Ztuhlé řazení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Ztuhlé řazení

Příspěvek od richiis » pát úno 06, 2009 13:01

Zdravím všechny CLIOmaniaky :wink:
Můj svišť celou zimu stál pod střechou a teď ho opět připravuju
na jaro... a snažím se dát všechny věci do kupy....,
a narazil jsem na další zákys.....
Když řadím..., tak to jde ztuha..., chci se zeptat..., čím je to
zapříčiněné....??
Musim zkouknout kolik je v převodovce oleje..., ale domnívám se
že problém bude jinde..., tak jako vždy budu rád.., když poradíte...!!

Uživatelský avatar
Lulan
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 09, 2007 18:12
Bydliště: Chrastava-Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lulan » pát úno 06, 2009 13:49

jestli ti to jde ztuha, tak se s tim autem chvíli projeď než se ti ten olej zahřeje.pak by to mělo jít celkem normálně,když to půjde těžko i potom,tak bude problém někde jinde,ale ten olej v převodovce určtě zkontroluj:wink:
<Clio>minulost
Mégane Classic 1.4 16V
Mégane Coupé 1.4 16V

richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » pát úno 06, 2009 14:01

No to sem zkoušel... to projet...., - drobnou změnu
v tuhosti jsem zaregistroval..., ale není to - to co bych čekal..., pořád,
to šlo ztuha...!!! :-/
Zase si říkám, kdyby tam bylo málo oleje.., tak by to šlo přes zuby..., nebo se mýlim???
Pokud to tedy nebude hladinou oleje, tak je možnost někde něco promazat...., nebo tak něco...??
Díky za rady...., ( tohle forum je fakt super..!!! :-) )

Uživatelský avatar
Lulan
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 09, 2007 18:12
Bydliště: Chrastava-Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lulan » pát úno 06, 2009 14:32

mno,tak se ještě zkus podívat na ten olej a uvidíš, když tam je málo oleje,tak to jde ztuha,přes zuby ti to půjde, jenom když se budou ty ozubený kola točit, když sešlápneš spojku,tak jedno kolo se vypne a můžeš přeřadit, a když tam je málo oleje,tak ty kola po sobě špatně kloužou...snad se nemýlim..:)
<Clio>minulost
Mégane Classic 1.4 16V
Mégane Coupé 1.4 16V

richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » pát úno 06, 2009 14:40

Přesně v tomhle sem se potřeboval ujistit.... :wink: Příští týden mi přijde olej do převodovky..., tak to hned doleju a dám vědět..., jestli to pomohlo...!!! :-) Jinak mám ještě jeden dotaz...., když zpomaluju tak mi
tam jde špatně zařadit jednička......, nevim jestli to je taky tim..., nebo
je to už vyrachtany........??

Uživatelský avatar
Lulan
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 09, 2007 18:12
Bydliště: Chrastava-Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lulan » pát úno 06, 2009 14:45

mno, záleží podle toho jak moc zpomaluješ a jak jedeš rychle, ne v každý rychlosti tam tu jedničku můžeš vrazit...já ji tam dávam jen když skoro stojim, jinak to jde taky hodně ztuha..
<Clio>minulost
Mégane Classic 1.4 16V
Mégane Coupé 1.4 16V

richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » pát úno 06, 2009 15:00

No samo, že v hoodně nízký rychlosti...., jindy bych se jí tam ani nepokoušel dávat..... :-) třeba ve Focusu tam jde dát lehčeji........

Uživatelský avatar
Lulan
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 09, 2007 18:12
Bydliště: Chrastava-Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lulan » pát úno 06, 2009 15:02

mno, na to může mít taky vliv málo toho oleje...mno uvidíš až ho tam dolejš,ale nejdřív zkus pobvolit vypouštěcí šroub na převodovce...
<Clio>minulost
Mégane Classic 1.4 16V
Mégane Coupé 1.4 16V

richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » pát úno 06, 2009 15:07

Ten je kde??? Ten uvidim nejspíš jen ze spoda...., což.....?! :roll:

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1030
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Příspěvek od lakinooo » pát úno 06, 2009 17:47

Skus namazat klby na tiahle z rychlostky do prevodovky,...
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

Uživatelský avatar
presscott
Experienced member
Příspěvky: 971
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » sob úno 07, 2009 22:55

Promazej kloub na podvozku, nejlepsi by bylo ho cely procistit.
Co se tyce te jednicky...je to normalni. Ja ji tam zaradim jen pokud jedu maximalne 10km/h a nebo kdyz "hopsnu" na retarderu. Pak tam skoci skoro sama i pri vyssi rychlosti.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
Jarre
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: čtv zář 27, 2007 01:02
Bydliště: Belá n/Cir., Slovensko

Příspěvek od Jarre » pon úno 16, 2009 01:39

Pozdravujem Vás, myslím, že hlavné je aký olej tam máte, mne pred výmenou tiež pri vyššom mraze išla riadiaca páka "ztuha", no po výmene oleja (mám tam teraz drahší BP) je to v pohode. Jarre.
Renault Clio I 1.2 RN 1993 - minulosť
Chevrolet Aveo Sedan - prítomnosť

Antonio
Advanced member
Příspěvky: 332
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Antonio » úte úno 17, 2009 14:41

Nejdřív vyměň olej v převodovce anebo stačí zkontrolovat a popř. dolít.I menší množství oleje to může dělat.Potom promazat kloub pod řadící pákou a hlavně pod autem.Potom by se vidělo co dál.Někomu může jít i tíž spojka stačí vyvěsit lanko a pořádně promazat olejem a to je rozdíl.Na Golfu jsem teď si promazal řazení a jde to jako po másle.ˇUplně něco jinýho stačí řadit dvěma prsty.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

richiis
Junior member
Příspěvky: 167
Registrován: úte srp 12, 2008 10:44

Příspěvek od richiis » stř úno 18, 2009 08:40

Nevíte někdo kolik tam patří toho oleje...???
Známej automechanik říkal cca: 2,5L ale mám zato, že
sem někde četl, že tam patří 3litry...??
Jinak ty klouby promažu...., díky za radu...!!!
Jo a nevíte po jaký době se má olej v převodovce měnit..:???
CLIO 1,2 RN 1996 180km/h MAX SPEED!!! ( minulost)
LAGUNA 1,9DTi ( současnost )

Midnite
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 20, 2007 18:51
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek od Midnite » stř úno 18, 2009 09:28

myslím po 5letech provozu? v převodovce se nemusí často měnit

Uživatelský avatar
Lulan
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: pát lis 09, 2007 18:12
Bydliště: Chrastava-Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lulan » stř úno 18, 2009 15:02

oleje se tam dává cca 2,75l - 3,4l aspoň ti tak píšou v chytré knize...
<Clio>minulost
Mégane Classic 1.4 16V
Mégane Coupé 1.4 16V

Uživatelský avatar
presscott
Experienced member
Příspěvky: 971
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » čtv úno 19, 2009 17:50

Jak pise Lulan, je to kolem tech 3,4l . Ja koupil 4 litry Valvolinu a asi pul litru mi zbylo.
Jinak menit olej v prevodovce se nemusi (vetsinou).
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 478
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Re: Ztuhlé řazení

Příspěvek od void8 » čtv úno 19, 2009 18:51

richiis píše:Zdravím všechny CLIOmaniaky :wink:
Můj svišť celou zimu stál pod střechou a teď ho opět připravuju
na jaro... a snažím se dát všechny věci do kupy....,
a narazil jsem na další zákys.....
Když řadím..., tak to jde ztuha..., chci se zeptat..., čím je to
zapříčiněné....??
Musim zkouknout kolik je v převodovce oleje..., ale domnívám se
že problém bude jinde..., tak jako vždy budu rád.., když poradíte...!!
no, jestli jsi s autem dlouho nejezdil, tak kdyz ja jsem clio kupoval (cca pul roku stalo), tak ta prevodovka byla opravdu taky zajimava :-) po nejakych tech kilometrech se vzpamatovala a uz slo razeni tak jak by melo :-)
moje dojmy co jsem mel kdyz to zlobilo: ze je prevodovka rozbita, extremne nepresna, strasne moc tuha, "nesebejista" :-)

treba to pomuze, doufam :-)
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
Jarre
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: čtv zář 27, 2007 01:02
Bydliště: Belá n/Cir., Slovensko

Add: stuhlé radenie

Příspěvek od Jarre » pon úno 23, 2009 16:56

K tomu BP, keď som ho kupoval, tak v predajni mi povedali, že sa nemusí už meniť nikdy, čiže má dobu používania neobmedzenú. Ak by si potreboval presnú značku, pozriem na obal a napíšem. Radenie ide skutočne aj pri vyšších mrazoch (-15 C) bezproblémovo. Jarre.
Renault Clio I 1.2 RN 1993 - minulosť
Chevrolet Aveo Sedan - prítomnosť

lakinooo
Senior member
Příspěvky: 1030
Registrován: pon zář 27, 2004 09:33

Re: Add: stuhlé radenie

Příspěvek od lakinooo » pon úno 23, 2009 17:48

Never tym dozivotnym naplnam, je to blud. Mna v Citroene povedali, dokonca ukazali v ich mudrej knihe ze napln je dozivotna. Na konci kapitoly bolo ze zivotnost celeho auta je 120 tis km.

Odporuca sa max 5 rokov, alebo 100 tis km. Ked vymenis po 100 tis prvonapln je uplne cierna. Pri dalsej vymene je uz cisty, ale nic nie je vecne. Vekom olej straca na kvalite....

Inak do francuzkej prevodovky len origo olej. U renaultu je to ELF, aky a kolko najdes urcite na fore....
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC

pepinoE39
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: pát srp 08, 2008 22:24

Příspěvek od pepinoE39 » pon bře 02, 2009 09:31

Taky mi v zimě jednička jde hůř ale po zahřátí je to OK, olej by se měnit měl po nějakých 100tis, ale tam je spíš duležity aby tam vubec nějakej byl. ahoj všem

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host