Nefunkční větráček na 2 stupeň

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Nefunkční větráček na 2 stupeň

Příspěvek od Popenec » úte úno 24, 2009 11:04

Ahoj.

Právě včera jsem se stal majitelem Renault Scenic II 1.6 Auto je 3,5 roku staré atd...

Teď co jsem zjistil. Při zapnutí větráčku na 1 stupeň z ofuků jskoro nejde vzduch. Na 2 stupeň nejde vzduch vůbec a 3,4 stupeň fouká úžasně silně. Ale vadí mi, že ten stupeň 2 vůbec nefouká. Netuší někdo kde by mohla být chyba?? Jinak vše funkční. Ale když jsem prolézal auto, tak jsem nějak opoměl vyzkoušet větráčky :oops:

Díky za rady.

Doplněno: Nevím jestli je to důležité, ale mám u toho manuální klimatizaci. (líbila se mi více než ta digitální)

A ještě jedna otázečka co mě napadla. Je to od nějaké podnikatele čili je vzadu za sedadly ta pitomá mřížka kvůli odpočtu DPH. Má někdo s tím zkušenosti že to vytáhl a chytili ho policajti??? Co mi hrozí za to, že to tam nebudu mít....

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Příspěvek od black_69 » stř úno 25, 2009 15:46

Mám ten samej problém, nefouká mi to na 4 stupeň, v servisu rozebrali kus palubky a řekli mi, že to byl špatnej kontakt. Asi týden to fungovalo a už to zase nefouká, budu muset reklamovat opravu.

Co se týká tý přepážky, tak při běžné kontrole by mohli (čistě hypoteticky) "soudruzi" buzerovat, protože takový auto má v malém techničáku napsaný, že je nákladní a oni by mohli hledat přepážku a nenašli by ji. Takové auto by mělo mít ze zákona zatmavený zadní trojuhelníková okénka. Odstranění přepážky je totiž zásah do konstrukce vozidla a musí být zapsána v techničáku. Jinak na STK být namontovaná musí, tam to kontrolovat budou (měli by).

Je ještě jedna možnost, a to oficiálně se přepážky zbavit, bude tě to stát peníze, nervy a čas, ale na konci bude tvoje auto oficiálně osobní. Jestli chceš, sepíšu ti postup. Ještě bacha na to, některý auta při montáži přepážky změnili v techničáku z 5 (resp.7)-místných na pouze 4 (resp.5)-místná a tam po zpětném odstranění přepážky už zůstanou oficiálně 4 (resp. 5)-místná. Renault v ČR u Scénica šel jinou cestou a to přelepil štítek s dovolenou nosností aby i po montáži přepážky zůstal 5-místný. Dle vyjádření dopravky to je sice protizákoné, ale když to udělal sám výrobce tak proti tomu nemůžou.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Davik
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: úte dub 01, 2008 14:19

Příspěvek od Davik » stř úno 25, 2009 19:56

zdar pánové,

problém jsem měl stejný. Když jsem scéníka koupil, měl taky zhruba 3,5 roku, tak jsem se počase setkal s tím, že mi nefouká venťák na 1 a 2. Předtím jsem ucítil smrad. Byl jsem auto v bázu reklamovat, tam mi rozebrali po dvou dnech palubku a zjistili, že jsou přepálený kontakty v konektorech - byly úplně sežhavený komůrky v jednotlivých pouzdrech - přehřívaly se odpory (sorry za odborný výrazy, ale dělám v automotive:-))), no hrůza, můžu být rád, že to nevzplálo. Sice jsem 2 dny neměl káru k dispozici, ale opravili to. Prý je to problém 99 % aut vyrobených v roce 2003 až 2004.
Tak doporučuju reklamaci, pokud máte káry v záruce - bohužel to trvá dlouho, ale rozhodně se to vyplatí.
DAvid

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Popenec » ned bře 01, 2009 10:00

Tak to jste mě nepotěšil ani jeden....

black_69: Mohl by jsi mi prosím tě tedy poslat návod jak na to? Já to půjdu v pondělí přepsat. Nevím jestli tam mi nějak pomůžou, kdybych se zeptal jak z toho udělat zase normální osobní automobil.

Jinak bych měl zase otázku. Ve smlouvě mám napsané že auto má ABS, ESP, DSC (to jsem si zjistil, že je v podstatě to samé jako ESP jen jinak pojmenované od jiného výrobce, tak nevím proč mi to tam napsali) a ACS. Neví někdo co je to to ACS? Nikde jsem to nenašel.

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Přestavba z N1 (nákladní) na M1 (osobní) auto

Příspěvek od black_69 » ned bře 01, 2009 22:05

Tak předně je nutno říci, že se jedná o individuální přestavbu auta.
O přestavbu může žádat jenom vlastník auta, takže nejdříve je potřeba přehlásit auto na sebe.

Potom je potřeba na "Odboru dopravy" podat žádost o přestavbu - poplatek 1000,- Kč. Technik následně řekne, co k tomu potřebuje. Určitě si bude chtít původní přepážku vyfotit v autě.

Jako první je potřeba u výrobce požádat o povolení zpětné přestavby z N1 na M1. Zde si Renault účtuje poplatek 4500,-Kč. Zde jsou info:
http://www.renault.cz/ostatni_html/atestace/index.html
V žádosti je potřeba kromě VIN uvést i servis, kde bude přepážka demontována.

Přepážku by měl "odborně" demontovat pouze ten servis, který má autorizaci od výrobce té konkrétní přepážky. Kopii autorizačního protokolu je potřeba přiložit k žádosti o přestavbu.

Po demontáži přepážky je potřeba prodělat prohlídku na STK za standardní poplatek.

Takže jak je vidět, je to docela dlouhý a drahý proces, kde i nervy budou pracovat, protože technik na "dopravce" si bude určitě chtít chudáka motoristu vychutnat. Je potřeba zachovat klid a vydržet, při čtvrtý návštěvě po několika týdnech se už bude s technikem dát i normálně komunikovat.

Takže pevný nervy a hodně štěstí, ten klid za to stojí.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Bezpečnostní výbava

Příspěvek od black_69 » ned bře 01, 2009 22:24

Co se týká bezpečnostní výbavy tak u Scénika se píše o ABS s EBD (rozdělovač brzdného účinku) a BAS (brzdový asistent), ASR, ESP.

S ostatními zkratkami v souvislosti s Scénikem jsem neslyšel.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Popenec » pon bře 02, 2009 16:04

No vidím, že cena je opravdu lidová. Dnes, jak jsem to přepisoval, tak jsem se zeptal toho borce za tím oknem, jak na to.... Dostal jsem od něho Žádost o povolení přestavby vozidla a Žádost o schválení technické způsibilosti. Jinak vysvětloval mi to úplně jinak. Říkal, že do toho Ranaulta nemusím vůbec volat. Stačí zajet na technickou a domluvit se s nimi ať mi to dají pryč, udělat o tom záznam do jednoho z těch formulářů a hned provést klasické STK. Pak bych s tím měl jít na dopravku a odevzdyt ty vyplněné formuláře. Tam mi udělají do VT změnu a je to. Cena max. 2000kč (za každý z formulářů 1000kč + samozřejmě STK)

Ale asi jistější to bude teda že to nahlásím na ten renault a udělám to jak píše, protože to, co mi řekl se mi nějak nezdá. Jinak byl ale příjemný. Asi první úředník,který byl úplně v pohodě.

To black_69. Promiň, že tě ještě otravuju, ale nemůžu nikde najít ceníky nových scéniků kolem roku 2005-2006. Ptám se proto, že mám Scenica Expression Confort Pack a rád bych věděl, jestli si původní majitel do toho nechal něco uděl navíc.

A ještě perlička. Jen tak pro zasmátí. Sám tomu nerozumím.
Ve VT mám napsanou barvu vozu - béžovou metalízu.
V MT - hnědou metalízu.
Na protokolu o převzetí vozidla - šedou metalízu.
Na smlouvě o úvěru - zlatá metalíza
A ještě někde je nějaká barva, ale to nemůžu zrovna najít.
Sám se teda přikláním k té šedé, ale ten kdo viděl zlatou nebo hnědou metalízu, tak ten musel být asi hodně zkouřený.... :D

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Zpětná přestavba z N1 na M1

Příspěvek od black_69 » pon bře 02, 2009 18:09

Tak za prvé nechápu jak můžou na STK dělat nějaké přestavby auta,
za druhé přestavbu auta může dělat jen ten kdo má na to oprávnění,
za třetí přestavbu musí povolit výrobce (české zastoupení). Toto není hromadná úprava ale individuální. Povolovací dopis s přílohami je součástí žádosti o přestavbu.

Ale jinej kraj jinej mrav :?:

Já jsem nechal přepážku pro jistotu demontovat ve stejným servisu, kde ji namontovali, hlavně abych měl fakturu, kterou jsem přiložil k žádosti společně s ofocenou autorizací. Taková perlička, technikovi na "dopravce" chyběla v autorizačním certifikátu věta, že servis může přepážky také demontovat. Na moji námitku, že ten kdo ji může montovat ji může taky demontovat vůbec nereagoval. Sice nakonec mi to povolil ale trvalo to přesně 3 měsíce od první návštěvy na "dopravce", pěkně si mě vychutnal. Jo když trefíte na vola, ještě k tomu úředníka tak si užijete. A těch prupovídek, co jsem se tam dozvěděl, že budu muset doplatit DPH :?: :P :?: a že postup Renaulta je protizákoný :!: :P :!: .

Co se týká tý barvy, tak na "dopravce" mají na výběr omezenou škálu barev, která se uvádí do techničáku a když jim tam ta barva neštymuje tak tam napíšou to nejbližší co jim to připomíná, a co člověk to jinej názor.

Konfigurace je tuším zde
http://www.renault.cz/muj/http://www.re ... eniky#self
http://www.renault.cz/muj/download.php

Máš Scénica před, nebo po faceliftu? Tuším od podzimu 2006 se vyrábí ve faceliftovém provedení. Podle názvu výbavy to vypadá ale na předfaceliftové provedení. Tam byla na výběr úroveň výbavy(Pack, Confort, Luxe/provedení(Authentique, Expression, Dynamique, Privilége)
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Rytíř Jedi
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 10, 2008 21:36

přestavba N1 - M1

Příspěvek od Rytíř Jedi » pon bře 02, 2009 19:53

Já jsem se na tu prestavbu ptal na renaultu, chteli poslat zadni stranu velkeho technicaku a pak mi odpovedeli ze to nelze. Ta jestli existuje nejaky jiny zpusob tak sem s ním. ahoj.

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Popenec » pon bře 02, 2009 22:35

To s tím STK se mi taky nezdálo, ale nic jsem neříkal a jen jsem to odkýval. Ale musím říct, že takový postup by se mi líbil.

Mám Scénica r.v. 7 měsíc 2005, 1.6 16V, takže asi ještě před faceliftem.

Jinak jsem trochu naštvaný. Je to sice maličkost, ale i tak. V papírech mám ve výbavě napsaný CD měnič k orig. rádiu. Ale kde nic tu nic. Prý by to mělo být v kufru nebo někde v přístrojové desce, ale ať hledám jak hledám, tak to nemůžu najít. Už jsem strkal i druhé CD přímo do mechaniky, protože jsem si myslel, že se nějak automaticky to první CD někde zasune a to druhé vleze, ale nejde :D Sakra!!!

black_69 moc ti díky za informace. Pokud nezapomenu, tak dám vědět jak to teda celé dopadlo, ale jestli jsi říkal, že to bude stát kolem 5500, tak to bude asi trvat trochu déle. Je neuvěřitelné, že kvůli takové "kravině" se musí dělat tolik humbuku.

Tak ať nám to jezdí :wink:

Uživatelský avatar
jaris
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: úte led 20, 2009 19:27
Bydliště: šluknovský výběžek

Nefunkční větráček na 2 stupeň

Příspěvek od jaris » úte bře 03, 2009 02:19

HOY, cd měnič by měl být za panelem na palubovce (mám model 2004 Cabasse a funguje dobře). Posílám ti odkaz, najdi si tam návod pro své rádio. :t18:
http://www.autolinhart.cz/renault-navody.html
Naposledy upravil(a) jaris dne stř bře 11, 2009 21:34, celkem upraveno 1 x.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Grand Scenic 1.9 dCi 88 kw Dynamique Lux
( Vendelín)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

velrybar90
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát led 18, 2008 08:50
Bydliště: Plzeň- Dnešice

Příspěvek od velrybar90 » úte bře 03, 2009 08:40

já mám cd měnič v kastlíku pod řidičovým sedadlem.
renault grand scenic 2005 1,9 dci 88kw
http://grandscenic.forumn.net/index.htm

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od black_69 » úte bře 03, 2009 08:59

Rytíř Jedi píše:Já jsem se na tu prestavbu ptal na renaultu, chteli poslat zadni stranu velkeho technicaku a pak mi odpovedeli ze to nelze. Ta jestli existuje nejaky jiny zpusob tak sem s ním. ahoj.
A ptal si se tady ?:
http://www.renault.cz/ostatni_html/atestace/index.html

Je dobrý si tam taky zavolat, má to tam na starosti tuším pan (Ing?) Opička.

Jinak neexistuje žádný právní ani technický důvod, proč by ta přepážka nešla odstranit.
Jedinej technickej problém je v tom, že u koho snížili v techničáku počet míst z 5 na 4 (např. Škoda Octavia I) nebo ze 7 na 5 (např. Renault Grand Scénic nebo Opel Zafira), tak tomu to po zpětné demontáži přepážky zůstane v techničáku zachováno.
Jedinej právní problem je, že nemá cenu aby zpětnou demontáž prováděl podnikatel, který si uplatnil odpočet DPH, ten by musel doplatit DPH. Zpětná demontáž přepážky má význam pouze pro soukromou osobu. V tom případě podnikatel, který si při koupi auta uplatnil odpočet DPH při prodeji doplatí DPH z částky (tržní cena) za kterou to auto prodal. Pokud to neprodává rodinnému příslušníkovi, nemusí to jít ani přes autobazar.

Nenech se ale odradit, zkus to ještě jednou
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Příspěvek od black_69 » úte bře 03, 2009 09:18

velrybar90 píše:já mám cd měnič v kastlíku pod řidičovým sedadlem.
Já mám pro změnu CD-měnič na 6 CD místo kastliku pod sedadlem spolujezdce.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Popenec » úte bře 03, 2009 14:49

Dobře. Díky všem. Všechno to prozkoumám a pak vám dám vědět, jestli tam je nebo není.

Taky se vám stává při rozjezdu normálně na 1, že když přidám plyn a pouštím spojku, tak to jakoby né doslova cukne, ale prostě spadnou otáčky a auto jako by nemělo chvíli benzín. Je to opravdu chvilička, ale při rychlém rozjezdu mi to dost vadí. Tady v Orlové se někdy nedá vůbec vyjet od baráku ve špičku, tak člověk musí být trochu drzý. Nevím jak přesně to napsat. Špatně se to popisuje, když si to člověk menůže sám vyzkoušet. Stává se mi to jen při rozjezdu. Myslel jsem, že pouštím rychle spojku, ale jsem si jistý, že to tím nebude.

Doufám, že už je to poslední dotaz... Jsem z toho auta ještě pořád hotový a furt se musím na něco ptát. Přesedlat z Formana 92 do tohoto je něco neskutečného :D V tom krámu mě už ani řízení nebavilo, ale toto si doslova vychutnávám, jen mě trochu štve, že při přejezdu příčných nerovností je v kabině docela randál, ale to je maličkost.

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Příspěvek od black_69 » úte bře 03, 2009 16:32

Popenec píše:Taky se vám stává při rozjezdu normálně na 1, že když přidám plyn a pouštím spojku, tak to jakoby né doslova cukne, ale prostě spadnou otáčky a auto jako by nemělo chvíli benzín. Je to opravdu chvilička, ale při rychlém rozjezdu mi to dost vadí. Tady v Orlové se někdy nedá vůbec vyjet od baráku ve špičku, tak člověk musí být trochu drzý. Nevím jak přesně to napsat. Špatně se to popisuje, když si to člověk menůže sám vyzkoušet. Stává se mi to jen při rozjezdu. Myslel jsem, že pouštím rychle spojku, ale jsem si jistý, že to tím nebude.
Měl jsem možnost pár dní jezdit taky se Scénicem II a Meganem II Grandtour s benzínovou 1,6 82 kW a musím říci, že ničeho takovýho jsem si nevšiml, standardní to určitě nebude.
Benzínová 1,6 je sice trochu línější než naftová 1,9 dCi 88 kW ale pro rodinný ježdění ideální motor.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Rytíř Jedi
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 10, 2008 21:36

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od Rytíř Jedi » úte bře 03, 2009 19:10

black_69 píše:
Rytíř Jedi píše:Já jsem se na tu prestavbu ptal na renaultu, chteli poslat zadni stranu velkeho technicaku a pak mi odpovedeli ze to nelze. Ta jestli existuje nejaky jiny zpusob tak sem s ním. ahoj.
A ptal si se tady ?:
http://www.renault.cz/ostatni_html/atestace/index.html

Je dobrý si tam taky zavolat, má to tam na starosti tuším pan (Ing?) Opička.

Jinak neexistuje žádný právní ani technický důvod, proč by ta přepážka nešla odstranit.
Jedinej technickej problém je v tom, že u koho snížili v techničáku počet míst z 5 na 4 (např. Škoda Octavia I) nebo ze 7 na 5 (např. Renault Grand Scénic nebo Opel Zafira), tak tomu to po zpětné demontáži přepážky zůstane v techničáku zachováno.
Jedinej právní problem je, že nemá cenu aby zpětnou demontáž prováděl podnikatel, který si uplatnil odpočet DPH, ten by musel doplatit DPH. Zpětná demontáž přepážky má význam pouze pro soukromou osobu. V tom případě podnikatel, který si při koupi auta uplatnil odpočet DPH při prodeji doplatí DPH z částky (tržní cena) za kterou to auto prodal. Pokud to neprodává rodinnému příslušníkovi, nemusí to jít ani přes autobazar.

Nenech se ale odradit, zkus to ještě jednou


jj, tam jsem psal a dostal jsem tuto odpoved(od pí.Burdové):
"Bohužel u tohoto vozu není přestavba možná. Jedná se o karoserii AF a hmotnostní vzorec vychází pro N1."
Prepazku jsem si sundal sam ale rad bych to mel oficialne abych nemel problemy. Kufr se po odmontovani a vyndani neuveritelne zvetsi a o vyhledu dozadu nemluve. Koupil jsem to auto od firmy a sam nejsem platcem DPH.

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od black_69 » úte bře 03, 2009 22:02

Rytíř Jedi píše:jj, tam jsem psal a dostal jsem tuto odpoved(od pí.Burdové):
"Bohužel u tohoto vozu není přestavba možná. Jedná se o karoserii AF a hmotnostní vzorec vychází pro N1."
Prepazku jsem si sundal sam ale rad bych to mel oficialne abych nemel problemy. Kufr se po odmontovani a vyndani neuveritelne zvetsi a o vyhledu dozadu nemluve. Koupil jsem to auto od firmy a sam nejsem platcem DPH.
Mně souhlas s přestavbou podepsal pan Miroslav Opička z technického oddělení Renault, telefoní číslo: 266 090 441 na základě zaslaného čísla VIN mého auta.

Můj Scenic byl prodán v ČR v roce 2004 a měl přepážku FLEXI PLUS od firmy TECHSPORT http://www.techsport.cz/kontakt.html

Kromě jiného je v souhlasném dopise napsáno:"Vozidlo po přestavbě musí odpovídat evropskému schválení e2*2001/116*0274*01 (viz. certifikát shodnosti v příloze)."

Zkus tam zavolat a hodně štěstí.
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Rytíř Jedi
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 10, 2008 21:36

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od Rytíř Jedi » úte bře 03, 2009 22:32

black_69 píše:
Rytíř Jedi píše:jj, tam jsem psal a dostal jsem tuto odpoved(od pí.Burdové):
"Bohužel u tohoto vozu není přestavba možná. Jedná se o karoserii AF a hmotnostní vzorec vychází pro N1."
Prepazku jsem si sundal sam ale rad bych to mel oficialne abych nemel problemy. Kufr se po odmontovani a vyndani neuveritelne zvetsi a o vyhledu dozadu nemluve. Koupil jsem to auto od firmy a sam nejsem platcem DPH.
Mně souhlas s přestavbou podepsal pan Miroslav Opička z technického oddělení Renault, telefoní číslo: 266 090 441 na základě zaslaného čísla VIN mého auta.

Můj Scenic byl prodán v ČR v roce 2004 a měl přepážku FLEXI PLUS od firmy TECHSPORT http://www.techsport.cz/kontakt.html

Kromě jiného je v souhlasném dopise napsáno:"Vozidlo po přestavbě musí odpovídat evropskému schválení e2*2001/116*0274*01 (viz. certifikát shodnosti v příloze)."

Zkus tam zavolat a hodně štěstí.

děkuju, zkusím pánovi zavolat a uvidíme. Mám taky 2004 ale výrobce přepážky netuším. Každopádně díky za tip. ahoj.

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Příspěvek od Popenec » čtv bře 05, 2009 15:30

Tak odepisuji, že ten CD měnič prostě nikde není. Hledal jsem pod sedadlama, v kufru, hledal jsem i nějakou tu zdířku v palubovce, ale prostě to tu není. Oni mě ošulili :cry:

Dnes jsem jel z práce a chtěl si otevřít zadní okénko. Když zmáčknu ten čudel, tak sjede jen o kousek, pak ho zmáčknu zase a opět se stáhne jen o kousek. A přitom tam jsou 2 ty polohy. 1 poloha se otevře o ten kousek a 2 poloha by měla otevřít celé okénko, ale ono nic.... Hmmm to je divné. Někde se asi stala chyba...
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky :-D Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
<> Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
<> Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
<> Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....

velrybar90
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát led 18, 2008 08:50
Bydliště: Plzeň- Dnešice

Příspěvek od velrybar90 » pát bře 06, 2009 14:47

zkus po těch kouskách doskákat až dolů na doraz, pak zpět zavřít zase až nahoru. pak už by mělo vše pracovat jak má. toto se stane při odpojení baterie.
renault grand scenic 2005 1,9 dci 88kw
http://grandscenic.forumn.net/index.htm

Rytíř Jedi
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 10, 2008 21:36

Příspěvek od Rytíř Jedi » pát bře 06, 2009 16:32

Popenec píše:Tak odepisuji, že ten CD měnič prostě nikde není. Hledal jsem pod sedadlama, v kufru, hledal jsem i nějakou tu zdířku v palubovce, ale prostě to tu není. Oni mě ošulili :cry:

Dnes jsem jel z práce a chtěl si otevřít zadní okénko. Když zmáčknu ten čudel, tak sjede jen o kousek, pak ho zmáčknu zase a opět se stáhne jen o kousek. A přitom tam jsou 2 ty polohy. 1 poloha se otevře o ten kousek a 2 poloha by měla otevřít celé okénko, ale ono nic.... Hmmm to je divné. Někde se asi stala chyba...

Tak zkus vyndat radio a mrkni zezadu jestli mas konektor na cd changer volny nebo ne.

Rytíř Jedi
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát říj 10, 2008 21:36

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od Rytíř Jedi » pon bře 23, 2009 10:48

black_69 píše:
Rytíř Jedi píše:jj, tam jsem psal a dostal jsem tuto odpoved(od pí.Burdové):
"Bohužel u tohoto vozu není přestavba možná. Jedná se o karoserii AF a hmotnostní vzorec vychází pro N1."
Prepazku jsem si sundal sam ale rad bych to mel oficialne abych nemel problemy. Kufr se po odmontovani a vyndani neuveritelne zvetsi a o vyhledu dozadu nemluve. Koupil jsem to auto od firmy a sam nejsem platcem DPH.
Mně souhlas s přestavbou podepsal pan Miroslav Opička z technického oddělení Renault, telefoní číslo: 266 090 441 na základě zaslaného čísla VIN mého auta.

Můj Scenic byl prodán v ČR v roce 2004 a měl přepážku FLEXI PLUS od firmy TECHSPORT http://www.techsport.cz/kontakt.html

Kromě jiného je v souhlasném dopise napsáno:"Vozidlo po přestavbě musí odpovídat evropskému schválení e2*2001/116*0274*01 (viz. certifikát shodnosti v příloze)."

Zkus tam zavolat a hodně štěstí.

Ahoj, tak jsem s panem Opickou mluvil a z jeho vysvetleni vyplynulo ze je opravdu docela dost modelu u kterych nejde auto pretypovat z N1 na M1 kvuli typu karoserie ktere je jako "viceucelova" a hmotnostni vzorec vychazi na M1. To je bohuzel muj pripad. Meli by to byt vsechny kratke scenicky kdezto grand ma karoserii oznacenou jako kombi a tam snad je pretypovani mozne. Nove telefoni cislo na pana je 222339441. ahoj.

black_69
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: čtv zář 18, 2008 13:22

Re: přestavba N1 - M1

Příspěvek od black_69 » stř bře 25, 2009 22:53

Rytíř Jedi píše:Ahoj, tak jsem s panem Opickou mluvil a z jeho vysvetleni vyplynulo ze je opravdu docela dost modelu u kterych nejde auto pretypovat z N1 na M1 kvuli typu karoserie ktere je jako "viceucelova" a hmotnostni vzorec vychazi na M1. To je bohuzel muj pripad. Meli by to byt vsechny kratke scenicky kdezto grand ma karoserii oznacenou jako kombi a tam snad je pretypovani mozne. Nove telefoni cislo na pana je 222339441. ahoj.
Já ale mám krátkého Scénica a v techničáku jsem měl napsáno: "Nákladní automobil skříňový N1" a po přestavbě mám napsáno:"Osobní automobil kombi M1".
Co se týká tý hmotnosti, dost jsem nepochopil jak to myslíš s tím: "hmotnostni vzorec vychazi na M1", pokud vím, tak hmotnostní vzorec slouží ke stanovení počtu sedadel, proto třeba u Octávie I došlo po přetavbě ke snížení počtu sedadel z 5 na 4 a musely být "odstraněny" úchyty bezpečnostních pásů. Proto si Renault u mého Scénika pomohl (dle dopravního inspektorátu nezákoně) tím, že u přestavěného Scénika na N1 zvýšil "Největší technicky přípustnou/povolenou hmotnost" z 2010 na 2050 kg. Po přestavbě mám zase hodnootu 2010 kg.
V techničáku v kolonce "Další záznamy:" je uvedeno:"Vozidlo je vybaveno posuvnou přepážkou, případná demontáž se považuje za přestavbu".
Scénic II 1.9 dCi Luxe/Privilége

Popenec
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: úte úno 24, 2009 10:56
Bydliště: Orlová

Zavírání oken

Příspěvek od Popenec » úte bře 31, 2009 20:45

Nebudu zakládat nové téma a zeptám se tady, snad se na to někdo podívá.

Chci se zeptat, jak můžu stáhnout okna, když ještě nemám nastartováno? Jde to nějak? Je to divné, ale ve Fábii se zapnou kontrolky, zmáčknu čudlík a okna se stáhnou, ale tady něco jako zapnutí jen kontrolek neexistuje... Taky když vypnu motor a zapomenu zavřít okna, zase musím nastartovat a teprve je zavřít. Kartou při zamknutí to jde taky, ale sem tam se mi to stejně nezavře.
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky :-D Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
<> Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
<> Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
<> Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host