Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

crinos
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon črc 16, 2018 17:11

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od crinos » úte pro 17, 2019 08:54

Kdyz clovek jede konstantni rychlosti po rovine a jen lechta plyn, tak je imho 1500-1600 otacek podle projevu motoru uplne v pohode. Zadny naznaky duseni jsem nepocitil/neslysel. Zkousel jsem chvili jet podle tech rad a drzel to furt nad 2000. Kdyz byla silnice prazdna, tak to jeste slo, ale kdyz jsem se coural v kolone, tak bez tempomatu jsem z toho byl akorat nervni. S jizdou do kopce je to samozrejme jina.
Obrázek - MEGANE Grandtour IV Limited, 1.3 TCe 115k GPF

crinos
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon črc 16, 2018 17:11

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od crinos » úte pro 17, 2019 08:55

Kdyz clovek jede konstantni rychlosti po rovine a jen lechta plyn, tak je imho 1500-1600 otacek podle projevu motoru uplne v pohode. Zadny naznaky duseni jsem nepocitil/neslysel. Zkousel jsem chvili jet podle tech rad a drzel to furt nad 2000. Kdyz byla silnice prazdna, tak to jeste slo, ale kdyz jsem se coural v kolone, tak bez tempomatu jsem z toho byl akorat nervni. S jizdou do kopce je to samozrejme jina.
Obrázek - MEGANE Grandtour IV Limited, 1.3 TCe 115k GPF

MF56
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od MF56 » sob led 04, 2020 18:22

Tak mám najeto 1200 km, a první poznatky. Motor je neskutečně kultivovaný a prakticky dodnes nevím kdy nastoupí turbo! Třetina město i jen popojíždění, ostatní dálnice Most-Praha. Přeřazuji mezi 2000 až 2400 (mimo kopce). Spotřeba podle počítače 5,9. Myslím na syroví motor slušné. Jen ty hlášky od kamarádů. Znáte to auto s p... !
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od Ládys » sob led 04, 2020 19:05

Kamarádi jsou hloupí nevzdělanci, když neví, že to není p..., ale diamant.
O Mitsubishi taky říkají, že má tři pi..?
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1517
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od niky79 » sob led 04, 2020 19:12

Nerikaji, protoze Mitsubishi nikdo nekupuje :D
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Julo27
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 26, 2019 23:07

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od Julo27 » ned led 05, 2020 20:55

Po 15000km olej cítiť benzínom, vraj v benzínovom turbomotore normalne tak neviem a hladina oleja na maxime z čoho mi vychádza že benzinom sa olej zriedil. I ak všetko fajn bez problému. Akurát ešte jedna maličkosť ako často sa vám stáva počas dňa že po štarte ide auto na vyššie otacky? Je to normálne keď pri zahriatom motore sa to opakuje

crinos
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon črc 16, 2018 17:11

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od crinos » pon led 06, 2020 13:35

Ten zvýšený volnoběh při teplém startu podle mě normální není, ale evidentně to ta 1.3 normálně dělá.
Obrázek - MEGANE Grandtour IV Limited, 1.3 TCe 115k GPF

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 406
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od Radis » pon led 06, 2020 14:23

crinos píše:
pon led 06, 2020 13:35
Ten zvýšený volnoběh při teplém startu podle mě normální není, ale evidentně to ta 1.3 normálně dělá.
Je to ještě novinka .Teprve časem se ukáže zda je to dobrý motor. Ale ten benzín v oleji podle nich už tu být neměl .
Megane IV Grandtour 6.2018 1.6 Sce Bílá intens
Megane III Grandtour 2013 1.6 16v dynamique Bílá Nacre
Megane II Grandtour 2007 1.6 16v červená
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

destroy
Advanced member
Příspěvky: 262
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od destroy » úte led 07, 2020 11:11

Radis píše:
pon led 06, 2020 14:23
crinos píše:
pon led 06, 2020 13:35
Ten zvýšený volnoběh při teplém startu podle mě normální není, ale evidentně to ta 1.3 normálně dělá.
Je to ještě novinka .Teprve časem se ukáže zda je to dobrý motor. Ale ten benzín v oleji podle nich už tu být neměl .
Nie som expert, ale z laickeho hladiska by tam ten benzin mal byt. 1.3 je vlastne vylepsena 1.2 s tym ze sa rychlejsie zahrieva a mozno menej vydiera, takze sa cast benzinu ktora prenikne do oleja skor odpari. Samozrejme nikdy sa neodpari vsetko. Urcita cast benzinu vzdy zostava a po 15tis je uz tej "neodparitelnej" zlozky celkom dost, preto mozno viac smrdi. Uz to ale asi nebude take kriticke ako pri starsom motore a predpokladam/verim ze sa budu tieto motory bezne dozivat aj cez 100tis km.

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od FanulkaF » úte led 07, 2020 12:32

100000 km ??? To je trochu málo u auta za půl mega, nemyslíš?
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od bobMegane » úte led 07, 2020 15:01

Skladovka 1.5 EB Focus kombi stojí od 595 000kč, to je moc prostě moc za kompakt..
Skladovka 1.33Tce Megane kombi, slabší verze stojí 424000kč v LimitedPlus(aut. klima, dešť. a svět senzor, park. senzor, tempomat, litá kola R16 atd atd. více nepotřebuji :-)
Těch necelých dvěstě tisíc raději věnuji rodině, od lyžování po moře a ještě zbyde na kola :-) :-)
R.Megane III Grandtour 1.6 74kw

Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 404
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od renault841 » úte led 07, 2020 15:22

Už to tu bylo několikrát řečeno, přímovstřik bude vždycky ředit olej benzínem, hlavně pokud jezdí kratší trasy, paradoxně je i nafta vhodnější na krátké trasy, pokud se třeba aspoň jednou týdně protáhne 30-40 km.

Pokud se bude u auta měnit včas olej (ne intervaly výrobce, optimum 10-15k km max) a nebude zanedbávat běžná údržba, není důvod proč by ten motor neměl naběhat aspoň 200k km. Hlavní je auto nedusit a nebát se mu naložit, samozřejmě až se motor dostane na provozní teplotu.

Já mám nepřímý vstřik a z oleje stejně trochu benzín cítím, takže to o ničem moc nevypovídá, je pravda, že hladina nestoupá a do 10k km ani neklesá a to pak už olej stejně měním.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG - D4Ft | Obrázek

rk69
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od rk69 » úte led 07, 2020 20:00

FanulkaF píše:
úte led 07, 2020 12:32
100000 km ??? To je trochu málo u auta za půl mega, nemyslíš?
100000 km je málo na hocičo :)) Na starom Megane I. mám teraz 346000 km a idem meniť na jar tretíkrát rozvody.Keby som neveril,že to ešte niečo vydrží,tak to ani nerobím...Myslím,že ak sa mení olej po 15000 km,tak aj stará 1,2 Tce niečo vyrdží,ĺudia však "šetria" a menia olej po 30000 km a potom sa čudujú.Mám aj Megane IV 1,6 dci,teraz budem mať 90000 km a olej budem meniť už šiesty raz za 2,5 roka a nemusel by som...Koľko som už mohol ušetriť :D :lol:
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,345000 km

COUPE RUBI
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: úte bře 06, 2018 22:39

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od COUPE RUBI » úte led 07, 2020 20:50

Začněme malinko obecněji. Jednotka 1,2 TCe s interním označením H5F se dodávala ve třech výkonových variantách označovaných podle počtu koní (TCe 100, 120 a 130). Tento celohliníkový přímovstřikový motor s variabilním časováním ventilů pochází z aliance Renault-Nissan a je na místě připomenout, že při vývoji tohoto motoru měl hlavní slovo Nissan. 1,2 TCe trpí ve všech výkonových verzích po zahřátí zvýšenou spotřebou oleje nebo naopak ředěním motorového oleje palivem při krátkých jízdách, kdy je studený. Je tedy nutné hlavně pravidelně kontrolovat hladinu motorového oleje a častěji jej měnit, ideálně co 10 tis. km. Velmi důrazně ale doporučuji tento motor používat jen na delší trasy. Pokud toto nesplňujete, raději doporučuji vůz prodat. Speciálně ve verzi Euro 6 mu nesvědčí krátké popojížďky (hlavně v zimě v mrazech), protože motor produkuje jen velmi málo odpadního tepla a zahřeje se až po delší době, nebo také nemusí v zimě provozní teploty dosáhnout vůbec.

Stávající majitelé mohou tento problém řešit plastovým krytem na chladič, například na model Mégane je v prodeji za cca 1300 Kč. Používá se ale jen při teplotách pod nulou, jinak musí být z masky demontován (ano, musíte na to myslet). Ještě než vyrazíte k nejbližšímu dealerovi pro kryt, zadržte. Některé modely Renaultu, ve kterých je tento motor přítomen, mají automatické žaluzie, které kryjí chladič před studeným vzduchem. Co vím, používá automatické žaluzie např. Mégane čtvrté generace, Talisman i Espace, u Scenicu záleží na motorizaci. U Dacie ale tyto automatické žaluzie chybí a motor 1,2 TCe se tak v mrazech nezahřeje ani při rychlé jízdě na dálnici, což může být hodně velký problém a je třeba to řešit krytem chladiče. Tolik tedy k problému se zahříváním. A co neopomenout dál? Majitelům vozidel s motorem 1,2 TCe lze také doporučit tankovat aditivovaný nebo vysokooktanový benzín + u motorů vybavených režimem ECO jej preventivně nezapínat (ani v zimě, ani v létě). Zkrátka k této jednotce se musí majitelé chovat specifickým způsobem a je velkou otázkou, kolik z nich bude motor v tomto režimu opravdu provozovat.

Pro pořádek dodávám, že v inzerci můžete narazit i na druhý motor označovaný stejně (bez přídomku Energy), avšak s výkonem 74 kW. Jde ale o starší generaci motoru označovanou kódem D4F (typ motoru je uveden ve velkém technickém průkazu). Tento motor je spolehlivý. Nejde totiž o přímovstřikový motor, ale je to v podstatě starší koncepce motoru 1,2 16V generace D7F pocházející přímo od Renaultu a v této verzi doplněna o turbo.

Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 404
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od renault841 » stř led 08, 2020 03:03

Akorát ty žaluzie bohužel taky nejsou u všech Meganů, hlavně dostávaly je snad, až výbavy Intens a dál.
Akorát pozor na ten 1.2 D4Ft 74 kW, ten už skončil v roce 2012/2013 s Clio III, Modus, Wind, Twingo II tak aby to někoho nezmátlo, že jej mohl mít i Megane.
Jinak samozřejmě ta 1.2 TCe (H5F) je opravdu nevhodná na krátké jízdy, je to škoda, jízdně je to jinak velmi příjemný motor. Ale tyto problémy jak už tu zaznělo by měly být u 1.3 TCe odstraněny, navíc hlavně motor byl kompletně přepracován a konstrukčně upraven.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG - D4Ft | Obrázek

MF56
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od MF56 » ned led 12, 2020 18:54

Nevím jak jiné motory , můj první rendl ,ale tento můj 1,33 TCE 115 (H5H) se zahřívá dost rychle. Dokonce rychleji než Fabie 1,4 MPI. Cca po jednom a půl kl. se začíná zvedat ukazatel.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od Sroty » pon led 13, 2020 09:23

A zkoušel už někdo s tímto novým motorem jezdit pravidelně opravdu krátké trasy, jestli skutečně je tak výborný, jak se o něm tvrdí?
Reanult Megane IV TCE 130 Intens 2018 - do 30K km relativně v pohodě, nyní více v servisu než na silnici.
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

wincman
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: čtv dub 25, 2019 20:57
Bydliště: Ostrava

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od wincman » úte led 14, 2020 09:52

Já jezdím každý den do práce 13km tam a 13km zpět. A žádný problém nemám. Motor se rychle zahřívá , olej neubývá ani nepřibývá.
Jediné čeho se bojím je unavená baterka,která se asi nestihne dobít.
Megane IV Grandtour Bílá / 1,3TCe 115k

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 425
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od kadliiik » úte led 14, 2020 11:15

Má rekuperaci a inteligentní dobíjení, to znamená, že baterka se nikdy neudržuje maximálně nabitá, možná tak po 10 km z kopce, kdy člověk pořád brzdí. Díky tomu je tam ale odpovídající typ akumulátoru, který si s tím poradí.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Banana
Experienced member
Příspěvky: 588
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od Banana » úte led 14, 2020 11:49

COUPE RUBI píše:
úte led 07, 2020 20:50
motor produkuje jen velmi málo odpadního tepla a zahřeje se až po delší době, nebo také nemusí v zimě provozní teploty dosáhnout vůbec.
To jsou nebezpecne lzi, je smutne, jak se tady kopiruji pseudo moudra.
Mam tento motor cca 3 roky, najeto kolem 50 tisíc, prevazne kratke trasy po meste v 80 procentech pripadu a motor netrpi ani jednim z uvedenych nesvaru. A zahreje se opravdu hodne rychle, po několik km na provozni teplotu i v mrazech! O tom, ze by se nezahral vůbec, o tom nemůže byt vůbec rec. Proc tady porad dokola pisete ty nesmysle?
Mozna to byl problem prvních generaci motoru ale rozhodne ne ten poslední motor? Mate vůbec ten motor, jezdite s nim?
Ja bych se spis obaval toho noveho 1.3Tce, protože nez ho specialisti odladi, muze to byl taky mnoho let, ne všechno se da podchytit hned napoprvé.
Ale 1.2 v poslední verzi je vazne dobry motor.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

COUPE RUBI
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: úte bře 06, 2018 22:39

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od COUPE RUBI » úte led 14, 2020 12:45

Asi to směruješ na mě kolego... nicméně mám již třetím rokem grancoupe s motorem 1.2 tce 130 a jezdím s nim v týdnu do práce cca. 3 km tam a zpět pouze město a opravdu se to nezahřeje mám také zimní masku kdy je to podstatně lepší nežli bez...
Řekl bych že tak krátká trasa bude problém pro každé auto ale předmět tohoto vlákna je jiný ...
Nikdo neříká ze ten motor je špatný !

rk69
Advanced member
Příspěvky: 379
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od rk69 » úte led 14, 2020 13:13

kadliiik píše:
úte led 14, 2020 11:15
Má rekuperaci a inteligentní dobíjení, to znamená, že baterka se nikdy neudržuje maximálně nabitá, možná tak po 10 km z kopce, kdy člověk pořád brzdí. Díky tomu je tam ale odpovídající typ akumulátoru, který si s tím poradí.
Jazdím denne 2x110 km a schválne som si zobral merač napätia aby som sledoval hodnoty nabíjania.Ráno má auto pravidelne pod 12V,čo by inak znamenalo,že je už po smrti...V závislosti od vonkajšej teploty potom buď nabíja iba pri brzdení motorom,keď je vonku viac ako cca 2 st.Keď je vonku zima tak dobíja aj za normálnej jazdy kľudne aj 1,5 hod v kuse hodnota napätia je vtedy 14,3 V,pribrzdení motorom potom 14,7 V.Auto má 2,5 roka najazdené 88000 km a zatiaľ štartuje...:)
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,345000 km

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 425
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od kadliiik » úte led 14, 2020 13:55

Banana píše:
úte led 14, 2020 11:49
COUPE RUBI píše:
úte led 07, 2020 20:50
motor produkuje jen velmi málo odpadního tepla a zahřeje se až po delší době, nebo také nemusí v zimě provozní teploty dosáhnout vůbec.
To jsou nebezpecne lzi, je smutne, jak se tady kopiruji pseudo moudra.
Mam tento motor cca 3 roky, najeto kolem 50 tisíc, prevazne kratke trasy po meste v 80 procentech pripadu a motor netrpi ani jednim z uvedenych nesvaru. A zahreje se opravdu hodne rychle, po několik km na provozni teplotu i v mrazech! O tom, ze by se nezahral vůbec, o tom nemůže byt vůbec rec. Proc tady porad dokola pisete ty nesmysle?
Mozna to byl problem prvních generaci motoru ale rozhodne ne ten poslední motor? Mate vůbec ten motor, jezdite s nim?
Ja bych se spis obaval toho noveho 1.3Tce, protože nez ho specialisti odladi, muze to byl taky mnoho let, ne všechno se da podchytit hned napoprvé.
Ale 1.2 v poslední verzi je vazne dobry motor.
Koukni do Megana III, kde se teď jeden kolega ptá, jestli má dat 1,2 TCe do servisu na výměnu, ikdyž s ním nic nemá. Jen se mu zdá, že má benzín v oleji, ikdyž podle přiložených fotek to má přesně na rysce :-D :-D
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 425
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od kadliiik » úte led 14, 2020 14:00

rk69 píše:
úte led 14, 2020 13:13
kadliiik píše:
úte led 14, 2020 11:15
Má rekuperaci a inteligentní dobíjení, to znamená, že baterka se nikdy neudržuje maximálně nabitá, možná tak po 10 km z kopce, kdy člověk pořád brzdí. Díky tomu je tam ale odpovídající typ akumulátoru, který si s tím poradí.
Jazdím denne 2x110 km a schválne som si zobral merač napätia aby som sledoval hodnoty nabíjania.Ráno má auto pravidelne pod 12V,čo by inak znamenalo,že je už po smrti...V závislosti od vonkajšej teploty potom buď nabíja iba pri brzdení motorom,keď je vonku viac ako cca 2 st.Keď je vonku zima tak dobíja aj za normálnej jazdy kľudne aj 1,5 hod v kuse hodnota napätia je vtedy 14,3 V,pribrzdení motorom potom 14,7 V.Auto má 2,5 roka najazdené 88000 km a zatiaľ štartuje...:)
Nice! Díky za takový výzkum! Ta informace, že při nižší teplotě začíná nabíjet pořád je hodně zajímavá! A pěkně vysvětluje, proč tolik stoupne spotřeba, když klesnou teploty.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

p.rejdal
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte led 21, 2020 13:48

Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW

Příspěvek od p.rejdal » úte led 21, 2020 14:22

Sroty píše:
pon led 13, 2020 09:23
A zkoušel už někdo s tímto novým motorem jezdit pravidelně opravdu krátké trasy, jestli skutečně je tak výborný, jak se o něm tvrdí?
Zdravím, cca za dva týdny bych měl obdržet nového Megane IV 1.33 140. Bude se s ním jezdit v rámci města denně trasy cca 3 km (3x - 4x), pak nějaký meziměsto 1x za týden 25-50 km a pak 1x - 2x do měsíce dálnice 250 km. Takže většinu času spíš kratší trasy. Jsem zvědav, jak se na to bude tvářit motor. Až budu moci nějak objektivně zhodnotit, tak napíši.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti