NEFUNKČNÍ PALUBNÍ POČÍTAČ na RENAULT 19

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11531
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned lis 07, 2004 19:23

Paměti ROM (Read Only Memory)
Paměti ROM jsou paměti, které jsou určeny pouze pro čtení informací. Informace jsou do těchto pamětí pevně zapsány při jejich výrobě a potom již není možné žádným způsobem jejich obsah změnit. :kc:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raven » pon lis 08, 2004 08:50

Šamša píše:Paměti ROM (Read Only Memory)
Paměti ROM jsou paměti, které jsou určeny pouze pro čtení informací. Informace jsou do těchto pamětí pevně zapsány při jejich výrobě a potom již není možné žádným způsobem jejich obsah změnit. :kc:
Aha, tak jsem se nemylil. To samozrejme vim, jen me nebyly jasne souvislosti s oxidaci a mazani, nebot nevim jak bych ROMku smazal :-)
Myslel jsem, ze je to nejaka specielni autarska terminologie.
Rada lidi se tu plete do elektroniky a netusi o cem je rec. Pokud ten pocitac dela to co dela tak me skutecne napada jen to, ze je problem v cidlech (mereni rychlosti a prutok paliva). Zaoxidovana ROM ci vnejsi napajeni .... :-)

Raven

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2065
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon lis 08, 2004 09:20

To Vám opravdu nedošlo? Honza přece psal o chvílích, kdy se čidla ozývají....snad jsem nebyl na jiném topicu.... :
všechny znaky na displeji blikaj i při vyndaným klíčku , ukazuje mi to stav paliva v nádrži; pak to chce asi ukazovat ujetý km, ale nepočítá je to - jen 00km a počítá mi to okamžitou spotřebu, a to i přesto, že právě jedu na LPG Nejdřív jsem tomu číslu vůbec nevěnoval pozornost, ale teď si všímám, že se údaj mění v závislosti na sešlápnutým plynu. Při volnoběhu to ukazuje 2-3L, při prošlápnutí na místě to vyleze až na asi 15L, při jízdě na asi 2000ot. to ukazuje 8-10L, při delší akceleraci na trojku se mi to včera vyšplhalo na 41L , běžně mi to ale ukazuje těch 12-14L, za což v reálu jezdím. Tedy jakoby to nebylo závislý na průtoku paliva kterýho , ale na podtlaku v sání, něco jako ekonoměr, ručička v zeleným a červeným poli - něco takovýho jsem měl v XR2 a viděl jsem to u Fiatů. Kupodivu si ale myslím, že mi to ukazuje relativně velmi přesně
A o zaoxidované ROM tam řeč nebyla, byla tam řeč o baterii, napájející ROM... Nebudu se k tomu vracet....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 803
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » pon lis 08, 2004 10:49

Čeněk Urbanec píše:Nejdřív jsem tomu číslu vůbec nevěnoval pozornost, ale teď si všímám, že se údaj mění v závislosti na sešlápnutým plynu. Při volnoběhu to ukazuje 2-3L, při prošlápnutí na místě to vyleze až na asi 15L, při jízdě na asi 2000ot. to ukazuje 8-10L, při delší akceleraci na trojku se mi to včera vyšplhalo na 41L , běžně mi to ale ukazuje těch 12-14L, za což v reálu jezdím. Tedy jakoby to nebylo závislý na průtoku paliva kterýho , ale na podtlaku v sání, něco jako ekonoměr, ručička v zeleným a červeným poli - něco takovýho jsem měl v XR2 a viděl jsem to u Fiatů. Kupodivu si ale myslím, že mi to ukazuje relativně velmi přesně
jj, stejne to maji delany BMW ...

pass
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: pon črc 05, 2004 17:16
Bydliště: HK

Příspěvek od pass » pon lis 08, 2004 12:22

Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raven » úte lis 09, 2004 07:09

pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi :-))

Raven

Uživatelský avatar
Lanex
Člen RCČR
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 01, 2004 14:01
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lanex » úte lis 09, 2004 11:43

Mě se to s tou ROMkou nezdá. Vlastně i pochybuju že tam nějaká je (jako samostatný šváb). Podle mě tam je jeden jednočip, a v tom je vše. A pokud ten by měl jakékoliv potíže s napájením, ani by se nerozeběhl...

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raven » úte lis 09, 2004 12:47

Lanex píše:Mě se to s tou ROMkou nezdá. Vlastně i pochybuju že tam nějaká je (jako samostatný šváb). Podle mě tam je jeden jednočip, a v tom je vše. A pokud ten by měl jakékoliv potíže s napájením, ani by se nerozeběhl...
Jsem rad, ze jsem nezustal se svym pohledem na PC sam. Takto jednoduchy PC se obvykle resi nejakym PICem, zadne vyfikundace. :wink:

Raven

pass
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: pon črc 05, 2004 17:16
Bydliště: HK

Příspěvek od pass » úte lis 09, 2004 14:27

Raven píše:
pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi :-))

Raven
Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"

Uživatelský avatar
Lanex
Člen RCČR
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 01, 2004 14:01
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lanex » úte lis 09, 2004 15:13

pass píše:
Raven píše:
pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi :-))

Raven
Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
Takže tady vlastně mluvíte o chybě čtení, a zamotalo se vám do toho mazání ROMek zkratem, oxidací, výbuchy, požárem, gumou, živelnou pohromou a podobně. :D

Raven
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: pon led 12, 2004 18:05
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raven » úte lis 09, 2004 22:57

pass píše:
Raven píše:
pass píše:Samozřejmě jsem měl na mysli mazání jako zkratování v důsledku oxidace. Vada se projeví po stlačení ovl. tlačítka, tak proč hledat chybu v čidlech?
Mazani ROMky zkratem a oxidaci, co se clovek jeste nedozvi :-))

Raven
Asi seš natvrdlej, tak ještě jednou: ne mazání ale ZKRATOVÁNÍ to potom může házet chybu.
Nebo nejsi netvrdlej, ale máš potřebu ukázat jak moc si chytrej.
Tady to zacina bejt zajimave jako na "autohifi: :D
Zkusil bych tam dat kapacitor, treba to pomuze!!

Raven

pass
Junior member
Příspěvky: 133
Registrován: pon črc 05, 2004 17:16
Bydliště: HK

Příspěvek od pass » stř lis 10, 2004 00:32

Muhehe zásobní kondenzátor v tom to je. A možná se nějaký SUNUS LIVE v šuplíku najde.
**Mazda 626 2.0i GLE**
Skype "passthank"

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte pro 14, 2004 22:46

Mám další poznatek, byť nicneřešící. Už jsem psal o tom, že když mám počítač v 7mi-funkčním režimu (a v mým případě jen nádrž+teplota, jinak ty pomlčky), tak se do 3-funkčního/zpočátkuvždyblikajícího režimu (a v tomto případě nádrž+spotřeba*) dostanu jen po odpojení baterky přes noc. Ale přišel jsem na to, že když vytáhnu a hned zasunu pojistku od toho displeje+vnitřního osvětlení a kdejávímčehoještě, tak jsem tam hned. Na 7 funkcí tím nulovátkem pak kdykoliv.

*A teď ještě k tý "spotřebě" - v manuálu jsem se o tom "blikajícím/3-funkčním" režimu dočetl a je to popsáno jako nějaká chyba, ovšem ještě jsem si to nepřeložil a nezdá se mi, že by tam bylo popsaný řešení. To, co mi to ukazuje, čili např. 3 L na volnoběh, 12 L při jízdě po rovince na 3.tis.ot. a třeba 45 L těsně před přeřazením z 2ky na 3ku :oops: a vypadá to jako reálná spotřeba, to je popsáno jako počet nějakejch impulzů (že by jak pracují/mají pracovat vstřiky?)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2065
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » úte pro 14, 2004 23:04

Jan Kalina píše:Mám další poznatek, byť nicneřešící. Už jsem psal o tom, že když mám počítač v 7mi-funkčním režimu (a v mým případě jen nádrž+teplota, jinak ty pomlčky), tak se do 3-funkčního/zpočátkuvždyblikajícího režimu (a v tomto případě nádrž+spotřeba*) dostanu jen po odpojení baterky přes noc. Ale přišel jsem na to, že když vytáhnu a hned zasunu pojistku od toho displeje+vnitřního osvětlení a kdejávímčehoještě, tak jsem tam hned. Na 7 funkcí tím nulovátkem pak kdykoliv.

*A teď ještě k tý "spotřebě" - v manuálu jsem se o tom "blikajícím/3-funkčním" režimu dočetl a je to popsáno jako nějaká chyba, ovšem ještě jsem si to nepřeložil a nezdá se mi, že by tam bylo popsaný řešení. To, co mi to ukazuje, čili např. 3 L na volnoběh, 12 L při jízdě po rovince na 3.tis.ot. a třeba 45 L těsně před přeřazením z 2ky na 3ku :oops: a vypadá to jako reálná spotřeba, to je popsáno jako počet nějakejch impulzů (že by jak pracují/mají pracovat vstřiky?)
Může to být v závislosti na množství potřebného vzduchu - úhel otevření škrtící klapky, k tomu teplota vzduchu, otáčky....A tohle převede na kmitočet, kterým se otevírá vstřikování.....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Mirek-Vsetín
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek-Vsetín » pát pro 17, 2004 23:19

Ted můj poznatek.Palubní počítač mám plně funkční.Ty pomlčky se mi tam ukáží jen,když mám volnoběh(je to napojeno i na snímač otáček).Hledal bych teda i chybu v tom čidlu otáček!(Proto asi ty pomlčky)Tady je schéma:
Obrázek


1-baterie
2-spínač zapalování
105-snímač rychlosti
79-snímač teploty(Ve zpětném zrcátku)
104-autom.spínač
106-snímač otáček
40-přístrojová deska
118-snímač stavu paliva

k hodinám do 7/C4-napětí na posvětlení displeje
ke vstřikování paliva-Vede do řídící jednotky vstřikování na pin č.3

(Mělo by to být na R21 i na R19.


Mirek
Mirek

Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2

Uživatelský avatar
Mirek-Vsetín
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek-Vsetín » pon led 10, 2005 21:03

Tak jsem zjistil,že ten pal.počítač má svůj diagnostický mód,proto si stáhnětě PDF soubor.Je tam věškeré info k pal.počítačům k typům vozidla X53X,X48X,X29X,X40X.(já mám L48R)


http://walek.wz.cz/renault/pocitac/pocitac.pdf

Jsou tam i návody,jak otestovat různé snímače od pal.počítače, prostě úplně vše! :D

:D (jedinná vada na kráse-only english language) :D

Ahoj... :wink:
Naposledy upravil(a) Mirek-Vsetín dne ned led 30, 2005 12:22, celkem upraveno 2 x.
Mirek

Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2

Uživatelský avatar
Adio
Junior member
Příspěvky: 130
Registrován: pon led 10, 2005 18:08
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adio » pát led 28, 2005 16:04

jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L

byl bych rád kdyby to fachalo :cry:
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW
Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát led 28, 2005 18:09

Adio píše:jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L
byl bych rád kdyby to fachalo :cry:
Člověče, tak to vypadá, že když to nějakej matlák bastlil, moc tomu nedal :evil: Odklop zadní sedačku nebo koberec v kufru tak, aby ses dostal na díru k plováku nádrže a mrkni na to, kolik kabelů Ti vede do konektoru na tom plováku. Jestli 4, je problém někde v plováku nebo na cestě. Jestli 3, chodit Ti to nebude - někdo neprohodil plovák (a taky kabeláž :? ).
Čidlo na vnější teplotu bys měl najít v některým z vnějších zrcátek, ale troufnu si podle toho, cos už o tom napsal, říct, že ho tam bohužel už taky nenajdeš :(
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Adio
Junior member
Příspěvky: 130
Registrován: pon led 10, 2005 18:08
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adio » sob led 29, 2005 09:40

no tak taky se toho bojim, kurňa to mě štve, ten počítač by se hodil!!!
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW
Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2065
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » sob led 29, 2005 10:06

Adio píše:no tak taky se toho bojim, kurňa to mě štve, ten počítač by se hodil!!!
No, nevím, jestli Vám to Honza řekl naplno.... Ty číslované Renaulty jsou vzhledem k věku, vybaveny nadstandardně, jenže počítač, a to je to, co Vám Honza neřekl, je tvořen třemi řadami kuliček.... Vozy nad 1,5 litru pěti řadami kuliček a vozy s výbavou RX a vyšší, ebenovými kuličkami. A taková zvláštnost: Renault 25 Extraordinaire má v řadě kuliček jedenáct.... :wink:
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Adio
Junior member
Příspěvky: 130
Registrován: pon led 10, 2005 18:08
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adio » sob led 29, 2005 10:21

tak teď sem se byl podívat na ten plovák, a zjistil sem: 1) mel sem prasklou hadičku tam jak se nasazuje na ten náhubek a měl sem tam docela mokro od benzínu, to by být nemělo ne? mohlo by to mít za následek spotřebu 15l/100km?

2) mam tam kabelů do toho plováku 5, ale když sem odpojil ten konektor tak tam jsou jen 3 kontakty
Renault 11 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]Turbo[/color] 77KW
Renault 5 1.6 [color=red:78d6a9fcfa]GTD[/color] 40KW
Renault Thalia 1.4 [color=red:78d6a9fcfa]16V[/color] 72KW
Vmax 210km/h@6500ot/min
[img]http://sweb.cz/p.u.l.i/p.JPG[/img]

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob led 29, 2005 20:58

Čeňku, neplaš ho.. :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Mirek-Vsetín
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek-Vsetín » ned led 30, 2005 12:18

Adio píše:jdu se připojit s problémem, taky tam mam jen čárky, a teplotu mi to ukazuje 50° a palivo v nádrži 97, někdy 99L

byl bych rád kdyby to fachalo :cry:
Znovu to tu píšu, stáhni si

http://walek.wz.cz/renault/pocitac/pocitac.pdf

A nechej si to přeložit,pokud neumíš aspoň trochu anglicky.

Jsou tam postupy při opravě pal počítačů,montovaných do všech Renaultů.
Je tam vše!I jak dostat ten počítač do diagnostického módu.

Vše na co se ptaš,tu už bylo řešeno!Podívej se na starší příspěvky v této části fóra.
Mirek

Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 5887
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned led 30, 2005 12:50

Mirku, Adio má bohužel ještě k tomu ale ten problém, že nemá originální kastli a při "přestavbě" se někomu nechtělo asi předělávat úplně všechno :? A pokud není systém kompletní, fungovat nebude :(
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

psena
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: ned říj 17, 2004 19:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od psena » ned led 30, 2005 22:52

zrovna pred par dny jsem si nechal dat plnej komp do BMW, mel jsem tam chudsi verzi s venkovni teplotou a casem datumem...
Kdyz jsem se poprve rozjel tak mi fungovalo vse krome prumerne spotreby, tak jsem si na netu nasel navod jak pracovat s BC a jake jsou jeho skryte funkce.
V prvni rade jsem musel odemknout z vyroby zamknuty BC a potom navolit jeden z testu, ve kterem se upravuje korekcni cslo k vypocitavani prumerne spotreby.
melo tam byt defaultne 1000 a ja jsem tam mel 0000.Po te co jsem to zmenil, tak BC bezi bez problemu.
Jinak, odemcenim BC jsem zjiskal oproti klasickym 10 funkcim, dalisich asi 5, napr hodnota dobijeni anternatoru, spotreba L/hod, Ampermetr atd...
Jinak u vas to vypada spis na nejake cidlo, ale kazdopadne bych zkusil zalovit i do Software.
R5 GTE 1,8 70KW RV 90
BMW M5 3,6

Odpovědět

Zpět na „Renault 19“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů