Postřehy Laguna II

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Postřehy Laguna II

Příspěvek od sanjasin » stř dub 02, 2008 13:13

Mám 6 letý auto a už je tam ten koženej kryt ruční brzdy takovej jetej, vůbec nejde ta objímka nasadit do tunelu a to mi u auta, který nový stálo 600 tis., připadá dost laciný a pak ještě, když se vyklápí popelník, tak drhne o ten panel, co je code karta. Dodám i fotky, ale nyní je auto v servisu a čekám na pružinu, protože za origo 4 tisíce nedám, když v replice stojí dvojku, sice se musí čekat, ale co se dá dělat.
Máte podobnou zkušenost s kvalitou interiéru?

Dík

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř dub 02, 2008 15:45

Mech rucnej brzdy mam este celkom OK, na mechu radiacej paky uz vidno opotrebovanie ale vymena este nie je akutna - minuly rok to stalo cca 300SK ale radsej som si kupil CoolBlue :wink: .
Popolnik drhne o kryt citacky - toto asi nedomysleli, zacali to tak vyrabat a dodnes na to prekvapene pozeraju... Alebo popolnik neviem vyberat.
Ked uz som pri tych nedomyslenych veciach, dalsia je pod otvaracim sklom na kufri u kombi, dolna hrana pod sklom tvori zlab v ktorom sa stale drzi blato a voda, az sa cudujem ze v to v zime pri zamrznuti neposkodi sklo. Blato zacina vytekat von zasadne az po opusteni umyvacej linky :wink: .
V 99% pouzivam otvaranie kufra cez sklo ale tym som si uz celkom odrel hrany rolety zakryvajucej kufor, pri zavretom veku sa hrany odieraju. Uz si ale neviem predstavit kombi bez otvaracieho skla.
Aby som sa vratil do interieru o ktorom je tema, takmer na vsetkych dverach sa odlupuju cierne plastove folie na ramoch okien - musim vymysliet cim ich prilepit, sekundove lepidlo nezabera.

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Příspěvek od sanjasin » čtv dub 03, 2008 08:22

Ještě je teda už dost ošoupaný tlačítko startování, auto má najeto 190 tis.

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » čtv dub 03, 2008 08:37

Mám Lagunu sotva týden, ještě pořád čekám až jim na inspektorátu začnou fungovat počítače abych si mohl konečně dát nové značky :? a i přesto že to mám zatím takhle krátkou dobu tak už vymýšlím co kde a jak :oops: ... Taky ji mám starou 6 let a když byla nová tak stála něco přes mega podle dokumentů...ale to je celkem jedno, v tom interieru se mi to líbí a nepozoruju nějaké přílišné opotřebování, kožený kryt ruční brzdy naprosto v pořádku, kož.kryt řadičky v pořádku, popelník mi tam nedrhne (ikdyž ho teda nepoužívám).. jediné co se mi nelíbí a chtěl bych vyřešit je hlavice řadící páky - se "odloupnula" ta kůže na té hlavici a sjíždí dolů no a pod tím je jakási žlutá nepěknost... tak tu bych chtěl sehnat a dat novou ale nevím jestli se dá někde koupit nebo dá se sehnat přímo u Renaultu ? .. no a ještě jednu věc bych chtěl pořešit, a to loketní opěrku mezi předními sedadli..mám ji tam koženou (interier polokůže) ale je dost opotřebovaná - je tam důlek od lokte (předchozí majitel si zřejmě opíral hlavu :D ) no prostě kdyby to šlo tak tu bych chtěl taky vyměnit, ale zase nevím kde by se to dalo sehnat, jestli sehnat z bouračky nebo se to dá přímo někde koupit ? ... Jinak sem se pustil do čištění interieru komplet a vzhledem k tomu že je to tam celé světlé tak je to vždy poznat když něco vyčistím. Co se týká motoru tak si nemůžu moc stěžovat, možná je to tím že se s touhle naftou tak nějak sžívám teprve (doteď jenom benzíny 1,4 a 2,3) ale někdy když se rozjíždím tak mi to jede taaak pomalu, ale potom se to chytne. Dnes mi vyskočila na pc hláška "check injection" .. někdo mi radil motor pořádně protáhnout do otáček aby vyletěly saze, někde sem četl že to může být slabá baterka...uvidíme vyzkouším, žhaviče by tam měli být chvilku teprve namontované, turbo,chladič turba atd. by měli být taky teprve chvilku jeté... tak uvidíme :)
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 606
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » čtv dub 03, 2008 08:54

Někde jsem četl, že ta kůže okolo řadičky není až tak drahá. V renaultu cca 300Kč. K té hlášce. S největší pravděpodobností XXXXXXX EGR ventil. Vyčíštění cca hoďka i s kafčem.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv dub 03, 2008 09:18

Babik78 píše:Někde jsem četl, že ta kůže okolo řadičky není až tak drahá. V renaultu cca 300Kč. K té hlášce. S největší pravděpodobností XXXXXXX EGR ventil. Vyčíštění cca hoďka i s kafčem.
On myslel kozu na guli radiacej paky, nie mech okolo paky a ta gula uz je myslim celkom draha.
Co sa tyka kozenneho calunenia, skusil by som bud bezne calunictvo alebo niekoho, kto sa specializuje na autocalunictvo. Mozno by vedeli aj obtiahnut kozou gulu radiacej paky.

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 606
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » čtv dub 03, 2008 09:20

Laco19 píše:
Babik78 píše:Někde jsem četl, že ta kůže okolo řadičky není až tak drahá. V renaultu cca 300Kč. K té hlášce. S největší pravděpodobností XXXXXXX EGR ventil. Vyčíštění cca hoďka i s kafčem.
On myslel kozu na guli radiacej paky, nie mech okolo paky a ta gula uz je myslim celkom draha.
Co sa tyka kozenneho calunenia, skusil by som bud bezne calunictvo alebo niekoho, kto sa specializuje na autocalunictvo. Mozno by vedeli aj obtiahnut kozou gulu radiacej paky.
Jojo, však já taky. Právě že ten člověk co to kupoval se divil, že tio není tak drahé. Dokonce si myslím, že to bylo na RC
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

xjakep
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte lis 28, 2006 21:13
Bydliště: Janovice u F-M

Příspěvek od xjakep » čtv dub 03, 2008 21:05

tu kůži na řad. páce jsem si ušil sám ze staré sukně,práce i s montáži cca 20 minut,lepší než originál a zadara
Laguna II Initiale Paris 2.0 Dci

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » čtv dub 03, 2008 21:39

Tak jsem to dneska cestou z práce trošku "protáhnul" a přidržel v otáčkách, ale asi sem nic moc změn nepozoroval.. tak jsem se doma teda podíval na tu baterku no a tu co tam mám vypadá že je snad původní Varta od Renaultu :D .. je tam sedmdesátka ale měřil sem ji a dva ze šesti článků jsou úplně mrtvé.. je možné aby ta baterka vyhazovala tu chybovou hlášku "check injection" ? jak sem si všiml tak ji vyhazuje tuším někde těsně kolem 2500 ot. nebo nějak těsně před tím než sepne turbo... ale to mi většinou vyhodí chvilku po rozjezdu a když znova po chvilce zastavím, vypnu to a znova nahodím tak to zmizne.. ještě sem se teda díval kde je ten EGR ventil a jak se k tomu dá dostat..heh sem myslel že je to líp přístupné, ale tak nic no, ale všiml jsem si, že kolem toho EGR a poblíž toho je to docela zacákané od oleje.. je to normální ? kdyžtak pošlu fotku zítra... Ještě jsem se teda chtěl zeptat jakou naftu do vašich miláčků lejete ? ... já sem natankoval po koupi plnou u Benziny a zatím jezdím ale už budu muset přitankovat tak bych chtěl vědět co je fajn a co ne...v mém okolí tolik možností zase není (Hodonínsko)... předchozí majitel mi říkal že tam lil Agip a že bez problémů...říkal sem si že Schell by nemusel byt špatný, ale chtěl bych znát váš názor... :) zatím díky..
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv dub 03, 2008 21:43

mabrus píše:Tak jsem to dneska cestou z práce trošku "protáhnul" a přidržel v otáčkách, ale asi sem nic moc změn nepozoroval.. tak jsem se doma teda podíval na tu baterku no a tu co tam mám vypadá že je snad původní Varta od Renaultu :D .. je tam sedmdesátka ale měřil sem ji a dva ze šesti článků jsou úplně mrtvé.. je možné aby ta baterka vyhazovala tu chybovou hlášku "check injection" ? jak sem si všiml tak ji vyhazuje tuším někde těsně kolem 2500 ot. nebo nějak těsně před tím než sepne turbo... ale to mi většinou vyhodí chvilku po rozjezdu a když znova po chvilce zastavím, vypnu to a znova nahodím tak to zmizne.. ještě sem se teda díval kde je ten EGR ventil a jak se k tomu dá dostat..heh sem myslel že je to líp přístupné, ale tak nic no, ale všiml jsem si, že kolem toho EGR a poblíž toho je to docela zacákané od oleje.. je to normální ? kdyžtak pošlu fotku zítra... Ještě jsem se teda chtěl zeptat jakou naftu do vašich miláčků lejete ? ... já sem natankoval po koupi plnou u Benziny a zatím jezdím ale už budu muset přitankovat tak bych chtěl vědět co je fajn a co ne...v mém okolí tolik možností zase není (Hodonínsko)... předchozí majitel mi říkal že tam lil Agip a že bez problémů...říkal sem si že Schell by nemusel byt špatný, ale chtěl bych znát váš názor... :) zatím díky..
S vadnym clankom by si nenastartoval vobec. Ako si prisiel na to ze su vadne clanky?

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 606
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » čtv dub 03, 2008 21:43

Otazka je co je "dost zacakane od oleje". Nekde vzadu je odvetrani klikovky a tam odsud jde olejova para, ktera v motoru viri a zaspini co se da.

Já třeba naftu tankuju u Tecsa (Brno), ale vim ze tam vozeji naftu z OMV primo z Vidne.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » čtv dub 03, 2008 21:51

Laco19 píše:
mabrus píše:Tak jsem to dneska cestou z práce trošku "protáhnul" a přidržel v otáčkách, ale asi sem nic moc změn nepozoroval.. tak jsem se doma teda podíval na tu baterku no a tu co tam mám vypadá že je snad původní Varta od Renaultu :D .. je tam sedmdesátka ale měřil sem ji a dva ze šesti článků jsou úplně mrtvé.. je možné aby ta baterka vyhazovala tu chybovou hlášku "check injection" ? jak sem si všiml tak ji vyhazuje tuším někde těsně kolem 2500 ot. nebo nějak těsně před tím než sepne turbo... ale to mi většinou vyhodí chvilku po rozjezdu a když znova po chvilce zastavím, vypnu to a znova nahodím tak to zmizne.. ještě sem se teda díval kde je ten EGR ventil a jak se k tomu dá dostat..heh sem myslel že je to líp přístupné, ale tak nic no, ale všiml jsem si, že kolem toho EGR a poblíž toho je to docela zacákané od oleje.. je to normální ? kdyžtak pošlu fotku zítra... Ještě jsem se teda chtěl zeptat jakou naftu do vašich miláčků lejete ? ... já sem natankoval po koupi plnou u Benziny a zatím jezdím ale už budu muset přitankovat tak bych chtěl vědět co je fajn a co ne...v mém okolí tolik možností zase není (Hodonínsko)... předchozí majitel mi říkal že tam lil Agip a že bez problémů...říkal sem si že Schell by nemusel byt špatný, ale chtěl bych znát váš názor... :) zatím díky..
S vadnym clankom by si nenastartoval vobec. Ako si prisiel na to ze su vadne clanky?
No tak měřil sem ten elektrolit tím "hustoměrem" či jak se tomu říká v jednotlivých článcích a první dva z těch šesti ukázali absolutní nulu... připojil sem to teda na nabíječku ale nechtělo se to skoro chytnout, sice něco málo to začalo nabíjet ale nic moc..
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » čtv dub 03, 2008 21:59

Babik78 píše:Otazka je co je "dost zacakane od oleje". Nekde vzadu je odvetrani klikovky a tam odsud jde olejova para, ktera v motoru viri a zaspini co se da.

Já třeba naftu tankuju u Tecsa (Brno), ale vim ze tam vozeji naftu z OMV primo z Vidne.
jo tak, tak to vůbec nevím že je tam nějaké "odvětrání".. je to moje první nafta :oops: ,já to teda kdyžtak zítra vyfotím abych měl jasno teda jestli si mám dělat starosti nebo to tak bývá...
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Uživatelský avatar
ballky
Advanced member
Příspěvky: 419
Registrován: čtv srp 23, 2007 23:17
Bydliště: SR

Příspěvek od ballky » čtv dub 03, 2008 22:21

mabrus píše:
Babik78 píše:Otazka je co je "dost zacakane od oleje". Nekde vzadu je odvetrani klikovky a tam odsud jde olejova para, ktera v motoru viri a zaspini co se da.

Já třeba naftu tankuju u Tecsa (Brno), ale vim ze tam vozeji naftu z OMV primo z Vidne.
jo tak, tak to vůbec nevím že je tam nějaké "odvětrání".. je to moje první nafta :oops: ,já to teda kdyžtak zítra vyfotím abych měl jasno teda jestli si mám dělat starosti nebo to tak bývá...
odvetravanie klukovej skrine maju aj benzinaky :)
Renault Laguna Grandtrour 2,2Dci Initiale Paris 2006. automat,18" Ronal

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 2999
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » čtv dub 03, 2008 22:25

mabrus píše:
Laco19 píše:
mabrus píše:Tak jsem to dneska cestou z práce trošku "protáhnul" a přidržel v otáčkách, ale asi sem nic moc změn nepozoroval.. tak jsem se doma teda podíval na tu baterku no a tu co tam mám vypadá že je snad původní Varta od Renaultu :D .. je tam sedmdesátka ale měřil sem ji a dva ze šesti článků jsou úplně mrtvé.. je možné aby ta baterka vyhazovala tu chybovou hlášku "check injection" ? jak sem si všiml tak ji vyhazuje tuším někde těsně kolem 2500 ot. nebo nějak těsně před tím než sepne turbo... ale to mi většinou vyhodí chvilku po rozjezdu a když znova po chvilce zastavím, vypnu to a znova nahodím tak to zmizne.. ještě sem se teda díval kde je ten EGR ventil a jak se k tomu dá dostat..heh sem myslel že je to líp přístupné, ale tak nic no, ale všiml jsem si, že kolem toho EGR a poblíž toho je to docela zacákané od oleje.. je to normální ? kdyžtak pošlu fotku zítra... Ještě jsem se teda chtěl zeptat jakou naftu do vašich miláčků lejete ? ... já sem natankoval po koupi plnou u Benziny a zatím jezdím ale už budu muset přitankovat tak bych chtěl vědět co je fajn a co ne...v mém okolí tolik možností zase není (Hodonínsko)... předchozí majitel mi říkal že tam lil Agip a že bez problémů...říkal sem si že Schell by nemusel byt špatný, ale chtěl bych znát váš názor... :) zatím díky..
S vadnym clankom by si nenastartoval vobec. Ako si prisiel na to ze su vadne clanky?
No tak měřil sem ten elektrolit tím "hustoměrem" či jak se tomu říká v jednotlivých článcích a první dva z těch šesti ukázali absolutní nulu... připojil sem to teda na nabíječku ale nechtělo se to skoro chytnout, sice něco málo to začalo nabíjet ale nic moc..
Nikdy som to takto nemeral, kym bol pristup k mostikom meral som napatie na clankoch baterii pod zatazou.
Ak este mozes startovat asi uplne vadne clanky nebudu ale mozes mat pravdu ze celkom OK asi nie su.
Slaba bateria nemoze sposobovat chyby v vstrekovani, pri 2500 ot/min je uz uz davno vsetko napajane z alternatora a akumulator sa nabija. Co sa tyka napajania, mohli by to robit aj zoxidovane ukostrovacie kontakty motore a na karoserii.
Problem so vstrekovanim by si najrychlejsie odhalil diagnostikou - to by si aspon vedel ktorym smerom sa pustit. Ci je to v palivovom okruhu, v nasavani alebo nieco ine na motore (napr. celkom casty problem so snimacom otacok).
Ty asi chces poradit ako na to bez diagnostiky. Ak nemas cisteny EGR zacni cistenim a ak chces mat istotu ze je naozaj OK zaslep plechovym tesnenim privod spalin. Skontroluj tesnost chladica vzduchu a nasavania - hladaj stopy oleja a zlepeneho prachu... Ale to som uz v inej teme, o tomto probleme je toho v inych temach napisane viac a podrobnejsie.

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » pát dub 04, 2008 07:00

Takže přes noc jsem nechal nabíjet tu baterku a teda o něco málo se nabila ale už to žádný zázrak nebude, tak rači budu počítat s tím, že teda brzo koupím novou... jinak po cestě to dnes vypadalo stejně.. rozjezd pooomalý než to začne zabírat.. no a jak sem byl na 1900 ot. (ještě to v tu chvíli pořádně nezabralo) tak vyskočila opět hláška "check injection" a teprve chvilku potom to zatáhlo.. asi po pěti kilometrech jsem zastavil, zhasnul to a ochvilku zase natočil ale po pár minutách byla hláška zpět a to ve stejném množství otáček...prostě to odspoda netáhne do té doby než přijde ke slovu turbo (nebo se to blíží k bodu toho turba)... Tak nevím co to, kde to, asi teda by to chtělo ten EGR vyčistit,ale když sem viděl jak je tam zastrčený kdesi vzadu, no nechtěl bych něco pokazit...ale když si to tady dělá každý sám to čištění,tak by to snad nemuselo být to vytažení až tak komplikované.. :oops:
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 606
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » pát dub 04, 2008 08:25

Zkus, kdyz se objevi tato hlaska.. sundat nohu z plynu, vyradit na neutral a chvilku pockej. Me to vetsinou po cca 5-10s zhasne samo. Dela mi to EGR, ale je pravda ze v jinych otackach a ne tak pravidelne. Co vaha vzduchu?
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Příspěvek od sanjasin » pát dub 04, 2008 08:39

Takže sem Lagunu nechal napíchnout na diagnostiku a zjištěný skutečnost:
1) odpojený EGR ventil, nevím, jestli nefunguje ne je odpojený. Čet jsem, že se dá vyčistit nebo kolik stojí nový a je problém s emisema pokud nefunguje?

2) nefunkční ventilky, který ukazujou tlak pneu. Jak se dají zprovoznit nebo, kde sehnat nový?

3) některá žhavící svíčka dělá problém, musím se jich zeptat ktrá, to by jim mělo ukázát

4) vstřikovače mají nějaký velký rozptyl kolem osy

to je zatím všechno, an to, že je auto po prvním majiteli, servisovaný, 6 let starý, tak jsem to čekal lepší.

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » pát dub 04, 2008 08:42

Babik78 píše:Zkus, kdyz se objevi tato hlaska.. sundat nohu z plynu, vyradit na neutral a chvilku pockej. Me to vetsinou po cca 5-10s zhasne samo. Dela mi to EGR, ale je pravda ze v jinych otackach a ne tak pravidelne. Co vaha vzduchu?
Tak zkusit to můžu, ale nemyslím že se něco změní...ono mi to zmizne až když vypnu motor a když ho znova nahodím tak to tam není...není pravidlo že se to ukazuje při každé jízdě, ale většinou no... ale jinak nepozoruju nějaký zvláštní úbytek výkonu (když se budeme bavit o otáčkách nad 2000...do té doby je to takové slabší a ty rozjezdy jsou teda :? si někdy říkám že sem brzda na křižovatce, bo než se to rozjede :D ... tak já bych to dal nejrači na diagnostiku... nemá tady někdo ten kablík a "domácí" diagnostiku ? nejlíp hodonínský okres popř. Brno abych s tím nemusel do Renaultu... byl bych vděčný :(
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Příspěvek od sanjasin » pát dub 04, 2008 08:45

Jinak u řidiče je na šířku míň místa, než ve Fiatu Brava, kterýho mám, překáží mi tam madlo dveří a ten tunel je moc širokej a přitom je Laguna o 2 třídy výš.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 606
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » pát dub 04, 2008 09:54

Koukam, že pravidelně zásobuješ obě fóra. Jak LK.CZ tak RCCR. Kolik to auto ma nalítáno. Co serviska? Sedí aspoň trošku, je auto koupené v ČR? Ověroval jsi si údaje ze servisky v Renaultu?
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Příspěvek od sanjasin » pát dub 04, 2008 13:25

Říkám si, že sem můžou chodit lidi, který nechodí na druhý fórum.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002

Uživatelský avatar
mabrus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 01, 2008 09:50
Bydliště: Vracov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mabrus » pát dub 04, 2008 22:56

Tak jsem odpoledne koukal na ten motor a chtěl sem teda vyhodit ten EGR ventil a vyčistit to.. tak jsem teda odtáhnul ty tři šroubky a... ať jsem tahal jak jsem tahal, ať jsem viklal jak sem viklal tak nic... sem to nemohl za nic vytáhnout, tak nevím, jsem to teda přišrouboval zpátky protože už bylo pozdě a dělal sem to venku... co s tím ? :(
Renault Laguna II 2002 1,9dCi Privilége, 88kw/120k, ABS,EBV,ESP,ASR,8xAirbag, 17" Silverstone,xenony...bla bla bla.. no kde co no, prej všechno :D ..

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1624
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » pát dub 04, 2008 23:32

mabrus píše:Tak jsem odpoledne koukal na ten motor a chtěl sem teda vyhodit ten EGR ventil a vyčistit to.. tak jsem teda odtáhnul ty tři šroubky a... ať jsem tahal jak jsem tahal, ať jsem viklal jak sem viklal tak nic... sem to nemohl za nic vytáhnout, tak nevím, jsem to teda přišrouboval zpátky protože už bylo pozdě a dělal sem to venku... co s tím ? :(
niekto tu pisal ze sprej na uvolnovanie zatuhnutych/zahrdzavenych spojov pomoze, ze to tam nastriekas a za hodinu to uz ide lepsie :-)
tak som si nieco take hned kupil v hornbachu lebo to tiez planujem rozoberat
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

sanjasin
Advanced member
Příspěvky: 250
Registrován: úte bře 11, 2008 11:51

Příspěvek od sanjasin » sob dub 05, 2008 10:22

Mám volant úplně nahoře a sedadlo dole a stejně se mi nevejde ruka mezi volant a koleno, když zatáčím, jinak měřím 187/90, takže nejsem žádná bečka :).

Nechal jsem dělat v autorizovaným servise diagnostiku a chtěl jsem po nich ten protokol a bylo mi řečeno, že je to interní dokument a nedají mi ho, to mi příde dost divný, když je to moje auto a ten úkon jsem si zaplatil, třeba ve Fiatu mi ho normálně dali, no jo, Renault je zvláštní. Taky se vám to stalo?

Jinak nefungujou čidla ve ventilkch, tak je zkusím nějak pročistit.

A další věc, nechápu moc palubní počítač, neukazuje mi to průměrnou spotřebu, když nejedu, tak jsou tam jenom čárky a když se rozjedu, tak to ukazuje pořád 1.6. To se musí nějak vynulovat? A ještě mi vadí, že to de mačkat jenom dopředu a ne zpátky. Nebo de?

Ještě je úplně odpojenej EGR ventil, tak ho zkusím vyčistit, čubku, aby to nedělalo nějakej bordel.
Laguna II 2.2 Dci 110Kw 2002

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host