Spojkovy pedal
Moderátor: Moderators General
Spojkovy pedal
Zdravim vsechny!Mam takovy problem vcera jsem normalne s lagunou jezdil ale dnes rano kdyz jsem prisel a chtel zmacknout spojkovy pedal a zaradit tak spojkovy pedal zustal zmacknuty.Zkousel jsem to vratit rukou a povedlo se ale jak chci pedal znovu zmacknout tak to jde jako by fungovala ale pak zase proslapnu a zas to zustava proslapnuty.Jsem laik tak by jste me mohli poradit diky
P.S.Mam 1.9dci rok 2005
P.S.Mam 1.9dci rok 2005
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 528
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Né každá lagy pružinku má. Může jít o odcházející spojkovej válec. Někteří lidi to řešili přidáním pružinky, ale pokud jde o něj, vyplatí se vyměnit zavčasu válec, než XXX spojkucespa píše:známá vada, praskla a nebo vypadlá pružinka co vrací spojkový pedál, myslím, že stojí kolem 700.- a výměna na počkání.
UKRADENÁ
Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Prve rocniky montovali bez pruzinky, neskor ju montovali uz vo vyrobe - rok 2005 ju asi ma, ak medzitym nevymysleli v Renaulte nieco ine. Funguje to aj bez nej ak je vysielaci valec OK. Spojka sa tym valcom urcite nepokazi, len prevodovke nerobi dobre ked sa radi cez zuby koli nedostatocne vypnutej spojke.Giggo píše:Né každá lagy pružinku má. Může jít o odcházející spojkovej válec. Někteří lidi to řešili přidáním pružinky, ale pokud jde o něj, vyplatí se vyměnit zavčasu válec, než XXX spojkucespa píše:známá vada, praskla a nebo vypadlá pružinka co vrací spojkový pedál, myslím, že stojí kolem 700.- a výměna na počkání.
Treba pozriet ci nie je zlomena pruzinka a pre istotu ci je v nadobke brzdova kvapalina.
Tu to takmer iste vyzera na pruzinku, ta by mala pedal vratit hore aj bez hydrauliky. Valec takmer iste nie je celkom OK (dobry vrati pedal aj bez pruzinky) ale s dobrou pruzinkou to snad este bude fungovat.
-
slavovt
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: úte úno 19, 2008 21:46
- Bydliště: Vranov n/T,Malacky
skus sa pozriet aj na tieto topici....
viewtopic.php?p=127267&highlight=#127267
a tiez...
viewtopic.php?p=127620&highlight=#127620
mne ta prasknuta pruzinka nie len ze nevracala pedal,ale este aj blokovala jeho chod uplne navrch.Tak som ju vybral a zatial v pohode..(15 000 km).
viewtopic.php?p=127267&highlight=#127267
a tiez...
viewtopic.php?p=127620&highlight=#127620
mne ta prasknuta pruzinka nie len ze nevracala pedal,ale este aj blokovala jeho chod uplne navrch.Tak som ju vybral a zatial v pohode..(15 000 km).
Laguna II 2004; 1,9dCi/88kw; 6 st.; Expression
predtym Š-120,130-LPG,Daewoo Espero 1,5-LPG
predtym Š-120,130-LPG,Daewoo Espero 1,5-LPG
Spojka
Nevim jestli je to pruzinka na pedalu ale dvakrat jsem doplnoval brzdovou kapalinu.Hlasil me pocitac ze je neco z brzdama tak jsem jen dolil brzdovku a vse ok.Ale pak jsem ji zas musel dolejvat.Tak jestli to neni ten valec na spojku.Hlavne by me taky zajimalo kolik to muze stat.Bud ten valec co by byl eventuelne v prd... a taky co muze stat i prace abych se z toho nezhroutil
Diky predem za odpoved
Re: Spojka
Takze ti ziadna pruzinka nepomoze, niekde vyteka kvapalina. Skus zistit skadial tecie, bude to tam spinave. Pozri ci nieco nevytieklo spod plechoveho krytu na prevodovke v oblasti spojky (zdola). Ak nenajdes nic v oblasti motora, pozri pre istotu aj zadnu cast valca pri pedaloch.xaries píše:Nevim jestli je to pruzinka na pedalu ale dvakrat jsem doplnoval brzdovou kapalinu.Hlasil me pocitac ze je neco z brzdama tak jsem jen dolil brzdovku a vse ok.Ale pak jsem ji zas musel dolejvat.Tak jestli to neni ten valec na spojku.Hlavne by me taky zajimalo kolik to muze stat.Bud ten valec co by byl eventuelne v prd... a taky co muze stat i prace abych se z toho nezhroutilDiky predem za odpoved
Mozes dufat, ze je to len niekde na spoji ale skor to bude niektory valec. Obidva stoja cca 4000SK ale ak by sa menil pracovny (to je najpravdepodobnejsie), praca vyjde poriadne draho lebo treba odmontovat prevodovku.
Tak dneska jsem to dal tady mistnimu mechan.,sundal spodni plastovej kryt motoru a bylo od prevodovky videt jak tam vytekala ta brzdovka.takze to je ten hlavni pracovni valec teda ono se tomu vzdycky prej rikalo pracovni lozisko.No nic mene rikal ze bude muset sundat i napravnici aby sundal prevodovku.No tomu tak ci onak nerozumym takze to necham na nem
Jo a prej se ptal co to stoji tak predbezna cena za ten dil je do 5000,-Kc.
P.S.Jak sundal ten dekl ze spodu od motoru tak jsem se vsiml ze na levy strane u chladice je nejaka hadicka a ta byla cela od oleje .A cely to tam bylo ostrikany.Nevite co to muze byt za hadicku a od ceho vede?!
P.S.Jak sundal ten dekl ze spodu od motoru tak jsem se vsiml ze na levy strane u chladice je nejaka hadicka a ta byla cela od oleje .A cely to tam bylo ostrikany.Nevite co to muze byt za hadicku a od ceho vede?!
Tak dneska to hotovy a cena 7000,-Kc(Ten Valec stoji v Cechach 4120,-Kc ale v nemecku stoji 100,-Euro jen tak pro predstavu jak je to u nas natazeny) i s praci.Vymenil me ten hlavni pracovni valec(podle neho se tomu rika"Pracovni lozisko")kdyz uz to mel venku tak vymenil prevodovy olej doplnil kapalinu jak je na spojku a brzdy.
Ted mam zas jinej problem jak odpojil baterii tak ted chce radio kod.V knizce od radia je napsany nejaky cislo 4 mistny ale napise to error.Asi ho predemnou nekdo zmenil.Jak ho mam zjistit neni nato nejaky jiny figl.Bez radia jsem hotovej teda bez CD diky predem
Ted mam zas jinej problem jak odpojil baterii tak ted chce radio kod.V knizce od radia je napsany nejaky cislo 4 mistny ale napise to error.Asi ho predemnou nekdo zmenil.Jak ho mam zjistit neni nato nejaky jiny figl.Bez radia jsem hotovej teda bez CD diky predem
Tak radio jsem rozbehnul kod jsem zjistil po odkazu ve foru HIFi od technaka.
Jinak jsem zjistil dalsi problem:Kdyz jsem Lagunku privezl domu tak me nejde najednou stahnout okynko u ridice.Pritom to slo pred opravou kdyz jsem to tam odvezl.Jde jen po castech kdyz bych ho chtel uplne stahnout tak bych musel cudlik zmacknout tak 10x!Co zas odeslo!Poradte diky
Jinak jsem zjistil dalsi problem:Kdyz jsem Lagunku privezl domu tak me nejde najednou stahnout okynko u ridice.Pritom to slo pred opravou kdyz jsem to tam odvezl.Jde jen po castech kdyz bych ho chtel uplne stahnout tak bych musel cudlik zmacknout tak 10x!Co zas odeslo!Poradte diky
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
ked bola odpojena baterka,treba nastaviť nie len radio kod,ale aj stahovačky okien.V klude to urob na každom z nich.
Postupne všetky klikaním stiahni na doraz hore aj dolu,aby si nastavil dorazy...
Bude to v pohode...
Teda ak to nebude robiť aj na ostatných tak chyba v tom okne určite bude ,ale vyskúšaj no...
Bude to v pohode...
Teda ak to nebude robiť aj na ostatných tak chyba v tom okne určite bude ,ale vyskúšaj no...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
este po stiahnuti dole podrz 5 sekund a potom hore a tiez podrz 5 sekundtrichopter píše:ked bola odpojena baterka,treba nastaviť nie len radio kod,ale aj stahovačky okien.V klude to urob na každom z nich.
Postupne všetky klikaním stiahni na doraz hore aj dolu,aby si nastavil dorazy...
Bude to v pohode...
Teda ak to nebude robiť aj na ostatných tak chyba v tom okne určite bude ,ale vyskúšaj no...
Renault Laguna II 10/2001 1,9dCi Initiale, 88kw/120k, ;Vyhřívané sedačky; ABS; Tempomat; Přední mlhovky; 8 airbagů; Metalíza; Zrcátka v elektrice; Vyhřívané přední sklo; Palubní PC; Kožený interiér; Dálkové ovládání; Centrální zamykání; Venkovní teploměr; Všechna okna v elektrice; Navigace-Carminat CNI I; 17"ALU kola
Preco je z plastu? Ma mensiu hmotnost a urcite je aj lacnejsi.sorko píše:K spojkovým valčekom treba chovať bohovský cit na pedále. Neviem prečo z čistého nerpzumu v Renaulte vymysleli takú namáhanúsúčiastku čisto z plastu !
Mimochodom, u vysielacieho valca nie je problem v opotrebeni plastu, poskodzuje sa len tesniaca manzeta - ostrou hranou piestika, ktory bol do urciteho roku kovovy...
Naposledy upravil(a) Laco19 dne pon říj 25, 2010 17:32, celkem upraveno 1 x.
Pani tak uz to stretlo aj mna po dlhsej jazde bez radenia a pouzitia spojky je pedal do polovice mekky.potom par krat radim a vsetko je OK.Zaznamenal som unik brzdovej kvap.cize dolievam zatial.Pisete o pracovnom valceku cize musi dolu prevodovka?Aka je sanca ze je to tento valcek a nie hlavny zistim to len okom ze tecie?Skusal niekto opravnu sadu,vymenit gumicky?Su do hlavneho,alebo pracovneho valca?
Dakujem za rady.
Dakujem za rady.
Laguna 1.9DCi 88kw Privileg Facelift
Re: Spojkovy pedal
Tiez sa mi stava ze pri dlhsie zoslapnutej spojke ostane stlacena, moze mi niekto rozpisat co presne odchadza a kde sa to nachadza, res.ako to vymenit ? Viem ze je hlavny valec a pracovny, ten druhy musi ist von prevodovka, ako zistim co je vadne ???
-
Šamša
- Moderátor
- Příspěvky: 11542
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Spojkovy pedal
Nejlevněji vyjde spojkové ložisko(monoblok s pracovním válcem) přímo originál v Renaultu za 2180Kč.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Spojkovy pedal
Myslim ze mas vadny hlavny pracovny valec a kvapalina unika cez manzetu spat do nadrzky. Mozes skusit namontovat na pedal pomocnu pruzinu (z Renaultu), mozno to pomoze alebo rovno vymenit valec - je v motorovom priestore za pedalmi (dost obtiazny pristup).laggy píše:Tiez sa mi stava ze pri dlhsie zoslapnutej spojke ostane stlacena, moze mi niekto rozpisat co presne odchadza a kde sa to nachadza, res.ako to vymenit ? Viem ze je hlavny valec a pracovny, ten druhy musi ist von prevodovka, ako zistim co je vadne ???
Re: Spojkovy pedal
Myslim ze mas vadny hlavny pracovny valec a kvapalina unika cez manzetu spat do nadrzky. Mozes skusit namontovat na pedal pomocnu pruzinu (z Renaultu), mozno to pomoze alebo rovno vymenit valec - je v motorovom priestore za pedalmi (dost obtiazny pristup)
Co tak nejaka opravna sada, nic take nie je ? akym sposobom sa da ten hlavny pracovny valec vybrat ?
Co tak nejaka opravna sada, nic take nie je ? akym sposobom sa da ten hlavny pracovny valec vybrat ?
Re: Spojkovy pedal
Neviem o ziadnej opravnej sade. Vybrat sa da ked ho pootocis (predtym odpojis od hadic a od pedalu) ale ked nemas novy tak je to zbytocne.laggy píše:Co tak nejaka opravna sada, nic take nie je ? akym sposobom sa da ten hlavny pracovny valec vybrat ?
Ak rukou slabym tlakom na pedal stlacis pedal za par minut az na podlahu tak je iste ze je tento valec vadny.
Re: Spojkovy pedal
měl jsem ten samý problém. Výměna spojkového válečku a máš vše jako dříve. Cena cca i sprací do 5000 Kč.
Pyro
Renault Laguna II
Renault Laguna II
-
fandaklara
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Spojkovy pedal
Mohu potvrdit slova Pyra vymenil jsem, zaplatil jsem a spokojenej jsem tez akorad jsem platil 3200kc v renaultu
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HPRe: Spojkovy pedal
Cena se liší motorem auta. Myslel jsem, že některé díly jsou v Lagunách stejné a není tomu tak. Spojkový váleček je v každé motorizaci jiný. Na to si dej pozor, pokud to budeš měnit a kupovat od někoho druhého použitý.
Doporučuji koupit nový. Určitě se ti to vyplatí,
Doporučuji koupit nový. Určitě se ti to vyplatí,
Pyro
Renault Laguna II
Renault Laguna II
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti