ethanol E 85

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
jackup
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned čer 19, 2011 19:08

Re: ethanol E 85

Příspěvek od jackup » ned zář 18, 2011 22:17

Zdravím alkoholiky :-D

Mám jedničkovou Thalii, 1.4 8V r.v. 2001... Už dobu jsem si řikal vyzkoušim ten ethanol... Především kvůli ceně - 26.5 za E85 vs. 35.00 za natural dělá na 40l nádrž mýho miláčka skoro 400 Kč... Jediný, co mě odrazovalo, bylo, abych si nezničil motor, pokud bych na E85 jezdil dlouhodobě...

Nejčastější argumenty proti, co jsem vypozovoval na fórech:

1) chudá směs = přehřívání
2) korozivní, rozežere palivovou soustavu
3) zvýší se spotřeba, takže se to nevyplatí
4) studený starty
5) suchý palivo (bez aditiv, něco jako plyn ve škodovkách 120 což bylo bezolovnatý palivo do auta pro special, takže se po pár tisících km zadřely písty a ventily...)

Cena byla rozodujícím faktorem, kterej mě donutil to zkusit... Měl jsem prázdnou nádrž, a tak jsem nalil rovnou jen 10l E85 s tim, že vyzkoušim, jak se auto bude chovat, pokud se bude cukat, dotankuju natural 95... A kupodivu, Thalia se necukala tak jsem dotankoval E85 do plný lol... Táhla subjektivně líp, přestože je teprve září, tak start v 10stupních celsia v noci na první škrábnutí...

Teď k bodům a argumentům a moje první subjektivní reakce:

1) Auto se nepřehřívá, naopak, buď to je stejný anebo se mi zdá, že se motor tolik nehřeje... A to, že chudá směs ničí motor, je podle mě u tohodle auta s vícebodovym vstřikováním a lambda sondou je to podle mě blbost... Nekucká se, lambda si sama řekne víc, když cejtí chudší směs...

2) Koroze... no co k tomu dodat... Podle mě naprostá hovadina... Ethanol vyčistí palivovou soustavu, pokud něco rozežere nebo zničí tak už to bylo načlý... A jen nános bordelu třeba hadici drží v neděravym stavu...

3) Nemám palubní počítač, takže zatim by to byly jen spekulace... Subjektivně je to asi stejný, ale to se po pár KM litr sem litr tam nepozná... Mimochodem úspora 10Kč / litr znamená 400 Kč na 40l nádrž... To taky znamená, že i spotřeba o 2 litry větší se ještě vyplatí...

4) Je září, doznívá léto... nejnižší teplota - zkušel jsem asi ve 2 ráno - 10 stupňů Celsia - na první škrábnutí...

5) Přátelé, Natural 95 je BEZOLOVNATÉ palivo... to znamená, že všechny auta počínaje škodou 136 a favoritem, co jezdí na natural, je jim jedno ,jestli jezdí na jakýkoliv bezolovnatý palivo... Plyn pro favorita byl bez problémů, zatímco pro škoďárnu to znamenalo po x tisícíh km zahodit hlavu a dát novou, protože se zapekla... Takže argumenty že dlouhodobý používání ethanolu zadře motor, zapeče písty mi příjde jako nesmysl... Ale po vyjetý půl nádrži se jedná jen o domněnku...

Takže celkově, zatím nevidím ani jedno negativum, proč na chlast nejezdit... Nevím, co to dělá dlouhodobě, ale jezdí to, necuká, táhne, je to levnější a teoreticky by to nic udělat nemělo... budu pokračovat a po měsíci se ozvu ,jestli pozoruju nějaký změny...

eStar
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon zář 19, 2011 16:38

Re: ethanol E 85

Příspěvek od eStar » pon zář 19, 2011 16:49

Zdravím

Chci si objednat Lagunu III 2.0 103kW Expression a koukal sem že motor je z výroby upraven na Bio-ethanol. Pročetl jsem tento topic, ale většina pisatelů dávala E85 do neupravených motorů takže výsledky byly dost různorodé. Zajímalo by mě jestli tu má někdo zkušenosti s E85 u motoru upraveného již z výroby na tento typ paliva. Při ceně N95 by se mohla E85 vyplatit i přes vyšší spotřebu.
Renault Laguna III 2.0dci 110 kW Black Edition 2011

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1840
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: ethanol E 85

Příspěvek od faldicek » úte zář 20, 2011 21:47

Projdi si sekci Laguny III tam už pánové nějaké ty zkušenosti mají: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 5&start=50

Uživatelský avatar
Frodo89
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: ned zář 11, 2011 06:37
Bydliště: Severočeské Hnědouhelné Emiráty - Teplicko

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od Frodo89 » stř lis 02, 2011 13:09

Nevim když tu řešite E85... přidám vlastní postech...

Oktanové číslo u E85 by se měl rovnat benzínu s oktanovím číslem vyšim jak 100... Tak nějak sem se to dočetl ve Světe motoru...


A dle zkušenosti... asi jediny co bude hodně trpět při přechodu z Benzínu a Lích bude palivove vedení... Hlavně gumové hadičky, které benzinem ztvrdly a lich je muže rozleptat...
"zkouška proběhla na dvoutaktní stary motorce ČZ175/477 a tam se to chovalo lepe jak benzín..." Jen po ujeti dvou nadrži jsem musel měnit všechny palivové hadičky protože začly prosakovat a praskat
Renault Clio 1,2 LPG - 43kW tří dveřák '99
Yamaha XJR 1300SP
________________________________
ex.:
Renault Clio 1,2RN MPi - 40kW - tří dveřák po Faceliftu '97
Suzuki GSF600N Bandit

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 690
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od martinsem » stř lis 02, 2011 15:03

líh neleptá.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Petr Benda
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: ned úno 20, 2011 00:30

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od Petr Benda » čtv lis 17, 2011 22:37

Kde se sežene etanol?

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 690
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od martinsem » čtv lis 17, 2011 23:55

Do auta u benzínové pumpy, do kamen na internetu, ... :-)
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od volfik » pát lis 18, 2011 06:34

Seznam pump je : http://www.bioethanole85.cz/cerpaci-stanice-e85.
Stále se doplňuje.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Teploty pod nulou zkušenosti

Příspěvek od zub10 » sob lis 19, 2011 20:12

espace III 8v 2l mi pořád jezdí na čistý E85,ale studený starty se s teplotou zhoršovaly,takže jsem modifikoval.

vyměnil jsem za nějaký normální teplý svíčky.
Nad filtrem je topná spirála,bere asi 20A,napojená na relé ovládané extra tlačítkem z palubovky,žhavení 20-30sek.
nic moc.
V autě mám kompresorek na pneu,tak jsem dodělal probublávaní voňavější směsi,konkrétně těkavější benzínový čistič-break cleaner,plyny foukám hadičkou pod filtr.

při teplotě -5
první krátký start pokus nic,
druhý chytne jak benzín(asi to trubkama dorazilo do motoru),
ale běži tak 5s,pak chcípne(vysál čistič).
po novém nažhavení chytne hned a jede se.
po 4h na parkovišti chytá normálně.
Jezdí s tim manželka,couračky do 10km,zatím má 9l spotřebu.

dodělávám automatiku bublání a žhavení ještě za jízdy nějakou dobu.

ps:nemohli jsme natočit motorovou pilu,trocha break cleaneru ve spreji do sání a napoprvé chytla.
pro jistotu vozím break cleaner v autě.

kámoš nechápe jak to může jezdit na čistej E85 :)

přepočtem jezdím za míň než to samý v naftě 9l e85 vs 7.5l nafty u kámošů,co maj Alhambru a galaxy.Navíc je hned teplej,a náklady na údržbu benzínu proti naftě jsou taky jinde.

Nechápu jak může jednotka na úpravu vstřikování za 10 000kč(balamutí data z lambdy) vyřešit startování v zimě,
když se data z lamda sondy při startu ignorují,protože ta funguje až po zahřátí.
A vstříknutí většího množství lihu taky asi moc nevyřeší,možná víc jisker za sebou by pomohlo.

Líh prostě rád nehoří.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 690
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od martinsem » sob lis 19, 2011 21:39

No to je zajímavá úprava, jenže trochu divná... Co takhle použít sprej na startování, který se normálně prodává? Problém se studeným startem E85 je v tom, že líh nehoří po dopadu na studenou plochu válců. A jednotky, které upravují směs E85, tak samozřejmě prodlužují délku vstřiku na základě informace o teplotě, ty jednodušší na základě pevně daného nastavení s ručním spouštěním. Prostě tam natlačí hodně "lihu" a ten nějak chytne. Já na E85 momentálně nejezdím, protože hrozí poškození motoru spalováním chudé směsi, která má vyšší teplotu, než směs s benzínem. Hrozí podpálení pístů. Čekám na nějakou kvalitní přestavbovou sadu, zatím jsem nic nevybral.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1073
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od benisek josef » ned lis 20, 2011 13:52

tak osobne si myslim ze ropa patri do traktoru, lpg do sporaku a lih do flasky a do zaludku :mrgreen: ale pro a proti ropa vecny problem v udrzbe ale nizke naklady na zpotrebu,benzin veci naklady na zpotrebu ale menci na udrzbu a pokud se do benzinu da jako alternativa segvence lpg je to podle me zlatej kompromis.(momentalni muj nazor)..motor startuje na benzin tudiz krom tankovani 98 coz je lepsi pac clovek nikdy nevi jak dlouho bude tech 20litriku v nadrzi nehrozi poniceni drncanim a skubanim na ethanol (coz se klikovce rozvodaku musi hrooooooooozne libit)takrka neztraci vykon na lpg.je pravda ze prestavba na lpg neni nijak levna a je to i behani a to zpravne nastaveni neni taky hned ale proc motor trapit a huntovat jenom lihem?no ja bych to neudelal kdyz uz tak co se tyka prestavby na ethanol na svete existuje a neni nijak draha na sharana vyjde cca 420ecek jiz sem se stim setkal u kolegu v dojclandu.maj neco podobneho jako lpg.standartni nadrz je ponechana lihu a pridavna nadrz kde obsah je od 5 do 20l je na benzin pak je u motoru udelanej prepinaci uzaver kterej prepina paliva tudiz startujete na benzin a po ohrati na 20stupnu prepne na ethanol ktery je jeste navic elektricky vyhrivan pred vztrikama...jednoduchy a dumyslny reseni jako u lpg...za techto podminek a vedet o tom driv sel bych do toho asi vic nez do lpg uz jen kuli dojezdu pac nadrz s lpg na 80l do kufru neni nijak prakticka to sem si moh rovnou koupit 1.6scenika a vyslo by to na stejno a pod auto se vejde max 55l coz dojezd hodne omezuje a koupit specialni nadrz misto benzinove a namontovani 10l benzinove za 1500ecek + prestavba moji v6 za 40tis je dosti financne narocna...a dnes uz je ethanol takrka dostupny benzinach jako lpg...tak snad az se to zazije jako lpg a s pristim mojim novym autem budu zvazovat i alternativu zda udelat prestavbu na ethano ci lpg ale stale lpg vyjde na provoz cenove lepe...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od zub10 » úte lis 22, 2011 21:23

berte to jako skušenost,nic mě úprava nestála,
zkusil jsem to vyřešit evolučně sám
- líh za studena nehoří - ohřát vzduch spirálou,
- nechce to chytat - fouknu tam trochu čističe brzd a ono to chytlo.
dobastlit a jedem
ještě mě napadlo přilepit topítko na hliníkový palivový filtr,ale je to blízko nádrže :)

pro a proti-
s autem najezdím tak 7000km za rok,
to je asi 5500kč úspora na E85,
plyn prý nechce v zimě taky startovat(podle provedení),cena přestavby je tak asi 23000,
nemusim řešit flašku v kufru,nebo rezervu,mám 3 děti a tahám kočárek,
a motor prý taky nevydrží tolik.

myslím,že dřív našetřím na výměnu motoru,než klekne.
Líh čistí palivovou soustavu,taže mi třeba dýl vydrží vstřikování(čerpadlo asi ne)
Katalyzátor a lambda bude asi taky spokojenější,plyny jsou čistší.
třeba mi povolí těsnění pod hlavou,protože nevzniká 'těsnící' karbon.
V některejch zemích na to celkem dost jezdí.

Navíc mám nejslabší motor 84kw,takže tam budou možná odolnější části dávaný do silnějších modelů.Sháněl jsem přímo tenhle,protože takhle velkou káru tahá za 8.5l.

Každej si musí vybrat sám.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

dluda
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 24, 2011 16:44

Re: ethanol E 85

Příspěvek od dluda » čtv lis 24, 2011 16:59

S Ethanolem je to jako s plynem. Auto na to musí být přizpůsobeno. Nemůžu pochopit, že tady někdo píše že to ředí do neupravenýho auta a pak se diví že mu to nejede a nebo nestartuje. :roll: Kdyby to fungovalo bez přestavby, tak by se asi neprodávali přestavbový jednotky. Sám jsem si nechal Lagunu přestavět na E85 od Biopowers CZ a vůbec toho nelituju. Stálo mě to desítku a to se mi už dávno vrátilo na úspoře. Na E85 nedám dopustit, motor líp tahne, je tišší a krásně to voní z vejfuku. :lol:

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1073
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od benisek josef » čtv lis 24, 2011 18:47

no pokavad budes pouzivat cichace (cistic brzd ci jinej etilotoulen) rozluc se s motorem behem jedne zimi mozna i driv...renault neni zil kolego...se segvencnim lpg nemusis mit strach ze vzime nenastartujes pac startujes a prvnich par minut jedes na benzin cca pri -20 startnu oskrabu a pak 0,5km a jedu na lpg...stou ohrivaci spiralou souhlasim ale urcite bych ji nedaval az k nadrzi...virobci lpg ci etanol prestav ji umistnujou co nejblize k motoru kuli nejlepsim ucinkum.urcite bych tam nebastlil nic made in hause ale koupil bych origo na ethanol stoji cca i s relem 850-1250kc...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

kubinc
Člen RCČR
Příspěvky: 73
Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
Bydliště: Praha 10 na ubytovně
Kontaktovat uživatele:

Re: ethanol E 85

Příspěvek od kubinc » pát lis 25, 2011 18:14

dluda píše:S Ethanolem je to jako s plynem. Auto na to musí být přizpůsobeno. Nemůžu pochopit, že tady někdo píše že to ředí do neupravenýho auta a pak se diví že mu to nejede a nebo nestartuje. :roll: Kdyby to fungovalo bez přestavby, tak by se asi neprodávali přestavbový jednotky. Sám jsem si nechal Lagunu přestavět na E85 od Biopowers CZ a vůbec toho nelituju. Stálo mě to desítku a to se mi už dávno vrátilo na úspoře. Na E85 nedám dopustit, motor líp tahne, je tišší a krásně to voní z vejfuku. :lol:
a co všechno je za potřebí kté přestavbě nebo ktery díly se musí vymenit
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7

dluda
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 24, 2011 16:44

Re: ethanol E 85

Příspěvek od dluda » ned pro 11, 2011 02:36

Přidá se tam jen ta přídavná jednotka. Žádný hadičky, svíčky není potřeba měnit. Jen pro upřesnění, etanol rozežírá gumu, ale ta se v palivové soustavě používala do roku 1991, takže tyhle obavy můžou mít veteráni.. 8) Do klasickýho benzínu se stejnak určitý procento lihu přimíchává, takže to je prašť, jak uhoď. Startuje to dobře. Po 1000km jsem vyměnil akorát palivovej filtr, jinak nic. :mrgreen:

alf
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: stř zář 05, 2007 18:14

Ethanol 85 a Espace 2l 84kw

Příspěvek od alf » ned pro 11, 2011 13:01

Nazdar kolegové,
prošel jsem názory na E85 i v sekci paliva, ale nikde jsem se nedočetl že by to někdo zkusil v espíkovi. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Testl to někdo (ať už čistý ethanol nebo nějaký poměr s benzínem)? Přece jen cena E85 je výrazně pod cenou benzínu a tak nad tím tak trošku uvažuju.

misve
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: Ethanol 85 a Espace 2l 84kw

Příspěvek od misve » pon pro 12, 2011 23:12

už 3. tejden jezdím (resp. manželka) na stopro E85 a zatím bez větších problémů. Manželka říkala, že jí to asi jednou chcíplo po nastartování, ale zřejmě uchvátala start. Když startuju (ráno garáž) až když se na displeji ukáže OK, tak to sice točí o trochu děle, než u benzínu (cca vteřina benzín, 2 vteřiny E85), ale volnoběh drží a nehoupe se (jak jsem se někde dočetl) Spotřeba max. o litr větší (ono se to na těch pojížďkách do práce moc nepozná), motor subjektivně tišší, výkon subjektivně vyšší. Zatím spokojenost, uvidím, co to udělá, až půjdou teploty pod nulu - poreferuji.
Jinak jsem někde na netu vyčetl, že Esp III by už měl být ffv compatible a dokonce Renault byl jedním z výrobců, který technologii na E85 má docela vychatnou, akorát se s tím moc nechlubí. Snad prý můžou trpět ventily, jinak by se měl motor E85kou vyčistit. Někdy o víkendu skouknu jak vypadá olej (konzistence, barva), případně opbčas naleju benzín. Obecně asi většina vozů od rv. cca 2000 by s tím neměla mít problém - řj by na základě údajů z lambda, teploty vzduchu, motoru atd. měla regulovat délku vstiku.
A taky krásně voní ... :-)
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

Obormot
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 15, 2011 18:12

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Obormot » čtv pro 15, 2011 18:14

Dobrý den!

Jsem Andrey Akhnovsky z Ukrajiny, vývojář a výrobce Bioadapter E85 konverze kit.

http://bioadapter.com/index.php?cPath=2 ... 6eed59f26a

Obrázek

Chci říct, že majitel webu http://www.biopowers.cz, s. Drápela Ludvík, aby dávky bioadapters pro prodej v České republice pod jeho obchodní značkou.
Bioadapters odeslaných a přijatých před několika měsíci, ale on ještě neměl za to zaplatit, a neodpověděl na telefonáty, e-maily a facebook kontakty.

Prosím, dejte si pozor na spolupráci s ním a touto firmou.

* * *

Hello!

I am Andrey Akhnovsky from Ukraine, developer and producer of Bioadapter E85 conversion kit.

I want to tell you, that owner of site http://www.biopowers.cz, p. Drápela Ludvík order batch of bioadapters for reselling in Czech republic under his trademark.
Bioadapters was sent and received several months ago, but he still did not pay for it, and he did not answer on phone calls, emails and facebook contacts.

Please beware of cooperating with him and this firm.

Uživatelský avatar
Alf8875
Junior member
Příspěvky: 226
Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
Bydliště: Morava- Nový Jičín

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od Alf8875 » stř pro 21, 2011 22:49

Nic ve zlém pánové ale každému co jeho jest já mám doma třeba benzínovej zapalovač Zippo a plynem opaluji prase u zabíjačky :lol: ! Když už jste tak zapřísáhli vyznávači benálu a nafta dle vás patří do kamen není třeba vám to vyvracet jen by ale bylo taky nutné říci proč ta zášť, že tam přidávaj biosložky není odpověď ty jsou i v benzínu !!! Nebo jen opakujete dosti omšelý 30 let starý slogan ještě z dom kdy se po silnicích proháněly Praga V3S či S5 ??? Ať vaším dle mne zcestným názorem zbytečně neodrazujete ostatní kluky bezdůvodně ! Nemluvě o tom že ať se vám to líbí či nikoli stále je to v porovnání s benzínem ekonomičtější palivo i když je o kačku dražší vždy ujedu za stokorunu dál než benzíňák, a to dosti podstatně. Pokud jsem momentálně na vaších tvářích vykouzlil ůsměv jsem velice rád vždyť budou vánoce pokud i přesto mne máte za pitomce tak si kupte svět motoru - speciál DIESEL je tam toho popsáno dost co se týče výhřevnosti , ůčinnost naftového a benzínového motoru, energetických hodnotách daných paliv atd. Není to tím že sám mám Espika v naftě před nim jsem měl mnoho vozů v benálu a ani jeden nebyl pod 95 kw a uměly taky jezdit. Mluvme ale v globálu ne mé naftové nebo Tvé benzínové. V globálu je prostě diesel výkonější a ůspornější tudíž ekonomičtější než benál. Nemluvme o tom že zrovna ty máš LPG či druhý si nechal dodělat CNG ! Prostě nafta je stále a ještě dlouho bude No.1 . A to tvrdím i když mi ten můj díesel žere nervy a spadlo do něj za půl roku tolik že bych jej měl druhý na náhr. díly však Márty ví . Ano řeknete drahy servis ale to už taky není pravda , jenže on ten diesel mi bude stále ještě vozit kvas do pálenice a ten váš benzín už bude v 500 000 tak vylágrovanej že pojede po rovině plný plyn za jedna ať má 6 či jen 4 piváky. Bohužel tak to je a nikdo z nás to nezmění . Takže nafta v kamnech dobrá i když dám přednost dubovému dřevu v krbu ale v autě je nafta NEJLEPŠÍ . Jinak přeji pěkné svátky :van002: všem tady na těchto stránkách ať už maji naftu či benzín . Alf
Espace 2,2 DT r.v, 1999

misve
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od misve » stř pro 21, 2011 22:52

Tak jsem to s čistým E85 po cca měsíci vzdal. Spotřeba mně (resp. manželce) vyrostla skoro o 5 litrů !!! Dal jsem zpátky benzín a jsem na svých 10,5 až 11 (pojížďky do práce). Občas tam ten E85 dám na pročištění motoru, ale jinak do toho nejdu. Zkusím to ještě v létě půl/půl s benzínem.
Jinak jak jsem psal níže, starty víceméně OK, chování motoru OK, výkon lepší, spotřeba nahoru. :-(
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 690
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od martinsem » stř pro 21, 2011 23:17

To je divný, asi problém s lambdasondou, jinak není důvod, aby to o tolik víc žralo. Já rozdíl ve spotřebě nepoznám.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

misve
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od misve » čtv pro 22, 2011 12:35

Ještě ho zkusím, až pojedu nějakou delší štreku. Teď s tím manželka jezdila 6 km do práce a za ty 4 tejdny mi podle palubního PC vylezla spotřeba na 15l/100 km. Lambda podle diagnostiky DDT nemá žádnou odchylku. Až bude čas, zkusím ještě v diagnostice sejmout hodnoty (bohatost, časování atd...) při benzínu a pak zase až natankuju E85.
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

alf
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: stř zář 05, 2007 18:14

Re: Etanol 85, 15

Příspěvek od alf » pát led 06, 2012 18:58

Před třemi dny jsem poprvé natankoval půl na půl a zatím pohoda. Najeto asi 100km. Motor (2l, 84kw) si jenom přede a hlavně krásně táhne. Spotřebu zjistím časem, tak uvidíme.

Obormot
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 15, 2011 18:12

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Obormot » stř led 11, 2012 15:11

Dobrý den!

Myslím, že je třeba oznámit, že díky publikací na fóru jsem byl schopen kontaktovat majitele firmy, a my jsme zjistili, že příčinou této situace bylo zneužívání jednoho ze zaměstnanců, kteří používají údaje o společnosti, aniž by souhlas majitele, takže naše kontakty se vypadat jako zcela legitimní.

Majitel firmy mne ujistil, že zboží se bude věnovat tento bývalý zaměstnanec.

Omlouvám se za částečné Offtopic a pomocí jména a firmy Biopowers Drápela Ludvík v publikacích, a já jsem velmi šťastný, že všechno jasné a dobře dopadlo.

jde,
Andrey Akhnovsky.

* * * * * * * *

Hello!

I think it necessary to announce that thanks to the publications on the forums I was able to contact the owner of the company, and we found that the cause of this situation were abuse of one of employees, who used the details of the company without the consent of the owners, so our contacts was look as completely legitimate.

Owner of the company assured me that the goods will be paid by this former employee.

I apologize for the partial offtopic and the using of the name of company Biopowers and Drápela Ludvík in publications, and i am very happy that all become clear and ended well.

regards,
Andrey Akhnovsky.

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host