Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Moderátor: Moderators General
Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Ahojte mám Renault Espace 2.1TD 65 kw R.V.94.Při vyšších otáčkách se z motoru v prostoru hlavy ozývá hlasitý zvuk(klepání).konzultoval jsem to s pár lidma a většinou říkali že by to mohl být přidřený vstřik,nebo vadné čerpadlo.Jaký je Váš názor?????A kolik by stála zhruba repase čerpadla????A další dotaz jaký tlak by mělo dávat turbo a od jakých otáček????mám budík na měření tlaku turba a ukazuje mi zhruba 0,5 bar,ale zdá se mi že zabírá až od vysokých otáček.Auto taky dost kouří.Díky za rady a odpovědi
Martin Renault Espace 2.1TD
Re: Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Při kolika otáčkách to dělá? Nejprve bych zkusil ty vstřiky, čerpadlo spíše až později (od levnějšího k dražšímu). Je chod motoru pravidelný? Jakou barvu má kouř vycházejícíz výfuku? Modrou? Černou? Mě turbo zabírá cca kolem 1800 ot., ale mám ´96 a tam se prý dávalo větší turbo pro lepší přeplňování už od nižších otáček (taky se prý hodně špatně shání). Občas taky zlobí přepouštěcí ventil na turbu, může být přidřená klapka.kuldaml píše:Ahojte mám Renault Espace 2.1TD 65 kw R.V.94.Při vyšších otáčkách se z motoru v prostoru hlavy ozývá hlasitý zvuk(klepání).konzultoval jsem to s pár lidma a většinou říkali že by to mohl být přidřený vstřik,nebo vadné čerpadlo.Jaký je Váš názor?????A kolik by stála zhruba repase čerpadla????A další dotaz jaký tlak by mělo dávat turbo a od jakých otáček????mám budík na měření tlaku turba a ukazuje mi zhruba 0,5 bar,ale zdá se mi že zabírá až od vysokých otáček.Auto taky dost kouří.Díky za rady a odpovědi
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
Re: Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Moc díky za odezvu.Ještě jedna informace,když je motor studený a nahodím ho tak jde ze začátku na 3 válce,musím chvíli držet na plynu poté motor šlape normálně.Až se motor ohřeje,tak při 2000 až 2500 otáčkách je slyšet ono zmiňované klepání.chod motoru je jinak pravidelný.Kouř z výfuku má barvu černou.a to turbo mi zabírá zhruba asi od 1800 jako Vám.ale myslím si že by mělo být aspoň trochu slyšet,ale bohužel neslyším nic.Omlouvám se za tento popis,bohužel nedělám do aut,takže asi nepopíšu jako automechanik.Díky mocMartin píše:Při kolika otáčkách to dělá? Nejprve bych zkusil ty vstřiky, čerpadlo spíše až později (od levnějšího k dražšímu). Je chod motoru pravidelný? Jakou barvu má kouř vycházejícíz výfuku? Modrou? Černou? Mě turbo zabírá cca kolem 1800 ot., ale mám ´96 a tam se prý dávalo větší turbo pro lepší přeplňování už od nižších otáček (taky se prý hodně špatně shání). Občas taky zlobí přepouštěcí ventil na turbu, může být přidřená klapka.kuldaml píše:Ahojte mám Renault Espace 2.1TD 65 kw R.V.94.Při vyšších otáčkách se z motoru v prostoru hlavy ozývá hlasitý zvuk(klepání).konzultoval jsem to s pár lidma a většinou říkali že by to mohl být přidřený vstřik,nebo vadné čerpadlo.Jaký je Váš názor?????A kolik by stála zhruba repase čerpadla????A další dotaz jaký tlak by mělo dávat turbo a od jakých otáček????mám budík na měření tlaku turba a ukazuje mi zhruba 0,5 bar,ale zdá se mi že zabírá až od vysokých otáček.Auto taky dost kouří.Díky za rady a odpovědi
Martin Renault Espace 2.1TD
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1246
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Nesmysl, právě kvůli tomu aby TD zabralo odspoda se používá TD menší protože se dříve naplní.Martin píše: Mě turbo zabírá cca kolem 1800 ot., ale mám ´96 a tam se prý dávalo větší turbo pro lepší přeplňování už od nižších otáček (taky se prý hodně špatně shání).
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 5887
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Re: Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Tak, menší turbo s menší hmotností rotujících součástí je schopné se dříve roztočit a plnit.jakub píše:Nesmysl, právě kvůli tomu aby TD zabralo odspoda se používá TD menší protože se dříve naplní.Martin píše: Mě turbo zabírá cca kolem 1800 ot., ale mám ´96 a tam se prý dávalo větší turbo pro lepší přeplňování už od nižších otáček (taky se prý hodně špatně shání).
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Re: Renault Espace 2.1TD-problém s motorem
Turbo určitě slyšet není, alespoň jsem si nevšiml, stačí, že táhnekuldaml píše:Moc díky za odezvu.Ještě jedna informace,když je motor studený a nahodím ho tak jde ze začátku na 3 válce,musím chvíli držet na plynu poté motor šlape normálně.Až se motor ohřeje,tak při 2000 až 2500 otáčkách je slyšet ono zmiňované klepání.chod motoru je jinak pravidelný.Kouř z výfuku má barvu černou.a to turbo mi zabírá zhruba asi od 1800 jako Vám.ale myslím si že by mělo být aspoň trochu slyšet,ale bohužel neslyším nic.Omlouvám se za tento popis,bohužel nedělám do aut,takže asi nepopíšu jako automechanik.Díky moc

Co se velikosti TD týče, je to možné, jen jsem poznamenal, co mi tvrdil mechanik, který dělá poměrně dost do turbodieselů a Renaultů zvlášť.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
Tak jsem to dnaska rozdělal,svíčky jsou ok žhavěj dobře.Vstřiky pro jistotu dám nový,zejtra je tam budu dávat,tak doufám že to bude tím,pokud ne tak už jedině hodit ke kámošovi do servisu a nechat zkontrolovat čerpadlo.jinak při protočení motoru bez vstřiků:žádnej mechanickej zvuk(klepání) nebylo slyšet takže to asi na mech.závadu nevypadá(doufám)
kdyby Vás ještě něco napadlo tak dejte určitě vědět,budu moc vděčnej 


Martin Renault Espace 2.1TD
Re: 2,1 TD
Naštěstí jsem je nekupoval,kámoš je měl ještě doma,tak mi je dal grátis,ale slyšel jsem že palovácký stojej kolem 150 kč jeden a bošácký kolem 600 jeden,ale nezaručuju,je to jenom z doslechu.alkom píše:Na kolik vyjdou nový vstřiky?

Martin Renault Espace 2.1TD
Tak jsem tady zase.Dneska jsme zkusili vyměnit ty vstřiky,dlao to dot práce ale nakonec se zadařilo.Po nahození motoru to vypadalo že to bude ok,bohužel ale po ohřatí při přidání plynu opět ten známý zvuk klepání,prostě rachot.Tak to vypadá na to čerpadlo.Ach jo,budu to holt muset někam dát aby se mi na to podívali.



Martin Renault Espace 2.1TD
Tak přesně takhle se to chová,čím je motor teplejší tím je to větší rachot.No nic příští tejden to jde ke kámošovi do opravy,tak snad to daj do kupy.To zas bude peněz.Mocc díky za všechny rady.acylpirin píše:Aby to nebyla uvolněná komůrka v hlavě válců. Stává se to velice zřídka, ale stává. Zejména v souvislosti s chybným vstřikovačem. Umí to pěkný kovový rámus, po ohřátí motoru ještě výraznější. Nechci strašit, ale?
Čau

Martin Renault Espace 2.1TD
Ahoj kuldaml,
když jsi měnil vstřikovače, zkoušeli jste je? Není od věci přezkoušet otvírací tlak, rozprach a vrzání trysek, jak těch, co se do motoru montuji, tak i těch vymontovaných. U vymontovaných to může napovídat o závadě. Vadná tryska (hlavně netěsná, ukapávající) může způsobovat lokální přehřívání, což může uvolnit i komůrku. Ta je většinou litinová, do hlavy válců lisovaná za tepla s přesahem, většinou přečnívá přes průřez válce, takže do něj nemůže spadnout. Při výměně (existují abnormální rozměry, ale nevím jestli pro tento motor dostupné) se musí opracovat dosedací plocha hlavy.
Nebo to taky může pěkně odrovnat píst a válec.
Chyba ve vstřikovacím čerpadle mi připadá málo pravděpodobná, podle toho jak to popisuješ, má na hluk vliv ohřátí motoru. Čerpadlo se sice také od motoru ohřeje, může ho zahřívat i nafta, ale jeho teplota není tak vysoká.
Čau
když jsi měnil vstřikovače, zkoušeli jste je? Není od věci přezkoušet otvírací tlak, rozprach a vrzání trysek, jak těch, co se do motoru montuji, tak i těch vymontovaných. U vymontovaných to může napovídat o závadě. Vadná tryska (hlavně netěsná, ukapávající) může způsobovat lokální přehřívání, což může uvolnit i komůrku. Ta je většinou litinová, do hlavy válců lisovaná za tepla s přesahem, většinou přečnívá přes průřez válce, takže do něj nemůže spadnout. Při výměně (existují abnormální rozměry, ale nevím jestli pro tento motor dostupné) se musí opracovat dosedací plocha hlavy.
Nebo to taky může pěkně odrovnat píst a válec.
Chyba ve vstřikovacím čerpadle mi připadá málo pravděpodobná, podle toho jak to popisuješ, má na hluk vliv ohřátí motoru. Čerpadlo se sice také od motoru ohřeje, může ho zahřívat i nafta, ale jeho teplota není tak vysoká.
Čau
Ahoj Acylpirin.acylpirin píše:Ahoj kuldaml,
když jsi měnil vstřikovače, zkoušeli jste je? Není od věci přezkoušet otvírací tlak, rozprach a vrzání trysek, jak těch, co se do motoru montuji, tak i těch vymontovaných. U vymontovaných to může napovídat o závadě. Vadná tryska (hlavně netěsná, ukapávající) může způsobovat lokální přehřívání, což může uvolnit i komůrku. Ta je většinou litinová, do hlavy válců lisovaná za tepla s přesahem, většinou přečnívá přes průřez válce, takže do něj nemůže spadnout. Při výměně (existují abnormální rozměry, ale nevím jestli pro tento motor dostupné) se musí opracovat dosedací plocha hlavy.
Nebo to taky může pěkně odrovnat píst a válec.
Chyba ve vstřikovacím čerpadle mi připadá málo pravděpodobná, podle toho jak to popisuješ, má na hluk vliv ohřátí motoru. Čerpadlo se sice také od motoru ohřeje, může ho zahřívat i nafta, ale jeho teplota není tak vysoká.
Čau
Při přeskoušení trysek(těch starých)všechny otvírali při 130 barech,bohužel jedna na 4 válci dost ukapovala.Při testování těch nových byly všechny ok,bohužel po nastartování a ohřátí motoru zvuk beze změny,takže už bylo asi pozdě a stalo se co popisuješ,mno snad mi to kluci dají do kupy.Moc díky za tvojí radu a informaci.

Martin Renault Espace 2.1TD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host