Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Oldřich Horák
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř pro 31, 2003 12:12
Bydliště: Brno

Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od Oldřich Horák » úte led 06, 2004 10:00

Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
Olda

kneiflpe
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: pon bře 08, 2004 14:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od kneiflpe » úte bře 09, 2004 08:44

Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.[/quote]
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2813
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 23, 2005 22:05

takže 10klacků za vejfuk je málo :?: :!:

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 893
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od awe_cz » čtv úno 24, 2005 09:45

Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
myslet si to muzes :)

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1157
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » čtv úno 24, 2005 16:13

:D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2882
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte bře 01, 2005 10:27

Ivan Rous píše::D
Teď jsem se trochu rozesmál, když jsem si uvědomil, jak mají různí majitelé různých vozů posunuté normy "co je levné, co je drahé".

10 000,- za vejfuk je u mě polovina ceny auta (a spíš víc) - Proto jsem dal za celý výfuk (absolutně nezkorodovaný) 500,-. Vlastně mám ještě jeden komplet vejfuk na R25 v garáži - taky jak novej - a ten byl zadarmo (škoda, že za ten první jsem vyhodil 500,- :wink: )

Nic ve zlým...
S pozdravem Ivan
Jo jo Ivane...
Mě teď stál kompletní vejfuk 10000,-
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
keso
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát lis 19, 2004 10:34
Bydliště: Stupava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keso » úte bře 01, 2005 11:29

BTW, v tejto suvislosti ma napadla jedna otazka, aku farbu pouzit na vyfuk, resp. vyfukove potrubie ?
R25 TX - 2.2i ( J7T) R.V. 1987

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1157
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte bře 01, 2005 13:15

Z praxe vím o jediné - česká vypalovací stříbřenka, nebo nechat pozinkovat - ale stejně je to vše na nic. Pomůžou snad jen dobře udělaný nerezový trubky (tlumiče taky, ale leze to do peněz).

S pozdravem Ivan

Ladislav Mička
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: ned led 08, 2006 14:45
Bydliště: svycarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav Mička » sob úno 03, 2007 20:15

10000 za vejfuk je urcite fajn.Chlubit se tim ze je to pro nekoho vic nez pulka auta je sileny.Ja dal za opravu svetla, blinkru,lanka ke spojce a zadni brzd 13000kc a nelituju.Chci spolehlive auto.
R19 16V 99kw třídvéřáček r.1994

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od 100KUC » ned úno 04, 2007 03:58

kneiflpe píše:
Oldřich Horák píše:Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
k čemu katalyzátor? Bez něj to jede líp.
Hele Kneiflpe a seš si tím tak jistej? Co tě vede k názoru, že odstraněním katalyzátoru vozu pomůžeš? Mě by to strašně moc zajímalo... díky za poučení neznalého renaulťáka :lol: 8) Tedy myslím to tak abys mi vysvětlil to tvé "Bez něj to jede líp"

děkuji
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

daggereall
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: sob lis 27, 2004 14:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od daggereall » ned úno 04, 2007 20:25

zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
Megane classic 1.6e r.v. 98

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned úno 04, 2007 23:43

daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
s Bosalem mám bohužel podobné zkušenosti :(
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9678
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon úno 05, 2007 00:58

Pokud to neni jedine mozne reseni, Bosal nebrat. Mam stejnou zkusenost.
Kupoval jsem na Espace novy vyfuk komplet (asi za 11.000,- - nepamatuju se presne) a jeden z dilu byl Bosal, protoze jiny v tu chvili proste nebyl a ja potreboval jezdit. Za 1/2 roku mi ho v ramci zaruky u Vasendy vymenovali za Walker, protoze byly vysypane prepazky.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 748
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon úno 05, 2007 08:49

Na Espace Grand to bylo s výběrem výfuku vcelku jednoduchý. Originál Renault zadní díl je za 23000 Kč, Bosal je nedělá, nakonec jediný kdo je měl v katalogu byl ARVIN. Výhodou Arvinu, kromě dostupnosti a ceny je i to, že dlouhatánský zadní dvoutlumičový díl rozdělili na dva (prostřední tlumič mi jaksi odešel dřív, než ten zadní). Díl od Arvina je na konci rozšířený, stará roura se uprostřed přeřízne a rozšířený díl se nasadí na zbytek zadního dílu. Spojky i držáky jsou hodně masívní.
O životnosti těžko mluvit, mám ho tam teprv od podzimu.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv úno 15, 2007 17:59

daggereall píše:zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč?Pěkně podražily ceny,loni v zimě sem kupoval tenhle "komplet" včetně gumicek na zavěšení výfukové soustavy celkem za 3 500,taky to nic nevydrží :roll: Gumičky už sou zralý na výměnu,o stavu dílu nemluvim,sem na podzim opravoval na středním dílu vlnovec a dával nové spojení mezi katem a středním dílem.Do Bosalu už nejdu nikdy :evil:
Pěkně podražily ?
Mrkni se na datum původního příspěvku.
Já tefda nevim, že pořád votravuju s tím Walkerem (Viktor mi ho doporučil ;)), ale proti Bosalu je to nebe a dudy už jen na pohled. Už jsem psal, že "origo" Bosal s kosočtvercem stál v Renaultu přes dvacet tisíc a přitom mnohem lépe udělaný a patrně i v životnosti kvalitnější Walker je za pár kaček (vyjma toho katu).
Vymění si to kdejakej jouda, ale je to možná o tom pohodlí a jiném měřítku.....
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv úno 15, 2007 18:32

....p.s.
tedy abych nekecal, kat jsem neměnil, tam by mohla číhat zrada v podobě špatného přístupu atp.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Sidonius1
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát čer 20, 2008 08:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna výfuku a katalyzátoru (Megane rok 98)

Příspěvek od Sidonius1 » pát čer 20, 2008 09:18

Oldřich Horák píše:Občas vidím diskuzi zda měnit katalyzátor a za kolik. Nemám rád rady typu "dej tam trubku a na emisích dej nějaké kilko" a proto když se mi odporoučel výfuk uprostřed jízdy po městě a bohužel i katalyzátor (což zjistili v servisu, kde se to z něj jen sypalo), zastavil jsem v Brně v "Auto Rybníček" u BOBY centra, protože to bylo nejblíže. To bylo dopoledne kolem 10 hod a odpoledne jsem si po 15 hod již odfrčel. Vyměněné byly všechny díly - "Bosal" - zadní díl 2228 Kč, střední díl 2417 Kč, spona 264 Kč. U prvního dílu byl odříznut katalyzátor a vyměněný za neoriginál v ceně 3500 Kč. Práce mě přišla na 1220 Kč. Protože jsem si nechal udělat emise (zařídili u autorizovaného Renault Auto Pokorný na Lesné), celá výměna, včetně DPH, atd mě přišla na 10 470 Kč. :lol:
Tak si myslím, že výměna katalyzátoru nemusí být velkým finančním problémem.
Moje řeč. Katalizátor jsem sehnal taky universal od Bosal ale levněni. za 3000,-kč ale výfuk Bosal už jsem nechtěl. Už jsem ho měl a po roce a půl byl pryč. Našel jsem prima alternativu a zatím drží.Celo pohliníkovaný od bezva výfuky.cz. A jak čtu, vyšel mě asi o 180,-Kč levněji než tebe. zadní díl 2.000,- a střední 2.500,-Uvidím jak dlouho bude na autě ale už ho mám přes dva roky a drží téměř bez koroze.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy neautorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů