Motor 1.2 Tce

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

destroy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od destroy » pát čer 07, 2019 12:47

sebr píše:
čtv čer 06, 2019 19:43
Dík za zprávu. A nevíte, co tam zlepšili, nebo upravili? V každém případě spojka zabírá jako nová, i když není psané, že byla měněná. Taky brzdy jsou ostré víc, než byly. V použitém materiálu je napsáno 600 ml nějakého čističe brzd. Nevím, co to je.
Inzinieri vymysleli riesenie na to miznutie oleja. Myslim ze to bolo niekedy od 06/2016, ale posrali nejaku inu vec, preto motory do nejakeho mesiaca 2017 maju zase iny pruser a tie najnovsie su snad uz ok. Pridavali aj tu roletku a podobne. Ak vsak jazdis dlhsie trasy, ten novy motor bude od 06/2016 ok

kadliiik
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od kadliiik » pát čer 07, 2019 16:06

To výše je takové pěkné shrnutí :-D Já jsem někde četl o těch změnách konkrétněji, ale nemůžu to najít ať googlím jak googlím... všude jen samý hejty na ten motor, relevantních informací skoro nula. Já teda nevím jak na tom byly ty první verze, mám tu poslední, ale rozhodně to neodpovídá internetovým tvrzením, třeba o zahřívání. 1,2 TCe H5F se v Kadjaru zahřívá určitě rychleji než 1,6 K4M co jsem měl ve Scenicu II. Do práce to mám cca 10 km, zatímco ta 1,6 se v zimě zahřála na provozní teplotu těsně předtím než jsem parkoval, tak 1,2 je na provozní teplotě v půlce cesty. Dokonce jsem četl, že v zimě na dálnici 1,2 Tce H5F nedosáhne provozní teploty... zase hovadina. Jestli nějaký motor v zimě na dálnici nedosáhne provozní teploty tak je to 1.5 dCi K9K. Pravda je, že v tom K4M jsem měnil olej po 30 000 km, a po 15 letech a 250 000 km pořád jezdí, což upřímně od H5F nečekám. Nicméně před koupí mi prodejce narovinu řekl, ze olej je potřeba měnit max po 15 tis. když bych to za rok nenajel, tak i při menším nájezdu.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

destroy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od destroy » pát čer 07, 2019 20:17

kadliiik píše:
pát čer 07, 2019 16:06
To výše je takové pěkné shrnutí :-D Já jsem někde četl o těch změnách konkrétněji, ale nemůžu to najít ať googlím jak googlím... všude jen samý hejty na ten motor, relevantních informací skoro nula. Já teda nevím jak na tom byly ty první verze, mám tu poslední, ale rozhodně to neodpovídá internetovým tvrzením, třeba o zahřívání. 1,2 TCe H5F se v Kadjaru zahřívá určitě rychleji než 1,6 K4M co jsem měl ve Scenicu II. Do práce to mám cca 10 km, zatímco ta 1,6 se v zimě zahřála na provozní teplotu těsně předtím než jsem parkoval, tak 1,2 je na provozní teplotě v půlce cesty. Dokonce jsem četl, že v zimě na dálnici 1,2 Tce H5F nedosáhne provozní teploty... zase hovadina. Jestli nějaký motor v zimě na dálnici nedosáhne provozní teploty tak je to 1.5 dCi K9K. Pravda je, že v tom K4M jsem měnil olej po 30 000 km, a po 15 letech a 250 000 km pořád jezdí, což upřímně od H5F nečekám. Nicméně před koupí mi prodejce narovinu řekl, ze olej je potřeba měnit max po 15 tis. když bych to za rok nenajel, tak i při menším nájezdu.
Mam 1.5dCi K9K a aj v najvacsich zimach sa mi na dialnici bez problemov po par km zahreje. (V meste bez zataze to nie je ziadna slava, ale ani pruser) Mal som 1.2 H5F (verzia 07/2016 v Kadjari) a ten sa zohrieval urcite pomalsie (mozno aj preto ze som nemal este roletky), ale tiez sa dokazal zahriat na prevadzkovu teplotu. Neviem odkial cerpas info :)

kadliiik
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od kadliiik » pát čer 07, 2019 22:22

Z vlastní zkušenosti. Co se týče toho K9K tak z Megane III. Když mrzne, tak na dálnici se nezahřeje, pokud to člověk fakt nehoní nad rychlostní limit. Asi bude hrát roli také v jakém autě ten který motor je...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Anryyk
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: stř čer 28, 2017 18:27

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Anryyk » pon čer 10, 2019 16:47

To jistě, já měl teď pujceny captur, ve slabší verzi 1.2 a přišlo mi, že to jede lépe než můj vráceny grandtour tce 130, kde mi přijde spojka i převodovka mrtvá už co to sjelo z linky... Klidně bych vyměnil.

Uživatelský avatar
jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 577
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od jaggerl » úte čer 11, 2019 19:14

Já jsem měl takto půjčeného Megana a řazení mi přišlo o mnoho lepší, než v mém Scenicu. Manželka již v něm nechtěla jezdit a zabrala Toyotu.
Renault Scenic IV 1.3 TCe 103kW, 2018, ZEN, Modrá Cosmos
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid, 2019, zelená metalíza

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host