Ahoj,
Hledal jsem na tomto fóru a nevím jestli špatně ale bohužel jsem skoro nic o tomto autu nenašel. Asi je to hodně specifický vůz. Má ho zde někdo ? Chtěl bych se zeptat na servisní intervaly, jelikož přemýšlím o tomto vozu a byl jsme se podívat na jeden takový, bohužel mě odradila vibrace při volnoběhu.
Jsou zde nějaké specifické problémy na které bych se měl zaměřit? Je mi jasné že záleží vždy na předchozím majiteli.
Díky Pepa.
Megane II RS 225 2.0 T
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3714
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Megane II RS 225 2.0 T
No tyhle auta jsou určené na zběsilou jízdu, takže při kupování ojetého kousku je většina prostě uhoněných... navíc na českých rozbitých okreskách nebude podvozek snad nikdy úplně v pohodě. Je dobré na to myslet a vyčlenit si peníze na první investici do podvozkových skupin. Jestliže auto na volnoběh vibrovalo hledal bych chybu ve dvouhmotovém setrvačníku, který se do určitých 2.0T montoval. Zda-li ho má i RS nevím. Bývá to krutý výdaj (do 30 000Kč). Pokud dvouhmoťák nemá, pak můžou být vymlácené silentbloky motoru nebo dost možná problém se vstřikováním benzínu (nepravidelný chod motoru).
Espace V Initiale Paris, 1.6dCi 118kW, 6EDC, 2015, 120 000km
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III Coupe Initiale Paris, 3.0dCi 177kW, 6AT, 2012, 130 000km
Dále doma:
Koleos II Initiale Paris, 1.3TCe 116kW, 7EDC, 2021, 76 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 110 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW, 6AT, 2011, 340 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 30 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Megane II RS 225 2.0 T
Je to potvora, která rve v zatáčkách volant z ruky.To auto má tak brutální sílu, že je pro běžného řidiče naprosto nevhodné.
Nikdo, kdo si to koupí,s tím nejezdí jak beránek.
Skvělý vůz, pryčna, neníkamarád, je to bojovník !!!
Díly odcházejí úměrně zacházení - spojka max 80 tis, někdy vezme s sebou i dvouhmoáťk.
Nápravy standard...
Pod vibrací bych hledal problém ve válci/ vstřikování, ventily...
wecka
Nikdo, kdo si to koupí,s tím nejezdí jak beránek.
Skvělý vůz, pryčna, neníkamarád, je to bojovník !!!
Díly odcházejí úměrně zacházení - spojka max 80 tis, někdy vezme s sebou i dvouhmoáťk.
Nápravy standard...
Pod vibrací bych hledal problém ve válci/ vstřikování, ventily...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Re: Megane II RS 225 2.0 T
A po par navstevach Slovakiaringu vymena kotucov, platniciek a pneu
Kolega ho mal, teraz ma novy Megane RS. S tym povodnym nemal nejake technicke problemy, ale po predaji (po 2-3 rokoch) sa nieco pokafralo....tusim snimac plynoveho pedala alebo take daco. Servisny interval na vymenu oleja a filtra bol myslim kazdych 20tkm alebo kazde 2 roky. Kazdych 40tkm vzduch filter a sviecky. V zasade ako klasicky MII benzin. Osobne ked uz chcem auto na santenie na okruhoch, urcite by som pozeral po MIII RS. Ten samosvor nema chybu, a auto je o kusok komfortnejsie na jazdu v meste. Ked tomu uvalil na 2-jke, az mi vtlacalo oci do jamiek
A do zakrut si to priam pyta este pridavat plyn, a to bez pistania pneu alebo zasahu elektroniky. Bohuzial v MeganeII Sport som toho moc nenasedel, ale MIII RS je jasne lepsi, sedadla Recaro su super, je tam RS monitor a auto vyzera lepsie. MII Sport sa dizajnovo viac podobal na bezny MII. Ako uz chlapci napisali, tieto Sport auta su namahane a trpia vsetky casti. S tym ale treba ratat a investicie su potom tomu adekvatne. Spotreba v meste 10,5. Ale ani MIII RS nie je bez chyby - v zaruke napr. samovolne natacanie xenonov, zatekanie do kufra, vrzganie uchytov stabilizacnej tyce.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Megane II RS 225 2.0 T
Koupil bych si RenaultSport Mégane II F1 Team R26
Má Recara, samosvor taky...ačkoliv se mi ta generace dříve nelíbila, tak nyní musím říct že Megane II vypadá jak francouzský vůz...narozdíl od Megane III
Rozhodně bych nekupoval RenaultSport Mégane po českém majiteli, po českých silnicích...poohlížel bych se na západě...lépe být v Česku prvním majitelem, ať si to rozhrkáš, rozvrzáš a postupně rozesereš celé sám, na těch našich asijských tankodromech
Mít ho v jaune sirius by byla fantazie...
Má Recara, samosvor taky...ačkoliv se mi ta generace dříve nelíbila, tak nyní musím říct že Megane II vypadá jak francouzský vůz...narozdíl od Megane III
Rozhodně bych nekupoval RenaultSport Mégane po českém majiteli, po českých silnicích...poohlížel bych se na západě...lépe být v Česku prvním majitelem, ať si to rozhrkáš, rozvrzáš a postupně rozesereš celé sám, na těch našich asijských tankodromech
Mít ho v jaune sirius by byla fantazie...
Re: Megane II RS 225 2.0 T
Trojka je výrazně pohodlnější - dá se v ní normálně jezdit na rozdíl od MII sport - pryčna, peklo.
Samosvor je taky paráda....
Samosvor je taky paráda....
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti