Renault Espace IV
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Renault Espace IV
Zkušenosti s Renaultem Espace IV.
zkuspace IV
Zdravím, Espace IV, 2,2 dCi, r.v. 11/2002 jsme koupili jako jeté v AAA, původem z Belgie. Svítila kontrolka ruční brzdy (sleva na ceně 10.000,-Kč). Opravu nebyli schopni uskutečnit, v Renautu chtěli měnit celou jednotku ruční brzdy. V servisním manuálu, strana 1, ruční brzda se píše: Svítí-li kontrolka sevice a žlutý trojúhelník ruční brzdy, jde o závadu brzdiče 2 (ovládací páčka pod volantem). Výměna z použitého vozu 260,-Kč. Závada odstraněna. Za necelé tři roky co s autem jezdíme (60.000,-Km, při koupi měl 132.000,-km) nás postihla pouze tato závada. Jinak lijeme naftu, po 10.000,-km vyměním polosyntetický olej v motoru, naftový, olejový i vzduchový filtr. Minulý týden výměna zadních kotoučů a destiček. Sady s ložiskem a abs senzorem + destičky 5.000,-kč. Auto nehoníme, vyloženě si užívám ticha v rozmezí 90-110 km/hod, spotřeba: couračky po okolí 7,7 l/100 km, Chorvatsko, Řecko 6,9 l/100km.
Na to auto nedám dopustit.
Na to auto nedám dopustit.
Auto sem koupil z Německa se serviskou po prvnim majiteli ročník 42 najeto 63500km v 2009 v 59000 měněny komplet rozvody servisní historie ověřena v Renaultu.
Zatim najeto 1500 km a spokojenost.Auto používa žena na jezdění do práce na nákupy a po městě , jednou za čtrnáct dní cesta na chatu a po návštěvách. Tomu odpovídá spotřeba po 1000 km 13,5 l/100 ale je to 90%město 10% okrsky. Prum rychlost 31 km/h. Najedeme měsíčně tak 650 km takže spotřebu neřeším.
Motor je dostačující ve vyšších rychlostech super při rozjezdu je proti Scenicovi línější ,ale to je o váze auta Scenic byl raketa i proti Laguně. Někde na foru sem radil, že by pro Espace stačil i 100Kw motor ,to si už nemyslim ,nevim o kolik je Grand těžší.
Do města ideální perfektní přehled , délka nevadí parkovací senzory jsou super ,trochu problém s šířkou musí se víc vybírat při parkování.
Kola. Trochu mě mrzí ,že sem léto nekoupil také 16 ti palcové jako mám zimáky. Na naše vedlejší silnice by byli určitě rozumější,ale 17 tky jsou hezčí.
Trochu mě zklamal nedostatek uložných prostoru (srovnávám se Scenicem kde si moh kluk uklidit hračky pod podlahu a pod sedačky)tomu nepomužou obří schránky v palubce. V kufru nejsou v podlaze oka na uchycení proti pohybu nákladu. Ve Scenicu sem byl na horách zvyklý sánky a lyže provázat pavoukem a přichytit to proti pohybu.
Manželce vadí zátěžové čidlo u spolujezdce bere jí totiž i její kabelku,to bylo přemýšlení proč na ní auto furt píská i když je připoutaná. Perfektní audio, zvuk je výbornej akorát se mi zdá že ovládání pod volantem je na Laguně i Scenicu víc po ruce tady se mi zdá moc blízko u volantu.
Výhoda na autě není vidět stáří není novší model (tím nemyslim facelift s jinou mřížkou nárazníku,zadních světl a vnitřku to člověk neznalý neví),každej si myslí že sme koupili nové auto.
Nov
Zatim najeto 1500 km a spokojenost.Auto používa žena na jezdění do práce na nákupy a po městě , jednou za čtrnáct dní cesta na chatu a po návštěvách. Tomu odpovídá spotřeba po 1000 km 13,5 l/100 ale je to 90%město 10% okrsky. Prum rychlost 31 km/h. Najedeme měsíčně tak 650 km takže spotřebu neřeším.
Motor je dostačující ve vyšších rychlostech super při rozjezdu je proti Scenicovi línější ,ale to je o váze auta Scenic byl raketa i proti Laguně. Někde na foru sem radil, že by pro Espace stačil i 100Kw motor ,to si už nemyslim ,nevim o kolik je Grand těžší.
Do města ideální perfektní přehled , délka nevadí parkovací senzory jsou super ,trochu problém s šířkou musí se víc vybírat při parkování.
Kola. Trochu mě mrzí ,že sem léto nekoupil také 16 ti palcové jako mám zimáky. Na naše vedlejší silnice by byli určitě rozumější,ale 17 tky jsou hezčí.
Trochu mě zklamal nedostatek uložných prostoru (srovnávám se Scenicem kde si moh kluk uklidit hračky pod podlahu a pod sedačky)tomu nepomužou obří schránky v palubce. V kufru nejsou v podlaze oka na uchycení proti pohybu nákladu. Ve Scenicu sem byl na horách zvyklý sánky a lyže provázat pavoukem a přichytit to proti pohybu.
Manželce vadí zátěžové čidlo u spolujezdce bere jí totiž i její kabelku,to bylo přemýšlení proč na ní auto furt píská i když je připoutaná. Perfektní audio, zvuk je výbornej akorát se mi zdá že ovládání pod volantem je na Laguně i Scenicu víc po ruce tady se mi zdá moc blízko u volantu.
Výhoda na autě není vidět stáří není novší model (tím nemyslim facelift s jinou mřížkou nárazníku,zadních světl a vnitřku to člověk neznalý neví),každej si myslí že sme koupili nové auto.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv zář 30, 2010 21:40
Zdravím, tak to já mám úplně jiné zkušenosti. Mám espace 2,2dci 2004 koupenýho v ČR najeto 180 tis. km a kromě opravy mpřevodovky při 120 tis, se mi povedlo přidřet motor na klice. Začalo to cestou na Slovensko, kde při sjetí z dálnice jsem spozoroval podivné cvrlikání v motoru. Zastavil jsem, jelikož jsem již něco o náhodném zadření tohoto motoru slišel a nechal auto odtáhnout do servisu. Pám mi druhý den volá s tím, že jsem měl štěstí. Jěště pák kilometrů a totálka by byla na světě.
Těď mne čeká GO spodku, čerpadlo a tak dále. Z doslechu o jednoho profíka na tyto motory se jedná o konstrukční vadu projevující se náhodně. Mám známího ten ho zadřel při 90 tis.
Nená někdo zkušenosti co by mohla být tá konstrukční závada a co mi přinese GO spodku? Není výhodnější sehnat celý motor s bouračky?
Díky
Těď mne čeká GO spodku, čerpadlo a tak dále. Z doslechu o jednoho profíka na tyto motory se jedná o konstrukční vadu projevující se náhodně. Mám známího ten ho zadřel při 90 tis.
Nená někdo zkušenosti co by mohla být tá konstrukční závada a co mi přinese GO spodku? Není výhodnější sehnat celý motor s bouračky?
Díky
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř zář 28, 2011 20:21
Re: Renault Espace IV
My máme espace teprve chvilku, koupený od prvního majitele. Můžete mi poradit ? Nešel nám nastartovat a blikala ikona baterie, po odpojení to zase naskočilo. Baterie poté svítila zeleně. Takže by měla být ok. Neví někdo čím to může být.
tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Re: Renault Espace IV
Baterie bude KO tomu indikátoru se nedá moc věřit. Zeleně mi svítila i vybitá a jak u Espace tak i u Scenicu.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Renault Espace IV
Dobrý den, zvažuji koupi tohoto auta a podle vašeho hodnocení se jedná o "nekazivé" auto. Já bych se spíše chtěl zeptat na jízdní vlastnosti, komfort. Budu rád za každou informaci...děkuji
podívej se nejdříve na povinné ručení porovnání a až potom si vyber to nejvýhodnější povinné ručení 2012
Re: Renault Espace IV
zdravím ve spolek .-) čím to je že se dá koupit Renault Espace 2,2cdi 110kW rv. 2004 za 76000,-
jaký je rozdíl mezi dci a cdi?? který ročník vozuje motoricky vychytán? mám espika 1994 a jsme s n im hoóóódně spokojen ale už dodělává nebo jsem mu dal při opravě domu poslední možnost něco odvozit a to pořádně a tak hledám a ptám se ,, co mám koupit, nebo co nemám chtít. poraď, neboj..
jaký je rozdíl mezi dci a cdi?? který ročník vozuje motoricky vychytán? mám espika 1994 a jsme s n im hoóóódně spokojen ale už dodělává nebo jsem mu dal při opravě domu poslední možnost něco odvozit a to pořádně a tak hledám a ptám se ,, co mám koupit, nebo co nemám chtít. poraď, neboj..
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
Motor cdi u Renaultu neni, bude to překlep. Espace IV byl o dost vychytán po phaseliftu od roku 2006-2007.
Né každý to rád slyší, ale chceš-li koupit ve větším klidu, motoru 2,2dCi se vyhni, nebo si o něm hodně zjisti a nebuď šetřílek. Pak funguje.
Né každý to rád slyší, ale chceš-li koupit ve větším klidu, motoru 2,2dCi se vyhni, nebo si o něm hodně zjisti a nebuď šetřílek. Pak funguje.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Renault Espace IV
díky za odpověd. ale jaké tedy jsou ty dobré. je lepší 1.9 právě tam u plzně mám něco vyhlídnuto. co říkáš na toto. jen to nemá 89000km ale 155000 tak u toho jsou ty motory neok??
http://www.autolosina.cz/545-renault-espace-2.2-dci
http://www.autolosina.cz/545-renault-espace-2.2-dci
Re: Renault Espace IV
Za ty peníze bych asi šel do Espace IV ,navíc od někoho kdo mě chce oje... bych si nic nekoupil.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Renault Espace IV
jenže mi se lV právě nelíbí a pry ty motory jsou nějak moc náchylné, tak nevím. kde se dovím pravdu? kdo mi poradí?
Re: Renault Espace IV
Náchylné u IV. jsou motory 2,2 dCi do roku 2006. Jsou náchylné na mazání a občas se zadřou, když se používá nekvalitní olej nebo nevyměňuje včas. Interval 30.000 km od výrobce je sebevražda a motor je po 150 tis km hotovej, když se vyměňuje po 15-20 tis je motor vždy OK.dazby píše:jenže mi se lV právě nelíbí a pry ty motory jsou nějak moc náchylné, tak nevím. kde se dovím pravdu? kdo mi poradí?
Motory 2.0 dCi od roku 2006 jsou super, nekazí se, mají předepsaný interval oleje 15-20 tis km a jsou to držákyí. Pokud se zadře nebo rozbije, vždy je příčina zase šetření na oleji, přetažený inteval do 30.000 nebo jiný olej než měl být.
Proto při koupi Espace IV (Laguny atd. motory jsou stejné):
Zkontrolovat servisní knížku na výměny oleje a kilometry ve značkáči servisu (podle VIN, dřív než koupíš), vyždy se to vyplatí. Vlézt pod auto, odkrytovat plast a zkontrolovat vanu. Když je promáčklá dovnitř, nebrat. Bylo špatně mazané. stane se např. při nájezdu do závěje sněhu v zimě, plast dekl není ani poškozen. Mezi savkou a vanou je jen asi 1,5 cm místa, když se promáčkne dovnitř, blbě maže, pak jsou ty vylágrované motory...
Na oleji neušetříš. Buď kupovat kvalitní dražší předepsaný výrobcem a nepřetáhnout 20 tis km na výměnu (i u 2.2 dCi do roku 2006, kde výrobce předepsal 30.000 km, což byla chyba), nebo když kupuješ neznačkový tak nepřetáhnout 10-15tis km. Motor pak podle toho vypadá a má životnost. Proto je dobré před koupí staršího znát (ze servisní knížky nebo zjistit ve značkovém podle VIN) servisní historii.
Grand EspaceIV 2.0dCi,manual 6kvalt,2006,170tkm,127kW,Alu,tempomat,glass.šíbr,2vyhř.sedačky ze 7,polokůže,aut.klima,xenon,orig.radio, video2obrazovky,aut.stěr,aut.světla,aut.stmívané zrc,roleta,hagusy,park.senzor vzadu+vpředu, kula na přívěs. Grand EspaceIV 3.0dCi,poloautomat 6kvalt,2007,190tkm,133 kW,Alu,tempomat,2vyhř.sedačky z 5,polokůže,aut.klima,xenon,aut.stěr, aut.světla,hagusy,park.senzor vzadu+vpředu EspaceIII 2.2dT,1999,170tkm,82kW,přední2sed.otoč ze7,klima,orig.radioPoineer,roleta,hagusy. prodám vše
Re: Renault Espace IV
Zdravím vespolek,mám 1,9 a z motoru se mi začali ozývat hrozné zvuky. Myslel jsem že by to mohlo být přidřené klima , ale vrže i po vyndání klínového řemene . Nevíte někdo co by to mohlo být? Díky
Naposledy upravil(a) dj.pepino dne čtv říj 31, 2013 18:09, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. zde si sdělujeme zkušenosti : pokračuj v technické sekci dle typu vozidla
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. zde si sdělujeme zkušenosti : pokračuj v technické sekci dle typu vozidla
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
Nazdárek
Na jeseň som kúpil Espíka 2.2dCi 2003/11 , ako tretí majiteľ , najazdené 158 000 km, a doteraz som na ňom objavil tieto závady :
1. nefunkčná klíma
2. pokazené ovládanie klímy na zadných dverách
3. vibrujúce auto
4. zápach spalín v interiéri,hlavne keď auto stojí
5. zaolejovaná strana motora pri rozvodoch
6. drnčanie pri akcelerácii
7. prvý vstrik od rozvodov zapatlaný čiernym humusom, akoby upražený olej / carbon /
8. auto pláva , vraj vybité riadenie
9. na rady tu na fóre, dám skontrolovať šálky na kľuke
10. alternátor nedobíja na 100%
Teraz som espíka odniesol do servisu ku známemu, nech mi ho zreparujú - výmena rozvodov, oprava zaolejovanej strany motora /bez úniku oleja , takže závada neznáma / , klimatizácia, riadenie
Mechanici neboli vôbec nadšení, keď som im povedal, že chcem aj výmenu šálok na kľuke, boli nešťastní, vraj to musí ísť celý motor von... No a ? ... no po konzultácii s mechanikom mi hneď určil aj dvojhmotný zotrvačník , takže motor aj tak pojde von, zatiaľ nacené na cca 1750€ :
1. to až na koniec - neni problém
2. vyriešim si sám
3. výmena všetkých silentblokov , sám som vymenil posledný na výfuku, a všetky vibrácie sa preniesli zo zadu auta do predu
4. pravdepodobne z poškodeného vstreku, vraj podfukuje, a vytláča carbon, vstrek je oblepený akoby keramickou vrstvou, majú obavu, či ho budú vedieť vybrať...
5. pravdepodobne súvisí s bodom 4
6. vybrakovaný katalyzátor - ešte si na to posvietim
7. súvisí s 4 a 5
8. výmena riadenia
9. výmena
10. asi repas, ale predtým chcem skontrolovať káble a kontakty
11. výmena dvojhmoťáku aj so spojkou za repas, prípadne nový
Auto má najazdené cca 175 000 km , motor ide ako hodinky, až na tie vibrácie a hluk, ale spotreba vonku 6,5 a v meste 7,6 priemer.
Skúsim to dať celé doporiadku, nech mi autíčko slúži ďalších 200 000 km
zatiaľ moje zásahy :
namontovaná cúvacia kamera
experimentovanie s repro, momentálne namontované na skúšku sony, rozdiel oproti originálom nebe a dudy, ale nutný zásah do konštrukcie obkladu dverí - a taktiež lámanie klipov, 10ročný plast ...
Aké máte skúsenosti vy, a čo by ste mi ešte vedeli odporučiť, poradiť ?
Diki za každý podnet .
Na jeseň som kúpil Espíka 2.2dCi 2003/11 , ako tretí majiteľ , najazdené 158 000 km, a doteraz som na ňom objavil tieto závady :
1. nefunkčná klíma
2. pokazené ovládanie klímy na zadných dverách
3. vibrujúce auto
4. zápach spalín v interiéri,hlavne keď auto stojí
5. zaolejovaná strana motora pri rozvodoch
6. drnčanie pri akcelerácii
7. prvý vstrik od rozvodov zapatlaný čiernym humusom, akoby upražený olej / carbon /
8. auto pláva , vraj vybité riadenie
9. na rady tu na fóre, dám skontrolovať šálky na kľuke
10. alternátor nedobíja na 100%
Teraz som espíka odniesol do servisu ku známemu, nech mi ho zreparujú - výmena rozvodov, oprava zaolejovanej strany motora /bez úniku oleja , takže závada neznáma / , klimatizácia, riadenie
Mechanici neboli vôbec nadšení, keď som im povedal, že chcem aj výmenu šálok na kľuke, boli nešťastní, vraj to musí ísť celý motor von... No a ? ... no po konzultácii s mechanikom mi hneď určil aj dvojhmotný zotrvačník , takže motor aj tak pojde von, zatiaľ nacené na cca 1750€ :
1. to až na koniec - neni problém
2. vyriešim si sám
3. výmena všetkých silentblokov , sám som vymenil posledný na výfuku, a všetky vibrácie sa preniesli zo zadu auta do predu
4. pravdepodobne z poškodeného vstreku, vraj podfukuje, a vytláča carbon, vstrek je oblepený akoby keramickou vrstvou, majú obavu, či ho budú vedieť vybrať...
5. pravdepodobne súvisí s bodom 4
6. vybrakovaný katalyzátor - ešte si na to posvietim
7. súvisí s 4 a 5
8. výmena riadenia
9. výmena
10. asi repas, ale predtým chcem skontrolovať káble a kontakty
11. výmena dvojhmoťáku aj so spojkou za repas, prípadne nový
Auto má najazdené cca 175 000 km , motor ide ako hodinky, až na tie vibrácie a hluk, ale spotreba vonku 6,5 a v meste 7,6 priemer.
Skúsim to dať celé doporiadku, nech mi autíčko slúži ďalších 200 000 km
zatiaľ moje zásahy :
namontovaná cúvacia kamera
experimentovanie s repro, momentálne namontované na skúšku sony, rozdiel oproti originálom nebe a dudy, ale nutný zásah do konštrukcie obkladu dverí - a taktiež lámanie klipov, 10ročný plast ...
Aké máte skúsenosti vy, a čo by ste mi ešte vedeli odporučiť, poradiť ?
Diki za každý podnet .
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Re: Renault Espace IV
Zdravím. Na to,kolik je na autě závad je cena za všechny opravy silně podhodnocena. Oplatí se to vůbec?
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
??? ako " oplatí sa to ? pre koho ?
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Re: Renault Espace IV
Jestli se Ti vyplatí nainvestovat tolik peněz do tak starého auta. Nebylo by lepší si koupit mladší a v lepším stavu?yezeni.sk píše:??? ako " oplatí sa to ? pre koho ?
Tak jsem to myslel.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
Pánové začínáte být
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
ak niekto chce vidieť fotky, tak tu sú
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Re: Renault Espace IV
Zdravím, v únoru jsme koupili EPACE IV r.v. 2007 2.0i 100kw. Klima pouze manuální-nicméně dvouzónová, okna v el. jinak nic-tím jsem chtěl minimalizovat poruchy elektroniky. Nicméně závady,které jsem doposud řešil mě překvapili vzhledem k malému nájezdu km-ověřeno v Renault databázi a v servisu v zemi původu.Jak jsem po čase zjistil auto asi jezdilo někde v lomu nebo co, protože, v podběhu a v jiných plastech, také v pomocném rámu př. nápravy jsem našel spoustu kamínků-jemného štěrku a světlý prach-snad cement. Interiér je ,ale jak nový i sedačka řidiče, která má obvykle od nastupování z vnější strany ,,varhánky". Takže, svezení super-se slabším motorem jsem počítal ,100kw na toto auto je prd,ale jde o zvyk není to závoďák,že.
Závady během ujetí 13tiskm: výměna obou zadních brzdičů,které se přidíraly,výměna všech kotoučů-opotřebené,zadní orezlé špatně zajeté,ale desky zcela sjeté a už měněné. Vypadá to podle zvuku,že auto jezdilo hlavně na 2.stupeň-dle zvuků,které pouze na dvojku převodovka vydává.Tak dál: po 5 tis vibrace v řízení při brždění, opět výměna př. kotoučů a destiček,ale ještě předtím výměna tyček stabilizátoru, výměna pr.a levého čepu řízení a čepu ramene.Výměna stahovačky okna řidiče, výměna čerpadla klimy,prasklá zadní pružina-výměna obou-tlumiče vyměněné původním majitelem (KAYABA).Tak to je ,,zatím" vše.Samozřejmě výměnu všech kapalin považuji za standartní proceduru po koupi ojetého vozu, výměna rozvodů byla provedena po 5letech v zemi původu, dle vyjádření servisu tamtéž.Co bude dál se uvidí (.
Závady během ujetí 13tiskm: výměna obou zadních brzdičů,které se přidíraly,výměna všech kotoučů-opotřebené,zadní orezlé špatně zajeté,ale desky zcela sjeté a už měněné. Vypadá to podle zvuku,že auto jezdilo hlavně na 2.stupeň-dle zvuků,které pouze na dvojku převodovka vydává.Tak dál: po 5 tis vibrace v řízení při brždění, opět výměna př. kotoučů a destiček,ale ještě předtím výměna tyček stabilizátoru, výměna pr.a levého čepu řízení a čepu ramene.Výměna stahovačky okna řidiče, výměna čerpadla klimy,prasklá zadní pružina-výměna obou-tlumiče vyměněné původním majitelem (KAYABA).Tak to je ,,zatím" vše.Samozřejmě výměnu všech kapalin považuji za standartní proceduru po koupi ojetého vozu, výměna rozvodů byla provedena po 5letech v zemi původu, dle vyjádření servisu tamtéž.Co bude dál se uvidí (.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Espace IV
Jemný prach může taky značit to, že auto bylo zatopené.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Renault Espace IV
Jup, k tomu zatopení vozu-,,cementový prach" pouze v levém zad. podběhu. Jinak hlavně ten štěrk, který se vyskytuje např. při opravě silnic. Nicméně vyloučit to nemohu, i když předpokládám, že bych našel stopy po zatopení v interieru-pod koberečky (demontovány při montáži LPG nádrži)atd., ale možná, že to bylo zatopené po nápravy. Těžko říct.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Espace IV
Můj Espace má najeto dle tachometru 313000Km, má prý vyměněný motor, snad se tomu dá i věřit, všechny plasty kolem jsou ulámané. Byl za cenu, kdy se nedal nekoupit.
Zápory: vymlácené čepy řízení i na ramenou, nefunkční ruční brzda, nefunkční naklápění xenonů, klepající motor s nízkým výkonem a svítící kontrolkou.
Klady: zachovalý lak, super výbava, dvě sady kol, dvě HF karty
Můj servis: výměna čepů, výměna předních destiček (přidaných k vozu), výměna ojničních ložisek, výměna těsnění víka motoru, vyčištění EGR ventilu, výměna žárovek v tlačítkách za LED, oprava konektoru naklápění světel, rozhýbání lana ruční brzdy na pravě straně. A výměna alternátoru, který mi zkolaboval a shořel za alternátor z Laguny. No a ještě běžný servis.
Auto už jezdí podle mých představ, je tiché, nekouří a spotřeba na dálku mimo dálnice 6,9l/100km.
Zápory: vymlácené čepy řízení i na ramenou, nefunkční ruční brzda, nefunkční naklápění xenonů, klepající motor s nízkým výkonem a svítící kontrolkou.
Klady: zachovalý lak, super výbava, dvě sady kol, dvě HF karty
Můj servis: výměna čepů, výměna předních destiček (přidaných k vozu), výměna ojničních ložisek, výměna těsnění víka motoru, vyčištění EGR ventilu, výměna žárovek v tlačítkách za LED, oprava konektoru naklápění světel, rozhýbání lana ruční brzdy na pravě straně. A výměna alternátoru, který mi zkolaboval a shořel za alternátor z Laguny. No a ještě běžný servis.
Auto už jezdí podle mých představ, je tiché, nekouří a spotřeba na dálku mimo dálnice 6,9l/100km.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů