Kola Megane
Moderátor: Moderators General
-
pavel_jílek
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
Kola Megane
Kolegové, mám dotaz. Kopupil jsem Megane 1,6 16V r.v. 1999 a byly na něm ráfky 6x15, ET 43, pneu 185/60x15, nové, ale letní. Takže jsem to přezul na stejný rozměr zimních a hledám ráfky na léto. Naskýtá se mi možnost 7x15, ale ET 27. Nemáte někdo zkušenosti, jestli mi to nebude škrtat o lemy, když půjdou kola o tolik ven ? Díky za názory, Pavel
-
pavel_jílek
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
-
pavel_jílek
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
Dovnitř ? Já vždycky myslel, že čím menší ET, tím víc kola lezou ven, proto se ptám, jestli mi to nebude šktat o lemy. Na pětce jsem dal kola s ET 26 a musel jsem trochu povytáhnout zadní blatníky, což se mi u Megana dělat nechce. Takže kdyby se to jenom přiblížilo k lemu, tak by to ani nemuselo vypadat špatně. Nebo se mýlím ?
podla mna v pohode. Jasne ze cim nizsie ET tym idu kola viac von....pavel_jílek píše:Dovnitř ? Já vždycky myslel, že čím menší ET, tím víc kola lezou ven, proto se ptám, jestli mi to nebude šktat o lemy. Na pětce jsem dal kola s ET 26 a musel jsem trochu povytáhnout zadní blatníky, což se mi u Megana dělat nechce. Takže kdyby se to jenom přiblížilo k lemu, tak by to ani nemuselo vypadat špatně. Nebo se mýlím ?
Megane II 2.0 16V AT4, Eberspächer HYDRONIC B5WSC
-
pavel_jílek
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: čtv dub 10, 2008 13:04
- Bydliště: Žamberk
Díky všem za názory a odpovědi, nakonec došlo na praktický pokus a tady je výsledek. Ráfek vždy 7 x15, pneu 185/60
ET 27 - škrtá o lemy skoro pořád
ET 30 - škrtá při větším zatížení nebo propérování
ET 32 - vyloženě na hraně, kancelářskému papíru to neublíží, ale karton to natlačí na lemy a rozerve - statická zkouška - jen propružení
ET 36 - naprosto v pohodě i při jízdě s plným zatížením a na vlnách
Největší problém sehnat všechny jmenované druhy disků a přemluvit kámoše gumaře, aby na tom zabil půl dne. Ale vyplatilo se.
ET 27 - škrtá o lemy skoro pořád
ET 30 - škrtá při větším zatížení nebo propérování
ET 32 - vyloženě na hraně, kancelářskému papíru to neublíží, ale karton to natlačí na lemy a rozerve - statická zkouška - jen propružení
ET 36 - naprosto v pohodě i při jízdě s plným zatížením a na vlnách
Největší problém sehnat všechny jmenované druhy disků a přemluvit kámoše gumaře, aby na tom zabil půl dne. Ale vyplatilo se.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host