teče mi clio 1

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

teče mi clio 1

Příspěvek od heno » sob srp 04, 2007 19:43

po zastaveni auta som si vsimol ,ze mi tece chlad.kapalina niekde z priestoru ako je rozvodovy remen dole, v urovni ako je olejovy filter cca 10cm v pravo ,neviete co to moze byt ake je tam tesnenie alebo vodna pumpa?

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 361
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » ned srp 05, 2007 08:34

Může to být oboje,prozatím bych vyzkoušel přípravek na utěsnění chladícího systému.Koupíš na každé pumpě.Doporučuji od Wynsu-zkušenost :roll:
Jak veliká je ztráta kapaliny v nádobce?

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » ned srp 05, 2007 10:22

5 az 7 dcl ,ide o to ,ze som pre d mesiacom menil chlad.kapalinu takze ci nieco nerozozrala :oops:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 05, 2007 12:13

Je to možné, a čo si tam nalial (značku typ) :?:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » ned srp 05, 2007 12:25

nalial som tam sudovy valvoline ,ktory lejem do Laguny,
no to clio som kupil manzelke a je dost namahany motor pretoze jazdi iba na jednotke dvojke trojke , pravdepodobne su tam velke tlaky :lol: , a tesnenenie to nevydrzalo :?: ,
musi sa pri vybrati pumpy vody menit aj remen alebo ako to je ,
auto ide normalne zatim

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 05, 2007 14:25

Remeň sa určite nemusí meniť kvôli pumpe, doporučuje sa vymeniť ak je popraskaný, natrhnutý alebo jednoducho starý.

Ak vyberieš vonku vodnú pumpu musíš vymeniť tesnenie pod ňu. A ak je to naozaj namáhané auto tak by som rovno pouvažoval aj o novej vodnej pumpe.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » ned srp 05, 2007 15:11

pumpu najdem kde :?: ide lahko vonku :?:
ten remen treba potom nejako nastavit :?:
diky :wink:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 05, 2007 16:43

Uf, no máš na klinovom remeni tri veci.
Alternátor, vodnú pumpu a pohon od motora.
Predpokladám, že z toho vyselektuješ čo je alternátor a čo vodná pumpa. :) Ak nie tak si skús pretočiť rukou jednotlivé komponenty.
Alternátor pôjde najľahšie, vodná pumpa trochu ťažšie, no a motor asi rukou nepretočíš :lol:

Vodná pumpa asi vôbec nepôjde ľahko von :? usudzujem tak podľa svojho auta kde ju drží niekoľko "čertovsky dobre unmiestnených skrutiek" a je k nej pripojených hneď niekoľko hadíc. Nehovoriac o tom, že budeš musieť vypustiť celý vodný okruh.


Áno, po manipulácii s remeňom ho musíš utiahnuť v takej napnutej polohe, aby si ho potom v prstoch pretočil len o 45 stupňov.

BTW: Nwviem aký máš motor v tom Cliu ale tvoja vodná pumpa vyzerá v podstate takto:

Obrázek
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » ned srp 05, 2007 20:41

motor mam 1.2 Rt,karbec,40kw r.v.1991
nio zvlastne je to ze pokila idem alebo stojim s nastartovanim motorom tak to netece, momentalne ako sa motor nahreje a vypnem klucik zo zapalovania tak zacne kapkat

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » pon srp 06, 2007 10:04

tak este som rozmyslal nad hadicami co idu k vodnej pumpe kolko ich je Dve? a kde ich najdem tereba si lahnut pod vozidlo?

heno
Junior member
Příspěvky: 115
Registrován: čtv dub 27, 2006 08:12
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od heno » stř srp 08, 2007 20:31

tecie mi to okolo pumpy tak som sa XXXXXX a nalial tam nieco na utesnenie ...a uz netece ale dokedy?

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3665
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř srp 08, 2007 22:21

No šak toto, že dokedy :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

mastickar
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte lis 13, 2007 12:16

Příspěvek od mastickar » úte lis 13, 2007 12:43

Měl jsem stejný problém jde o vodní pumpu ,
ja mam clio 1.2 91 a vodní pumpa je na rozvodovym řemenu tak že se musejí vyměnit rozvodový řemen, pumpa a kladka platil jsem za to cca 4000,-

Měl jsem to rozdělaný ale netroufl jsem si to vyměnit.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů