Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Štrbik Branislav
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 10, 2010 22:51
Bydliště: TRSTENA

Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Štrbik Branislav » ned kvě 15, 2011 20:59

Objavil sa mi problem s motorom pri nizkych otacka zacalo s ním trhat, obcas,ale potom som absolvoval dlhšiu cestu a stalo sa mi že na dialnicy pri pedbiehaní mi PC v aute zapípal, a na palub. dosk. sa objavila červena kontrolka "STOP", dalej ked som to sledoval tak sa mi to zopakovalo vždy ked som radil z 3 na 4 alebo 4 na 5 no jednoducho ked som motor vytačal do vysokych otačok. PROSíM O RADU

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 7987
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Rado77 » ned kvě 15, 2011 22:18

EGR?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

neshoda
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: úte bře 03, 2009 18:58
Bydliště: BB SR

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od neshoda » pon kvě 16, 2011 11:01

regulačný ventil na palivovom čerpadle
Clio II 1.2 1998; teraz Megane Grandtour II 2004 1,5 dCi 60kW,
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=2440

marius_megane2
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: pát dub 03, 2009 11:55

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od marius_megane2 » pon kvě 16, 2011 17:22

Vstrekovace. vyskusaj prepady na vstrekoch a podla toho posudis ci su v poriadku alebo nie. Mne robilo toto iste, ale nastastie STOP mi nesvitilo, odisli mi 2 vstreky. skus tie prepady...
chcelo by to aj napojit na diagnostiku a zistit ci EGR pracuje spravne.

Štrbik Branislav
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 10, 2010 22:51
Bydliště: TRSTENA

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Štrbik Branislav » pon kvě 16, 2011 21:28

marius_megane2 píše:Vstrekovace. vyskusaj prepady na vstrekoch a podla toho posudis ci su v poriadku alebo nie. Mne robilo toto iste, ale nastastie STOP mi nesvitilo, odisli mi 2 vstreky. skus tie prepady...
chcelo by to aj napojit na diagnostiku a zistit ci EGR pracuje spravne.
Tak ,mal si pravdu odišiel mi jeden vstrek aspon tak sa to javí,ale teraz kde ho zohnat.

klifton007
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: ned lis 01, 2009 19:48
Bydliště: Piešťany

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od klifton007 » úte kvě 17, 2011 19:16

1. ake maš vstrekovače? predpokladam, že cely systém máš delphi.......
2. koľko to ma najazdených km?
3. ak máš delphi tak sa máš na čo tešiť, lebo to hnusne čerpadlo je nekvalitne a pri 160 až 200 tis. km je potrebne ho repasovat ,lebo ma nekvalitny vnutorny materiál a postupne ako sa tie súčiastky o seba tru tak vyrábaju piliny a tie ti zapchaju trysky a narobia bordel v celej palivovej sustave, ja som to už menil minuly rok v septembri , odporučam vymeniť všetky trysky a urobiť repas čerpadla , lebo nemá zmysle meniť jednu trysku , možno sa budeš chviľu tešiť ak vymeníš iba jednu ale dlho určite nie
4. a teraz k cenám : repas čerpadla 270 eur , vymena ventila na tryske 90 eur....netreba meniť celu trysku pokiaľ maš elektrickú časť v poriadku
a čo sa týka práce tak to som si robil všetko sám ( demontáž a spätna montáž čerpadla, trysiek, rozvodov a s tým veci suvisiace)
samozrejme nezabudnť na vyčistenie celeho palivoveho systému vrátane nadrže, a samozrejme nový palivovy filter
R-Megane Grandtour 1,5 dci Expresion Luxe, 63 kW, r.v. 7/2006

Štrbik Branislav
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 10, 2010 22:51
Bydliště: TRSTENA

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Štrbik Branislav » stř kvě 25, 2011 21:32

Takže moj problem pretrvava a bol som na niekolkych PC a na tom poslednom čo mal nejaky lajk sme zistili že na 1. vstreku je slaby tlak a pri štartovaní a to mi chytá na 14 krat sa postupne zvyšuje až kým nedosiahne max. a potom naštartuje. Dá sa na tom niečo vymysliet?

klifton007
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: ned lis 01, 2009 19:48
Bydliště: Piešťany

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od klifton007 » čtv kvě 26, 2011 11:19

takisto ako popisuješ štartovanie som mal presne ten isty problém aj ja.............samozrejme , že sa dá s tým niečo robiť, presne ako som ti napisal, musiš repasovať čerpadlo a trysky ( predpokladám že máš vstrekovanie Delphi), nemá zmysel vymeniť iba jednu trysku ....pozri na tuto stranku: www.dieselplus.sk alebo si zavolaj na toto číslo 037 652 28 54 je to firma v Nitre, ktorá opravuje tieto čerpadla a trysky.....dá sa s nimi dohodnuť aj bez papiera a budeš to mat lacnejšie ,
pokiaľ budeš vyberať trysky, tak si presne poznač z ktorého valca si ktoru trysku vybral , lebo každa tryska ma svoje číslo a to spárované s riadiacou jednotkou.....keby si to pomylil tak by si mal problem s naštartovaním......ak nebude vadná elektrika trysky tak ti vymenia iba samotný ventil , v prípade že by ti dávali aj elektronicku časť trysky novú , tak musiš číslo na tryske cez diagnostiku nahrať do RJ, ......ak by si mal nejaku otázku kľudne mi zavolaj na 0908 711709
R-Megane Grandtour 1,5 dci Expresion Luxe, 63 kW, r.v. 7/2006

Štrbik Branislav
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 10, 2010 22:51
Bydliště: TRSTENA

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Štrbik Branislav » čtv kvě 26, 2011 21:34

klifton007 píše:takisto ako popisuješ štartovanie som mal presne ten isty problém aj ja.............samozrejme , že sa dá s tým niečo robiť, presne ako som ti napisal, musiš repasovať čerpadlo a trysky ( predpokladám že máš vstrekovanie Delphi), nemá zmysel vymeniť iba jednu trysku ....pozri na tuto stranku: http://www.dieselplus.sk alebo si zavolaj na toto číslo 037 652 28 54 je to firma v Nitre, ktorá opravuje tieto čerpadla a trysky.....dá sa s nimi dohodnuť aj bez papiera a budeš to mat lacnejšie ,
pokiaľ budeš vyberať trysky, tak si presne poznač z ktorého valca si ktoru trysku vybral , lebo každa tryska ma svoje číslo a to spárované s riadiacou jednotkou.....keby si to pomylil tak by si mal problem s naštartovaním......ak nebude vadná elektrika trysky tak ti vymenia iba samotný ventil , v prípade že by ti dávali aj elektronicku časť trysky novú , tak musiš číslo na tryske cez diagnostiku nahrať do RJ, ......ak by si mal nejaku otázku kľudne mi zavolaj na 0908 711709
Ak by si mi šepol kolko si mam nachystat na repas jednej trysky a +čerpadla? A dozvedel som sa dnes v servise ze repas čerpadla DELPHI sa nerobí.Zatial DAKUJEM

klifton007
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: ned lis 01, 2009 19:48
Bydliště: Piešťany

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od klifton007 » čtv kvě 26, 2011 22:29

vyššie som to pisal tie ceny
a čo to bol za servis??? pokial to bol renault tak samozrejme že ti to povedia, lebo chce aby si si kupil od nich nove čerpadlo ......kludne si zavolaj do tej nitry a uvidiš čo ti povedia
R-Megane Grandtour 1,5 dci Expresion Luxe, 63 kW, r.v. 7/2006

mhy
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 09, 2014 09:56

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od mhy » úte říj 13, 2015 20:24

Viem, ze toto je stara tema ale hadam niekto odpovie:

Megane II (2003) 1.5dCi 60kW

Chyba na PC "Check injection" ale STOP nesvieti, motor ide celkom OK, spotreba nestupla, akurat startuje az na 2 stlacenie tlacidla START/STOP.

Postup:
-2 zhavice v prdeli, vymenene vsetky 4 za nove Bosch, chyba cez diagnostiku vymazana (chyba podla diag na 3 a 4 valci, tam, kde boli zhavice v prdeli)
-2 dni vsetko OK, na treti pri startovani opat "Check injection"
-vymeneny palivovy filter, chyba opat zmazana (uz len 3 valec bol problem)
-2 dni zase vsetko OK, vratane startov, na treti opat "Check injection" a opat chyba na 3 valci

Usudzujem spravne, ze chybny bude vstrekovac na tretom valci (na tomto valci som mal totiz asi pred rokom problem s podlozkou, ktora prepustala tlak von - je mozne, ze sa vsetrekovac poskodil, kym sa na to prislo a teraz sa to prejavilo kompletne??) a ten treba vymenit/opravit?
Renault Megane II HB Phase I - r.v.2003
1.5dCi 60kW
Realna priemerna spotreba 4.5l/100km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17184
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od Zefek » úte říj 13, 2015 21:35

Chce to udělat diagnostiku. Pokud je dle diagnostiky chyba na 3. válci, chce to identifikovat, jaká chyba to vůbec je. Podle toho lze pak zvolit další postup. Vstřikovač se nepoškodí kvůli vadnému těsnění.
Renault Laguna 1.5 dci 2010 Hatchback
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

mhy
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 09, 2014 09:56

Re: Vstrekovače alebo trysky na 1.5dCi 74kW

Příspěvek od mhy » úte říj 13, 2015 21:47

Zabudol som povedat....motor startuje uplne OK, ked je uz zohriaty....avsak pri nizkych otackach ma divny zvuk, ako keby klepal (valec bezi na "prazdno" alebo cosi - nie som expert)...takisto, ked ho nastartujem za studena na ten druhy/treti pokus, tak po starte sa vyvali biely dym z vyfuku a motor vibruje na volnobehu alebo pri miernom pridani plynu, po chvili prestane vibrovat a aj dymit. Strasne divne mi je, ze po vymene zhavicov aj po vymene palivoveho filtra islo vsetko OK 2 dni v oboch pripadoch. Ziadne chyby, krasne starty, pekny zvuk motora.

Meni sa tym nieco (okrem toho, ze treba ist na diagnostiku)?
Renault Megane II HB Phase I - r.v.2003
1.5dCi 60kW
Realna priemerna spotreba 4.5l/100km

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti