Příspěvek
od Anarki » ned zář 11, 2016 15:49
Mali ho všetky karburátorové verzie s vyššou výbavou, atmosféry aj turbá čo disponovali s palubným počítačom Sagem. A regulátor tlaku paliva to na 100 percent nie je, keďže ten tretí výstup je prepojený s vstupom aj výstupom paliva. Moja teória je, že ten tretí výstup slúži ako "odbublinkovač" ľudovo povedané odstraňuje zvyšky vzduchu z paliva ktoré sa tam mohli dostať a tým spresňuje meranie. Prípadne nech ma opravia skúsenjší, vychádzal som z vlastných samo-domo testov s podobným prietokomerom.
//:Edit - Práve som si to overil v Dialogyse a tam je schéma palivového potrubia pre Super 5 s atmosférickým motorom nasledovná, na jeden vývod z prietokomeru ide prívod paliva z nádrže, na druhý vývod prietokomeru ide prepad do nádrže a tretí vývod z prietokomeru ide priamo do karburátora.
A vzhľadom na fakt, že prietokomery sú pre atmosferické aj turbo karburátory rovnaké (rovnaké objednávacie číslo v Dialogyse), nemôžu zastávať funkciu regulátora tlaku paliva v žiadnom prípade. (atmosféra karbec 0,3 bar, tlakový turbo karburátor 2,5bar.)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
