Ked uz nepomaha nic ine, treba pouzit porovnavaciu metodu - porovnat konfiguraciu s inym ale fukcnym autom. Ked tu das vsetky obrazovky (alebo mailom), poviem ti co mas nastavene inac ako ja.Březina Michal píše:Tak na airbagu zůstala posledníchyba se kterou se mi přes DDT nepodařilo dále vůbec hnout.Je to strana řízení-non utilisé.Ač jsem vyzkoušel všechno možný tak vždy při odpojení DDT chyba vždy znovu naskočila.
Postup a kontrola nastavení:
UBIC:
conduite a droite - NON
Airbag:
Verouillé boitier - OUI
configuration conduite a gauche - Ecriture
(následně vyzkoušeny i kombinace - pravá strana a libovolná strana s nastavením v UBIC :conduite a droite - NON/OUI)
až potud si myslím že jsem udělal vše správně.Ale na další strance "etet du systeme"...už si tak zcela jistý nejsem. I když kontrolka na palubě zhasla při "..témoins via CAN ->arreter pilotage->défaut airbag i d´inhibition =>ETEINE". Nevím zcela jistě co znamenají v roletovém menu všechny ty zkratky AB ON/OFF et INHIB PSG ON/OFF.Každopádně na palubě nesvítí Airbag jen do vypnutí DDT.
Nemáte někdo ještě nějaký další postup před návštěvou servisu?
DDT2000 a vše kolem něj...
Moderátor: Moderators General
Re: Airbag
ddt thalia
zdravim, chcem sa spytat ci niekto neviete poradit s ddt a renault thalia 2004, 1,4i 8v, mam kabel na vag k-l cez COM fungujuci v pohode na vw group, ale pri vybere RJ v ddt alebo vyhladani RJ automaticky, odpovie mi len jedina - UCBIC/BFR (UCH transv 5_3) co ani neviem presne co je zac z toho francuzskeho popisu.potrebujem si totiz zmazat chybu motora, v servise vymenili indukcnu cievku ale chybu nezmazali a platit a chodit niekam ked mam kabel je zbytocny benzin a peniaze za diagnostiku.
vstrekovacia a aj ostatne jednotky pisu ze ziadna odozva, pri zvoleni jednotky SIRIUS 32 resp SIRIUS 34(podla kodu motora v popise jednotiek) ani jedna nekomunikuje a pri KWP2000 FastInit protokole napise " Function : injection -> Read identification" a " Init error(2000) : no reply for request '81' " pri ostatnych "Init error(1000) :...."
neviete kde moze byt chyba ked ta jedna jednotka komunikuje a ostatne nie? pripadne ak by mal niekto iny napad ako zmazat chyby z RJ motora by potesili, odpojenie baterky na hodinu nepomohlo.
vdaka za rady uz neviem s tym en-fr softom dalej
vstrekovacia a aj ostatne jednotky pisu ze ziadna odozva, pri zvoleni jednotky SIRIUS 32 resp SIRIUS 34(podla kodu motora v popise jednotiek) ani jedna nekomunikuje a pri KWP2000 FastInit protokole napise " Function : injection -> Read identification" a " Init error(2000) : no reply for request '81' " pri ostatnych "Init error(1000) :...."
neviete kde moze byt chyba ked ta jedna jednotka komunikuje a ostatne nie? pripadne ak by mal niekto iny napad ako zmazat chyby z RJ motora by potesili, odpojenie baterky na hodinu nepomohlo.
vdaka za rady uz neviem s tym en-fr softom dalej
Re: ddt thalia
Skusil by som vybrat ine vozidlo do ktoreho sa montuje tvoj motor a potom bud dat autodetekciu alebo mu skusit nanutit nejaku RJ vstrekovania.eye1984 píše:zdravim, chcem sa spytat ci niekto neviete poradit s ddt a renault thalia 2004, 1,4i 8v, mam kabel na vag k-l cez COM fungujuci v pohode na vw group, ale pri vybere RJ v ddt alebo vyhladani RJ automaticky, odpovie mi len jedina - UCBIC/BFR (UCH transv 5_3) co ani neviem presne co je zac z toho francuzskeho popisu.potrebujem si totiz zmazat chybu motora, v servise vymenili indukcnu cievku ale chybu nezmazali a platit a chodit niekam ked mam kabel je zbytocny benzin a peniaze za diagnostiku.
vstrekovacia a aj ostatne jednotky pisu ze ziadna odozva, pri zvoleni jednotky SIRIUS 32 resp SIRIUS 34(podla kodu motora v popise jednotiek) ani jedna nekomunikuje a pri KWP2000 FastInit protokole napise " Function : injection -> Read identification" a " Init error(2000) : no reply for request '81' " pri ostatnych "Init error(1000) :...."
neviete kde moze byt chyba ked ta jedna jednotka komunikuje a ostatne nie? pripadne ak by mal niekto iny napad ako zmazat chyby z RJ motora by potesili, odpojenie baterky na hodinu nepomohlo.
vdaka za rady uz neviem s tym en-fr softom dalej
Re: ddt thalia
no nikto znamy nema take auto, snazil som sa mu nanutit rozne jednotky sirius co by mala byt ona, ale na tej adrese mu proste nekomunikuje ani jedna, neviem ci nieco treba specialne nastavit este alebo sa to da nejak obijst, vo vagu sa da nastavit pomalsia komunikacia ak je problem so spojenim ale ked komunikuje ta jedna jednotka neviem preco ostatne ignoruju.skusal som aj navolit jednotku prejst do mazania chyb a napisalo ze nevie nacitat chyby pre ten kod 81 ci co to stlacil som erase a vraj chyby vymazane ale samozrejme ze kontrolka motora svieti staleLaco19 píše: Skusil by som vybrat ine vozidlo do ktoreho sa montuje tvoj motor a potom bud dat autodetekciu alebo mu skusit nanutit nejaku RJ vstrekovania.
Re: ddt thalia
Myslel som to tak, ze ked si uz vyberies typ vozidla (Thaliu tam myslim nenajdes), tak uz mas obmedzeny vyber RJ len na tie, ktore sa do toho vozidla montovali.eye1984 píše:no nikto znamy nema take auto, snazil som sa mu nanutit rozne jednotky sirius co by mala byt ona, ale na tej adrese mu proste nekomunikuje ani jedna, neviem ci nieco treba specialne nastavit este alebo sa to da nejak obijst, vo vagu sa da nastavit pomalsia komunikacia ak je problem so spojenim ale ked komunikuje ta jedna jednotka neviem preco ostatne ignoruju.skusal som aj navolit jednotku prejst do mazania chyb a napisalo ze nevie nacitat chyby pre ten kod 81 ci co to stlacil som erase a vraj chyby vymazane ale samozrejme ze kontrolka motora svieti staleLaco19 píše: Skusil by som vybrat ine vozidlo do ktoreho sa montuje tvoj motor a potom bud dat autodetekciu alebo mu skusit nanutit nejaku RJ vstrekovania.
Re: ddt thalia
Laco19 píše:Myslel som to tak, ze ked si uz vyberies typ vozidla (Thaliu tam myslim nenajdes), tak uz mas obmedzeny vyber RJ len na tie, ktore sa do toho vozidla montovali.
aha, no vyskusam este tak, mas pravdu thalia tam nieje, skusam to cez clio co by malo byt to iste po motorickej stranke. len nechapem tu komunikaciu ze jedna jednotka(myslim ze centralna elektrika to bude) komunikuje a ostatne nie,ani klima ani abs ani airbag ani ecu, pritom s kablom nikdy problem nebol zatial vw group diagnostikoval vsetko co som napojil minimalne motor takze ten je ok a tu ide centralna elektrika a nejde motor, dost zvlastne
prave som bol zase v aute, len ta jedna sa spoji, ostatne nie.podla farieb jednotiek v ddt nie su CANove este tie jednotky, su oranzove vacsinou, can su zelene. motor je k7, sedi nanho riadiacka sirius, bohuzial pise podla zvoleneho protokolu bud ze nenasiel odpovedne klucove slovo(responding keyword alebo tak nejak) alebo to s chybou 81co som pisal vyssieokura píše:nespojí se ti ani s RJ motoru?
ostatní jednotky budou po canu, takže bez can řadiče si neškrtneš
ale motor by měl jít
podla typu motora som nasiel ze to ma byt SIRIUS 34, na nej su len cisla a siemens vyrobca ale cisla som neopisoval.okura píše:co tam máš v autě za jednotku?
zaujimava vec je, ze dnes po ceste do servisu na objednanu diagnostiku kontrolka motora sama od seba zhasla, diagnostiku som predsalen nechal urobit v original renault servise a vraj tam ziadna chyba nieje zapisana(zaplatil som samozrejme 33 eur) len sa mi nezda spotreba 85km/cca 10 litrov,dufam ze ked kontrolka sama zhasla tak sa zase spotreba upravi lebo to zerie viac ako znamemu 3liter 6 valec
Zdravím, řešil jste někdo DDT2000 + Megane II dci (2004/2006) + CAN bus? Jde mi o kabel, který byl jel s DDT2000. Existuje takový (který nestojí půlku auta)?
RM II Grandtour 1.5dCi/63kW 2006 [img]http://images.spritmonitor.de/351867.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
A v čem je problém? V DDT? Kabelů CAN-RS232/USB je dost.okura píše:buhužel ne
RM II Grandtour 1.5dCi/63kW 2006 [img]http://images.spritmonitor.de/351867.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
V novějších autech v obojím, CAN potřebuje v kabelu mít hardware klíč, pro škodovky existujou pro ostatní neznám žádnej funkční. A DDT novější auta nezná, ta verze co tu je umí jen megane I a pod II označuje facelift
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018Hmm, to není potěšující zpráva. A jiné, funkční, řešení pro ODB-2 (CAN-bus) auta? Např. ScanMaster nebo DigiMoto + ELM327 kabel? Umí to stejné věci jako DDT, nebo ne?
Já nějak nechápu pojem "HW klíč v kabelu". Co si pod tím mám představit? Ten kabel přece jen zprostředkovává spojení mezi dvěma nějakými odlišnými rozhraními (v tomto případě USB a CAN-bus), ne?
Já nějak nechápu pojem "HW klíč v kabelu". Co si pod tím mám představit? Ten kabel přece jen zprostředkovává spojení mezi dvěma nějakými odlišnými rozhraními (v tomto případě USB a CAN-bus), ne?
RM II Grandtour 1.5dCi/63kW 2006 [img]http://images.spritmonitor.de/351867.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
-
okura
- Advanced member
- Příspěvky: 443
- Registrován: pon led 19, 2009 14:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
HW klíč v kabelu - je zařízení proti nelegálnímu užívání programu.
daný soft si nejdříve ověří zde je správný kabel po té se pustí do spojení komunikace.
Čtečky typu ELM327 can s DDT určitě fungovat nebudou. Někdy bylo schéma originál DDT kabelu, jak bylo vidět je tam i procesor , která má obsahuje firmware. bez něj je schéma a kabel k ničemu
daný soft si nejdříve ověří zde je správný kabel po té se pustí do spojení komunikace.
Čtečky typu ELM327 can s DDT určitě fungovat nebudou. Někdy bylo schéma originál DDT kabelu, jak bylo vidět je tam i procesor , která má obsahuje firmware. bez něj je schéma a kabel k ničemu
Já se špatně vyjádřil
HW klíč mi je samozřejmě jasný, k čemu je.
Ale přece komunikace přes CAN-bus nemá s HW klíčem nic společného. Kdo vyžaduje HW klíč? DDT? Ten klíč může tak maximálně vyžadovat nějaký konkrétní soft, který potřebuje "svůj" určitý kabel, ale obecně ne komunikace SW v PC <--> ŘJ v autě. Vždyť SW na dignostiku je snad více, ne? Jestli to dobře chápu, U DDT je problém ten, že neumí ODB-2/CAN protokol, čímž tedy automaticky padá jeho použití v mém případě.
Já nechci rozcházet ELM327 s DDT, když to nejde, ale s jiným softem. Co ta kombinace, co jsem psal? ScanMaster nebo DigiMoto + ELM327 - zkoušel to někdo?
Ale přece komunikace přes CAN-bus nemá s HW klíčem nic společného. Kdo vyžaduje HW klíč? DDT? Ten klíč může tak maximálně vyžadovat nějaký konkrétní soft, který potřebuje "svůj" určitý kabel, ale obecně ne komunikace SW v PC <--> ŘJ v autě. Vždyť SW na dignostiku je snad více, ne? Jestli to dobře chápu, U DDT je problém ten, že neumí ODB-2/CAN protokol, čímž tedy automaticky padá jeho použití v mém případě.
Já nechci rozcházet ELM327 s DDT, když to nejde, ale s jiným softem. Co ta kombinace, co jsem psal? ScanMaster nebo DigiMoto + ELM327 - zkoušel to někdo?
RM II Grandtour 1.5dCi/63kW 2006 [img]http://images.spritmonitor.de/351867.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
RM II Sedan 1.5dCi/60kW 2004 [img]http://images.spritmonitor.de/351878.png[/img]
DDT 2000
Čauky,konečně jsem si přeinstaloval DDT 2000 a opět nefunguje...Laco psal že při rozbalení by se měly vlevo objevit jednotlive ŘJ + barevné čtverečky,ale nic podobného se neděje...
Mám to na com 1 Už vážně nevím..Laco píše že si to mam po nainstalováni znova stáhnout...Stáhnout,nebo otevřít a nainstalovat...??? vážně už nevím jak dál...
Re: DDT 2000
Instalacia musi prebehnut bez chybovych hlaseni.roreto píše:Čauky,konečně jsem si přeinstaloval DDT 2000 a opět nefunguje...Laco psal že při rozbalení by se měly vlevo objevit jednotlive ŘJ + barevné čtverečky,ale nic podobného se neděje...Mám to na com 1 Už vážně nevím..Laco píše že si to mam po nainstalováni znova stáhnout...Stáhnout,nebo otevřít a nainstalovat...??? vážně už nevím jak dál...
Musis instalovat vsetky sucasti aj ked ich uz mas nainstalovane.
Po instalacii musis manualne nakopirovat data (\DDT2000data).
Čauky,tak konečně jsem DDT rozchodil...Teda drobet...
Po přihlášení a určení vozidla se mi i ve "scanu" ukážou v levém sloupci ŘJ A KONEČNĚ i po rozkliknutí + se mi ukážou jednotlivé jednotky OZNAČENÉ BAREVNÝMI ČTVEREČKY...Jestli tomu rozumím dobře,dá se pracovat pouze se skupinami označenýma ZELENÝM ČTVEREČKEM-(CAN)...JE TO TAK??? Ale bohužel ani tyto "ZELENÉ" jednotky nejdou "ROZKLIKNOUT"-nebo s nimi dále SPOLUPRACOVAT... JAK DÁL,PROSÍM ,PORAĎTE... Díky Roman

Myslim ze do tejto temy som daval odkaz na pdf s kratkym navodom k DDT. Stiahni a prestuduj - problemy s instalaciou, "stvorceky" - vsetko je tam popisane a su tam aj obrazky ako to ma vyzerat.roreto píše:Čauky,tak konečně jsem DDT rozchodil...Teda drobet...Po přihlášení a určení vozidla se mi i ve "scanu" ukážou v levém sloupci ŘJ A KONEČNĚ i po rozkliknutí + se mi ukážou jednotlivé jednotky OZNAČENÉ BAREVNÝMI ČTVEREČKY...Jestli tomu rozumím dobře,dá se pracovat pouze se skupinami označenýma ZELENÝM ČTVEREČKEM-(CAN)...JE TO TAK??? Ale bohužel ani tyto "ZELENÉ" jednotky nejdou "ROZKLIKNOUT"-nebo s nimi dále SPOLUPRACOVAT... JAK DÁL,PROSÍM ,PORAĎTE... Díky Roman
![]()
![]()
![]()
-
rabenstein
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob bře 21, 2009 23:24
- Bydliště: Pardubice
Čauky,tak já to zkoušel včera a už se mi tam také nějaké tabulky objevily,na mém safranu i na ségry laguně,ale i přesto že jsem byl připojen na auto a zaplý klíček-žádné údaje nenaskočili...Něco Laco jako na tvé 3 straně-navíc ty maš levý slopec ve slovenštině-jak jsi toho dosáhnul ??? Už si připadám jak blbec... Teď jedu na víkend na renault sraz do Tábora a příští týden je tu v Plzni safrane sraz,tak bych to do té doby rád rozchodil,abych se pochlubil...
)) Tak snad mě nasměrujete tím správným směrem... Zatím dík a čauky... Roman

S KL (KKL) kablom pre VW ale korektne len cez seriovy port.stanleyk píše:Cafte, precital som to cele, no mam v tom chaos... Mam kabel na VAG s USB .. ten pri spusteni DDT po stlaceni scan all vypise ze sa pripojil na CAN BUS.. dalej som sa nedostal, mozte prosim niekto napisat ako a s akym kablom to funguje na Lagune II r.v. 2003.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host