Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Moderátor: Moderators General
Turbo, velký úbytek oleje, bílý kouř, repase turba ??
Ahoj, mam dotaz jaky je problem s autem kdyz ma Bíli kouř a olej ubyl o 3čárky za 1tyden.
trosku jsem priblizil problem.
trosku jsem priblizil problem.
Naposledy upravil(a) Mystique dne stř črc 29, 2009 15:50, celkem upraveno 2 x.
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
a jak poznam ze je ve vode olej ?? jsem laik tak diky za radulife.l píše:a co voda? je v ní olej? to může být těsnění pod hlavou. mě to bíle kouřilo když mi odešlo turbo, ale to by jsi poznal na výkonu atd.
jiank vykon dobrej az ale od 2000 ot. a vis jinak pod 2000ot moc liny
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Mystigue, myslel jsem že Ti odešel ten řemen...? Nebo už jsi to opravil...Mystique píše:a jak poznam ze je ve vode olej ?? jsem laik tak diky za radulife.l píše:a co voda? je v ní olej? to může být těsnění pod hlavou. mě to bíle kouřilo když mi odešlo turbo, ale to by jsi poznal na výkonu atd.
jiank vykon dobrej az ale od 2000 ot. a vis jinak pod 2000ot moc liny
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Jen doplním z vlastní zkušenosti, pokud se s autem jezdí 5km tam a 5km zpět každý den tak tu emulzi udělá olej sám, nestihne se ohřát stačí jét 100km a je pryčJOKUBAT píše:Ahoj otevři výčko kudy nalejváš olej do motoru, jestli ti jde voda do oleje, tak to bude takové krémové (emulze ) pak je to asi těsnění pod palicí
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Nazdárek. Já se táké přidám. Viděl bych to těř na 100% -turbo. Když bude pouštět málo ani na výkonu to moc nepoznáš. Za Náchodem je človíček, který prodává repas za rozumné peníze se zárukou. Rozumné tzn cca 6-7 tis. Posílá i na dobírku. Bohužel jsem někde zahrabal kontakt ale na netu se dá jistě najít.
Tak To Jsem nezkousel pocem jde citit ale je zarucene bili. A repas turba delal predchozi majitel v 90 000km.
Takze rikate koupit zas repas nebo Nove? Pozna se v tom nejaky rozdil? Asi jen Na penezence ze ? Udela to Nove turbo vetsi pruvan co?
Takze rikate koupit zas repas nebo Nove? Pozna se v tom nejaky rozdil? Asi jen Na penezence ze ? Udela to Nove turbo vetsi pruvan co?
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
rozdíl zaručeně poznáš. nový je vždy lepší než repas, i kvůli záruce (na repas je max. 6 měsíců a na nový 2 roky). hlavně ať ti taky vyčistí motor od oleje, jak to propouští olej tak to XXXXXXX snad všechno. já jsem turbo měnil a tím že to nevyčistili mi přidělali docela dost práce.
renault mégane kombi 04, 1.9 Dci, 88 kw
www.superturbo.cz Za přetěsnění turba chtějí cca 6.000 Kč +DPH, za nový okolo 20. A výsledek bude stejný..Opravené turbo vyzkouší, změří na stolici.. Záleží samozřejmě na stavu turba, jestli bude přetěsnění stačit.. Garret dodává pouze přetěsňovací sadu, jiné opravárenské díly nejsou k dispozici. Po nasazení nového turba se musí vyčistit tlakové hadice a intercoler. Ta hadice by se správně měla vyměnit taky, ale stojí cca 3.500 Kč
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mimochodem Garret dodává všechny díly a mě firma www.turbopower.cz měnila komplet vnitřek včetně oběžných kol a se zárukou 1 rok. Každá kačka dobrá na úhradu jiných překvapení.Hrnecek píše:www.superturbo.cz Za přetěsnění turba chtějí cca 6.000 Kč +DPH, za nový okolo 20. A výsledek bude stejný..Opravené turbo vyzkouší, změří na stolici.. Záleží samozřejmě na stavu turba, jestli bude přetěsnění stačit.. Garret dodává pouze přetěsňovací sadu, jiné opravárenské díly nejsou k dispozici. Po nasazení nového turba se musí vyčistit tlakové hadice a intercoler. Ta hadice by se správně měla vyměnit taky, ale stojí cca 3.500 Kč
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Menili teda turbinu s hriadelom aj koleso komresora?Šamša píše:Mimochodem Garret dodává všechny díly a mě firma www.turbopower.cz měnila komplet vnitřek včetně oběžných kol a se zárukou 1 rok. Každá kačka dobrá na úhradu jiných překvapení.Hrnecek píše:www.superturbo.cz Za přetěsnění turba chtějí cca 6.000 Kč +DPH, za nový okolo 20. A výsledek bude stejný..Opravené turbo vyzkouší, změří na stolici.. Záleží samozřejmě na stavu turba, jestli bude přetěsnění stačit.. Garret dodává pouze přetěsňovací sadu, jiné opravárenské díly nejsou k dispozici. Po nasazení nového turba se musí vyčistit tlakové hadice a intercoler. Ta hadice by se správně měla vyměnit taky, ale stojí cca 3.500 Kč
Aky bol cenovy rozdiel medzi novym turbom a takto kompletne zrepasovanym? Mne vsade tvrdili, ze bud takyto repas na VNT turbach nerobia (maximalne loziska + vyvazenie) alebo dali cenu takejto opravy blizku cene noveho turba.
Mozno je ale ina dostupnost dielov na turba pre 2.2dci...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Měnili ložiska s hřídelí a obě oběžná kola(kompresor, turbína), platil jsem 11000Kč i s DPH. Což je stále levnější než nové. Jinak s tou zárukou se to má tak, že i nové turbo má jen 1 rok, jako každý náhradní díl.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Neviem aky je rozdiel v cene turba 1.9dci a 2.2dci ale asi ceny budu velmi podobne. To moje 2.2dci stalo cca 19.500,-KC, takze tych 11.000,-KC je vynikajuca cena na v podstate nove turbo.Šamša píše:Měnili ložiska s hřídelí a obě oběžná kola(kompresor, turbína), platil jsem 11000Kč i s DPH. Což je stále levnější než nové. Jinak s tou zárukou se to má tak, že i nové turbo má jen 1 rok, jako každý náhradní díl.
Myslim si ze zaruka sa da brat snad len ako informacia kvalite dielu (alebo info o drzosti firmy ). Nove alebo kvalitne zrepasovane turbo zlikviduje bud zle mazanie, nespravna montaz alebo uzivatel a firma ktora turbo zle zrepasuje ta z reklamaciou aj tak vyzenie. V kazdom pripade, tento diel by som naozaj nechcel reklamovat...
Vidíš, tak mě tvrdili tohle, tak to je pozitivní, že se dá repasovat komplet..a ta cena je oproti novému luxusní..a co se záruky týká, říkal mi kluk z Renaultu, že Garret dává životnost turba 60.000 km ale jestli to je pravda????Šamša píše:Mimochodem Garret dodává všechny díly a mě firma www.turbopower.cz měnila komplet vnitřek včetně oběžných kol a se zárukou 1 rok. Každá kačka dobrá na úhradu jiných překvapení.Hrnecek píše:www.superturbo.cz Za přetěsnění turba chtějí cca 6.000 Kč +DPH, za nový okolo 20. A výsledek bude stejný..Opravené turbo vyzkouší, změří na stolici.. Záleží samozřejmě na stavu turba, jestli bude přetěsnění stačit.. Garret dodává pouze přetěsňovací sadu, jiné opravárenské díly nejsou k dispozici. Po nasazení nového turba se musí vyčistit tlakové hadice a intercoler. Ta hadice by se správně měla vyměnit taky, ale stojí cca 3.500 Kč
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Laco19 píše:Neviem aky je rozdiel v cene turba 1.9dci a 2.2dci ale asi ceny budu velmi podobne. To moje 2.2dci stalo cca 19.500,-KC, takze tych 11.000,-KC je vynikajuca cena na v podstate nove turbo.Šamša píše:Měnili ložiska s hřídelí a obě oběžná kola(kompresor, turbína), platil jsem 11000Kč i s DPH. Což je stále levnější než nové. Jinak s tou zárukou se to má tak, že i nové turbo má jen 1 rok, jako každý náhradní díl.
Myslim si ze zaruka sa da brat snad len ako informacia kvalite dielu (alebo info o drzosti firmy ). Nove alebo kvalitne zrepasovane turbo zlikviduje bud zle mazanie, nespravna montaz alebo uzivatel a firma ktora turbo zle zrepasuje ta z reklamaciou aj tak vyzenie. V kazdom pripade, tento diel by som naozaj nechcel reklamovat...
http://www.turbopower.cz/servis.htm
Ty ceny jsou opravdu fajn..a oprava do 2 dnů
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Ahoj,
tak jsem tu opět ale teď vám to trosku více priblizim.
: auto žere už olej 500ml tak na 80km
na neutral při 2000 otackach KOUR NENI SKORO VUBEC VIDET PRUHLEDNY u 4000-4500 je kouř už tmavý Az černý.
: auto jsem kupoval 29.3.2009 s tím ze se měnil olej i filtr 29.2.2009 což není pravda olej ani filtr se neměnil takže nevím kdy byl menenen.
Nemůže byt utík způsoben tímto??
: pod motorem asi pod vanou je plno oleje ale vzhledem k tomu ze auto stalo skoro 2 mesice na jednom míste a na rovině tak z nej nevykaplo ani kapka oleje! ani když teď jezdíme tak na parkovišti po nás nezustava žádná skvrna. Tak nevím zdali to muže byt těsnění na vane či nikoli.
: předešli majitel měnil turbo při 90 000km a nic nestacel to by mi řekl vždyť by mu to mohli byt teď Uz jedno. Tak nevím zdali to je turbem
: na diagnostice v Renaultu mi o turbu nic neřekil nevím jestli diagnostika hlásí odcházející a špatne turbo. Závadu jsem ale zmiňoval načež mi řekli ze daji Nove těsnění na vanu za 500,- a pak umejou spodek auta a znovu na diagnostiku což se mi zda jako tahání peněz z cloveka který je laik. Ze? Přeci by jim to diagnostika ukázala hned ne? Vcem je problém tak díky za rady všem.
tak jsem tu opět ale teď vám to trosku více priblizim.
: auto žere už olej 500ml tak na 80km
na neutral při 2000 otackach KOUR NENI SKORO VUBEC VIDET PRUHLEDNY u 4000-4500 je kouř už tmavý Az černý.
: auto jsem kupoval 29.3.2009 s tím ze se měnil olej i filtr 29.2.2009 což není pravda olej ani filtr se neměnil takže nevím kdy byl menenen.
Nemůže byt utík způsoben tímto??
: pod motorem asi pod vanou je plno oleje ale vzhledem k tomu ze auto stalo skoro 2 mesice na jednom míste a na rovině tak z nej nevykaplo ani kapka oleje! ani když teď jezdíme tak na parkovišti po nás nezustava žádná skvrna. Tak nevím zdali to muže byt těsnění na vane či nikoli.
: předešli majitel měnil turbo při 90 000km a nic nestacel to by mi řekl vždyť by mu to mohli byt teď Uz jedno. Tak nevím zdali to je turbem
: na diagnostice v Renaultu mi o turbu nic neřekil nevím jestli diagnostika hlásí odcházející a špatne turbo. Závadu jsem ale zmiňoval načež mi řekli ze daji Nove těsnění na vanu za 500,- a pak umejou spodek auta a znovu na diagnostiku což se mi zda jako tahání peněz z cloveka který je laik. Ze? Přeci by jim to diagnostika ukázala hned ne? Vcem je problém tak díky za rady všem.
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
No, takhle obrovský únik oleje značí buď velkou netěsnost motoru(nezdá se mi to moc pravděpodobné), daleko spíš vadnou turbínu... Nikdy a za žádnou cenu nevěř předchozím majitelům, nemůžeš-li za ně dát ruku do ohně..když už Ti lhal o oleji, proč by nelhal o turbu ?!? Spíš bych to viděl, že o špatným turbu už věděl a aby Tě uchlácholil, řekl že ho měnil...
To, že nevíš jak starej olej tam je, není moc dobrý-na neměněný olej jsou turba dost háklivý..proto taky na dCi-íčkách tak odcházej-Renaultí nesmyslný 30-tisícový servisní intervaly..
Každopádně bych auto odstavil a nechal zkontrolovat turbo dřív, než odejde úplně a zk..víš motor... viewtopic.php?p=223608
Šikovnej mechanik ho má venku za odpoledne..
Nebo-sundej sací potrubí od turba a jestli tam objevíš víc oleje než je zdrávo-máš řešení doma. Jestli to bude jen lehce mastné, nebo suché-turbo by mělo být ok..
Jestli pozná diagnostika turbo, to upřímně nevím... Já mám okolo turba taky stopy oleje, ale jen tak že je to lehce mastné, oleje na 13 tisíc km neubyla ani čárka...
To, že nevíš jak starej olej tam je, není moc dobrý-na neměněný olej jsou turba dost háklivý..proto taky na dCi-íčkách tak odcházej-Renaultí nesmyslný 30-tisícový servisní intervaly..
Každopádně bych auto odstavil a nechal zkontrolovat turbo dřív, než odejde úplně a zk..víš motor... viewtopic.php?p=223608
Šikovnej mechanik ho má venku za odpoledne..
Nebo-sundej sací potrubí od turba a jestli tam objevíš víc oleje než je zdrávo-máš řešení doma. Jestli to bude jen lehce mastné, nebo suché-turbo by mělo být ok..
Jestli pozná diagnostika turbo, to upřímně nevím... Já mám okolo turba taky stopy oleje, ale jen tak že je to lehce mastné, oleje na 13 tisíc km neubyla ani čárka...
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Diagnostika nic nepovie, informacie musi posudit skuseny technik a az ten rozhodne co dalej. Chybove hlasenie "vadne turbo" neexistuje, moze byt problem s tlakom vzduchu (napr. aj koli vadnej regulacii alebo diere v intercooleri) ale ked je zaroven aj velka spotreba oleja tak je vada turba dost pravdepodobna.Mystique píše:Ahoj,
tak jsem tu opět ale teď vám to trosku více priblizim.
: auto žere už olej 500ml tak na 80km
na neutral při 2000 otackach KOUR NENI SKORO VUBEC VIDET PRUHLEDNY u 4000-4500 je kouř už tmavý Az černý.
: auto jsem kupoval 29.3.2009 s tím ze se měnil olej i filtr 29.2.2009 což není pravda olej ani filtr se neměnil takže nevím kdy byl menenen.
Nemůže byt utík způsoben tímto??
: pod motorem asi pod vanou je plno oleje ale vzhledem k tomu ze auto stalo skoro 2 mesice na jednom míste a na rovině tak z nej nevykaplo ani kapka oleje! ani když teď jezdíme tak na parkovišti po nás nezustava žádná skvrna. Tak nevím zdali to muže byt těsnění na vane či nikoli.
: předešli majitel měnil turbo při 90 000km a nic nestacel to by mi řekl vždyť by mu to mohli byt teď Uz jedno. Tak nevím zdali to je turbem
: na diagnostice v Renaultu mi o turbu nic neřekil nevím jestli diagnostika hlásí odcházející a špatne turbo. Závadu jsem ale zmiňoval načež mi řekli ze daji Nove těsnění na vanu za 500,- a pak umejou spodek auta a znovu na diagnostiku což se mi zda jako tahání peněz z cloveka který je laik. Ze? Přeci by jim to diagnostika ukázala hned ne? Vcem je problém tak díky za rady všem.
Ked je cely spodok motora zaolejovany cerstvym olejom tazko je hladat skadial to tecie, preto je naozaj dobre motor najprv umyt a potom hladat unik.
U teba to vyzera skor na tecenie oleja von z motora ako na spalovanie. Netreba lezat pri vyfuku a sledovat farbu dymu. Sleduj to za jazdy, dym zo spalovania oleja by si si za sebou urcite vsimol a ak by aj nie, zacali by ta prenasledovat hasici
Myslíš ze to je netesnost v motoru? Ze olej uniká dospalovani? Ale i když jedu pomalu a pak hned na 3 a plnej tak nepozoruji zadny kour ani bilej. A ani když zastavím a mám nastartováno tak nic z auta nekape.
Rozdelat sací potrubí nevím jak jsem uplnej laik. Tak to asi nekomu hodím ať to zkoukne.
A ještě se zeptám turbo se neda přeměřit jako třeba vstriky??
A jinak kdybych teď vyměnil olej i filtry nespravi se to??? Díky
Rozdelat sací potrubí nevím jak jsem uplnej laik. Tak to asi nekomu hodím ať to zkoukne.
A ještě se zeptám turbo se neda přeměřit jako třeba vstriky??
A jinak kdybych teď vyměnil olej i filtry nespravi se to??? Díky
Renault Captur TCe 90 2017 intens RED Flamme/black Etoile (0km) do práce
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Infiniti FX35 2006 full (0km) výletní auťák
Citroen C4 VTR 2006 (189 000km) prodán už není
Ford Focus 2000 (145 000km _ sešrotován za Captura) už není
Renault Laguna II Grandtour 1,9DCi 88kw Dynamique 2002 (FR) (127 077km) první auťák a už není prodán.
Ak by sa olej dostaval do spalovania to by dost dymilo. Pri prudkej akceleracii tie nase diesely zadymia ale to je normalne. Je tazke na fore posudzovat ako velmi to dymi ale ked nevidis v spataku pre dym na auto iduce za tebou, je iste ze ti odislo turbo.Mystique píše:Myslíš ze to je netesnost v motoru? Ze olej uniká dospalovani? Ale i když jedu pomalu a pak hned na 3 a plnej tak nepozoruji zadny kour ani bilej. A ani když zastavím a mám nastartováno tak nic z auta nekape.
Rozdelat sací potrubí nevím jak jsem uplnej laik. Tak to asi nekomu hodím ať to zkoukne.
A ještě se zeptám turbo se neda přeměřit jako třeba vstriky??
A jinak kdybych teď vyměnil olej i filtry nespravi se to??? Díky
Pises ze mas unik oleja, takze ho asi aj kontrolujes a dolievas, nemas ho tam nahodou vela, ze? Merat treba na rovine, inac ho nameras aj o 1l menej a nasledne motor olejom prelejes.
Nejako sa ten olej pod motor musel dostat, mohlo sa to sice stat aj neopatrnostou pri vymene ale ked pises ze sa olej straca tak tam skor natiekol z motora. Ak by si nechal motor bezat dlhsie mozno by si sa aj nejakej kvapky dockal. Netreba spekulovat, vyutieraj spodok motora dosucha, prejdi par km (nie 20 lebo bude opat spinavy cely spodok) a uvidis skadial sa tam ten olej dostal.
Vymenou oleja a filtrov by sa to nemalo opravit. Ja by som olej vymenil az po zisteni skadial to tecie a po oprave - liat do motora spat vypusteny olej je trosku barbarstvo .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů