Čidlo teploty+rada

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Čidlo teploty+rada

Příspěvek od Hanysek » stř kvě 28, 2008 12:44

Takže ahojte kluci mám takový menší dotaz :P
Když se mi na auto koukal mechanik tak mi našel odpojené čidlo z vodní pumpy a tak jsem počítal stím ze mi nebude ukazovat kontrolka teploty...ale ona se mi při startu vesele rožne a pak zhasne a když bych ji náhodou nezapojil bude to fungovat jak má :?: :lol:
Motor C2J 784

No a další dotázek nikde jsem nic nenašel a nevím jak řešit zhnilé prahy u moji R5 jelikož je to 5dvířko což se mi hrozně líbí ale jako náhradní se prahy na 5dveří neprodávají :roll: Jeden opravím na straně spolujezdce ale u řidiče nevím jak to budu řešit :roll:
Poradí někdo jak vyřešit tento zapeklytý problém?
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř kvě 28, 2008 21:28

Ta kontrolka se rozsviti pri zapnuti zapalovani proto, abys mel kontrolu, zda v ni neni praskla zarovka, ale pokud to nezapojis, nebude ukazovat teplomer a pokud tam neni teplomer, tak se ta kontrolka pri prehrati motoru nerozsviti,coz znamena, ze se nedozvis, ze se to vari a mozna to taky uvaris. Takze bych to zapojil.

Prahy si myslim, ze jsou stejny na 3 i 5 dvirko, coz mi logicky vyplyva z toho, ze ve vsech tech katalozich je uvedeno, ze ten 3 dv. prah je na typ B/C 40... To B znamena 5 dveri a to C 3 dvere. Nicmene je to jen logicka dedukce, taky tam muze byt chyba, takze se na to radsi zeptej nejakeho klempire, co s tim ma zkusenosti.
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Fremen
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: čtv lis 09, 2006 20:56
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Fremen » stř kvě 28, 2008 21:41

Ahoj. Ty prahy sou jinaci. Ja koupil na 3dv. a soucasti prahu je i cast sloupku a kus toho plechu, co je za prednima dverima schovanej pod plastem. Cili se urcite nedaji zamenit. Snad jestli se prodavaji i jiny, tak mozna.
Ex Renault Super 5 1,4 Spring r.v.1988 (Bílej drak)
http://moje.auto.cz/Fremen/renault-r5.html

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » stř kvě 28, 2008 22:38

Jinak doopravdy myslíš že to svítí jen tak pro srandu ? :lol:

Takže jak říkaš připájím a budu věřit že funguje :!: Jinak teploměr nemám což bych chtěl :D

Ale ty prahy se asi doopravdy koupit nedají jak psal Fremen co ja stím budu dělat :roll:

EDIT: nebo tak kontrolně mohlo by tam pasovat čidlo z R11??? Taky z vodní pumpy? A též přístrojovka? včetně kabeláže nebo je něco co by tam nešlo docpat dle tvého vozu to vypadá stejně jak moje :D
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
R5
Člen RCČR
Příspěvky: 173
Registrován: pon dub 14, 2008 02:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od R5 » stř kvě 28, 2008 23:06

Zbejvá jedině vykytovat a nebo nechat vyvařit, ale pochybuju, že by na pětidvířko nebyly a na třídveřáka jo. Jinak s tou kontrokou si teď nejsem jistej. Nedávno jsme to vypojovali, ale netušim jestli to při otočení klíčku svítilo nebo ne. Ale mam pocit, že nesvítilo. Můžu to zkusit, až se mi vrátí auto ze servisu (což bude doufám brzo :evil: ). Ale každopádně ten drátek by se tam bimbat neměl :D
Honza :mn7:
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » stř kvě 28, 2008 23:13

Nebymbá je připevněn k hadici od topení dukladně zavázán ale tobě to nesvítilo mě to svítí i nezapojený... :D

Každopadně ho přidělám :)
Ale ty prahy doopravdy nemají prý se nedodávají ani jako díl pro jistotu se zajdu jěště někde zeptat ale na 100% vím že jsem je nikde v žádném online shopu s autodíly nenašel což je mi doopravdy záhada :wink:

Jinak ten práh je kašovitej :D Se modlím at se to auto nezlomí vejpůl :D
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 498
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř kvě 28, 2008 23:31

Tak. Z prahama je to asi pravda, koukal jsem na obrazek a vypada to, ze to nepujde, takze se opravuji :oops: Trci tam nahoru ten plech, co je u tridvirka vevnitr pod plastem, zatimco petidver tam ma jaksi prah a nastupuje se tamtudy :wink:
To cidlo by tam z R11 pasovat nemelo, alespon kdyz jsem koukal na Elitu presne podle Tvyho motoru, tak je jiny nez u me. Zkus to pripajet a pak pokud mozno promerit treba.
A co se tyce pristrojoveho panelu, z R11 by tam sel, jde jen o to, ze jestli tam mas pristrojovku malou, co se davala do nizsich verzi, tak bys to musel predelat i se vsim kolem a to uz by muselo byt z R5. Kazdopadne ten samy panel co mam ja na R11 se urcite daval i do R5 a pokud vim, tak taky do Espacu phase I. A kabelaz na ten panel...to zalezi na tom, jestli tam ty draty jsou nebo ne. Pokud ne, musel bys to cely predelat... :?
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
Hanysek
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned bře 16, 2008 15:34
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od Hanysek » stř kvě 28, 2008 23:43

Jééé to si mě potěšil to zkusím sehnat jo kabeláž se bude asi muset přidělat určitě skrz ty čidla aby správně ukazovali teplotu hlavně to chci kvůli teplotě abych to neuvařil bo ta mrška hrozně rychle topí :lol: A se bojím aby nebylo něco někde zle...A je to nepříjemné jezdit bez teploměru teda aspon pro mě :lol:

A ty prahy se pokusím opravit jinak vážně nevím :roll:
Renault Super 5 44kw 5dv. bez tuzingu!!!
Ford Escort kombi 1.6 16v 66kw
Renault Laguna 1.9 DTI :) :D to auto miluju
Zde můj první automobil :)
http://moje.auto.cz/Technomilek/lentylka.html

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 595
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » čtv kvě 29, 2008 07:42

Hanysek píše:zavázán ale tobě to nesvítilo mě to svítí i nezapojený... :D
jako problikne ti to při zaplým zapalováním at to připojíš nebo ne po startování to zase zhasne. POkud to připojíš tam kam máš! tak ti to ukáže až se bude voda vařit - toť celý kouzlo :wink: nepřipojíš svítíš ale nevíš co se tam děje :lol:
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Odpovědět

Zpět na „Renault 5 1985-1992“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host