SCe115 vs TCe100

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

palko80
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: stř črc 26, 2017 11:45

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od palko80 » pát čer 01, 2018 15:01

mtc30 píše:
ned kvě 27, 2018 21:04
No já mám 1,6 sce 115k a jdu reklamovat.motor žere olej a najeto 9000 km,takže skrytá vada.Budu požadovat nový vůz
Ako si dopadol s reklamaciou motora? Tvoja skusenost moze pomoct dalsim.
Ak dolievali olej, platil si nieco alebo sa to bralo v ramci zaruky, teda ze doliali olej zadarmo. Vopred vdaka za odpoved.

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » pát čer 01, 2018 16:20

Cox77 píše:
čtv kvě 31, 2018 06:03
Ja mam pojisteni s Gapem a 1% spoluucast za 10.200 rocne pri cene auta 340k. Skla jsou pripojistena.
Ahoj, u které pojišťovny si vyřizoval prosím. Já teď zkoušela kalkulaci u Alianz a pořád mi to vychází na nějakých 14tis. ročně.

Uživatelský avatar
wiki
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: sob kvě 01, 2010 11:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od wiki » pát čer 01, 2018 18:43

svoboda77 píše:
čtv kvě 31, 2018 15:50
Přidám svoje zkušenosti po dvou měsících s Meganem Grandtour 1.6 SCe. Výbava ZEN plus příplatková barva (červená flamme), vyhřívané sedačky, packy klimatizace plus (automatická klima, světelný a dešťový senzor) a parking plus (elektricky sklápěná zrcátka, senzory vpředu i vzadu), rezerva. Auto stálo v této výbavě 349tisíc po všech slevách (skladovka, financování, protiúčet). Prodával jsem jedničkovou Oktávku Tour 2008 se stejným motorem (1.6 MPi).

Motor není žádný divoch, ale nemám s ním žádný problém, zatím jedinkrát jsem zaznamenal nedostatek výkonu, když jsme jeli celá rodina (4 lidi) se čtyřmi koly na střeše po dálnici, v kopci jsem občas musel podřadit, ale měl jsem zapnutý režim ECO, který, jak jsem se až později dočetl, snižuje i výkon motoru. Od té toby ho nezapínám. Po dálnici jezdím většinou na tempomat mezi 120-130km/h. Kombinovanou spotřebu Praha + víkendy do Krkonoš mám zatím rovných 7,5/100km, s O1 jsem měl dlouhodobou 7,2l/100km. Ve městě si vezme určitě víc, na dálnici ale zase o něco míň než O1. Ale motor je nový ještě si sedne. Auto je určitě tišší než byla O1 a to o dost.

Parkovací senzory rozhodně doporučuju připlatit, to je zatím věc, ze které jsem na novém autě nadšený nejvíc. Světelný senzor mi funguje dobře, v podvečer rozsvěcí přesně v době, kdy bych rozsvítil i já. Automatické rozsvícení v tunelu je bezva, nemusím na to myslet.

Automatická klima mě zatím spíš zlobí a často jí přepínám na manuál, hlavně ráno, když je venku 18 stupňů a auto začne topit, protože mám teplotu nastavenou na 22. Ale jinak OK, výkon klimy je dostatečný.

Mám základní audiosystém s černobílým displejem, líbí se mi, fyzická tlačítka jsou přehledná a dobře se ovládají. Kvalita příjmu rádia je tragická, s tím souhlasím. Analogovému FM rádiu kolísají výšky, digitální rádio zase cinká jak mp3 s tokem 16kbps. Hudba přes bluetooth z iPhonu je naproti tomu naprosto v pohodě.

Jen pomalu si zvykám na jinou filozofii palubního počítače, třeba že musím ručně nulovat počítadlo spotřeby, O1 měla dvě nezávislá počítadla, jedno dlouhodobé (jako Renault) a druhé pro aktuální jízdu, které se automaticky nulovalo před každou jízdou. Co mě ale s**e nejvíc je ukazatel dojezdu. Proč proboha ukazuje "---", jakmile je nádrž na rezervě? V tu dobu informaci o dojezdu potřebuju nejvíc! Mě nezajímá, jaký mám dojezd, když mám plnou nádrž, ale sakra potřebuju vědět, jestli ještě dojedu k pumpě, která je vzdálená 20km, když mám v nádrži poslední zbytky. Ručka ukazatele hladiny paliva i v obasti rezervy ukazuje plynule až k úplné nule, takže to není problém spodní polohy plováku, jak jsem někde četl. To by i ručka zůstala stát na nejnižší poloze.

Dílenské zpracovnání mi přijde v pořádku, nemám žádný problém s dveřmi nebo s lícováním dílů.

Celkově jsem s autem spokojený a nákupu nelituju, i když některé detaily mi vadí, ale jsou to opravdu spíš drobnosti.
Ake digitalne rádio máš, mám výbavu intense s príplatkovým r link 8" navýšku, ale neviem že tam je nejake digitalne radio.
Renault Laguna 2002 1.8 121k Expresion seda metaliza-predane
Renault Megane 2010 1.6 100k Expresion biela glacier-predane
Renault Megane Gran coupe 2017 115Sce Intens, biela nacre, led pure vision a iné

Cox77
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: úte říj 31, 2017 17:00

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Cox77 » pát čer 01, 2018 19:19

GringoLocco píše:
pát čer 01, 2018 16:20
Cox77 píše:
čtv kvě 31, 2018 06:03
Ja mam pojisteni s Gapem a 1% spoluucast za 10.200 rocne pri cene auta 340k. Skla jsou pripojistena.
Ahoj, u které pojišťovny si vyřizoval prosím. Já teď zkoušela kalkulaci u Alianz a pořád mi to vychází na nějakých 14tis. ročně.
Mám pojištění u Allianz, povinné ručení, havarijní pojištění Allrisk včetně GAP, pojištění skel vozidla a pojištění Asistence PLUS. Cena 10.084,- Kč. ročně. Škodní průběh 168 měsíců, kterému odpovídá sleva 50% za dosažení třídy bonusu B10. Sjednával jsem tak, že jsem nahlásil cenu vozidla a poskytl jsem VIN. Jednal jsem na pobočce, nedával jsemto do porovnávače pojištění.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » pát čer 01, 2018 19:45

Díky, zkusím skočit na pobočku a poptat se. Na netu to mám s Gapem přes 14tis.

mtc30
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon led 05, 2009 14:22

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od mtc30 » pát čer 01, 2018 22:01

palko80 píše:
pát čer 01, 2018 15:01
mtc30 píše:
ned kvě 27, 2018 21:04
No já mám 1,6 sce 115k a jdu reklamovat.motor žere olej a najeto 9000 km,takže skrytá vada.Budu požadovat nový vůz
Ako si dopadol s reklamaciou motora? Tvoja skusenost moze pomoct dalsim.
Ak dolievali olej, platil si nieco alebo sa to bralo v ramci zaruky, teda ze doliali olej zadarmo. Vopred vdaka za odpoved.
Za dolití sem neplatil nic a vyjádření Renaultu bylo že když to žere olej tak to není skrytá vada motoru a nechají to na servise.Takže budou rozebírat motor a dál se uvidí
Renault Megane Grandcoupé 1,6 SCE Zen 2017
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V

svoboda77
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon dub 02, 2018 22:03

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od svoboda77 » pát čer 01, 2018 22:56

wiki: mám to základní rádio s černobílým displejem, od 2018 má DAB tuner.
Mégane IV Grandtour 3/2018 (1.6 SCe 115)

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 275
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Radis » sob čer 02, 2018 14:18

Tak ted jsem si dovez nového granda 1.6 SCe najel jsem 130 km a nevidím žádný problém . Auto na to že má tak dlouhý kvalty tak jede pěkně.Celkově výbava intens oproti megana 3 značný rozdíl
Megane IV Grandtour 6.2018 1.6 Sce Bílá intens
Megane III Grandtour 2013 1.6 16v dynamique Bílá Nacre
Megane II Grandtour 2007 1.6 16v červená[/color

destroy
Junior member
Příspěvky: 203
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od destroy » sob čer 02, 2018 18:11

svoboda77 píše:
pát čer 01, 2018 22:56
wiki: mám to základní rádio s černobílým displejem, od 2018 má DAB tuner.
Mozno blba otazka, ale mam auto z 2018 ale taku skratku som v navode radia nenasiel. Aspon som si dopodrobna precital navod na zapol som nazvy pesniciek v radiu co mi chybalo :) v rlinku to bol default.

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » sob čer 02, 2018 18:33

Radis píše:
sob čer 02, 2018 14:18
Tak ted jsem si dovez nového granda 1.6 SCe najel jsem 130 km a nevidím žádný problém . Auto na to že má tak dlouhý kvalty tak jede pěkně.Celkově výbava intens oproti megana 3 značný rozdíl
Dlouhý kvalty? Vždyť to ve 130 toci snad 3750 otáček.

Anryyk
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: stř čer 28, 2017 18:27

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Anryyk » sob čer 02, 2018 18:35

Bohužel mám tce 130 a nemohu doporučit, pokud příští týden neodstrani závadu půjde z domu...

palko80
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: stř črc 26, 2017 11:45

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od palko80 » sob čer 02, 2018 19:09

exBURN píše:
sob čer 02, 2018 18:33
Radis píše:
sob čer 02, 2018 14:18
Tak ted jsem si dovez nového granda 1.6 SCe najel jsem 130 km a nevidím žádný problém . Auto na to že má tak dlouhý kvalty tak jede pěkně.Celkově výbava intens oproti megana 3 značný rozdíl
Dlouhý kvalty? Vždyť to ve 130 toci snad 3750 otáček.
Trochu menej toci pri 130tke. Ale netreba zabudat ze to je atmosfera 1.6 a nie 2liter.Cisla su pre zaujimavost take.
Otacky/rychlost.Zaradena 5tka motor 1.6sce
2000/74,
2750/100
3000/110
3500/130
3800/140
4100/150

Roberto27
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: úte lis 21, 2017 07:28

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Roberto27 » sob čer 02, 2018 20:19

Anryyk píše:
sob čer 02, 2018 18:35
Bohužel mám tce 130 a nemohu doporučit, pokud příští týden neodstrani závadu půjde z domu...
Zdravím kolegu
copak je tak špatně ? :?:
Megane IV 1,2 130 Hp

Anryyk
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: stř čer 28, 2017 18:27

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Anryyk » ned čer 03, 2018 00:07

Ahoj kolego, z venku auta je slyšet jakési kovové rachtani spíše na pravé prednj straně, na volnoběh to slyšet není, za jízdy v tahu ano, při pusteni plynu přestane. Přirovnal bych ten zvuk jako když cvaka poloosa akorát tohle začne od 2000 otáček a v rejdu slyšet není. Pocitově pri zahřátí na provozní teplotu trochu méně než za studena.

Roberto27
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: úte lis 21, 2017 07:28

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Roberto27 » pon čer 04, 2018 20:08

Hmm něco se frantíkům nepovedlo ... Tak napiš jak to dopadlo ...Zatím máme 2500 Km a dobré..
Megane IV 1,2 130 Hp

Anryyk
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: stř čer 28, 2017 18:27

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Anryyk » úte čer 05, 2018 09:46

Určitě napíšu, no byl bych jinak celkem spokojen, mám teď 13800km a mám před první prohlídkou, tak uvidíme, oleje mám furt stejně, susteni z ventilace odstraněno tak jen tohle no.

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 275
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Radis » úte čer 05, 2018 16:48

palko80 píše:
sob čer 02, 2018 19:09
exBURN píše:
sob čer 02, 2018 18:33
Radis píše:
sob čer 02, 2018 14:18
Tak ted jsem si dovez nového granda 1.6 SCe najel jsem 130 km a nevidím žádný problém . Auto na to že má tak dlouhý kvalty tak jede pěkně.Celkově výbava intens oproti megana 3 značný rozdíl
Dlouhý kvalty? Vždyť to ve 130 toci snad 3750 otáček.
Trochu menej toci pri 130tke. Ale netreba zabudat ze to je atmosfera 1.6 a nie 2liter.Cisla su pre zaujimavost take.
Otacky/rychlost.Zaradena 5tka motor 1.6sce
2000/74,
2750/100
3000/110
3500/130
3800/140
4100/150
To jo ale v meganu 3 jsem měl šestikvalt a při 130 km/h točil motor 3800 a řval jak kráva.
Megane IV Grandtour 6.2018 1.6 Sce Bílá intens
Megane III Grandtour 2013 1.6 16v dynamique Bílá Nacre
Megane II Grandtour 2007 1.6 16v červená[/color

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 517
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od pedroo » úte čer 05, 2018 18:53

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/mo ... -internetu velmi zajímavá a lákavá nabídky při koupi něco z koncernu vw škoda seat audi :oops:
10.2016- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.6Sce

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 275
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Radis » ned čer 10, 2018 06:56

niky79 píše:
úte kvě 29, 2018 10:00
Porovnávat spotřebu mezi lidmi nemá moc smysl. Kazdy jede jinak a kazdy jinak pracuje s plynem.
U mě zatím najeto 600km, pohybuji se mezi 2-3 tis. otáčkami ale už ho občas krátce pustím ke 4 tis. trasa Vyškov - Blansko - Svitavy, a zpět průměr spotřeba 5,6 /100.:) 1,6 SCe
Megane IV Grandtour 6.2018 1.6 Sce Bílá intens
Megane III Grandtour 2013 1.6 16v dynamique Bílá Nacre
Megane II Grandtour 2007 1.6 16v červená[/color

Uživatelský avatar
radar77
Advanced member
Příspěvky: 481
Registrován: stř led 26, 2011 14:26

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od radar77 » čtv čer 14, 2018 11:54

Cox77 píše:
pát čer 01, 2018 19:19
Mám pojištění u Allianz, povinné ručení, havarijní pojištění Allrisk včetně GAP, pojištění skel vozidla a pojištění Asistence PLUS. Cena 10.084,- Kč. ročně. Škodní průběh 168 měsíců, kterému odpovídá sleva 50% za dosažení třídy bonusu B10. Sjednával jsem tak, že jsem nahlásil cenu vozidla a poskytl jsem VIN. Jednal jsem na pobočce, nedával jsemto do porovnávače pojištění.
Mám od novoty Allianz havarijko max. variantu exkluziv, +vsechny skla na 30000,-, GAP byl na 3 roky, spoluucast 1000,- nebo 1%, bonusy mam maximalni, zacinal jsem na 4800,-, aktualne platim 5300,-, protoze samozrejme stale zdrazuji..... jen pro referenci, jaky maji prostor, nebo meli.... nesjednaval jsem na pobocce ale u prekupniku.... auto uz je stare, tak bych to mel pomalu zrusit.... sorry za OT
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Ládys » čtv čer 14, 2018 11:59

Radis píše:
ned čer 10, 2018 06:56
U mě zatím najeto 600km, pohybuji se mezi 2-3 tis. otáčkami ale už ho občas krátce pustím ke 4 tis. trasa Vyškov - Blansko - Svitavy, a zpět průměr spotřeba 5,6 /100.:) 1,6 SCe
Jak to děláš? Já se po 1/2 roce nemůžu dostat pod 7,2
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1042
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od niky79 » čtv čer 14, 2018 12:18

7,2? Tolik nemám prumerne ani na dalnici Brno-Praha, tam mam pri sviznejsi jizde kolem 6,8. Na okreskach kolem 6. Jsou to ale kratkodobe prumery na těchto trasach, jinak totiz jezdim po praze a casto stojim dlouhou dobu se zapnutym motorem, takze spotreba leze.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Ládys » čtv čer 14, 2018 13:34

Taky mi přijde, že ta kalkulačka v autě nějak kecá. Tento týden jsem jel 2x Prahu, schválně jsem si na dálnici hodil aktuální spotřebu a nějak mi to nesedí. A když si najedu na průměrnou rychlost za celou dobu, tak je podezřele nízká. Očekával bych něco mezi 60 -70 km/h, ale 43 - takový svatoušek nejsem.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

mate59
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: pon bře 19, 2018 21:30

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od mate59 » čtv čer 14, 2018 15:59

Skúšal som od natankovania plnej po odjazdení dotankovať znova doplna a spotreba mi zodpovedá tomu, čo ukazuje počítač.Priemer spotreby na cca 3000km je 5,8 litra.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti