Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
parischr
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 10, 2010 22:20

Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od parischr » pon říj 15, 2012 18:28

Dobrý den ,

chtěl bych se zeptat zda je možné ( a hlavně jak ) , že po výměně palivového filtru u motoru 1,5 dci u Renault Kangoo 2007 odešly všechny 4 vstřiky. Mechanik filtr vyměnil a poté nastartoval (jen upozorňuju, že soustavu neodvzdušnil - a protože nejsem automechanik tak ani nevím jestli je toto u tohoto motoru možné) . Motor pak po nastartování cca 1 minutu běžel a pak zhasl. Auto už nenastartovalo a diagnostika ukázala na zničené vstřiky. Je totot vina automechanika, který měnil filtr ?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17560
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od Zefek » úte říj 16, 2012 12:09

Diagnostika zničené vstřiky neukáže! Krom čtení chyb to chce v tomto případě víc sledovat hodnoty. Záleží na typu motoru, ale je dost možné, že ve filtru není palivo. Filtr by se měl před prvním nastartováním po výměně naplnit palivem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

parischr
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 10, 2010 22:20

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od parischr » úte říj 16, 2012 17:48

Dobrý den ,

samozřejmě máte pravdu . Diagnostika údajně "vyplivla", že střiky nejsou otevřít . Ty pak byly údajně rozebrány a byly v nich vidět špony z palivového čerpadla. TO vše se samozřejmě stalo potom co byl vyměněný a jen částečně zalitý palivový filtr. K žádnému odvzdušnění systému nedošlo. U této fáze "opravy" jsem stál osobně. U diagnostiky a výměne vstřiků nikoliv. Protože mi přijde divné ,aby po výměně palivového filtru nefungovaly všechny vstřiky, ptám se na této diskuzi. Já osobně automechanik nejsem jen hledám objektivní názor. Přijde mi divné, že když si jdu nechat do servisu vyměnit palivový filtr za cca 1000,- kč,tak jsem měsíc bez auta a servis po mě chce cca 13000,- za vyměněné starší vstřiky.

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 572
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od flighttom » čtv říj 18, 2012 22:00

za ojeté vstřiky to je dost peněz ale pokud nalezli piliny z čerpadla tak to musí být zničené také...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

parischr
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 10, 2010 22:20

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od parischr » čtv říj 18, 2012 22:21

jen dopřesním ...těch 13000,- kč je za odvoz auta na přívěsu cca 15 km ...zjištování závady automechaniky bez diagnostiky...za diagnostiku ...a pak za výměnu za ojeté vstřiky a upozornění na to,že se možná něco dějě s čerpadlem .... prostě jsme v čechách a "profík" takto odvádí svou práci :-( ....

samot-r
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: stř říj 29, 2008 10:15

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od samot-r » pon lis 26, 2012 13:07

mě také po cca 130tis odešly vstřiky, repase za 4*4tis bez dph,
mechanik mě upozornil, že pokud budu mít v palivu( to jsem měl, bohužel) kovové piliny, tak můžu očekávat i poruchu čerpadla,
nicméně, od opravy najeto cca 10tis, a zatím ok, motor se zklidnil hlavně na volnoběh, klesla i spotřeba,
tom
R. K. 1,5dci, rv 2003. najeto cca145 tis
Obrázek

Uživatelský avatar
gumicky.eu
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: stř úno 20, 2008 09:51
Bydliště: Lešná-Příluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od gumicky.eu » sob črc 14, 2018 09:30

Zkušenosti s výměnou palivového filtru. :-) Měním na Kangoo 1.5 dCi 50kW r.v. 2010 pravidelně každých 40 tis. km a máme najeto 330tis. km a žádný problém. Rozhodně filtr nikdy nezalívám naftou. Namontuju na sucho, nastaruju a při lehce zvýšených otáčkách čekám. Pochopitelně auto chcípne a po dalším nastartování už jede normálně. Nafta se sama natáhne. Jinak u tohoto typu auta je balonek, takže je možné naftu do filtru natlačit. Kolega kdysi měnil filtry na Iveco Daily a pokaždé odešly vstřiky a měnilo se i potrubí a zjištěná závada? Špony! Jenže on dělal tu chybu, že přeléval naftu ze starého filtru do nového, aby se auto nezavzdušnilo. :-) Auto si to zvládne odvzdušnit samo.
Pneuservis
Prodej použitých i nových pneumatik a disků
Půjčovna dodávek

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 4307
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Zničené vstřiky po výměně palivového filtru

Příspěvek od kotasekh » úte srp 07, 2018 11:16

Tak pokud nekdo preleva naftu ze stareho filtru do noveho, tak se nemuze divit ;).
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 305 000km

Odpovědět

Zpět na „Renault Kangoo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti