Ako realne pocitim na aute zosilovač!!

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
fuseon
Advanced member
Příspěvky: 452
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Ako realne pocitim na aute zosilovač!!

Příspěvek od fuseon » ned říj 19, 2008 19:08

Ahojte chcem obohatiit moj rozrobeny system zosilovacom no mam clio 1.2 8V a niekto mi povedal ze to dost taha stavu a tym padom alternator .....atd atd, JE TO PRAVDA V REALITE? teoreticky to chapem ale az tak... ide o zosilovac http://www.autoomega.sk/index.php?id_se ... aradenie=9
diki za rady

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1000
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » ned říj 19, 2008 19:30

No tak ja mam subwofer s vykonom 500W a k tomu tento zosilovač http://www.ratho.com/index.php?mt[gid]= ... &mt[pid]=8 zapojeny do mostika a sice ide zosilovač len na polovičku vykona pri rozsvietenych svetlach vidiet ako blikaju. Treba pred zosilovač zapojiť kapacitator no nejak sa mi nechce to robiť a ani nemam chuť už tlačiť peniaze do audia.

fuseon
Advanced member
Příspěvky: 452
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » ned říj 19, 2008 20:47

no pekne tak to asi nebude, asi by to bolo lepsie ale tak....rad si vypocujem este dalsie rady

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned říj 19, 2008 21:14

Bez primeraného kapacitátoru na to kašli, akurát si môžeš zničiť elektriku v aute od alternátoru, cez relátka až po riadiacu jednotku. :!:
Keď už ozaj nevieš čo s prachami a nestačí ti sériové autorádio s cca 4x45W tak si ešte nejakú tu korunu ušetri a urob to poriadne.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

andy00
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » pon říj 20, 2008 00:31

ja mam sice kapacitor ale co som cital audio fora tak tam pisu ze kapacitor je zbytocnost, zaklad je dobra baterka a poriadne napajacie kable, ked toto nemas tak ti kapacitor nepomoze...inak ja mam 10mm2 napajacie kable(nic moc) kapacitor ,4x60w rms + 120w rms zosik a nejak to necitim ze by mi blikali svetla alebo daco take
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon říj 20, 2008 11:08

Buď rád že to necítiš, čo si čakal, že ti kapacitátor rozsvieti svetlá ako majáky :roll: Ak budú blikať svetlá tak je zle. Dobrá baterka pomôže celej elektrike v aute ale nie alternátoru :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

fuseon
Advanced member
Příspěvky: 452
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » pon říj 20, 2008 19:16

OK kaslem na to aj tak nechcem byt hluchy dakujem za rady

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » pon říj 20, 2008 19:28

Kapacitátor nic není, je to kdyžtak kapacitor a je to stejně většinou jen na okrasu. Pro případ 1F na kapacitoru stačí pro 1 kW čistého hudebního výkonu (RMS) - říká se že cca 0,1F na 100W RMS... Jak psal andy00, kap je na takovou instalaci zbytečnost, je třeba koupit lepší kabely a lepší baterku ;)
No tak ja mam subwofer s vykonom 500W a k tomu tento zosilovač
Nechci kazit radost, ale ten zesilovač, má 500W maximální výkon, vzhledem k jeho velikosti bych to tipoval na max. 2x100W RMS a max. 1x200W RMS v můstku. Hodnota pojistky v A tam napsaná není, tak nevím přesně :) Víc než je ta pojistka na něm, to prostě mít nemůže ani náhodou...

fuseon: kolik A dává ten alternátor v cliu? většinou není třeba ten alternátor měnit, já mám teď 1x170W + 2x75W RMS na 70A altíku a v pohodě ;) Jinak to MacAudio Z4100 je docela dobrej zes :)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1000
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » pon říj 20, 2008 20:13

Radosť mi s tym nepokaziš a ani neurobiš. *Stačil mi vyzor dvoch susedov ked sa boli sťažovať (nezavisle od seba) že nepočuju v telke spravy :D to hovori samo za seba a ešte chcem podotknuť že byvam v dome a ty susedia mali obavačku minimale 100m od auta. NO ten subwofer je využivany tak na 20% svojho vykonu pretože chcem ešte počuť v 60 ako mi stara nadava že idem na pivo :twisted:

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » úte říj 21, 2008 00:28

Ono máš hlasitou produkci a hlasitou hudbu, je třeba to nezaměňovat :) Ale hlavní je, jestli jsi spokojený ;)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1000
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » úte říj 21, 2008 07:31

No to som. Inač teraz ma napadlo že ak by som si aj ten kapacitor tam aj dal nehrozi vybijanie baterie pri vypnutom radii ked auto nepouživam? Ten bude vlastne stale funkčny tym padom bude stracať kapacitu a znova sa nabijť. Ako to je? poprosim vaše skusenosti.

andy00
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: stř dub 04, 2007 18:05

Příspěvek od andy00 » úte říj 21, 2008 07:45

nehrozi ak to spravne zapojis, ten voltmeter co tam je tak zacne ukazovat len pri zatazi, takze ked vypnes radio resp. zosik nebude brat stavu tak sa po case vypne....ale asi by som radsej investoval do kablov
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » úte říj 21, 2008 09:25

andy00 píše:nehrozi ak to spravne zapojis, ten voltmeter co tam je tak zacne ukazovat len pri zatazi, takze ked vypnes radio resp. zosik nebude brat stavu tak sa po case vypne....ale asi by som radsej investoval do kablov
tak já třeba kap mám na parádu a kvůli tomu voltmetru :) jinak mě ten voltrmetr ukazuje furt (krom když je vypnutý rádio tak ne), protože je to spínaný remotem z rádia :)
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1000
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » úte říj 21, 2008 10:20

Aha takže ak som dobre pochopil je to zapojene podobne ako zosilovač. Ako nahle vypnem radio tak sa vypne aj kapacitator? Kabel ma asi 5 alebo 6 mm hruby a to si myslim by malo stačiť no aj tak ked si robim diskoteku mi blikaju svetla ako ked sa zatvara okno a po jeho uplnom zavreti tiež bliknu. a je to určite zosilovačom pretože ak to stišim nič sa nedeje. Ozaj a alternator je dobry pretože som ešte nemal potrebu dobijať akumulator nabijačkou.

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 579
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » úte říj 21, 2008 18:53

mayko píše:Aha takže ak som dobre pochopil je to zapojene podobne ako zosilovač. Ako nahle vypnem radio tak sa vypne aj kapacitator? Kabel ma asi 5 alebo 6 mm hruby a to si myslim by malo stačiť no aj tak ked si robim diskoteku mi blikaju svetla ako ked sa zatvara okno a po jeho uplnom zavreti tiež bliknu. a je to určite zosilovačom pretože ak to stišim nič sa nedeje. Ozaj a alternator je dobry pretože som ešte nemal potrebu dobijať akumulator nabijačkou.
Ten kapacitor je napojeny na plus z baterky a kostru z karoserie. Z nej mam vyvedene + a - na zesilovac. Z autoradia mam spinane napajeni (remote) na zesilovac a odtud na kapacitor :) Takze kdyz vypnu radio, vypne se kap.

K tomu kabelu - jde o to jestli má 6 mm i s izolací nebo 6 mm má samotný kabel. Většinou je na izolaci napsanej (vytavenej nebo vytisknutej) rozměr v qmm (mm2). Já teda diskotéku měl dřív ve Favoritu, ale to bylo tím, že k rádiu bylo natažený slabý napájení. Jinak, že by mi blikaly světla, to se mi ještě nestalo. Ale může to být třeba i tou baterku (je třeba zátěžový tester), anebo může mít slabší startovací proud a proto to bliká ;)

Třeba táta ma Fiat Punto a (1,1) že by mu tam něco blikalo když stahuje nebo vytahuje okýnka to se říct teda nedá.
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2035
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » úte říj 21, 2008 19:49

u tech clii je to snad nejak normalni, ja sem tak se lekl kdyz mi trosku pohasnou svetla kdyz tocim volantem(posilovac) nebo okynka stahuju na volnobeh...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Auto Hi-Fi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 1 host