Registrace do Rlink Store

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
pavlli
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 12, 2020 10:56

Registrace do Rlink Store

Příspěvek od pavlli » stř úno 12, 2020 14:17

Pri registraci do Rlink Store to po me vyzaduje zadani cisla na mobil. Ale nechce me to pustit dal, s hlaskou spatny format cisla. Zkousel jsem vsechny mozne varianty jako +420 XXX XXX XXX +420XXXXXXXXX, XXX XXX XXX, bez mezer, atd...
Jak to ma byt spravne?

pavlli
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř úno 12, 2020 10:56

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od pavlli » stř úno 12, 2020 15:56

Aha tak format cisla musi byt bez mezinarodni predvolby a s nulou na zacatku...tak to je hodne velky retro.

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » čtv úno 13, 2020 14:41

Oni mají při programování asi nějaký problém s verzováním nebo nevím. Kdykoliv když dělají jakoukoliv aktualizaci čehokoliv, tak na jeden problém, který vyřeší, připadnou 2 nové. Mně se třeba do R-link store momentálně nejde dostat vůbec, prý mám špatné uživatelské jméno nebo heslo...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

rimida
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 01, 2020 16:08

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od rimida » čtv úno 13, 2020 18:28

Potvrzuji. Právě teď mě to nekolikrát vyhodilo.
Špatné přihlašovací údaje. Dokonce se to ptalo zda nejsem robot.
Kadjar 1,3 TCe 140 INTENS Modrá Cosmos 3/2019

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » pát úno 14, 2020 11:41

Mně dokonce včera přišel anglicky psaný email z no-reply@renault.com, že mám Kadjara odstraněného z mého R-link účtu a že jestli je to chyba, mám kontaktovat zákaznickou linku, plus přiložené číslo na Renault Velká Británie :-D No každopádně jsem kontaktoval online formulářem českou zákaznickou linku a ani po 20 hodinách nemám žádnou reakci. To je pro ně typické.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Banana
Experienced member
Příspěvky: 599
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od Banana » pát úno 14, 2020 11:46

Ano, nejde se tam taky lognout, problem je, ze mi za par dnu konci predplatny mapových podkladu a tak jsem si chtěl ještě stahnout staronove mapy 12.2019....
A protože z předchozího stahovani mi nejdou ty mapy, při instalaci to hodi restart Rlinku2 a mapy jsou fuc….tak nevim co s tim. Jsem bez map-navigace v hajzlu. Ten Renault, to je shitka hrozna!
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

rimida
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 01, 2020 16:08

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od rimida » pát úno 14, 2020 17:23

Anglicky psaný email o odstranění Kadjara z R-link účtu mě přišel také. Snažil jem se dostat do R-link store pomocí zapomenutého hesla. Do emailu jsem dostal nové heslo a do R-link store jsem se dostal. Ovšem v garáži auto nebylo. Zadal jsem název, VIN, ser. číslo R-linku a byl jsem tam.
Ovšem !!! Během cca 10 min. anglický email, který oznamoval odstranění Kadjara z R-link účtu. Tak to je teda k posr..í.
Kadjar 1,3 TCe 140 INTENS Modrá Cosmos 3/2019

Banana
Experienced member
Příspěvky: 599
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od Banana » pát úno 14, 2020 20:40

Me se podarilo se dostat konecne do R-linku a auto z garaze je taky fuc....
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » sob úno 15, 2020 13:16

Kdyby uměli normálně komunikovat se zákazníky, tak na facebook dají nějakou zprávu, že mají technické problémy. Mně ani neodpověděli na přímý dotaz na zákaznickou linku. Přitom po tom mailu co jsem dostal jsem se bál, že mi někdo hacknul účet nebo že mi třeba někdo ukradl auto, protože jsem ho měl zaparkované v práci, kde jsem v tu dobu nebyl. Ta komunikace s nimi je fakt příšerná. Upřímně by mě zajímalo jestli jsou to problémy nějakou jejich aktualizací systému nebo jestli jim celý ten systém někdo napadl. Asi můžem být rádi, že nakonec přes R-link žádná vzdálená správa auta nefunguje, kdoví co by kdo mohl na dálku s autem udělat. Nicméně Renault asi cílí na jiné zákazníky, než je nás cca 5, kteří by rádi měli i online služby na úrovni. Jak je vidět, většinu zákazníku tyto problémy asi fakt vůbec netrápí, tak si Renault toto chování může dovolit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » pon úno 17, 2020 08:35

Dneska ráno jsem měl R-link již klasicky odpojený od sítě, byť hlásil, že připojení v autě je k dispozici. Tak jsem restartoval. Po restartu se připojil a přišla mi zpráva, že můj produkt Karten von Europe byl aktivován, tak třeba dostanu znovu aktualizace map na 3 roky, tentokrát od Němců :-D Včera jsem se totiž připojoval do My Renault na německých stránkách (lze s přihlašovacími údaji z českých stránek) a oni snad mají R-link store přímo implementovaný do My Renault. Problém byl, že záložka R-link store otevřela jen prázdnou stránku bez jakékoliv informace (ani žádná hláška nesedí heslo a jméno).
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » pon úno 17, 2020 21:33

Tak dostal jsem oficiální odpověď od Renault ČR:
"děkujeme, že jste se s Vaším podnětem obrátil na naši zákaznickou linku.

Neevidujeme žádné plošné potíže s účty R-link Store a proto nedokážeme odhadnout, z jakého důvodu proběhla tato akce ve Vašem účtu.
V tuto chvíli doporučujeme zažádat si o zaslání nového hesla pro přihlášení do účtu a poté heslo změnit na nové.
Následně můžete přidat Vůz do Vašeho účtu.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů jsme Vám k dispozici na zeleném telefonním čísle 800 161 220 v pracovní dny od 8:00 do 18:00 a do 20:00 s námi můžete chatovat na internetových stránkách www.renault.cz."

Můžete jim prosím také napsat i ostatní ať vidí, že to není ojedinělý problém? Já doprdele fakt nevím jak s nimi komunikovat. Rok se mi sere celý R-link, věčně jsou s tím nějaké problémy, já už fakt nevím...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

rimida
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 01, 2020 16:08

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od rimida » úte úno 18, 2020 13:02

Přihlášení do R-link store už funguje. Alespoň v mém případě. Sice žádná aktualizace, ale základní údaje tam byly. Hochům od Renaultu se asi někam vloudila chybička. Uvidíme jak to bude vypadat dál. On asi tlak na funkčnost webovských aplikací bude nutný. Tož, asi tak - zatím
Kadjar 1,3 TCe 140 INTENS Modrá Cosmos 3/2019

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » úte úno 18, 2020 13:40

Mně už to dnes taky haluzově funguje, ikdyž včera večer jsem ještě dostal 3 maily o tom jak mi Kadjar byl odebrán z účtu, po tom co jsem se ho snažil přidat po resetu hesla, kdy jsem se konečně dostal do účtu. 2 byly v angličtině, když jsem to zkoušel přes český portál a jeden německy, když jsem to dělal přes německý my renault, který má r-link store implementovaný přímo uvnitř. Taky mi klasicky včera večer nešlo online připojení v autě (asi 5× výpadek za posledních 7 dní), dneska ráno už taky jelo. Tak ještěže jsem jim stihl večer napsal odpověď. Kdybych chtěl offline auto, tak jsem nemusel vyhodit půl míče za Kadjar, už jsem neskutečně nasraný.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Banana
Experienced member
Příspěvky: 599
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od Banana » úte úno 18, 2020 13:52

kadliiik píše:
úte úno 18, 2020 13:40
Taky mi klasicky včera večer nešlo online připojení v autě (asi 5× výpadek za posledních 7 dní), dneska ráno už taky jelo. Tak ještěže jsem jim stihl večer napsal odpověď. Kdybych chtěl offline auto, tak jsem nemusel vyhodit půl míče za Kadjar, už jsem neskutečně nasraný.
K cemu je pripojeni online u Renaultu?, je to stejne uplne k nicemu, jestli je online nebo ne. kdybych chtel online auto, tak si nemuzu koupit vubec Renault.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

kadliiik
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od kadliiik » úte úno 18, 2020 14:43

Podle mě to jedno není. Zaprvé z principu, když jsem si koupil auto s online službami, tak je mám dostat, ikdybych je nevyužíval, zaplatil jsem za ně, a za druhé, já je denně opravdu využívám. Já denně využívám navigaci, která podle mě funguje fakt dobře. Ale jen v případě, že je připojená, když není a začne mě navádět do uzavírek nebo kolon, tak je to na hovno. Denně trávím v práci cca 10 - 11 hodin, takže volný čas počítám na minuty. Online dopravní informace mi ušetří v průměru 30 minut denně, které nemusím trávit v autě. Pro mě je to čas k nezaplacení. Android auto na kratší trasy odmítám využívat, protože od auta očekávám, že k němu přijdu, otevřu ho přímo klikou a pojedu, bez toho abych po kapsách a kabelích hledal nějaké klíčky a mobily. Proto jsem si koupil auto za půl mega a ne desetiletou ojetinu v Áčkách za osumde.

Nicméně s tebou částečně souhlasím, že kdo chce opravdu online auto, tak bohužel u Renaultu dnes nepochodí. Já jsem ale auto kupoval s tím, že trasu do navigace si z domu nenaťukám, takže na toto si stěžovat nebudu. Jako ruku na srdce, o tom že R-link store nefunguje jsem klidně měsíc nemusel vědět a nemusel jsem nic řešit, kdyby mi nepřišel mail, že mi auto bylo odebráno z garáže. Fakt jsem měl v tu chvíli nepříjemný pocit co se s autem děje, když jsem jej neměl na očích. Takže teď to řešit budu. Ta jejich arogance, že žádné problémy nedetekují. Tak ať mi doprdele vymění konečně R-link za takový, který se nebude pořád odpojovat. Bych se nedivil, že mi to vyhodilo auto z R-link store kvůli tomu, že ho to většinu času detekuje jako nepřipojené...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

petrk
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: úte lis 22, 2005 13:13
Bydliště: Kosmonosy

Re: Registrace do Rlink Store

Příspěvek od petrk » úte úno 18, 2020 17:32

Dne 11.2.2020 se mi poprvé stalo přesně to samé, včetně problémů s telefonním číslem. Do dnešního dne se to opakuje. Zrovna jsem přeposlal na české zastoupení email o odstranění vozu z účtu a komentářem, že se vyjádřili, že neevidují plošné problémy.
Myslím si, že se to objevilo po té, co změnili stránky MyRenault. Tak uvidíme, hlavně ať nežijí v představě, že nemají problém.

Já už s nimi jednou řešil objednání zimních pneu přes jejich web, kde to nebylo vůbec odzkoušené a končilo to s chybou. Chvíli mi trvalo vysvětlit jim, že účelem mé stížnosti je upozornit na chybu, aby ji pro ostatní zákazníky odstranili. Oni mi místo toho radili, že si je mám objednat přímo u dealera, což jsem udělal i před jejich radou. Tak jsem jim polopaticky vysvětlil a poslal obrázek jejich stránek, ať si ty pneu zkusí objednat a uvidí, co nechodí. Teprve potom mi napsali, že to předávají příslušnému oddělení. Pak mě aspoň malinko potěšilo, že to fakt opravili a už šlo to.
Petr K.
Clio II 1.2 8V 43 kW r.v.2001
Megane Sedan II 1.4 72 kW r.v.2005
Megane Grandtour IV 1.3 TCe 103 kW r.v.2019

Odpovědět

Zpět na „Navigace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: stenatko a 0 hostů