rizeni? Tj. cim rychleji se jede, tim min posilovac zabira = tuzsi rizeni, ktere je treba na dalnici vyhodou. Ja sem to nejak nepozoroval, ale priznam se ze radeji ani nezkousel
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.
Me skoro prijde ze to v SK mate jako narodni sport predjizdet pred horizontem a obecne tam kde neni videtlaiko píše:Skúsil som to už nedobrovoľne asi pri 120-tke, išlo mi totiž o život. Oproti fičiaca A6 sa totiž niekam ponáhľala a brala to cez plnú v zákruteUstál som to a auto reagovalo na 1* ...a ta záplava adrenalínu...
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat
Dotáhnuto a drží. Pozor na hladinu servo oleje. Pokud to přeženete, tak vám to pokype celé okolí (kryt, dráty, ...). Měrka je vidět po sundání plastového krytu.Lubo píše:Včera jsem zjistil, že mi slzí olej kolem tlakového spínače posilovače řízení. Bude stači to utáhnout, nebo je potřeba měnit nějaké těsnění?
Laguna II 1.8 16V
Dynamique, hatchback
Dynamique, hatchback
Uz nejaku dobu sledujem stopy oleja pri remenici cerpadla serva - zatial je to len "suchy" zaolejovany prach. Zdola pod cerpadlom je uz drziak cely olepeny zaolejovanym prachom, oleja je uz v prachu viac ale zatial dolievat nemusim.
Vymena lozisk a gufer urcite nebude nic problematicke - robil to uz niekto? Rozmer lozisk(a) a gufera neviete?
Alebo to nechat tak kym funguje resp. netecie olej prudom?
Vymena lozisk a gufer urcite nebude nic problematicke - robil to uz niekto? Rozmer lozisk(a) a gufera neviete?
Alebo to nechat tak kym funguje resp. netecie olej prudom?
Všechny vás tu zdravím. Mám také problém s tím, že mi to při točení volantem na místě jakoby vrže. A navíc pokud se za jízdy pokusím otočit volantem, tak mi to nejdříve trochu škubne, ať na jednu nebo na druhou stranu. Měl jsem to v servisu, vyměnili čerpadlo posilovače řízení, chviličku to bylo dobrý a už je to znovu to samý. Budu rád za každou radu.
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Výměna není nutná, pouze dolévat a to olejem pro automatické převodovky ATF specifikace Dextron III(červený olej).bosyboss píše:Po koľkých Km alebo rokoch je potrebné vymeniť olej v servu?
Aký olej tam original patrí a je nejaký špeciálny postup pri výmene?
Mimochodem ne všechny LII. mají variabilní posilovač.
Naposledy upravil(a) Šamša dne ned led 31, 2010 12:44, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
opa.key
- Junior member
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
- Bydliště: jablonec nad nisou / praha
- Kontaktovat uživatele:
nedavno jsem byl u mcdonalda v drivu, jak mam stazeny okynko a hejbal jsem volantem tak od levyho kola se ozivalo jakoby vrzani, v kabine nebylo slyset, ale zvenci docela dost, muze to bejt tim ce auto bylo total zmrzly a vsude snih a led? nebo je nejakej kloub nebo cep v haji?
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
Mohlo to být jen zmrzlý, mě to dělalo ložisko pod pružinou...ale to bylo slyšet i vevnitř a dost..opa.key píše:nedavno jsem byl u mcdonalda v drivu, jak mam stazeny okynko a hejbal jsem volantem tak od levyho kola se ozivalo jakoby vrzani, v kabine nebylo slyset, ale zvenci docela dost, muze to bejt tim ce auto bylo total zmrzly a vsude snih a led? nebo je nejakej kloub nebo cep v haji?
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
-
Březina Michal
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
- Kontaktovat uživatele:
Power steering faulty
Power steering faulty - tak přesně takhle mě začala zdravit Lagi po ránu. V řízení žádnou změnu nepozoruju. Nevíte co s tím, než navštívím servis? Díky
aktuálně:
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Si si tym isty? Ja ked som hladal v dialogyse tak na moju lagunu mi to ukazalo ze tam je obycajny, nie variabilny posilovac, comu som sa teda tiez divil ale fakt to tam bolo... Tak neviem.Šamša píše: Mimochodem ne všechny LII. mají variabilní posilovač.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1624
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Toto aj mne robilo ale zasadne len ked som stal smerom dole z prudkeho kopca (pred vjazdom do garaze mam taky kopec), najprv som si myslel ze to len vrzgaju pneumatiky ako sa tocia na mieste ale ked som to lepsie pocuval tak to bol skor taky zvuk ako ked sa kov o kov trie... Znamy v servise mi hovoril ze moze byt len ze remen posilovaca preklzuje ale to sa mi nezda, to bol iny zvuk.opa.key píše:nedavno jsem byl u mcdonalda v drivu, jak mam stazeny okynko a hejbal jsem volantem tak od levyho kola se ozivalo jakoby vrzani, v kabine nebylo slyset, ale zvenci docela dost, muze to bejt tim ce auto bylo total zmrzly a vsude snih a led? nebo je nejakej kloub nebo cep v haji?
A v poslednom case to uz zas prestalo, minule som skusal a nebolo to pocut. Tak neviem, ale nejako to neriesim.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
Vsetky nemaju posilnovac s variabilnym ucinkom, je to zavisle od vybavy.Dehumanizer píše:Si si tym isty? Ja ked som hladal v dialogyse tak na moju lagunu mi to ukazalo ze tam je obycajny, nie variabilny posilovac, comu som sa teda tiez divil ale fakt to tam bolo... Tak neviem.Šamša píše: Mimochodem ne všechny LII. mají variabilní posilovač.
-
Březina Michal
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
- Kontaktovat uživatele:
Takže můj problém s DAV je ten že v DDT jsem ho někdy možná aktivoval ale ve skutečnosti tam není...Laco19 píše:Vsetky nemaju posilnovac s variabilnym ucinkom, je to zavisle od vybavy.Dehumanizer píše:Si si tym isty? Ja ked som hladal v dialogyse tak na moju lagunu mi to ukazalo ze tam je obycajny, nie variabilny posilovac, comu som sa teda tiez divil ale fakt to tam bolo... Tak neviem.Šamša píše: Mimochodem ne všechny LII. mají variabilní posilovač.
aktuálně:
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
Moze byt. Je dobre este pred prvym zasahom do RJ odzalohovat si vsetky obrazovky - normalne vsetko prebehnut, nikde neklikat, len ukladat jpg na disk. Potom sa vies pozriet co tam bolo. Teraz mozes pozriet pod kapotu ci to mas alebo na skusku nastavit bez DAV, ci to bude fungovat.Březina Michal píše:Takže můj problém s DAV je ten že v DDT jsem ho někdy možná aktivoval ale ve skutečnosti tam není...
-
Březina Michal
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned bře 22, 2009 09:09
- Kontaktovat uživatele:
To jsem potom už dělával, ale to moje první otrkávání s DDT evidentně zanechalo následky.Některý věci začali správně fungovat, až když jsem stáhnul Tvoje překladyLaco19 píše:Moze byt. Je dobre este pred prvym zasahom do RJ odzalohovat si vsetky obrazovky - normalne vsetko prebehnut, nikde neklikat, len ukladat jpg na disk. Potom sa vies pozriet co tam bolo. Teraz mozes pozriet pod kapotu ci to mas alebo na skusku nastavit bez DAV, ci to bude fungovat.Březina Michal píše:Takže můj problém s DAV je ten že v DDT jsem ho někdy možná aktivoval ale ve skutečnosti tam není...
aktuálně:
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
ALFA ROMEO 156 2.0 TS
Renault Laguna II 1.9 dCi combi 2001
Nissan Primera 2.0 GTe
Peugeot 307 SW 1.6 HDi FAP
Ja keď stojím na mieste a točím z volantom tak sa servo evidentne trápi. Keď vytočím do lava (al. do prava) až na doraz a podržím volant vo vytočenej polohe tak to začne strašne rapkať. Keď je motor v otáčkach tak je to celkom v pohode až kým nie je celkom vytočený volant. Kvapalina nemizne, nevie niekto poradíť ? Dík
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host