Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Moderátor: Moderators General
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Ahoj, mám také problém se ztrátou výkonu... Mám 2,2 a pry to děla turbo.. Chtěla jsem se zeptat, budu měnit olej v prevodovce manuální... Kolik je tam litru? 3litry?? Děkuji patula...)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Nalej o kapku vic nez vytece cca 1 decku
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Ahoj,
mam tento problemek - pri mirnem zrychlovani (nejvice patrne na 5-ku okolo 80) auto zacne velmi lehce skubat - citim to v pedalu plynu a na volantu, ale vsimla si toho i spolujezdkyne. Pri povoleni plynu nic, pri plnem plynu take nic, jen pri lehkem seslapnuti plynu zrychluje, ale lehce skube. Vymenil jsem civky a svicky, zmeril kabely, ale chovani je stale stejne. Dela to na benzin i na LPG, takze ve vstrikovani (a filtrech) bych problem nehledal. Nemate nekdo podobnou zkusenost, ci dobrou radu? Nejake cidlo? Obavam se, ze diagnostika to nenajde, ale casem asi budu muset zajet.
Prosim o radu, pokud jste se s tim nekdo setkal.
Motor F3R, rozvody a serizeni ventilu pred cca 2-mi lety, zadny problem pri startovani ani pri jizde nic jineho, jen lehke skubani. Spotreba dlouhodobe beze zmeny.
Diky
mam tento problemek - pri mirnem zrychlovani (nejvice patrne na 5-ku okolo 80) auto zacne velmi lehce skubat - citim to v pedalu plynu a na volantu, ale vsimla si toho i spolujezdkyne. Pri povoleni plynu nic, pri plnem plynu take nic, jen pri lehkem seslapnuti plynu zrychluje, ale lehce skube. Vymenil jsem civky a svicky, zmeril kabely, ale chovani je stale stejne. Dela to na benzin i na LPG, takze ve vstrikovani (a filtrech) bych problem nehledal. Nemate nekdo podobnou zkusenost, ci dobrou radu? Nejake cidlo? Obavam se, ze diagnostika to nenajde, ale casem asi budu muset zajet.
Prosim o radu, pokud jste se s tim nekdo setkal.
Motor F3R, rozvody a serizeni ventilu pred cca 2-mi lety, zadny problem pri startovani ani pri jizde nic jineho, jen lehke skubani. Spotreba dlouhodobe beze zmeny.
Diky
Laguna 1 2.0 16V 102 kW LPG
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Jeste jednou - procetl jsem cele forum zde a na 18-te strance z 21 se resil podobny problem, kde mela byt pricinou poloosa. Jak bych si mohl toto potvrdit/vyvratit - ktera strana to pripadne je, driv, nez zacnu postupne vse vymenovat? Jak se da jinak poznat vadna poloosa, pokud bych mel podezreni? Jak jsem psal, zadne pazvuky, zadne vibrace jindy nez pri pomalem zrychlovani jsem nezaznamenal. (lehce slapnu na plyn - auto vibruje, pustim plyn - auto nevibruje, plne slapnu na plyn - auto nevibuje - to vse pri stejne rychlosti).
Dekuji
Dekuji
Laguna 1 2.0 16V 102 kW LPG
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Ahoj muj 2,0i mi zacal vcera pri ceste do Budejic jezdit jen na pul plynu . Bez plynu díra na plnej kuckani z niceho nic a to jsem s nim letel minulej vikend pres nemecko 180 a bez problemu tahal do kopce vsechno podrazoval jsem minimalne . V lete sjeta cela Italie 6000km bez problemu. Zda se mi ze je hlucnejsi podavaci cerpadlo z nadrze je mozny ze dava malo stavy??? Nejaky napad ??
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Já mám taky už asi dva měsíce problém s vynecháváním motoru. Nevím jestli je to jen jeden válec nebo celý motor. Zpočátku to občas zakuckalo a pak dobré. A párkrát mi to zhaslo v zatáčce v křižovatce. Ale dnes už to cukalo fest pak i znatelná ztráta výkonu a cukání se zmenšilo, už není tak silné. Při plném plynu to jede, jak se ustálí rychlost tak začne jakoby vynechávat (kucká) a při přidání plynu se rozjede. V podstatě to dělá asi do 2/3 dráhy plynového pedálu, pak když je motor v otáčkách tak už ne. Zlé je to po městě, musím furt jezdit na plný plyn a pak brzda, prudká akcelerace, brzda. Zítra zkusím jestli to není cívkou, nebo pohledám jestli nenajdu někde přerušenou trubičku. Před 14ti dny jsem měnil čidlo otáček motoru a žádná změna. Dle diagnostiky bylo špatné. Postupně se to ale zhoršuje. Rozvody jsem měl dělané asi před 7000km, údajně měnili i ventilová sedla pro LPG, dělala se komplet generálka motoru, vačky, hlava, klika, písty, kroužky, výbrus, olejové čerpadlo... Jelo to pak dobře asi půl roku. Celou dobu co to mám 1.5 roku, to porád hlásí na palubce nějaké legrační hlášky, jako že tam není olej, nebo že se hřeje, že nejde airbag, stop, service... ale z toho si hlavu nedělám. Spotřeba trochu stoupla, ale přičítám to spíš stylu jízdy (plný plyn, pak motor brzdí a zas plný plyn) Zkusím taky odpojit baterku, sice jsem minulý týden měnil za novou, ale byla odpojená max 10 minut.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Já si myslím ze se v tom někdo hrabal jde tam málo plynu,aby to nezralo,tak to skáče protože za 7,1 plynu se dle mého s Espacem jezdit nedá.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
S takovou spotřebou plynu jezdím už rok a bez problémů. Začalo to cukat až před dvěma měsíci. Jinak dělá to i na benzín uplně stejně a na benzín to jede za 9 litrů.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Tak jsem žádný zjevný problém nenašel. Zkoušel jsem postupně odpojovat cívky, abych zjistil jestli to jede na všechny válce. Při volnoběhu když jsem odpojil cívku tak to začalo kuckat a chtělo to zdechnout. Všechny cívky se chovaly stejně. Měřil jsem odpor jednotlivých cívek a všechny ukazovaly stejně 0.01. Nevím jak to vypadá když jsou cívky zatížené při vysokých otáčkách. Jestli se může více projevit že by třeba jedna vynechávala. Pak jsem vyndal svíčky a na prvním válci zleva byla svíčka trochu bílá a zachlustaná čurbesem. Další svíčky byly pěkné a měly světle hnědou barvu. z toho usuzuji že bude problém na prvním válci. Spíš bych tipoval že ten problém bude elektrický než problém s dodávkou paliva.
Jak můžu zjistit jestli jsou podpálené ventily? Změřením kompresního tlaku na válcích?
Pokud by byla na prvním válci chudá směs, je možné že by mohli být podpálené ventily?
Jak můžu zjistit jestli jsou podpálené ventily? Změřením kompresního tlaku na válcích?
Pokud by byla na prvním válci chudá směs, je možné že by mohli být podpálené ventily?
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Pokud by byl podpálený ventil, tak by to za studena blbě startovalo - podobně jako když odpojíš cívku. Cívka může zlobit v různých režimech, může pálit později, dříve, ... Pak to dělá problémy. Ale to se chová spíš tak, že jede na čtyři, ale občas cítíš, že to není ono, nebo na zvuku je to taky poznat. Pokud si matně vzpomínám, tak tam byla chyba snímače na setrvačníku. Ten je dost podstatný pro časování jiskry.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
zdravim,
u me problem klepani v nizkych otackach nebyl zpusoben poloosou, ale zatlucenym ventilem.
Pri mereni tlaku se to nijak neprojevilo - za studena ventil zavrel, za tepla uz nebyla vule a tlak neudrzel.
Startovalo to taktez dobre, ale po zahrati bylo citit, jak to na volnobeh bezi nepravidelne. Pri vyssich otackach ok, ale pri nizsich uz to nekdy vynechalo, proto to skubani.
Po sundani hlavy byl jeden vyfukovy ventil asi o pul milimetru zatlucen. Bohuzel sedla u 2.0 8V jsou nachylna, zvlast u jizdy na LPG.
Me se to stalo po cca 30/ti tisicich od serizeni vuli. Tedy obranou je Flashlube, na jejich strankach je tento motor oznacen jako rizikovy prave z pohledu zatluceni sedel, coz se stalo me, a mozna i nekomu z Vas.
16V motor ma hydrostely, ale zase nejaky problem s jejich mazanim, takze tam to nastat muze take (F4R nema hlavu Volvo, ale Renault, kde to nejak podelali)
Tedy zatluceny ventil jde poznat spatne, ale zkuseni vedi a dokazi diagnostikovat.
u me problem klepani v nizkych otackach nebyl zpusoben poloosou, ale zatlucenym ventilem.
Pri mereni tlaku se to nijak neprojevilo - za studena ventil zavrel, za tepla uz nebyla vule a tlak neudrzel.
Startovalo to taktez dobre, ale po zahrati bylo citit, jak to na volnobeh bezi nepravidelne. Pri vyssich otackach ok, ale pri nizsich uz to nekdy vynechalo, proto to skubani.
Po sundani hlavy byl jeden vyfukovy ventil asi o pul milimetru zatlucen. Bohuzel sedla u 2.0 8V jsou nachylna, zvlast u jizdy na LPG.
Me se to stalo po cca 30/ti tisicich od serizeni vuli. Tedy obranou je Flashlube, na jejich strankach je tento motor oznacen jako rizikovy prave z pohledu zatluceni sedel, coz se stalo me, a mozna i nekomu z Vas.
16V motor ma hydrostely, ale zase nejaky problem s jejich mazanim, takze tam to nastat muze take (F4R nema hlavu Volvo, ale Renault, kde to nejak podelali)
Tedy zatluceny ventil jde poznat spatne, ale zkuseni vedi a dokazi diagnostikovat.
Laguna 1 2.0 16V 102 kW LPG
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Jo ten snímač jsem vyměnil a nic se nezměnilo. Jenže jsem neodpojil baterku. Včera jsem ji odpojil na 2 hodiny a dnes už to bylo dobré. Zatím jsem ujel jen 30km, ale vypadá to dobře. Startuje to dobře, jen výkon myslím byl dříve vyšší, ale možná se mi to jen zdá. Uvidím snad už to bude dobré.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Baterka by vůbec na snímač na setrváku neměla mít vliv.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- remekson
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon dub 07, 2014 14:59
- Bydliště: Heřmanovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Aha, ale mě to fakt už jede dobře. Teda kromě odpojení baterky jsem jen očistil svíčky, a prostříkal kontaktolem ještě všechny konakty čidel co jsem našel. Případně tam tedy musí být ještě jiný problém.
Velorex 16/350 r.v.1974
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Twingo 1.2, r.v. 2003
Espace III 2.0 16V, r.v.1999 LPG spotřeba 7.1l
Hymmermobil B544, r.v.1993
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Zdravím všechny,mám Espace III 2.0 8V,+plynr.v.1998. Motor netáhne,nemá výkon,po rovinách max.110km/h.v kopcích na 3 a je cítit,že nemá vůbec sílu. Rozvody v pořádku,výfuk taky. Motor jede pěkně,v klidu,jde po plynu ale prostě nemá výkon. Tlaky měřeny na třech měřácích,dva ukazovaly malé,ale měřák cejchovaný ukazoval tlaky v pořádku. Co s tím?,máte nějakou radu? Nový motor?,nemá někdo podobné zkušenosti? Díky všem za kloudnou radu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob črc 23, 2011 10:25
- Bydliště: Zbiroh
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
mám taky problém že auto je líné. motor jde pravidelně všechno se zdá ok ale jak přijde mírnej kopeček tak auto začne zpomalovat a po přidání plynu se mu moc nechce ale nedusí se. nějaký nápady na co kouknout jako první?
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Lukáši asi bych začal výměnou palivového filtru, pokud už si tak neučinil.
Pak mrknout jestli je v pořádku váha vzduchu a jestli není v chybě lambda (benzín).
Pak mrknout jestli je v pořádku váha vzduchu a jestli není v chybě lambda (benzín).
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Zdravím všechny,zadával jsem zde dotaz ohledně výkonu,zůstal však nevyslyšen. Možná je to i dobře,protože jsem zjistil příčinu. Místo motoru "F3R J7" tam je motor "F3P",víc podrobností k tomuto motoru nemám,ale rozhodně je slabší. Nevíte někdo z jakého auta to je,a jaký má výkon? Díky za reakce
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
staci zabrouzdat na webu, v google vyhledavaci napsat F3P. Podle prvnich vysledku je to 1.8 s vykonem 66kW a davalo se to do Laguny, R19. Co urcite plati, ze hlava na F3P je totozna s tou na F3R, mozna toho bude spolecneho vice.
zde prehled - plati pro Lagunu 1:
engine F3P transmissinon JB3
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1794 cmł, vrtání 82,7 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 9,7, výkon 66 kW (90 koní) při 5750 ot/min, točivý moment 144 Nm při 2750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2670 mm, hmotnost 1240 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 13,9 s.
upgrade engine F3R transmission JC5
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1998 cmł, vrtání 82,7 mm a zdvih 93 mm, komprese 9,8, výkon 84 kW (114 koní) při 5250 ot/min, točivý moment 168 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2670 mm, hmotnost 1255 kg, maximální rychlost 200 km/h a zrychlení na stovku za 10,6 s.
zde prehled - plati pro Lagunu 1:
engine F3P transmissinon JB3
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1794 cmł, vrtání 82,7 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 9,7, výkon 66 kW (90 koní) při 5750 ot/min, točivý moment 144 Nm při 2750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2670 mm, hmotnost 1240 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 13,9 s.
upgrade engine F3R transmission JC5
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1998 cmł, vrtání 82,7 mm a zdvih 93 mm, komprese 9,8, výkon 84 kW (114 koní) při 5250 ot/min, točivý moment 168 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2670 mm, hmotnost 1255 kg, maximální rychlost 200 km/h a zrychlení na stovku za 10,6 s.
Laguna 1 2.0 16V 102 kW LPG
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
ex Grand Espace III 2.0 8V LPG
ex Espace II 2.2 LPG
ex Espace I 2.0 1984
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
U 2.0 Turbo mi to děla zaseklý ventil regulace turba(dává jen 1.3 a ne 1.7 bar) - vyčistit a promazat.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Měl jsem taky problém s tahem ( 2.0 16V automat,LPG ), auto jako by se dusilo, pořádně nejelo. První příznaky - auto někdy déle startuje, další příznak - u nastartovaného studeného motoru je delší prodleva na plyn, další stádium - špatně táhne, poslední stádium - jeho problém někdy studené nastartovat. Příznaky na přístrojové desce - žádné hlášky.
Kdo tipuje závadu na palivovém čerpadle - tipuje správně a špatně zároveň. To, že čerpadlo tlačí neznamená takovým tlakem, že nevyvolá chybové hlášení, neznamená, že tlačí dostatečně. Problém byl v koši čerpadla, samotné čerpadlo bylo OK. Na 99 % bude v koši steřelá přívodní hadice -
v levnější variantě opravy nahrazeno průhlednou hadicí z jiného vozidla - nedávat v žádném případě černou palivovou hadici, to budete za 1/2 roku dělat znovu.
Dražší varianta je koupi čerpadlo včetně koše nové - cca 4 500,-. Mechanik říkal, že se mu tato závada stává stále častěji bez ohledu na značku u starších vozů, zejména u aut s LPG. Vysvětluje si to degenerujícími přísadami v biopalivu, na což nejsou ještě starší auta technicky připravena - u LPG je přece jenom benzín delší dobu v nádrži, než se obmění....
Kdo tipuje závadu na palivovém čerpadle - tipuje správně a špatně zároveň. To, že čerpadlo tlačí neznamená takovým tlakem, že nevyvolá chybové hlášení, neznamená, že tlačí dostatečně. Problém byl v koši čerpadla, samotné čerpadlo bylo OK. Na 99 % bude v koši steřelá přívodní hadice -
v levnější variantě opravy nahrazeno průhlednou hadicí z jiného vozidla - nedávat v žádném případě černou palivovou hadici, to budete za 1/2 roku dělat znovu.
Dražší varianta je koupi čerpadlo včetně koše nové - cca 4 500,-. Mechanik říkal, že se mu tato závada stává stále častěji bez ohledu na značku u starších vozů, zejména u aut s LPG. Vysvětluje si to degenerujícími přísadami v biopalivu, na což nejsou ještě starší auta technicky připravena - u LPG je přece jenom benzín delší dobu v nádrži, než se obmění....
- Sam Jr.
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
- Bydliště: Brno, Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Sorry, ale musím to někde ventilovat - Pohřebák jede jen na 3 válce :/ ztratil tah ve stoupání na dálnici, kouř z výfuku i z motoru a strašnej smrad, posádka přiotrávená atd. Podle nejbližším servisu, není vůbec žádná komprese na 1 válci a není to ve svíčkách, zatím se nikomu nechce sundat hlavu - rozdělat motor a zjistit příčinu, pomalu se loučíme. Návštěvy mezi svátkama odjezdíme půjčenou Fabiíí :/ Chjo
PS: dá se vycucnout benzím z nádrže hadičkou? mám v nádrži 50 litrů benálu :/
PS: dá se vycucnout benzím z nádrže hadičkou? mám v nádrži 50 litrů benálu :/
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
Odpoj hadičku z rampy, nastav další, abys mohl přečerpat palivo do kanistru a palivovým čerpadlem to přečerpáš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Ztráta výkonu - špatně táhne - BENZIN
U mě byl problém dostat se na 120km/h na volnoběh šel normálně, nakonec to byl rozpadlý katalyzátor ve svodech a přicpal výfuk.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti