Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
J.Bill
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: sob čer 30, 2007 00:19

Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od J.Bill » úte led 08, 2008 19:21

Zajímalo by mne,jak je to s tvrzením,že čerpadla systému Delphi jsou vyrobena z nekvalitních materiálů a v průběhu jejich používání u nich dochází ke zvýšenému opotřebovávání a tím zničení vstřikovačů kovovým prachem.Dále někdo psal,že u nových dieselových motorů Renault používá čerpadla Siemens.
Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit?Čeho se mám obávat u motoru 1.5dci/48kW k9k cca 120.000 km

Prosím znalé o vyjádření.Děkuji.JB.

jano.cizik
Advanced member
Příspěvky: 270
Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
Bydliště: Spišská Belá Slovensko

Příspěvek od jano.cizik » stř říj 08, 2008 10:11

pokial viem tak renault pouziva bosch
VW Golf CL 1,6 D 40kw r.v.1990
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » čtv říj 09, 2008 16:52

je to tak. sam jsem to tu popisoval. videl jsem video, kde byl zadek cerpadla vyroben ze skla. je to tripiste vyrobeno ze slitiny mosazi a asi cinu. stava se to pouze na volnobeh, a vetsinou se to projevi velmi brzo po ujeti prvnich deseti tisic kilometru. pozna se to sponama ve filtru a v nadrzi. system siemens se pouziva posledni asi dva roky, zvlaste kvuli jinemu typu vstriku, ktere dokazou vstriknout naftu az osmkrat na jedno zdvihnuti pistu. jinak renault pouziva snad vsechny dostupne vstrikovaci systemy jake pouzivaji toyota, citroen atd. je jich celkem asi osm, z toho tri typy bosch.

Uživatelský avatar
magorcondoria
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: pát led 22, 2010 23:28
Bydliště: Aussig

Příspěvek od magorcondoria » sob led 23, 2010 02:33

Ty válečky jsou ocelové.špony vypadají jako mosazné ,protože jsou zakalené tím ohřevem při otěru.

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 322
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

Příspěvek od Jaromír Novák » sob led 23, 2010 16:10

Ahoj u renault 1,5 dci se používá vstřikování Delphi ,je všeobecně známo,že vstřikování od tohoto výrobce je citlivé na kvalitu nafty .Ale eště sem se nesetkal, že by s tím byl u tohoto motoru problém jak se vstřikovací soustavou tak s turbem.Vím o autě které má s tímto motorem najeto přes 400 000 a pořád bez problémů funguje.
Jinak se požívá Siemens ,ale nevím u jakých motorů .
Co se týká nové laguny tak ta má komplet vstřikování od Bosh.
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000

spike7979
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: stř říj 14, 2009 15:25
Bydliště: Cadca, SK

Příspěvek od spike7979 » sob led 23, 2010 18:31

prve motory 1.5 dci maju delphi pumpy, trysky,
problemom je nekvalitna pumpa/cerpadlo ktore casom pusta drobne piliny, ktore upchaju trysky, mam s tym osobne skusenosty.
neskorsie verzie uz su kvalitnejsie,

stlada
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 26, 2012 17:20

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od stlada » ned bře 18, 2012 20:49

ahoj mám problém že mi auto cuká jako blázen a vstřiky jsem nechal udělat a zase to dělá,asi to čerpadlo a ty piliny v nádrži!nevíte někdo co mě všechno čeká?a jinak je to 1.9 dci najeto asi 232 tis megan 2 2003

Bíba
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř črc 22, 2009 11:35
Bydliště: Severní Čechy

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od Bíba » sob led 12, 2013 09:50

Zdar,odešlo mi čerpadlo total,nejde ani repas je tento typ DEL9042A070A náhrada za čerpadlo stávající???Sceni II 1,5 dci 74 kW.Díky za odpověď.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní

Bíba
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř črc 22, 2009 11:35
Bydliště: Severní Čechy

Zaměnitelnost Vysokotlakého čerpadla Scenic II

Příspěvek od Bíba » sob led 12, 2013 09:53

Zdar,odešlo mi čerpadlo total,nejde ani repas je tento typ DEL9042A070A náhrada za čerpadlo stávající???Sceni II 1,5 dci 74 kW.Díky za odpověď.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní

Bíba
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř črc 22, 2009 11:35
Bydliště: Severní Čechy

Re: Zaměnitelnost Vysokotlakého čerpadla Scenic II

Příspěvek od Bíba » úte led 15, 2013 16:21

Vstřikovací čerpadlo DEL9042A070A je náhrada za origo a je o dost levnější já za něj dal 14.500,- Kč má 2 roky záruku.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní

Uživatelský avatar
batman
Junior member
Příspěvky: 157
Registrován: pon črc 09, 2012 09:16
Bydliště: Zlín,UH

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od batman » čtv kvě 02, 2013 11:24

citace z webu:
V prvých rokoch sa vysokotlaké čerpadlo pomerne často zadieralo, pričom toto riziko významne zvyšovala menej kvalitná-mazivá nafta. Pridierajúce čerpadlo vytvára kovové špony, ktoré následne upchajú-znefunkčia vstrekovače. aj keď sa vstrekovače dajú repasovať, následná oprava je dosť drahá. Zabrániť takémuto scenáru sa dá tankovaním kvalitnej a preverenej nafty, odporúča sa raz za čas primiešať do nafty aj kvalitné aditívum a tiež častejšie vymieňať palivový filter, najlepšie s každou výmenou oleja. Podstatné zlepšenie prišlo až od začiatku roka 2006, kedy bol motor prepracovaný na dve výkonové varianty 63 a 78 kW. Motor má znížený kompresný pomer a citlivé elektromagnetické vstrekovače a čerpadlo Delphi boli nahradené novými rýchlejšími, presnejšími a hlavne odolnejšími piezoelektrickými vstrekovačmi a čerpadlom Siemens (Continental)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW rv 2008@121.000km

tomasber
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř kvě 08, 2013 13:32

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od tomasber » stř kvě 08, 2013 14:13

J.Bill píše:Zajímalo by mne,jak je to s tvrzením,že čerpadla systému Delphi jsou vyrobena z nekvalitních materiálů a v průběhu jejich používání u nich dochází ke zvýšenému opotřebovávání a tím zničení vstřikovačů kovovým prachem.Dále někdo psal,že u nových dieselových motorů Renault používá čerpadla Siemens.
Může to někdo potvrdit nebo vyvrátit?Čeho se mám obávat u motoru 1.5dci/48kW k9k cca 120.000 km

Prosím znalé o vyjádření.Děkuji.JB.
takto u 1,5dci do 63kw jsou vstrikovače od delphi nad 63kw od bosch

Bíba
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: stř črc 22, 2009 11:35
Bydliště: Severní Čechy

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od Bíba » stř kvě 08, 2013 15:57

Mám 74 kW a mám Delphi,takže nemáš pravdu.
Renaule Megane Scenic 1998 1.6 55 kw
Renault Scenic II 2005 1.5 dCi 74 kw Černý krasavec
Renault Clio II 1999 1.2 do práce
Renault Premiun 450 dCi pracovní

Ermim
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv říj 10, 2013 19:06

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od Ermim » čtv říj 10, 2013 21:02

Zdravím mám clio 1 1.9d a zlomila sa mi sroba s čerpadla ktorá ovláda plyn a drží aj taku plastiku o krutú je pripravené plynové lanko chcem sa opýtať ci sa ťa sroba da nejako vymeniť alebo je v riti cele čerpadlo ? Sily moc

Majku
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát bře 13, 2020 05:20

Re: Vysokotlaká čerpadla nafty u dieselů Renault

Příspěvek od Majku » pát bře 13, 2020 09:31

Zdravim nevie nikto poradit menil som motor clio 1.9D auta isli obidve lenze ten motor co som menil mal mechanicke a ja som mal delphi epic motor startuje ale cerpadlo netlaci naftu ked povolim vstriky 😱 .Nevie niekto poradit?

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů