Renault Clio V 2019-

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
intago
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Renault Clio V 2019-

Příspěvek od intago » stř říj 23, 2019 17:44

Jsem deset let spokojeným majitelem Clio III. Léta letí a musím přemýšlet o náhradě. IV se mi nelíbila, tak jsem byl zvědav na V.generaci. Dneska jsem se stavil v autokoutek.cz abych ho omrkl. Každý hodnotí podle sebe a vliv na to má i věk. Letos jsem slavil 50 let od získání řidičáku. Jsem tedy ze staré školy. Jezdil jsem i slavnou MB 1000.
No, design V. se mi moc nelíbí, ale jsem hlavně praktický. Vlezu dovnitř a zjištuju, že je lepší než IV. Je víc místa, s volantem a sedačkou se dá dělat leccos. Vlastně je interiér pěkný, ale vadí mi tam dvě věci-
Silný zadní sloupek, který silně omezuje výhled při couvání. To mi vadí dost. Je to prý kvůli bezpečnosti karoserie, ale podle mne je nutné vidět při couvání. To je základ bezpečnosti.
Pak mi vadí malinká tlačítka, jejich děsně moc, která jsou nacpána všude možně, od dveří, přes volant, ale i na páčkách a konzole. Jednak na blízko blbě vidím, jednak se všecko naučit, to je nadlouho. Nepotřebuju počítač, ale jednoduché auto.
Ještě horší bylo místo vzadu. I když dám přední sedadlo co nejblíže volantu, dozadu se nemohu dostat, ba ani podstatně menší. Mám 191 cm, ale to zas není tak moc.
Kufr atd. je docela veliký, prý větší než u IV.
Jo a cena, hrozně veliká, za tu cenu mohu koupit i Japonce....
Nemohl jsem vyzkoušet jízdu, ale pochybuju, že zvládne jezdit na pětku po městě jako III. Akceleruje už od 35 km a spotřebu mám 5.3
Můj závěr-vinou předpisů jsou auta po všech stránkách horší než před 10ti lety...
Tak fakt nevím, co koupím... Skoro bych Sandero, až bude nové.
https://www.auto.cz/dacia-sandero-2020- ... ibi-131813
Naposledy upravil(a) intago dne úte lis 05, 2019 07:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
scenicjirka
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř kvě 22, 2019 16:47

Re: Renault Clio V 2019-

Příspěvek od scenicjirka » pát říj 25, 2019 11:32

Take jsem se byl podivat a posedet v nem , nejak me neoslovilo hlavne je hodne nizke spatne se naseda . Tak jsem radeji koupil Scenica IV ...
Spotřeba Scenic IV
Obrázek

MillerM
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 21, 2022 03:48

Re: Renault Clio V 2019-

Příspěvek od MillerM » stř pro 21, 2022 03:53

Skvělé auto, problém byl pouze s nárazníkem a trubkou klimatizace.

Uživatelský avatar
Gandalf
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: pon říj 12, 2020 13:40
Bydliště: Brno

Re: Renault Clio V 2019-

Příspěvek od Gandalf » pon lis 03, 2025 10:03

Mohu se zeptat na zkušenosti s full-hybridem a jejich multimódovou převodovkou modelů E-tech? Ať už zkušenost osobní nebo info od techniků v servisu apod. Primárně mi jde komfort řazení, jeho plynulost i informace o spolehlivosti převodovky. Někde v testech zmiňují větší prodlevu při přeřazení v určitém momentu, protože elektromotor má 2 stupně, spalovací 4... První série měly mít občas problémy, pak to údajně vychytali. Ale jaká je realita? Osobně nemám dobrou zkušenost s koncernovými DSG. V Renaultu jsem měl vždy manuál, ale... holt manželka a manuál nejdou moc dohromady a občas ji za volant chci posadit :-) Nejsme žádní závodníci. Děkuji předem.
Clio V 1.0 Tce 100 Zen (Celadon blue) 2020

JamirWatsica40
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř lis 19, 2025 16:29

Re: Renault Clio V 2019-

Příspěvek od JamirWatsica40 » stř lis 19, 2025 16:32

intago píše:
stř říj 23, 2019 17:44
Jsem deset let spokojeným majitelem Clio III. Léta letí a musím přemýšlet o náhradě. IV se mi nelíbila, tak jsem byl zvědav na V.generaci. Dneska jsem se stavil v autokoutek.cz abych ho omrkl. Každý hodnotí podle sebe a vliv na to má i věk. Letos jsem slavil 50 let od získání řidičáku. Jsem tedy ze staré školy. Jezdil jsem i slavnou MB 1000. A když si po takovém zkoumání aut chci na chvíli vyčistit hlavu, docela mě baví rychlá a jednoduchá mostbet kterou si občas pustím jen tak pro odreagování.
No, design V. se mi moc nelíbí, ale jsem hlavně praktický. Vlezu dovnitř a zjištuju, že je lepší než IV. Je víc místa, s volantem a sedačkou se dá dělat leccos. Vlastně je interiér pěkný, ale vadí mi tam dvě věci-
Silný zadní sloupek, který silně omezuje výhled při couvání. To mi vadí dost. Je to prý kvůli bezpečnosti karoserie, ale podle mne je nutné vidět při couvání. To je základ bezpečnosti.
Pak mi vadí malinká tlačítka, jejich děsně moc, která jsou nacpána všude možně, od dveří, přes volant, ale i na páčkách a konzole. Jednak na blízko blbě vidím, jednak se všecko naučit, to je nadlouho. Nepotřebuju počítač, ale jednoduché auto.
Ještě horší bylo místo vzadu. I když dám přední sedadlo co nejblíže volantu, dozadu se nemohu dostat, ba ani podstatně menší. Mám 191 cm, ale to zas není tak moc.
Kufr atd. je docela veliký, prý větší než u IV.
Jo a cena, hrozně veliká, za tu cenu mohu koupit i Japonce....
Nemohl jsem vyzkoušet jízdu, ale pochybuju, že zvládne jezdit na pětku po městě jako III. Akceleruje už od 35 km a spotřebu mám 5.3
Můj závěr-vinou předpisů jsou auta po všech stránkách horší než před 10ti lety...
Tak fakt nevím, co koupím... Skoro bych Sandero, až bude nové.
https://www.auto.cz/dacia-sandero-2020- ... ibi-131813
Hele, úplně tě chápu — Clio III je poctivá klasika a člověk si na tu jednoduchost prostě zvykne. Pětka už je úplně jiná liga, interiér je sice fajn, ale přesně jak píšeš: výhled dozadu je slabší a těch mini tlačítek je tam fakt přehršel, obzvlášť když už člověk nechce polovinu času luštit symboly a druhou půlkou míjet, kam vlastně sáhnout.

S tím, že auta jsou vinou předpisů komplikovanější a často méně přehledná, naprosto souhlasím — víc bezpečnostních zón, víc elektroniky, víc asistentů… ale míň té přirozenosti, na kterou jsme zvyklí z let, kdy auto bylo hlavně mechanika a ne mobil na kolech.

Sandero mimochodem dává v tomhle směru pořád docela smysl, jednoduché, přehledné, bez zbytečností — takže tvou úvahu úplně chápu.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host