2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » úte led 14, 2020 21:08

Ahoj, mam snad malý problém.S autem jsem přijel a najednou chciplo samo a už nejde nastartovat Espace 2.2 dci rok 2004.Diagnostika Bosh KTS, a žádná chyba, tedy malá chyba ano
V live datech nizký tlak na liště railu, konkrétně 5.4 baru místo těch 280baru na start.Když mačkám balonek, nafta tam je,ale když mi kolega staruje, tak do čerpadla se ta nafta neposouvá,zkrátka se ani nehne, jako kdyby to čerpadlo tu naftu nebralo jako neprůchozí.Když odpojím zpátečku za vstřiku, tak nafta při mačkání balonku pomalu teče.
Je v nádrži čepadlo, které posláma naftu do railu nebo ne ?? Co teď ??? Díky moc jsem zoufalej... :smile16:
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » čtv led 16, 2020 09:34

Funguje toto forum nebo ne ?
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od vlastikd » čtv led 16, 2020 11:33

No jak ti to povědět,
pokud máš KTS tak tam je i návod na odstranění chyby a v tom je i napsáno jestli je u tohoto motoru čerpadlo v nádrži.
Pokud je nízký tlak ne railu, tak to může být z několika důvodů, chybné čidlo, propouštějící vstřik, či špatné čerpadlo.
KTS neumí vše a s Renaulty si moc nerozumí, Bez Clipu auto pořádně nezdiagnostikuješ.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » čtv led 16, 2020 11:39

V nadrzi cerpadlo neni to uz vim, vstriky jsem delal bankama a zadny netece a kdyz startuju tak se nafta nevraci.Cidlo rozdiliveho tlaku jsem vymnenil a porad to hlasi Pouze 5 baru.V hadickam v nízkém tlaku nafta je a to az k cerpadlu rail..a hlavne to krasne natlacim tim balonkem.Synchronizace cidel pise o.k a na spray to chytne a ihned to chcipne.Vcera to jednou po nstartovani sprejem bezelo krasne ciste asi 15 vterin.A ted uz vubec nic.
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od vlastikd » čtv led 16, 2020 12:17

Baňkama zjistíš jestli vstřik neteče do přepadu, ale už nezjistiš jestli neni špatný na trysce.
podle toho co píšeš bych ještě kouknul na filtr, a pokud bude ok, tak vyndat čerpadlo i vstřiky a nechat zkontrolovat na stolici. Jinak se asi nepohneš.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » čtv led 16, 2020 16:42

Jde vyndat čerpadlo bez nutnosti rozdělat celé rozvody a ten hliníkový poklop ??? Tedy když povoliím tu matku na čepadle, abych ho vyndal a zustane tam to ozubene přepětové kolo,tak myslíte že vypadne ze zubu nebo se opře o ten hlinikové kryt a nevypadne ??? Viděl jsem to někde na youtube ve Francii, že to takhle jednoduše jde..pak ho zpátky prostrčili zkrz ten kryt a do toho kola a pomalu zašroubovali matku, aby se to kolo vystředilo a sedlo zpátky do zubů.Proto je tam pravděpodobně i ta gunová průchodka.Chtěl bych to radši potvrdit... :ups:
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » pát led 17, 2020 10:18

Je vidět, že toto forum je téměř k ničemu a asi sem nikdo už nechodí, jen pár lidí.Na zahraničních forech je toho tuny a lidi ihned reagují.Jenom to musím dělat přes překládač.
Čerpadlo mám venku a trvalo to 1 hodinu nemusí se sundavat nic kromě krytu sání a je třeba použít aretaci na ozubené kolo čerpadla, když se vyndá ta gumová průchodka.Tady bych se to nedozvěděl.Tady se dozvím tak akorát, jak sundat kolo z auta nebo jak dolít vodu do ostřikovače ... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
A taky je super ta vyskakovací lišta reklamy ze spoda přes půlku obrazovky, když sem nikdo nechodí tak jí vypněte protože je k ničemu.
:mava:
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2411
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od GREYWOLF » pát led 17, 2020 10:33

A že by jsi teda napsal pořádný návod, ideálně s obrázky, jak na to pro ostatní :?:

Stěžovat si to by ti šlo,ale udělat něco pro změnu to ne to už je moc práce...
Lukas
Smart ForTwo cabrio 0,6T 45Kw Obrázek
Sandero Stepway
Espace IV 2006 2,0T 125Kw

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » ned led 19, 2020 15:27

A pro koho to mam psat nebo fotit ? Ale dobre staci mit tento pripravek a vse je myslím jasne.
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » ned led 19, 2020 15:37

Nejde mi obrazek v jpeg nahrat.Asi to z androidu nejde.Zde je odkaz...https://goldenroot.en.taiwantrade.com/p ... 61386.html
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11526
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Šamša » ned led 19, 2020 16:05

Autojenda píše:
ned led 19, 2020 15:27
A pro koho to mam psat nebo fotit ? Ale dobre staci mit tento pripravek a vse je myslím jasne.
Právě sis tak nějak odpověděl sám, pro takové jako jsi ty. To že to tu nikdo před tebou neřešil neznamená, že je fórum k prdu, ale určitě zanecháš stopu pro další zoufalce, které to může potkat. Díky.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 430000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Autojenda
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pon lis 02, 2015 11:17

Re: 2.2dci nejde nastartovat nízky tlak na liště

Příspěvek od Autojenda » pon led 20, 2020 00:54

Dobře nebudu se chovat jako většina ostatních..ale mimochodem tento problém, určitě řešil asi každý, kdo tento motor aspoň chvilku měl :) Ve Francii tyto motory vydrží okolo 400 000km u nás tak 150 0000km a proč ? Protože 99% olejů dovážených do vychodní Evropy jsou recykl a stejně tak je velmi špatná nafta.... ta především.
Kdyby se u nás do těchto motoru přidavaly do oleje a do nafty aditiva a prováděly se správné servisní intervaly výměny oleje, tak vydrží také.Ale lidi na to zkrátka pečou a pak se diví.Já si vždy objednávám 60 litrový sud oleje z Francie a to je opravdu něco jiného.Neteče z toho při výměně černý sliz, ale lehce špinavý olej.Jediný handycap je, že u těchto motorů je třeba každých 150000km vyměnit šály na klice..při kvalitním oleji cca 250000km. Cena je cca 7000 tisíc.

60 litrový sud Elf 5w30 Loglife, stojí i s dopravou 13000,-kč u nás do autoservisů se prodáva za 5400,-kč.To je jasné, že něco musí být špatně.Vím to, bral jsem ho k nám do servisu také a už to nikdy nedělám. :?

Mimochodem při každé výměně oleje, je třeba udělat výplach motoru který stojí cca 400,-kč.To by mělo platit u většiny aut s dieselovým motorem.

Tento dotaz, nebo prosbu jsme psal hlavně pro to, že mi bylo divné, že diagnostika ukazoval tlak 6 barů na liště i když jsem měl odpojené tlakové portubí ke vstřikům.Při vyměně toho čidla na liště, se nic nezměnilo.Koupil jsem diagnostiku Clip a ten to ukazoval také.Je tam i jaká se kalibrace smazaní adaptačních hodnot v různých systémech, ale nic nepomohlo.No a bylo to čerpadlo.Nedávalo nic, ani trochu.Jendou za chvilí se probralo a jelo pár vteřin a pak znovu umřelo.

Zde je video, které jasně poukazuje na to, že není potřeba ani ten stahovák,protože ozubené přepěťové kolo při vyndaní čerpadla ze zubů ani vyskočit nemůže, tak jak jsem si myslel.Opře se totiž o hlinikový blok.Myslím, že to je velká pomůcka pro ty, co to celé kuchaly a kuchají do dnes. :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=ocZ8ba5MCBM&t=684s
Grand Espace IV 2.2dci rok 2004 Panorama manual

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti