Škubání motoru
Moderátor: Moderators General
Škubání motoru
Dobrý den chtěl bych se poradit o spoustu rad či nápadů
Tankoval sem na Robin Oil celou dobu v pohodě po delší době začal škubat motor tak sem změnil pumpy Shell Mol OMW a za dva dny v pohodě po delší době sem zapomněl a opět ntankoval na Robinu a škubání se vrátilo ale žádná oznámení na pc nic teprve dneska se ukázalo zkontrolovat vstřikování zkontrolovat ESC a aktivní brzdění odpojeno po pár sekundách to zmizelo chcipl sem auto hned nastartoval a auto jelo v pohodě zase a bez škubání motor škube při zahřátém motoru nevíte o dobrém přípravku na vyčištění děkuji
Tankoval sem na Robin Oil celou dobu v pohodě po delší době začal škubat motor tak sem změnil pumpy Shell Mol OMW a za dva dny v pohodě po delší době sem zapomněl a opět ntankoval na Robinu a škubání se vrátilo ale žádná oznámení na pc nic teprve dneska se ukázalo zkontrolovat vstřikování zkontrolovat ESC a aktivní brzdění odpojeno po pár sekundách to zmizelo chcipl sem auto hned nastartoval a auto jelo v pohodě zase a bez škubání motor škube při zahřátém motoru nevíte o dobrém přípravku na vyčištění děkuji
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: sob úno 08, 2014 19:09
Re: Škubání motoru
No mne se nedavno objevila hlaska zkontrolovat vstrikovani, zkontrolovat emisni system a zkontrolovat start & stop. Byl jsem na diagnostike a udajne je trochu zaneseny DPF filter tak ze to mam prohnat na dalnici nad 3000 otacek aspon pul hodiny. Jinak me jakoby omezil vykon kdyz dam plny plyn tak me to omezi asi na 2000 otacek, za dve vteriny me to pusti na 2500 otacek a zase omezi na 2 vteriny a pak zase povoli do 3000 otacek a dalsi omezeni na 3500 otacek apod. a tak pri kazde jizde. Najeto mam aktualne 78tkm a manualni prevodovka. Kamarad mi este doporucil abych nalil aditiv Wynn's DPF Regenerator 500ml a pak se projel na dalnici tak uvidim co to udela. Kazdopadne bych to nejdrive pichnul na diagnostiku co tam bude za chybu, u mne opravdu psalo ze mam problem s DPF filtrem.
Re: Škubání motoru
Nedávno jsem měl to samé...mě to i diagnostika načetla měl jsem problém na 3 a 4 vláčí...volal jsme i do Renaultu Benešov...a jen mi potvrdili co jsem si myslel...odchází ti vstřikovače bosch 0445110569, doporučili výměnu...kus nový za 13000. Sehnal jsem celou sadu...dokonce 2 všech vstřiku za 7000 a jsou skoro nové...ještě jednu sadu mám...ale také mi doporučili že vstřik je mechanicky ok ale odchází cívka v něm...nenapsal jsi co máš za motor ale tipují naftu... Poradil mi ať odpojíme baterku ať něco nepo...a pak se dostan ke vstrikum a odpoj kabel elektro...a kleštickama zkus ty piny ve vstřiku ohnout a odtlačit od sebe a nebo se víc...ale opatrně ať je nezničis...udělal jsem na parkovišti během 15 minut...jak jsem psal měl jsem problém na 3 a 4...po prvním zásahu se zlepšila 3 ale 4 zůstala rozebral jsem znova a ohnul pořádně a od té doby...5000 km ani škubnutí...a to mi to házelo chyby jako tobě a ještě další...klidně nahraju video co to dělalo za psí kusy...ale teď přede jako kočka...ale vtriky nové mám připravené...2 sady ...jedná je na prodej kdyby náhodou ...naftou to fakt není...také jsem si to myslel ...chvíli jsem zkusil tu nejlepší ale je to mechanický problém cívky ve výroku...Vennous píše: ↑stř čer 09, 2021 13:12Dobrý den chtěl bych se poradit o spoustu rad či nápadů
Tankoval sem na Robin Oil celou dobu v pohodě po delší době začal škubat motor tak sem změnil pumpy Shell Mol OMW a za dva dny v pohodě po delší době sem zapomněl a opět ntankoval na Robinu a škubání se vrátilo ale žádná oznámení na pc nic teprve dneska se ukázalo zkontrolovat vstřikování zkontrolovat ESC a aktivní brzdění odpojeno po pár sekundách to zmizelo chcipl sem auto hned nastartoval a auto jelo v pohodě zase a bez škubání motor škube při zahřátém motoru nevíte o dobrém přípravku na vyčištění děkuji
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
Diky za info.Dnes ma postihol problém aj príznaky presne ako popisuješ.Diagnostika vykázala problém na okruhu 3,chyba vymazána a po cca 10 km vyskočilo rovnaké hlásenie.Po zhasnutí a nastartováni hlásenie zhaslo čiže typujem rovnaký problém ako u teba.Skúsim kuknúť tie kontakty ale pre istotu tie druhé vstreky nepredávaj
Re: Škubání motoru
Stále mám jednu sadu volnou ...a jednu připravenou pro sebe...dokonce s tím jezdím i za hranice v autě připravené, kdyby náhodou, že si to tam udělám...hrozná paranoia s autem skoro za půl mega ...to fakt chceš...
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
To teda.Ako sa hovorí:Když je oslovi dobře jde se klouzat na Led.20 let som mal iba japonce a 3 mesiace mám Talismana a najskôr chladič výfukových spalín a teraz toto…Auto ako také skvelé ale na tieto “ mouchy” som zvyknutý nebol.Preto som rád za každú radu a info.Diky za tip-snáď pomôže…
Re: Škubání motoru
S Renaultem si ještě užiješ Mám jich několik a několik jsem již poslal dál a musím říci, nikdy nebyla nuda, že by člověk jen natankoval
Jakou máš verzi motoru? 1.6 dCi 118 kW? Na tento ty vstřiky případně mám...
Jakou máš verzi motoru? 1.6 dCi 118 kW? Na tento ty vstřiky případně mám...
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
Áno 1.6dci (R9M) 118kw.Dnes sa skúsim pohrať z kontaktami na vstreku a uvidím.Ak to zaberie pri nejakom zraze Renaultu máš u mne. 118kw má Siemens alebo BOSCH vstreky?
Re: Škubání motoru
BOSCH
KATALOGOVÁ ČÍSLA:
• 0445110569
• 0445161687
• 166000804R
• HMLGT2183R
KATALOGOVÁ ČÍSLA:
• 0445110569
• 0445161687
• 166000804R
• HMLGT2183R
Re: Škubání motoru
Pokrok nezastavis a bude hur. Kdyz se zacala auta menit na herni konzole, tak bylo jasne, ze na spousty prusvihu zadelano.
V domacnosti se mi hromadi ruzna elektronika, co si postavila hlavu a je ji fuk, ze mela byt spickova, nejen podle ceny. Mechaniku si umim opravit. Elektroniku ne a odbornik by umel, ze vyhodi polovinu strev a za cenu 90% noveho na chvili opravi.
Od R11 si nepamatuji nejakou mechanickou zavadu, ktera by nebyla pouze bezne opotrebeni. Elektrika a elektronika, na zaplakani.
V domacnosti se mi hromadi ruzna elektronika, co si postavila hlavu a je ji fuk, ze mela byt spickova, nejen podle ceny. Mechaniku si umim opravit. Elektroniku ne a odbornik by umel, ze vyhodi polovinu strev a za cenu 90% noveho na chvili opravi.
Od R11 si nepamatuji nejakou mechanickou zavadu, ktera by nebyla pouze bezne opotrebeni. Elektrika a elektronika, na zaplakani.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Škubání motoru
Tak co...úspěch?Ján Mokriš píše: ↑čtv kvě 05, 2022 15:43Áno 1.6dci (R9M) 118kw.Dnes sa skúsim pohrať z kontaktami na vstreku a uvidím.Ak to zaberie pri nejakom zraze Renaultu máš u mne. 118kw má Siemens alebo BOSCH vstreky?
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
Uvidíme,zajtra čaká dlhšia cesta…ale vypadá že pomohlo
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
380km prejdené s ani šklbnutie.A spotreba cca 0,3l nižšia.Diky za tip.Ak bych chcel do rezervy zie tvoje druhé vstreky odkiaľ si?
Re: Škubání motoru
Paráda...Ján Mokriš píše: ↑čtv kvě 12, 2022 10:34380km prejdené s ani šklbnutie.A spotreba cca 0,3l nižšia.Diky za tip.Ak bych chcel do rezervy zie tvoje druhé vstreky odkiaľ si?
Praha... ale není problém třeba Zásilkovna...
Re: Škubání motoru
Tak po roce pročítám téma Jak jsi na tom se škubáním, asi blbé, že?, protože jako díky žádná nedorazilaJán Mokriš píše: ↑čtv kvě 05, 2022 15:43Áno 1.6dci (R9M) 118kw.Dnes sa skúsim pohrať z kontaktami na vstreku a uvidím.Ak to zaberie pri nejakom zraze Renaultu máš u mne. 118kw má Siemens alebo BOSCH vstreky?
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř kvě 04, 2022 15:10
- Bydliště: Bojnice
Re: Škubání motoru
Pošly adresu do ss alebo daj vedieť či pôjdeš na nejaký zraz a túdoriešime/nezabudol som na ňu také veci že dík a nic nepraktizujme.Nakoniec pomohla kúra BG 109 a BG 245ka na dlších trasách a odvtedy zatiaľ kľud.
Re: Škubání motoru
Ahojte , nechcel som veriť že takáto závada sa môže stať lebo som mal do minulého roka Lagúnu III 2,0 DCi 96 Kw r.v. 2008, a nikdy som nemal podobný problém. Vlani som ju predal bratvi s nábehom 853 155 km. Pôvodné turbo, trysky a aj čerpadlo a dokonca som nevymenil ani jeden žhavič nakoľko boli v poriadku. Auto mu stále slúži. No jedno krásne ráno keď som sa ponáhľal na fušku sa mi prístrojovka rozsvietila ako vianočný stromček, motor škubal jedna radosť. Išiel chvíľku na dva valce niekedy aj na tri, no katastrofa. Tak som išiel k PC, prihlásil som sa sem na fórum a hneď prvý príspevok „škubání motoru „ tak som si to prečítal, krútil hlavovou že si niekto robí prdel no ale ponáhľal som sa tak som išiel podľa popisu a čuduj sa svete po 10 minútach som auto naštartoval a jazdí do dnes...
Renault Talisman Grantour 160 2017, 215855 km, Renault Laguna III GranTour 2,0 Dci 96 Kw 2008, 812 222 km, predtým Renault Laguna II 1,9 Dci 96 Kw 2006, 234 00 km.
Re: Škubání motoru
Tak mně se po úpravě konektoru u vstřikovače škubání zase vrátilo. Začne se to dít vždycky když se auto zahřeje. Včera jsem jel na otočku do Němeceka a cesta tam vlastně ok, ale cesta zpátky tak to za 120km zacukalo tak 20x.
Také se mi stává, že mi u palivoměru na pravé straně občas strašně rychle problikně nějaká oranžová kontrolka, ale blikne tak rychle, že nelze vypozorovat co to je..jestli má někdo podobnou zkušenost tak poprosím o odpověď co je to za kontrolku
Nicméně to tedy vypadá, že úpravy vstřikovačů mě budou čekat znovu a snad to nějak definitivně vyřeším. Jestli ne tak asi budu muset nějaký vstřikovač vyměnit.
Také se mi stává, že mi u palivoměru na pravé straně občas strašně rychle problikně nějaká oranžová kontrolka, ale blikne tak rychle, že nelze vypozorovat co to je..jestli má někdo podobnou zkušenost tak poprosím o odpověď co je to za kontrolku
Nicméně to tedy vypadá, že úpravy vstřikovačů mě budou čekat znovu a snad to nějak definitivně vyřeším. Jestli ne tak asi budu muset nějaký vstřikovač vyměnit.
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Re: Škubání motoru
Pokuď kontrolka jen rychle problikne tak diagnostikou se dá vyčíst v přechodných závadách o co jde.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Škubání motoru
Tak jsem to napíchl na diagnostiku (ne přímo Can Clip ale AutoCom) a vrátilo mi to tyto dvě chyby:
P0201 - Válec 1, řízení vstřikovače
P0627 - Obvod relé nízkotlakého čerpadla
U té první tuším a vím že vstřik na prvním válci mi dělal problém a upravovali jsme u něj ten kontakt. Zřejmě to dlouhodobě nepomohlo a bu ho muset vyměnit..
Ale druhá chyba s relé čerpadla mě trochu překvapila. Setkal se někdo s touto chybou a jak jí řešil? Nebo dokáže někdo poradit kde najdu zmíněné relé a případně i číslo origo dílu?
Předem díky!
P0201 - Válec 1, řízení vstřikovače
P0627 - Obvod relé nízkotlakého čerpadla
U té první tuším a vím že vstřik na prvním válci mi dělal problém a upravovali jsme u něj ten kontakt. Zřejmě to dlouhodobě nepomohlo a bu ho muset vyměnit..
Ale druhá chyba s relé čerpadla mě trochu překvapila. Setkal se někdo s touto chybou a jak jí řešil? Nebo dokáže někdo poradit kde najdu zmíněné relé a případně i číslo origo dílu?
Předem díky!
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Re: Škubání motoru
Řešíme ten naprosto ale naprosto stejný problém akorát u modelu GS IV 2018 1.6dci 96kw...a když tady čtu o těch úpravách konektoru cívek vstřikovačů,nebylo by dlouhodobější vyměnit samotnou cívku vstřiku?respektive dokáže někdo říct...v čem spočívá ten fígl?tím že napruzim PIN cívky vstřikovače zajistím tím lepší spojení konektoru a samotného pinů?čím se vlastně může stát že konektory ztratí svou "průchodnost".časem kontakty konektoru ztratí pružnost a tím není zajištěn staly přítlak na PIN?je to vyhratim nebo čím to může být způsobeno?...v servisem nám odpojili všechny konektory a prostrikli..auto začalo fungovat bez pocukávání...nicméně takhle fungovalo cca 100km...tudíž provedu napruzeni pinů cívek a uvidime
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3164
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru
odpověděl jsis sám
.......tím že napruzim PIN cívky vstřikovače zajistím tím lepší spojení konektoru a samotného pinů?čím se vlastně může stát že konektory ztratí svou "průchodnost".časem kontakty konektoru ztratí pružnost a tím není zajištěn staly přítlak na PIN.....
.......tím že napruzim PIN cívky vstřikovače zajistím tím lepší spojení konektoru a samotného pinů?čím se vlastně může stát že konektory ztratí svou "průchodnost".časem kontakty konektoru ztratí pružnost a tím není zajištěn staly přítlak na PIN.....
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Škubání motoru
Tak dnes vezu Talisman do servisu. V servisu mi říkali, že častokrát dochází k tzv. zapečení toho konektoru, kdy pak právě při ohřátí dochází k nedostatečné vodivosti a proto dochází ke škubání. Říkal že se mění i kabel.. No co je na tom pravdy netuším, ale snad to dají dohromady..
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Re: Škubání motoru
Takže vyměněn údajně špatný vstřikovač na prvním válci... Bohužel po cca 70 km na dálnici se závada projevila znovu (takže vstřikovačem to evidentně způsobené není). Dnes to vracím znovu do servisu.
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Re: Škubání motoru
Tak jen dokončím svojí story.. V servisu napodruhé zjistili, že je špatný konektor na kabelu ke vstřikovači a vstřikovač je v pořádku. Vyměnili tedy jen konektor u kabeláže a problém je zdá se vyřešený.
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi 81kW, r.v. 2014 Life
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 118kW r.v. 2017 Initiale Paris
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů